Vučić za Novosti: Grčevito tražimo rešenje, ali ga trenutno ne vidimo

M. B.

03. 04. 2013. u 15:31

Srbija mora da bude spremna na teške kompromise, ali nikako ne može da prihvati svoje ukidanje - poručio je prvi potpredsednik Vlade

PRVI potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić izjavio je za ”Novosti” da je osma runda dijaloga u Briselu bila veoma mučna i da državno rukovodstvo sada razmatra redosled daljih koraka. On je, odmah posle sastanka državnog vrha održanog po dolasku srpske delegacije iz Brisela, poručio:

- U ovom trenutku zaista ne vidim rešenje, ali ga grčevito tražimo. Srbija mora da pokuša da dobije datum za početak pregovora sa EU i da bude spremna na teške kompromise, ali nikako ne može da prihvati svoje ukidanje - poručio je prvi potpredsednik.

Gostujući na RTS Aleksandar Vučić je izjavio da je Srbija u dramatično teškoj situaciji, jer je prinuđena da bira između dve teške stvari - prihvatanja veoma lošeg plana za Srbe na severu KiM ili odbijanja da potpiše sporazum sa Prištinom. Prema njegovim rečima, plan koji je Beogradu ponuđen je veoma loš za naš narod, a istovremeno je i nepostizanje sporazuma s Prištinom veoma loše za našu zemlju, jer bi nepostizanje sporazuma praktično značilo zatvorena vrata Srbiji u svetu i manje novca.

- Moramo da nađemo zajednički jezik sa zapadnim silama - rekao je Vučić i istakao da je veliko pitanje da li će se u tome uspeti.

Vučić je rekao da je Srbija „između čekića i nakovnja“ i „pred nemogućom misijom“ i da je veoma važno da se odluka koja će biti doneta, ako je moguće, donese jedinstvenim stavom političkih aktera u zemlji.

- Šta god da uradimo svako od nas nosiće težak teret - naglasio je Vučić. - Najpoštenije je to što smo se vratili da kažemo narodu o čemu je reč. Mi nismo išli u Brisel da se dodvoravamo bilo kome, išli smo da predstavljamo naš narod i zemlju i posao nam je da kažemo kakve su posledice prihvatanja ili odbijanja.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (292)

Ana

03.04.2013. 15:43

Mislim da bilo koliko se trudili nasi politicari da rese problem Kosova, ipak ce poslednja rec biti rec velesila.

Nn

03.04.2013. 17:31

@Ana - gospodine vucicu, nije ovo najgore sto se moze desiti srbiji da ne dobije datum, prosli smo mnogo gore stvari, i ostali da postoimo. radite na ekonomiji i na resavanju kriminalá , doci ce vreme kad ce nas lepo pitati da udjemo u evropu, a ne da nas ucenjuju.

Ferijan

03.04.2013. 15:44

Rešenje će morati da se nađe.....samo ti Vučiću istraj i ne dozvoli da se potpiše nešto što će ugroziti interese Srbije

vladimir bukvic

03.04.2013. 15:44

Ostavite se datuma okrenite se prijateljima pa ce se i pitanje Kosova vratiti u SB.Sa Rusima i Kinezima do pobede.

Bojan @

03.04.2013. 15:45

Pa normalno ! Bravo za izjavu ! Traze od nas da se "samoukinemo" ???Pa cak i da potpisemo sve sto traze,to je u praksi,na terenu sto se kaze neizvodljivo.Kako ti da integrises 100.000 Srba i da ih nateras da zive zajedno sa teroristima i banditima ?? Kako ?? Zapad je izfrustriran sve jacom istocnom ekonomijom,koja ce za par god.biti iznad njihove.Plus moraju da im placaju energente,plus imaju recesiju u sopstvenom dvoristu.I normalno hajde da zezamo malo Srbe,jer njih mozemo,dok Putina ne.

Čedomir Činić

03.04.2013. 15:49

Bilo kakva odluka da se donese, a ide u korist rezimu, a ne narodu Srbije i na ovom delu EU, ona nije demokratska. Nedemokratske odluke nemoze i niko nema tu moc da prizna. Nakon toliko godina medijskih i politickih oluja pametnoje da se rezim povuce sa teritorije gde nije dobro dosao. Clanovi rezima ili pojedinac, nekom se tesko zamerio, i to je njegova licna odgovornost, a ne naroda Srbije, ili ovog dela EU. Vrujte ljudi u evropskoj administraciji to su normalni ljudi i svakom pomazu.

panchevac86

03.04.2013. 15:51

Da ne ode ti u Brisel juce, danas bi se verovatno slavilo na ulicama Pristine...na albanskom jeziku. A EU sada hoce sto pre da se ratosilja pregovora, kad su videli da imamo coveka sposobnog da ove pregovore iznese na svojim ledjima, ali onako kako treba - da ne proda Kosovo.

Snorki

03.04.2013. 15:57

Zaista je tesko u ovom trenutku! Moramo ostati dosledni sebi i svojim vrednostima i ciljevima..

marija

03.04.2013. 15:58

Samo napred....imate podrsku naroda....tesko je boriti se za svaki milimetar nekog pomaka....

E

03.04.2013. 15:58

Umesto da se traze nemoguca resenja da se dobije datum posto-poto, treba se okrenuti unutrasnjim snagama, kojih ime, samo je pitanje da li ima ko to i da vodi. U slucaju da se uvede red, rad i sprovodi zakon, EU nam i ne treba. Jedina njena funkcija je naterivanje na ono sto vecina tvrdi da nismo u stanju sami da uradimo i ocekivanja da ce da nam se nesto udeli. E pa, treba nam takvo vodjstvo koje moze da prelomi i preokrene stvari iznutra a sa druge strane da nas poveze sa ostatkom sveta.

Evoks

03.04.2013. 15:59

Kako god da okrenemo, nesto ce ispastati, ili Kosovo ili EU! Jednostavno neke stvari nisu do nas i mi tu ne mozemo nista!

Bobiska

03.04.2013. 16:00

Upozoravao je Nikolic da ce se voditi izuzetno teski razgovori, ali da ce biti ovako, zaista nisam verovao...

Saska

03.04.2013. 16:00

Konacno je pojavio covek sa stavom i odgovornoscu prema zemlji i narodu. Vucicu, Srbija ima poverenje u tebe. Samo napred. Svi zelimo da zivimo bolje

Marinela

03.04.2013. 16:02

Napredka u dijalogu nema do sledece nedelje...morace to da saceka jos malo, moramo biti jos cvrsi i nepopustljivi!

Sumadinac

03.04.2013. 16:02

Vucic, daleko najpopularniji politicar na ovim prostorima, sigurno ce donetinajbolju odluku u interesu Srbije.

stane

03.04.2013. 16:04

I pored mucnih dijaloga kako je Vucic rekao, ne sumnjam u ishod koji sledi, dajem punu podrsku sadasnjoj Vladi a ponajvise Vucicu.

wwwww

03.04.2013. 16:04

ya kompromis i dijalog uvek, ali ne moyemo da gayimo sami sebe...to vam gradjani ne bi nikada oprostili

wwwww

03.04.2013. 16:06

Svakako ce mo se svim silama boriti ya nasu yemlju u svakom pogledu...nedamo ono sto je nase niti uyimamo tudje. samo hocemo prava kao i svi ostali

Miloš

03.04.2013. 16:06

Vidim je vlast rešena da nađe rešenje, i to je dobro. Još bolje je to što ne srlja i ne prihvata bilo šta radi datuma ko ji je i sa prihvatanjem sporazuma pod znakom pitanja. Mislim da je javnost zadovoljna kako je tim pregovarao. Što je do nas, učinjeno je. Ne ,može se prisiliti druga strana ako za to nema volje u EU.

Trajkovic

03.04.2013. 16:06

Taci trazi da postujemo i prihvatimo Ustav Kosova i njihove zakone kako bi doslo do normalizacije odnosa! Sto se mene tice, nikada na taj nacin!

nebojsa

03.04.2013. 16:06

ne treba da po svaku cenu sve uslove prihvatamo mi smo gordi samostalni suvereni narod svoj na svome ako mi ne trebamo evrpi ne treba ni evropa nama

momcilo

03.04.2013. 16:07

meni vise lici da vlada grcevito trazi resenje da obmane narod.samo srpski politicari rade iza ledja narodu, neverovatno. posto nista neznaju osim pricati , pricati i samo pricati, takodje naucili su da imaju hiljade odgovora na svako pitanje, ali pokrenuti proizvodnju, to nazalost nemaju pojma. prodajte KiM za povoljne kredite .

el-patron

03.04.2013. 17:15

@momcilo - Imaš minus od mene. Nisam ni očekivao drugačiji stav od profesionalnog kritičara svakog pokušaja da se problemi u Srbiji reše.

Panonski

03.04.2013. 16:15

@Saša - pa niko i nece dati drzavu za datum, zasto tako pojednostavljujes stvari ? da mozemo sami na svetu, bilo bi lako.. Ali ako hocemo da zivimo lepo, potrebna nam je saradnja sa celim svetom, a ne izolacija..

Saša

03.04.2013. 17:27

@Saša - Znači, pošto sada nemamo datum mi smo u izolaciji i ne možemo da sarađujemo sa celim svetom? Rusija, Kina, Brazil, Indija, Japan, zemlje ASEAN-a itd ne žele da sarađuju sa nama jer nemamo datum? Pa valjda i sam vidiš koliko je ta priča apsurdna.

Mjlivoje

03.04.2013. 16:11

Narode srpski nedaj da te zapad ucenjuje okreni glavu na drugu stranu i probaj da se oporavis zapad nas nije planirao u svoje drustvo i sta se tu moze dosledno je receno da Srbija pre 2025.g nema sanse unekakvoj uniji ne moze da ulazi osim ako ne bankrotiraju pa udzemo u nekakvoj germanskoj evropi sto su i planirali samo nisu rekli kad istorija se ponavlja Slobodan Milosevic se borio i kad je izgledalo daje uspeo oni su digli avione i sproveli zamisao milosrdni andzeo pa zar je to milosrdni.

mario

03.04.2013. 16:22

@Brat Djura - Nitko Srbiju ne ucjenjuje, samo Srbija nikako da prihvati da davne ideje stvaranja banana drzava gdje Srbi zive u samo duboki snovi. Kosovo je nezavisna i priznata drzava i kao takva mora pruziti sva prava svojim stanovnicima bez obzira na vjeru i nacionalnu pripadnost.

Brana

03.04.2013. 16:13

Resenje je vrlo jednostavno. Zahvalite se na dosadasnjim razgovorima i povucite se iz pregovora. Zatrazite da se problem resava u UN. Od datuma nece bit nista, ali to vise nije vazno. Mi ionako ne bi usli za narednih 20 godina. Gledajmo svoje interese. Mozda Vam je vlast milija od otadzbine?

dejan

03.04.2013. 17:12

@Brana - nije poenta u datumu,poenta dogovora je,izmedju ostalog u ocuvanju juga srbije,jer ce ako se nedodje do dogovora,isprovocirati sukob na severu kosova,gde ce nas oznaciti kao krivce i eto nama oluje gde ce otici i presevo i bujanovac.e zbog toga je bitan dogovor!

Panonski

03.04.2013. 16:14

Doci ce do dogovora. Srecom Vucic je bio prisutan, jer su ovi nasi ocigledno bili spremni da prihvate manje. Do dogovora ce doci, ali ce i Pristina morati da da makar nesto.

barakuda

03.04.2013. 18:12

@Panonski - Uz Vučića, trebalo je tamo poslati i Kim Džong Un-a. Ima čovek atomsku.

sandra

03.04.2013. 16:17

Verujem da ce Vucic uspeti da resi ovu zamrsenu situaciju. Ono sto mi nikako nije jasno jeste kako smo dosli dovde i kakvi su se pregovori dogadjali 12 godina kad smo sada tu gde jesmo?

Kraljevic Marko s volom

03.04.2013. 16:25

Starosnu granicu vidim, kao granicu koja je postavljena da bi bio deo akademskog sistema EU. Punoletna i normalna osoba.

dragan

03.04.2013. 16:27

Mozda ce vam neko danas i oprostiti ako prihvatite zahteve Pristine, al istorija sigurno nece. Ovakva pilicarska trgovina srpskim interesima nije vidjena u istoriji.

bojana

03.04.2013. 17:21

@RS - nadam se da su svesni da nece dobiti datum ma sta uradili po pitanju Kosova i Metohije....

Od nemila do nedraga

03.04.2013. 16:39

Narod nije spreman na bilo kakve vise kompromise, ako Srbi ostanu dole sami na cedilu buknuce rat. Nemoj nam izmedju redova provlaciti da ste spremni da priznate Kosovo za datum, nismo mi maloumni Vucicu.

EuroKrem

03.04.2013. 16:39

Ne zahtevamo idealno, ne odbijamo ništa unapred, ali to što želi administracija Prištine nikada neće biti moguće

Zoe

03.04.2013. 16:40

Vucic nije dorastao zadatku.Niko u ovoj vladi nije dorastao ovom zadatku.Na zalost sviju nas situacija je bezizlazna.Bit ce ono sto EU i USA zele,potpunu nezavisnost i suverenitet Kosova bez prava srba da nesto ozbiljnije utice na politicki zivot nove drzave.

Oplenac

03.04.2013. 16:46

Gospodine Vucicu, jeste li vi svesni da sedite sa koljacima i ubicama, pa kako da ocekujete normalan dogovor. Ova situacija je jos odlicna posle svega sta su nam radili, Kosovo je sastavni deo Srbije po svim zakonima.To je za njih problem. Uzivajte u ovoj danas situaciji i veselite se, jer da ste juce podpisali i pristali, svi zivi , a i mrtvi Srbi bi vas mrzeli i duhovi poklanih Srba na Kosovu vam nigde nebi dali mira. Vi a ni drugi nemozete napraviti bolju situaciju sa takvim protivnikom.

prolaznik

03.04.2013. 17:23

Resenje je da predlozite g. Thaci da primeni sve sto je velikodusno naumio. Nema potrebe da se Srbija sa tim slaze.

bojana

03.04.2013. 17:24

"nikako ne može da prihvati svoje ukidanje" nadam se da Vucic misli na ukidanje Kosova i Metohije u sastavu Srbije.

ST

03.04.2013. 17:25

Ovo je dokaz da je Kosovo priznato. Sada se samo narod priprema da to što bezbolnije prihvati. Znači njima je najveći problem kako da priznaju da su dali Kosovo.

deki smederevo

03.04.2013. 17:25

Posle propalih razgovora pod hitno i DSS u Vladu jer nema vise EU da nam to brani.

Jovan

03.04.2013. 17:31

Ako ste 1999. godine zrtvovali 200.000 Srba sa Kosova tako sto ste povukli vojsku i policiju bez ikakve najave i ostavili Srbe da zakljuce sta to znaci, pa su mnogi od njih stradali jer nisu verovali da moze Srbija da ih ostavi na milost i nemilost teroristima, nije mi jasno zasto ne mozete da zrtvujete sada 50.000 Srba zarad ostalih 7 miliona Srba u Srbiji van Kosova?

Alexa

03.04.2013. 18:00

@Jovan - Evropska budućnost Srbije koja nam se obećava za odustajanje od Kosova nije nemačka evropska budućnost Srbije. Za Srbiju je obezbedjenja sigurna bugarska evropska budućnost. Ako se odreknemo Kosova i dobijemo evropsku perspektivu Bugarske ili Rumunije što je najverovatnije, kakvu smo to trampu izvršili.

Miloš

03.04.2013. 17:33

Rešenja uvek ima, ako ne odmah, biće ih u nekom narednom periodu. Svi su želeli da se to sad desi, zbog očekivanog datuma , ali nisu pogrešili što nisu prihvatili nešto što je protiv interesa Srbije.

Pjotr Cibukov

03.04.2013. 17:43

Kazu da su grcevi posledica nedostatka magnezijuma. Ima ga u apotekama u obliku tableta. Nesto detaljnije nisam uspeo da saznam. Cak i to kriju od mene.

Milance030

03.04.2013. 17:43

Nista od ovoga ne bi bilo da se prethodnici malo vise zalagali za pregovore i za Kosovo...

Dusan

03.04.2013. 17:44

Zar u ovoj drzavi nema nikog da objasni ovom narodu da nas Evropska unija samo vuce za nos i izmislja nove uslove, a da joj ne pada na pamet da nas primi? To je kontinuitet germanske visevekovne politike prema Srbima. Sustina ovih "pregovora" je da Srbija prihvati sve sto traze siptari.

Milance030

03.04.2013. 17:44

Sve sto se bude trazilo od Srbije a to nije moguce,ne treba prihvatiti.Imamo rezoluciju i nje treba da se pridrzavamo...

Milance030

03.04.2013. 17:44

Evropska unija uopste nema alternativu za nasu drzavu,samo postavljaju uslove.Oni se nadaju da Srbija prizna nezavisnost Kosova.Sto se mene tice,bolje Srbija sa Kosovom nego EU.Koliko vidim EU svojim clanicama donosi samo krizu,nista vise.Pogledajte sta su uradili sa Grckom,Italijom,Portugalom,Spanijom.Pitanje je da li nas uopste i zele u EU.Ja bi ipak da Evropa dodje kod nas,a ne mi kod njih...

Petar Vilotic

03.04.2013. 17:45

Gospodo srbije Zasto to nebi sada sve zamrzli te sve muke i pregovore i sa time cuvali nase a sa tim cekamo bolje vreme podesnije za oranje. Evropa je na pragu raspada a to nama se dopada. Kada Nemci sa 3 trecim rajhom hocu i mi mozemo sa trecim bum bum zadrzati nase kosovo. Sladite se i cekamo da sazre jostje sve zeleno zeleno zito se ne zanje vec kada sazre i cekamo to Srbijo.

sreto

03.04.2013. 17:45

Niti ima, niti moze biti dogovora u Briselu! Brisel je SEDISTE sva-tri AGRESORA, koji su pocinili RATNI ZLOCIN nad Srpskim narodom. Pregovore (pod hitno) prebacit u UN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miroslav

03.04.2013. 17:50

Kako to saopstiti narodu!?Mislim da se jos nekim sitnim hapsenjima,tzv socijalom korpom i naravno,zestokim medijskim aktivnostima mladih SNS stranackih vojnika,postize efekat.Odradice se i istrazivanja raznoraznih agencija,pristizace telegrami podske i tako to.."deja vu".Koliko smo mi glup narod,generalno postali...

Miloš

03.04.2013. 18:01

Veoma je važno držati se rezolucije, platforme i naravno Ustava i vlada nikako ne može pogrešiti. Ovo sve samo deluje kao neuspeh, ustvari je sve ovo veći neuspeh za Tačija i Eštonovu. Prvi put su od pregovora dobili NIŠTA,

neko-

03.04.2013. 18:05

postovani potpredsednice, s duznim postovanjem mani te se grcevitih zahvata. hladne glave lakse je i brze raditi. ostanite pribrani kakvi jeste i okrenite se nasoj drzavi koju ste lepo zapoceli dovesti u red. ovo drugo ce samo po sebi doci. naceka cemo se. da ostenemo pri svom. svi smo svesni da nas samo provociraju, da zele samo pokrainu, koju mi ne mozemo da im ustupimo. sacuvajmo ono malo ljudi sto je tamo ostalo, ne smem ni da pomislim kako im je.

Srki

03.04.2013. 18:13

Resenje je i da nema resenja :). Mozda cak i najbolje. Kako je ova vlada krenula sa kompromisima, jos ce i Bujanovac da preda.

sasha

03.04.2013. 18:22

Ne treba nam članstvo u EU po svaku cenu, samo ako iz toga možemo izvući korist. Kako se situacija u EU kristališe, sa svim eksponiranim problemima i sumnjama u budućnost takve unije, nije loše "spustiti loptu" i videti njihove sledeće poteze kada im ovi ultimatumi propadnu. Sa ili bez datuma dobićemo članstvo (ako SVE prihvatimo) za 10-20 godina, pa čemu žurba?

Dragutin Karlovacki

03.04.2013. 18:22

Rezolucija 1244, nadjite jednog jakog zastitnika (kad mogu Siptari mozemo i mi ) i ne popustajte ni za pedalj jer ste vec preterano popustili. A u narodu imate ogromnu podrsku jer nam je svima jasno da je Kosovo stvoreno da bi se destabilizovao region, na celu su mu narko dileri i trgovci ljudskim organima. Njihov demokratski kapacitet ne postoji, i mi samo treba da se ponasamo kao ozbiljna drzava koja postuje medjunarodno pravo i koja ceni sebe i svoju teritoriju

miki

03.04.2013. 18:23

Ma Srbija NE mora da dobije datum,ne mora ništa osim da sačuva sebe i svoj narod!!!!!!!!!!

perica

03.04.2013. 18:25

Da Brisel može bilo šta da uradi bez našeg potpisa to bi bilo i uradjeno.Mogu samo da nam prete. Ja sam da se ipak malo sačeka sa potpisom- ko zna šta nosi sutra.pisom- ko zna šta nosi sutra.

Cane

03.04.2013. 18:27

Kad političar kaze : Moramo da dobijem datum, onda se izlaze torturi i ucenjivanju od onih koji daju taj datum. Ovo je prilično nediplomatski i nesvrsishodno.

Srki

03.04.2013. 18:28

Zasto grcevito i zasto bi vi trazili resenje? Pa vi ste svoje odradili sto se tice kompromisa. Nemate sto vise da trazite. Na njima je.

Radovan Djuric

03.04.2013. 18:34

Srbija ne sme dozvoliti da prihvati ono sto je neprihvatljivo, ne smemo dozvoliti da se Srbija odrekne svih nadleznosti na Kosovu i Metohiji, jer ne zaboravimo da je Kosovo samo samoproklamovana drzava koja nije clan UN, niti ga je kao drzavu priznalo vise od dve trecine zemalja u svetu.

Srki

03.04.2013. 18:38

prestanite vise traziti resenje i nemojte vise da idete kod neprijatelja na razgovore. Dosta je!

čiča

03.04.2013. 18:42

Kakav datum i od koga datum pa jedva si se spasio od te počasti a sad ćeš da spasavaš datum. Sad kad će se i Amerika i četvrti Rajh (EUrupa) udružiti da nas zlostavljaju. Okreći se Rusiji dok ne bude kasno. EUrupa je živa propast za sve male zemlje.Ona je dobra samo za velike naročito za Nemačku. Stoga manite se ćorava posla

jugo

04.04.2013. 00:18

@čiča - poubijali nevinu decu,kosovo srpsko,pare na istoku,ne damo kosmet,pa zar ste zaista svi toliko zatucani

nema predaje

03.04.2013. 18:43

Vreme je da se pregovori prebace po okvirom UN. Tamo mozda nadjemo i nekog prijatelja. Ovde nas okruzili sa svih strana oni koji su bombardovali Srbiju i poubijali neduznu decu.

Srki

03.04.2013. 18:43

Kosovo, za Amere i njihove baze realna potreba, za Nemce primitivno ravnanje racuna, za Ruse pitanje ravnoteze i jos ponecega, a za Kineze paralela sa tibetom i tajvanom danas, sutra. Vucicu, nemas sta da mislis. Pusti druge da to odrade u UN

Ljubica M

03.04.2013. 18:44

Naravno da ne moze da prihvati ukidanje, necemo vise da saginjemo glave ni pred kim.

pop

03.04.2013. 18:59

Srbi-ljudi , ujedinite se.Samo jedinstveni smo jaki.Umesto da se kritikujemo medjusobno aj*mo da svako od nas da predlog za rešenje i kad zapad vidi da smo jedinstveni u odlci pomeriće malo svoje kriterijume.

Buha Radivoje

03.04.2013. 19:06

Najcasnije resenje je da prekinete pregovore sa Siptarima i Evropom oko datuma, ne treba nam datum, trebaju nam pare za investicije u privredu, a pare su na istoku, da narod ima posao, da moze da radi i zaradi, da se bolje zivi, kome je onda bitan nekakv datum.

Dragana Durkovic

03.04.2013. 19:17

Za ljude koji su spremni da se uhvate u kostac sa problemom uvek ima resenja

Moma Zivanovic

03.04.2013. 19:18

Da je Karadjordje radio diplomatijom.....jos uvek bi bilo pod turcima...! Jos jedna stvar...ako je diplomatija tako dobra stvar....kako neki kazu...sto su saveznici imali dan -D? Mogli su lepo diplomatckim putem da ubede Hitlera da se povuce is okupiranih teritorija....e sad za koliko vremena bi to ucinili to je druga stvar....

O6PA3

03.04.2013. 19:19

Previše smo platili to Kosovo da bih ga se tako lako odrekli, šta sutra da kažemo deci zbog čega su ljudi ginuli 99'-te? Ja sam za Kosovo, EU ne hvala.

perica

03.04.2013. 19:59

@O6PA3 - Kako nemozete da shvatite da je Kosovo otislo i nepovrat,i Srbija se moze postaviti na glavu,ali Kosovo je zauvek izgubljeno.i to treba narodu kazati,a ne glupetati o nekakvom vracanju Kosova od toga nema nista,to treba svaki covek koji trezveno razmislja da shvati,jer Kosovo je priznalo skoro sto drzava,i to se nemoze ni povratiti,ni poreci jer je Kosovo izgubljeno i to su cinjenice koje samo netko lud moze prevideti.

Jabre

03.04.2013. 20:34

@O6PA3 - Perice i Hitler je oteo Kosovo od Srbije i svi su priznali veliku Albaniju u Evropi. I Osmansko carstvo je priznavao ceo svet i opet smo vratili Srbiju. Da su tako Karađorđe i ustanici razmišljali sada radio nekom Turčinu na njivi a on bi te tukao kao psa kad mu se ćefne.

Miro Markovic

04.04.2013. 05:34

@O6PA3 - @perica. Da te podsetim da KiM nije otislo. Oteto je od Srbije na siledzijski i nezakoniti nacin na osvonu lazi orkestrirane u Racku. Na toj lazi ne moze da se osnviva nova drzava za Albance, jer oni vec imaju jednu svoju drzavu - Albaniju. A to sto SAD zeli da ima svoju vojnu bazu na Kosovu u buducem ratu protiv Rusije, to je njena strateska priprema. Srbi moraju da budu strpljivi i cekaju svoje vreme. Jeste da je sada tesko u Srbiji, ali je bilo jos gore pa su Srbi preziveli na kraju pobedil.

vlaja

03.04.2013. 19:20

Čitam šta sve pišete pa ne mogu da verujem, najlakše vam je da kritikujete smešteni u udobnim stolicama.Javite se paćemo vas da pošaljemo za pregovarački sto.

IvanGrozni

03.04.2013. 19:21

Spreman kazan za deveti krug pakla. Trozubac naoštren. Po izjavama naših politčara,"pokušamo sve da dobijemo datum", "teški kompromisi", rekao bih da će popustiti. Nadam se da grešim.

viktor

03.04.2013. 19:25

nista nemoj da se grcite, nego raspisite referendum sa sledecim pitanjem: Da li ste zato da se prizna kosovo, da bi usli u EU? I naravno uzgred i izbore parlamentarne, pa da jednom krenemo sa neke nule.....

Petar I

03.04.2013. 19:30

Kako to stalno bolesno ponavljanje eu nema alternativu, dok u isto vreme ameri i eu uvetuju Srbiji da kapitulira, kako to ne dojadi " srpskim " političarima a narodu je sve jasno i 99,99 % narod je protiv ucena koje političari zovu pregovorima. Samo jasno NE koje je uvek srpski narod jasno govorio okupatorima i ucenjivačima prihvatljivo je za narod. Kao i ulazak u zajednicu država u velikom ekonomskom rastu Rusiju i zemlje BRIK-a, a

kockar

04.04.2013. 04:18

@Petar I - Petre sve si u pravu,ali da bi ovi ostali na vlasti koju godinu jos moraju imati para a para nema velika kriza zivi se od kredita i to za vecinu mizerno.Zbog toga kredita i otplata ovi ce sve potpisati.Ukoliko ne potpisu slijedi obustava kredita i bankrot Srbije za pola godine.Sto se mene tice i ljudi koje poznajem ja sam za varijantu ne prihvatiti kapitulaciju.Kosovo ce biti vraceno nekog dana ukoliko ga se sada ne odreknemo.

Petar I

03.04.2013. 19:31

A zahvaliti se ucenjivačima i prekinuti svake pregovore pod pritiskom. Neka otmu Kosovo i Metohiju ali bez našeg DA.

Biser

03.04.2013. 19:50

Aman ljudi kakvi datumi kakve gluposti prepišite ono što je dobro iz eu u zakone zaposlite narod i to je to. Ako ste u dilemi raspišite referendum ko je za eu da nebi više razbijali glavu pa će te dovbiti odgovor.

zoks

03.04.2013. 20:00

Vucic kaze da nam nije ponudjeno nista u razgovorima i da plan koji su oni,eurupa,ponudili je mnogo los!A sa druge strane kaze da se plasi da ce Srbija propasti ako odbije eurupu!Pa po toj logici,ako ce Srbija propasti onda je taj plan koji vam daje eurupa dobar i prihvatljiv!Od eurupe jedino mozete ocekivato ono sto znamo i pre razgovora a to je da priznate njihovu kradju srpske juzne pokrajine!NIKADA!

Miki -Zg

03.04.2013. 20:07

Po svim vijestima Srbija je ucjenjena sa najmonstruoznim planovima od Zapada i SAD-a po pitanju KIM-a.Sada je pitanje što slijedi poslije toga ?

zoks

03.04.2013. 21:26

@mile - mile,kako to zaboga,zar nije ta eurupa demokratska,humana,postena,ljudska,.....................a,da,izvini,ona je to za sve samo ne za Srbe!

Bojan

03.04.2013. 20:27

Aman,i da dobijemo taj famozni datum,to za Srbiju ništa ne znači.Sve će nam uzeti,a onda ponovo krenuti sa ucenama.Uopšte je takva klima u EU da nas ne prime,tj nema proširivanja.Šta su rekli poslanici bundestaga,ako Srbija da Kosovu stolicu u UN, onda će oni razmoriti da ukinu neke uslove Srbiji.Krajni cinizam............I da Srbija sutra prizna Kosovo,već bi prekosutra stigli nove i nove ucene.i uslovi.Hvala im!!!!!!!!

mica bor

03.04.2013. 20:38

Nece nas valjda sada bombardovati. Kao sto su to ucinili posle Rambujea.Ovo je gotovo ista situacija,Albanci uzimaju a mi dajemo."Veliki brat" je tako odlucio !

Mira

03.04.2013. 20:43

Ako suTaci i stanje na Kosovu deo evropskih vrednosti, neka hvala. Za dogovor da, za ultimatum ne. I kao sto vec neko rece, EU je grobnica za male narode, i bez ovog nije resenje za nase probleme - vec u se i u svoje kljuse. Cime nam preti EU - ne mogu nas bombardovati, ne mogu uvesti sankcije, mogu vize (prezivecemo), nece nam finansijski pomagati, pare su danas na istoku a ne na zapadu. Ako vec biramo izmedju dva zla, jasno je sta se mora izabrati,

Dragana Durkovic

03.04.2013. 20:47

Uhvatili su nas na pik pre dvadeset godina i necemo nikada dobiti clanstvo u EU ,a i Kosovo ce nam uzeti milom ili silom

Srba

03.04.2013. 20:49

Ajmo malo u proslost....ultimatumi....rat !Sad ocigledno da nemamo alternativu sami smo bez saveznika i nista novo...Ameri su sponzori Arnautima...mi ih nemamo...razgovorima je kraj...dakle zeleno svetlo za pogrom se sprema da bi se konacno resilo .... spasavajte narod ispraznite jug ....zao mi je...ili da ratujemo...izginemo...od Amera i jos se unazadimo 200 godina pa opet nista...osim gubitka ...a sta drugo ...

Krle

04.04.2013. 07:18

@Srba - pa ne moze to samo tako, pogrom. Ukolko dodje do nasilja na severu, odmah ce biti sazvana sednica UN. Pa ne mogu Ameri samo tako na silu pored UN. Valjda se i Rusija i Kina nesto pitaju na ovom svetu???Un ima mandat na Kosovu, razumes?

Arsenije @ Perica

03.04.2013. 20:57

Naprotiv. Ni bombardovanje, ni nato ludilo, ni šiptarske terorističke bande, ni progoni, ni ubistva Srba nisu Srbe udaljili od Kosmeta. Srbi sa severa su garant opstanka srpstva na Kosmetu, kao i Srba južno od Ibra. Kosovo nije priznao BRIK, latino države, ni većina muslimanskih država. Nikada neće postati članica UN-a. Šiptarima će drugi vladati, biće protektorat, nemaju nikakvu ekonomsku perspektivu izolovani od Srbije. Perice, stvarno ne znam čemu se ti nadaš?

uskok

03.04.2013. 21:07

Resenje je referendum. Tako ce ova vlada imati pokrice da ne dozvoli SAD-u i EU (Nemackoj), barem na papiru, da rade sta hoce Mogu dakazu da su sve pokushali, sem priznanja, da je bilo dobre volje sa njihove strane, ali je narod odluchio.SAD i Nemacka jesu osione do krajnjih granica, ali sumnjam da ce nas bombardovati zato sto nismo priznali njihovu tvorevinu. Za sankcije im je kasno jer su ubacili mnogo para u Srbiju i sada bi im to propalo, a da ne spominjem i trziste koje bi izgubili.

zoki

03.04.2013. 21:19

tesko je sada- o tome je moralo da razmislja pre nepunu godinu kada ste svasta obecavali EU i SAD. Krompir je vruc-prsti vec dogoreli! Nije lako -ali ima resenja- Ispunite preuzete obaveze pa ce vam narod reci ko ste i gde vam je mesto!?

Milisav

03.04.2013. 21:25

Citam komentare..Mnogo ste zapenili u vezi Kosova. To su krivi domaci politicari, jer su vam punili glavu od 1999-e kako je Kosovo nase, nije izgubljeno blabla..Umesto da su razvijali zemlju ekonomski, oni su bildovali narod "patriotizmom". I sad mnogi od vas utuvili u glavu, kako je smak sveta ako "izgubimo" Kosovo. A ono nije nase od 1999-e. Kako ne shvatate da je GLAVNI problem ove drzavice taj sto je ekonomski propala, i sto bez stranih kredita ne bi imale da se isplate penzije i plate?

Dymitr Ogonowski

03.04.2013. 22:47

@Milisav - Mogli bi Vi zatraziti odstete od Zapada za 1999. a krediti treba isplacivati u buducnosti. Kredit moze se biti ako ide na dobre investicji u infrastrukturu a ne ako ide na potrosacke ciljeve.

radef

03.04.2013. 23:44

@Milisav - da, milisave. ne radi se o o tome se srbija "ne saginje". ona nema izbora. upravo iz ekonomskih razloga gubimo i kosovo i eu. bojim se, i vise od toga. jer ako "odemo" rusima, sto bi za nama i drugi regioni. ovo je sudbonosni trenutak. odluciti sta je manje bolno: napraviti haos "odlaskom" rusiji, ili uraditi ono sto zapad predlaze - (naredjuje). njima je lakse sada nego u rambujeu.

milica

03.04.2013. 21:33

osvestite se vise, nemoj da prodate srbske interese za EU. Pa gde si mo to u Africi pa da toliko zudimo za Everopom gde ce vam sef biti Nemacka.Ako nepostujete Sebe i Svoje nemozete ni Druge. Atake niko nepostuje

Krle

04.04.2013. 09:28

@REFERENDUM on line - u pitanju ti je podvala. kad bi korektno pitao bilo bi za evropu=preporucujem, ne za Kosovo="ne" preporucujem

Diona

03.04.2013. 22:11

Državni vrh ne sme da pristane na kompromis EU. Aleksandar Vučić je heroj naše nacije, pokazao je kako se pregovori mogu voditi. EU nije ispala fer prema Srbiji, niti je omogućila ruskoj delegaciji niti, niti delegaciji UN da prisustvuju rešavanju KiM, a dozvolila je albanskoj strane da prisustvuje Filip Riker iz SAD. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću ovaj sporazum nije prihvaćen.

Nenad

03.04.2013. 22:21

Ako sada pristanemo na uslove,ko garantuje da sutra nece otici i vojvodina i presevska dolina isto tako.

Bojan

04.04.2013. 08:14

@Nenad - Pa to im je taktika, ako "cela" Srbija ne ide u EU, "slobodnom voljom gradjana" oni će odvojiti teritorije koje hoće u EU. Kao bivšu Jugoslaviju, parče po parče.

natasa

03.04.2013. 22:33

Situacija nije uopste laka...vreme ne mozemo da vratimo unazad i ispravimo necije greske.

trsa

03.04.2013. 22:39

Svaki iole razuman covek je svestan situacije u kojoj smo trenutno...greska je napravljena pre mnogo godina.

goca

03.04.2013. 22:39

ovo je ono što smo najmanje očekivali.Priština je i dalje ostala u skaldu sa svojim navodno ustavom star samo par meseci a mi moramo štititi našu istoriju.

Jaša Resavac

03.04.2013. 22:49

Spašavali smo američke pilote, čiji su unuci bombama ubijali unuke onih koji su im spasavali dedove i očeve kad su ih nemci ganjali ko zveri, spsavali jevreje rizikujući kuće, porodce, imanje a dobili smo Olbrajtovu koju smo spasvali i Holbruka!!! Umesto da nas bude 20 miliona jedva da nas ima 6.

Bojan @

03.04.2013. 23:00

Potpisace.To je sasvim sigurno.Na nama je da u buducnosti vise vodimo ljubav,povecamo nantalitet ako mislimo da nesto bude od nas.Izmedju ostalog za ovih 40 godina,pobedili su nas i seksom ...Nase Srpkinje rode jedno ili ni jedno.Sa druge strane oni dvoje ili troje,neretko i cetvoro.U svakom slucaju potpisace to je savim za ocekivati vec do utorka.

da se ne lažemo

04.04.2013. 00:18

@Bojan @ - ..jedino što nisi rekao je da nećemo rađati više Srpske glave- one tamo gde nas vode ne mogu opstati. Ovako još koliko toliko rađamo Srbe i lagano odumiremo, nadajućiu se da će da okrene pre nego što odumremo (treba vremena a nije lako).. Onako ćemo umreti brzo i lako, anestezirani, po neko čak sa smeškom.. ali nemoj se zavaravati da će Srba opstati. Tamo nema razli pa će i naše Ime biti samo provizorno, više nego ma koje evropsko. Ruglo, neprijatelj onog starog.. Sa srećom

Nije vreme ni za kakve pregovore

03.04.2013. 23:01

Sa nepostojećom državom Kosova se ne sme pregovarati. Držite se samo vi Rezolucije 1244. Ni za pedalj ne odstupati od ove rezolucije - Kosovo je srpska zemlja, a šiptari su tu privremeno na vlasti.

Mitrovic Rado

04.04.2013. 09:18

@Nije vreme ni za kakve pregovore - Pödrzavam,osim toga niko vam nije dao mandat za to da vi nesto lomite mimo gradjana Srbije.

Jaša Resavac

03.04.2013. 23:03

Svetski žandarmi, teroristi i balkanski koljači uz evropske miševe i pristanak žutih da EU kao "rešava" to pitanje doveli su do sadašnje situacje. Dajte referendum pa nek na nas posle njega upotrebe atomske bombe jedino još to nisu primenili.

vasa

04.04.2013. 01:12

@Jaša Resavac - Nije istina da nisu upotrebili atomske bombe!Zar nas nisu bombardovali osiromašenim uranijumom?A šta je to?

tale sanjin

03.04.2013. 23:03

obzirom da je euleks dosao na kosovo uz saglasnost srbije radi pomoci u regulisanju konflikta, a ocigledno nije uspeo, normalno je da se saglasnost povuce i zahteva dolazak j UN , ne NATO,onda i namacke i austriske trupe imaju status OKUPACIONIH trupa sto im ovde nije prvi put.pod HITNO postaviti nekog ko se razume u privredu,a to nije dinkic,kako bi se pokrenula privreda i makar malo olabavila omca oko vrata koju su nam navukli,pa sad stezu koliko i kada im zatreba.ovoga je zaista DOSTA.

Vizionar

03.04.2013. 23:11

Pa Vucicu , vi ga trazite na pogresnoj strain. Zar nevidite da ste "zalutali"?Tu ni naocare ne pomazu vec samo VIZIJA a to malo ko ima -pravu

Bices Covek Sine Moj

03.04.2013. 23:13

"Srbija mora da pokuša da dobije datum za početak pregovora sa EU i da bude spremna na teške kompromise" Ja sam vec par puta pitao da mi "pro-evropljani" objasne...Zasto Srbija mora da pokusa da dobije datum? Zasto? Kakvo bre pranje mozgova....STRASNO!

samoil

03.04.2013. 23:56

@Bices Covek Sine Moj - zato sto ako ne dobijes datum onda ces da jedes korene isto onako kao severno koreanci,samo za ovu godinu srbija ima manjak u budzetu za 3.5 miliardi evra

Kubura

04.04.2013. 00:58

@Bices Covek Sine Moj - Wash brain - belo odtaje belo :) Jescemo korene!? Sta radi grcka? U uniji je 30 i kusur godina... Kipar? Spanija? Francusa? italija?.... E moj ti.. Zalosno e da ti imas isto pravo glasa kao ja... I da tvoja belina odlucuje o mom sarenilu i kreativnosti...

istina...

04.04.2013. 01:43

@Bices Covek Sine Moj - A ti mislis da nista ne radimo a EU ce nas finansirati, pumpati kredite.....Srbija ce propasti jedino AKO se konacno ne okrene sebi i poceti da iskoriscava prirodna bogatstva koja u izobilju ima a ne da stalno svaki dan sanja EU kredite koji unistise nam zemlje u okruzenju !!

Peca

04.04.2013. 01:46

@Bices Covek Sine Moj - Ne jedu oni korenje ,to su Ameri rekli idi tamo pa vidi ... oni napravise Atomsku bombu ...a to kosta bato i niko nesme da im se mnogo sepuri cak ni Ameri ,i oni su uzdrhtali pa ti vidi ko je heroj a ko smrad

možda su u šumi!?

04.04.2013. 02:37

@Bices Covek Sine Moj - @samoil ,ti ćeš da jedeš korenje bili u EU ili ne, jer takvi kao ti su paraziti i teletabisi koji nas sve koštaju.

Budza

04.04.2013. 04:24

@Bices Covek Sine Moj - Srbija svakako gubi Kosovo prihvatila dogovor ili ne jer ce Kosovo zavladati svojom teritorijom. Kosovo ima podrsku da ukine paralelne institucije. Ako Srbija ne prihvati dogovor ne samo da ce ostati bez Kosova nego i bez EU,Tako da je jedino realno pitanje dali Srbija zeli u EU ili ne.

Bices Covek Sine Moj

04.04.2013. 06:29

@Bices Covek Sine Moj - AHHHHHH tako znaci treba da se uzdamo u Nemce i Engleze da nas nahrane? E onda bi radije da sisa to korenje. A Nemac nema druga posla nego da izdrzava Srbiju....HAHAHAHAHAHAHA dal je moguce da ima ljudi koji veruju u te price?

Slovak

04.04.2013. 06:49

@Bices Covek Sine Moj - Da u pravu si, nikakve " Ne preporučujem" ništa ne menja. Sada Ešton piše poruku za komisiju EU da razgovori ne bili uspešne. Odluka EU može biti da se ukine ugovor o sardnji. A posle toga bankrot države

iz glave

04.04.2013. 07:40

@Bices Covek Sine Moj - da jedemo korene, tako si shvatio poruke EUropljana... 1 bezalternativnost EU i strah su medijski imputirane "ideje i želje"; 2 bolje jesti korene nego skapavati od gmo, kemtrejlsa, radioaktivnog otpada u Vinči, nemanja soc-med-penz zaštite koju smo proćerdali slušajući EU magove. KiM nije kraj. Put u EU je put u ambis jer Nemci strepe od tužbi za tri rata u XX veku čije tužbe ne zastarevaju.

Srb

04.04.2013. 07:48

@Bices Covek Sine Moj - Samoile, imamo manjak u budžetu, zato što trošimo više nego što zarađujemo. Da li misliš da je dugoročno rešenje problema dobijanje nepovoljnih kredita, i da li misliš da nama to neko poklanja. Kada se prezadužimo, pitanje je da li ćemo imati i korenje jedemo. Nas katastrofa očekuje pre ili kasnije. Potpisali ili ne. Budžet se ne puni lepim pričama o EU. Naši preci su gladovali da bi izgradili državu, a mi ćemo našu decu ostaviti i bez države i praznog stomaka.

Mitrovic Rado

04.04.2013. 09:13

@Bices Covek Sine Moj - Nema nista smesnije od vaseg komentara vi ste znaci za to da vas eu i dalje kontrolise za to da prihvatate virtualni novac u zamenu za realnost.Nikad robom.

laf

04.04.2013. 09:17

@Bices Covek Sine Moj - Mozda ces ti da jedes korene,ako drzava bankrotira jer drzava i onako daje visoke plate svojim cinovnicima u odnosu na privatni sektor,skoro duplo vece a da pri tome nista ne rade i imaju godisnji odmor od mesec i po dana pa nije ni cudo sto smo propali.Sve drzavne cinovnike bi ja poslao na biro rada pa izvrsio rotaciju,tad bi bolje cenili dinar koji nisu zaradili.

norvezanin sa kosova

04.04.2013. 09:32

@Bices Covek Sine Moj - Covek koji razmislja svojom glavom,a ovi drugi mogu da pasu travu.

Dule62

04.04.2013. 10:49

@Bices Covek Sine Moj - Ovaj narod nista drugo i nezna osim za datum.1.Datum kada placa struju2.datum kada placa komunalije3.datum za ratu kredita u banci4.datum da vrati pozajmljeno od kuma 5.datum datu da plati uzeto na crtu u prodavnici6.datum kada su penzije za sve to zato sto plata nema7.datum za otpocinjane pregovora,izvinite nema vise mesta.

Dositej

03.04.2013. 23:25

Braco srbi EU je brod koji tone u vodu i svi ce pokusati da iz njega iskoce da se spase a jedino srbija uskace u njega pre ili kasnije tako ce biti nama netreba EU mozemo bez nje vazno nam je srpstvo i istorija to moramo da sacuvamo i nasi preci su uspeli sacuvati i to u jos gorem vremenu

dr dre

04.04.2013. 07:26

@Dositej - dositej legendo.....puna podrska Vucicu i vlasti u Srbiji iz Republike Srpske...

Kele

04.04.2013. 00:29

Ja ne odlucujem dali cu ici u bitku po tome kolika je sila koja me prati..Nego po tome koliku svetinju branim....(Knezeva vecera)

Vukašin

04.04.2013. 00:37

Ja nemam na čemu da vam zamerim, a verujem i narod! Mislim da nije kraj sveta ako ne dobijemo datum, i do sad smo "živeli" bez datuma! Vreme je da se okrenemo nama, da sredimo našu državu i naše društvo, da već jednom postanemo država, a jedini političar koji od ove Srbije može napraviti pravu Srbiju je gospodin Vučić! Samo ako budemo "država" možemo vratiti Kosovo!

xy

04.04.2013. 00:51

Zasto ne slusate Kostunicu? Nikakav sporazum sa Siptarima ne treba potpisati. Neka silom uzimaju sta god hoce. Nicija nije do zore sijala! Samo je Bozija sila do vijeka.

OLIVEROLIVER

04.04.2013. 00:57

Interesantno je da dosta hvale Vladu i Vucicauz obrazlozenje: to ne ucjenama i ne damo Kosovo.Pa zar nije rekao biramo od dve lose stvari,onu manje losiju. Dok biramo znaci ne povlacimose od dogovora.

bataSMraka

04.04.2013. 00:59

Srbija vec dugo vremena se nalazi izmedju cekica i nakovnja,uvek smo birali izmedju dva zla...ovo nije ni prvi ni poslednji put da to radimo,jedinu prednost sada koju imamo je Ova vlada koja zeli da Srbiju izvuce iz te pozicije u kojoj se nasla

fernando muslera

04.04.2013. 01:12

Možda je nečija zamisao i bila da pritiskom na potpredsednika vlade oslabi vladu i njenu stabilnost, ali posle ove runde "pregovora", Vučić je samo ojačao ugled i poverenje građana u svoju sposobnost da se nosi sa najtežim izazovima za Srbiju. To daje nadu i da će odluka koju će doneti državni vrh za par dana, iako ne idealna i poželjna ipak biti optimalna za celu zemlju uključujući i kosovske Srbe.

bataSMraka

04.04.2013. 01:52

Srbija je u svojoj istoriji uvek birala izmedju dva zla i ovaj put cemo morati da odaberemo jedno koje ce biti povoljnije po nas

bataSMraka

04.04.2013. 01:52

da ponovo biramo izmedju loseg i losijeg ovaj narod je vec navikao i opet moramo da izaberemo ono koje ce nam omoguciti da nastavimo sa svojom egzistencijom

visnja

04.04.2013. 01:54

Odlazak Vucica u Brisel i ucesce u pregovorima je pun pogodak...da nije bio tamo i rekao NE tesko da bi smo imali jos jednu sansu da pokusamo da dodjemo do nekog resenja.

MIDEL

04.04.2013. 02:12

SRBIJA CE PRIZNATI KOSOVO pa zar se nece posramiti svih onih drzava i naroda u svetu koji do danas nisu priznali Kosovo i koji su stali na Srpsku stranu pa kakav smo mi to narod ?

Milan M.

04.04.2013. 02:24

A ko im je dao pravo da oni nesto daju ili ne daju,izmislili su nekakvu zajednicku platformu na osnovu koje misle da mogu da rade sta hoce,jednostavno treba ih sprijeciti da bilo ko vise ide tamo.Mjesecima se poigravaju sa izjavama sasvim diametralnim,zavaravajuci gradjane iako su vec u pocetku sve znali kako ce biti ako ne i vec dogovorili.

Samardzija P

04.04.2013. 02:33

Samo ne potpisujte nista na nasu stetu, verujem da je i njima stalo da se to vise okonca i da ce i oni popustiti pod pritiskom i odbijanjem.

Samardzija P

04.04.2013. 02:36

Dajete maksimum i zalazete se da sacuvate ovu nasu zemlju .Nije na Vama sve i tesko Vam je . Setite se samo i imajte na umu da oni podrzavaju nekoga ko pokusava da stvori drzavu na racun pocinjenih zlocina i prodaje organa. Imate podrsku moje porodice i prijatelja.

bataSMraka

04.04.2013. 02:42

Vucic je do sada mnogo puta pokazivao da mu je najvaznije da Srbiju izvede na pravi put,ali ovo pitanje koje mu se sada postavlja nema ni u jednom slucaju dobar odgovor

Aleksandar

04.04.2013. 02:43

"Taci je popustio"..koga vi lazete? I dokle? Epilog ove price je sledeci. Ne, nece sada potpisati. Bice novi izbori. SNS ce sve da rastiri. Ladno ce dobiti vecinu i sve ministre u Vladi. Pose ovoga, pasce potpis. Znaci, Vucic postaje heroj nacije i narednih 20 godina bice na vlasti SNS. Zasto? Jednostavno. Da bi Srbiji krenulo na bolje, ma sta bilo ko pricao, Srbija MORA u EU. Svi kao hoce da izadju iz nje al jos niko nije, zasto?!? Vucic ce biti taj koji ce "spasiti" Srbiju!

KOCKAR

04.04.2013. 03:23

Kompletna Srbija bi trebala da izadje na ulice gradova Srbije i tako vladajucoj garnituri pokaze sta hoce jer ovi nikada nece raspisati referendum,pravdajuci se da sada je kasno u cajtnotu smo.Treba im datum.Nevjerovatno.

грађани

04.04.2013. 03:32

Србија мора да иде напред. Косово је терет. Признајте Косово.

Joe

04.04.2013. 04:01

Promenite pogled, gledajte i na drugu stranu. A ako je jedina opcija da li ce biti proteran za 2 meseca (ne prihvatamo ovakav dogovor) ili 2 godine (sa ovim dogovorom) onda recite otvoreno narodu. Nemojte ponavljati pricu iz 90-tih narodu - kao nikad niko nece iz Krajine, Sarajeva itd. A onda zadnji dan zgrabi naramak pa na put.

drdjbj

04.04.2013. 05:10

Sve sada vidim da je jurenje tajkuna bilo so u oci i da se dsada vidi da ce da daju koosovo zbog evrope i da ce biti sve kao sto je davno prodano.Slusajte Putina i njemu se opredelite i oslobodite Seselja i sve u hagu i vec jednom mrdnite.Imate rezoluciju i ne traba nam da smo u Evropi.

Nikola

04.04.2013. 05:21

Sjecate se kada ste proterali ambasadora iz Makedonije i Crne Gore zbog priznanje Kosovo?A sad ako Srbija prizna Kosovo?Brisel i Vasington ceka Srpski odgovor sada!

Bgd djole

04.04.2013. 06:29

Koje kosovo,zar to postoji?Kako bi mi ziveli sa siptarima opet.Nikako,pa to i slep vidi.Mi se tu ne pitamo ni jednu rec vise..Ko nas üita jos za te stvari.Ceo zivot imamo problema sa siptarima,kako bi dalje islo sa kosovom.Ajde bre realnost malo u glavu.

MP-RF

04.04.2013. 06:37

Vucic i Dacic su isli u ameriku, englesku i nemacku. ZASTO razgovaraju mimo UN i protiv rezolucije 1244. Koga oni obmanjuju?! Zaludjuju narod svojim izjavama! Srbija moze bez "para" iz evrope i amerike. Smanjite pljacku u Srbiji, smanjite troskove iz budzeta, uvedite carine na uvoz robe iz evrope i Srbiji krediti ne trebaju. Izbacite finansiranje stranaka iz budzeta. Resenja ima. Vucicu su ameri dali nalog. On drugo ne zna, za njega ne postoji drugo resenje?!

Dule62

04.04.2013. 10:28

@MP-RF - MP-RF.Da i ja dam svoj skromni doprinos Vasem komentaru,Svako od nas koji redovno cotamo novosti i svojim komentarima obogacujemo nas list neka da po jedan predlog kako do para iz domacih izvora.1.Smanjiti broj narodnih poslanika u skupstini Srbije na 60.U jednoj od Indijskih drzava 500 poslanika zastupa interese nesto vise od MILIJARDU ljudi.

dule62

04.04.2013. 06:49

Iskazujem veliko postovanje za ono sto je nas tim postigao u Briselu.Verujem da g.Vucic vidi situaciju kao tesku,zbog eventualnog manjeg priliva novca iz sveta,i zatvaranja vrata sveta prema Srbiji.Medjutim ja to nevidim tako.Sto manje budemo zavisni od strnog kapitala bicemo jaci,Orjentacija na domace snage a spolja koliko se mora i moze jeste sporiji razvoj ali dugorocno isplativiji.Ali problem je,kako sam kaze, nevidi resenje.Samo se treba okrenuti oko sebe.

Krle

04.04.2013. 07:12

ne znam zasto neki ljudi u vladi sire paniku kako Srbija nece moci opstati bez unije. Unija ne poklanja novce, sem kada treba finansirati Kandicku, Canka, Jovanovica i Biserko da bi rusile Srbiju. Unija daje kredite koje treba vratiti, a to Srbija moze dobiti od koga hoce i kad hoce, ukljucujuci tu i evropske bankare. Problem je vratiti krediti, a ne dobiti

Dule 62

04.04.2013. 07:19

Kada slusam izjave g.Vucica i g.Dacica kako su odluke koje terba doneti teske i gotovo bezizlazne,neznam sta da mislim.Da li to znaci da ako ne pristanemo na uslove pomrecemo a ako pristanemo isto, samo sporije.Nema dogovora sa onim ko nece da se dogovori vec uslovljava,jednostavno nasi interesi nisu isti.IZGLEDA DA STE NAS NAROD I VI I ONI OSUDILI DA PREZIVIMO.A to je najgore stomoze da zadesi jedan narod.Sada mi je jasno di Vi znate sta necete a neznate sta i kako hocete.MI HOCEMO ZIVOT.

Dule 62

04.04.2013. 07:54

Treba napraviti zaokret u pravcu da ono koi mogu nesto da ucine pocnu da slusaju one koi znaju kako nesto da urade.Onda nebismo imsli cekic i nakovanj u politici vec u fabrici,traktore na njivama a ne u Beogradu i sl.

Milentije

04.04.2013. 08:13

Ne laži narod...ništa nije dramatično već se namerno situacija tako predstavlja da bi imali alibi za to što ste naumili da uradite. Možda je jedino dramatična za vas koji treba da se opravdate novim gazdama na Zapadu.

sudbina

04.04.2013. 08:34

Ako sebe zamlaćujete oko lažnih dilema, narod bar nije naivan. Ovde se zapravo radi o vašoj političkoj sudbini.

Vibrirajuca nano cestica

04.04.2013. 08:35

To je lazna dilema. Na jednoj strani je Srbija i volja i trziste od 12 miliona a na drugoj strani obmana izdrzavanih uzurpatora 15 posto srpske imovine. Pokusavaju da po onoj da se vlasi ne dosete da trampe rog za svecu. Dacemo vam obecavajucu mastu u vidu datuma koji ne znaci nista, ali ako se ne odreknete svoje imovine e onda cemo kao mi vas zavrnuti za neke pare koje vam prodajemo uz maksimalne kamate a pozajmili smo ih od Kine i Rusije. Cega se vrag nas boji?Budjenja i pameti srpskog naroda!

urss

04.04.2013. 08:40

Ma covece bre, kako ti nije jasno da za to sto ste odbili ultimatum ne treba nikome u Srbiji da se pravdate!!!! Svi smo podrzali odbacivanje predloga. A pravdanja,to mozda samo amabasadama je potrebno. Srpski narod je jedinstven i jedno sa narodom na Kosmetu, I nikakva EU nam nije preca! Mi kako narod smo bezbroj puta prevareni od zapadnjaka i ne volimo ih. Unija pred raspadom nam nije milija od brace i sestre na KiM.PREKINITE ove razgovore odmah imate punu podrsku srpskog naroda!!!!

Dragisha

04.04.2013. 09:23

Situacija nije tako dramaticno dramaticna kako veliki Prvi Potpredsednik pokusava da nam svima predoci. Naime,nama su privremeno okupirali teritoriju i sad traze preko ove male trojke Vucic-Dacic-Nikolic da im damo tapiju na Kosovo,a to ne smemo ni po koju cenu,a kamoli za nekakav datum u magli za prikljucivanje EUtopiji u rasulu. Problem je sto su ova trojica ucenjeni i obicne marionete,toliko preteruju u glumi ovih dana da se,verujem pocinju gaditi i svojim vernim pristalicama.Nema predaje!

Nikola Perić

04.04.2013. 09:29

O kojim kompromisima priča Vučić kada se radi o čistom ultimatumu koga treba odbiti po bilo koju cenu. Važnije je dostojanstvo i samopoštovanje nacije nego bilo šta drugo, jer ako sami sebe ne poštujemo i svoj suverenitet nad teritorijom Kosmeta neće nas poštovati ni drugi. Predaja Srba koji žive na Kosovu i Metohiji na milost i nemilost Tačiju bila bi svojevrsna veleizdaja koju Srpski narod nikada ne bi zaboravio.

fića

04.04.2013. 09:29

...nije prvi put da srbija kaže istorijsko NE jer takav je položaj ove države u evropi...najnoviji "pregovori" su apsolutna nula i jedno veliko ništa ...kada je ništa tada nije važno da li to ništa odbijate ili prihvatate ili odlučujete...a ko će da nestane sa ove planete videćemo?!

Mirkovic

04.04.2013. 09:30

Ovo je poslednja prilika i mislim da sada svi moraju da podrze aktuelnu vlast, jer ocigledno niko do sada nije imao hrabrosti ili pameti da razresi problem Kosova.

Dobrica

04.04.2013. 09:30

Moramo da postujemo i da ocuvamo ljude na Kosovu i moramo da pitamo njih za misljenje. A mozemo i da kao "prihvatimo" sta nam traze ali da ih zavlacimo godinama, bas kao sto je prethodna Vlada radila.

sulejman030

04.04.2013. 09:31

DS je sigurno imao mnogo bolju ilagodniju poziciju ali niko nije imao "cojones" da uradi bilo sta, inace ste mogli sve sredite u poslednjih 12 godina.

sestraVesna

04.04.2013. 09:31

Teske odluke su posledica decenijskog necinjenja i ignorisanja problema. Svi su se izredjali na vlasti i niko nista nije uradio. Sad mora ovako.

dule56

04.04.2013. 09:31

Da se neko setio pre 10 godina da radi ovo sto sada radi Vucic, Srbija bi odavno bila uredjena drzava.

Dule62

04.04.2013. 10:07

@dule56 - G.Vucic zasluzuje svako postovanje za svoj rad u vladi i od politiclih neistomisljenika.Posten jecovek to je sigurno,dosledno brani svoja uverenja i to je legitimno.Medjutim koliko su ispravna ta uverenja je diskutabilno.On se oslanja na Veberovo ucenje razvoja drustva.To ucenje ne daje najhumaniji proizvodni odnos u drustvu i zato je retrogradno u odnosu na naucni socijalizam.Imenjace ja tako mislim i to je legitimno.

napred SNS

04.04.2013. 12:38

@dule56 - Dule 56 i 62@Tada je Vucic bio zauzet nazivajuci neistomisljenike izdajnicima,a pazi ga sad.Vucic je danas veci Djindjic od samog Djindjica...

dule62

04.04.2013. 13:41

@dule56 - Ja sam u svom komentaru iskazao postovanje za g.Vucica.Isto tako se deklarisem kao njegov neistomisljenik,a nemislim pri tom da sam izdajnik.Vas prvi komentar upravo ide u prilog tome,kada u procentima izrazavete ko je za koju opciju.Neka su ti procenti i tacni,neznaci da ste u pravu.To samo znaci da ostajete na vlasti.A povinovanje manjine odlukama vecine je princip demokratskog centralizma sto je postulat socijalizma u odlucivanju.Medjutim drzava se nevodi samo srcem vec i glavom.

dule62

04.04.2013. 13:57

@dule56 - napred SNS.Sto setice Vaseg poredjenja g.Vucica i pkojnog Djindjica, zbog oslonca iskljucivo na Veberovo ucenje oboica imaju isti odnosno ninkakav rezultat kada je u pitanju Kosovo i kada je u pitenju EU odnosno drustveno ekonomski razvoj Srbije.Zato sada jeste tesko zato imamo cekic i nakovanj.Zato sto se resenje ne trazi tamo gde stvarno postoji.Kada se ekonomska pitanja izdignu i preformulisu na nacionalni nivo imamo rezultat kakav su postigli gospoda Milosevic,Djindjic i Vucic.

Deki

04.04.2013. 09:32

Gospodine Vučiću,zašto "grčevito tražite rešenje",da li je u pitanju vaša hrabrost ili politička volja da ne izađete pred ovaj sluđeni narod i jasno kažete jednom o čemu se ovde radi i o kakvoj vrsti izbora?Dokle ova konspiracija?Toliko mozgova,toliko vremena,toliko živaca i para,a sve zbog jednog vrlo jednostavnog izbora:hoćemo li Srbiju ili Šumadiju!Ako potpišete imaćemo vrlo brzo Republiku Šumadiju,ako odbijete ultimatume ostaće nam Srbija.Nismo valjda više naivni..

Dule62

04.04.2013. 09:43

Grcevito trazi resenje samo onaj ko nema resenje.Nija majka sina korila sto se kockao vec sto se vadijo.Resenje je u viziji razvoja drustva.Potrebno je prihvatiti i druga ucenja o razvoju drustva pored Veberovih.Postigli ste na ovim pregovorima vise no sto mislite,pod uslovom da u narednih par dana ne podlegnete pritisku.Njihov novac vodi u duznicko ropstvo u zavisnu privredu,da li je to ono sto nama treba.Zavisna privreda oduzima i suverenitet i integritet.To nama ne treba.

MatijaBG LDP

04.04.2013. 09:45

Vucicu kako trazite resenje,ako vam je ultimativno na sto stavljen papir za koji imate 5 dana da prihvatitet ili odbijete...ponudite podelu uz zamene teritorija i medjusobno priznanje i dobicemo barem nesto....dok grakcete,Albanci vam podizu opet spomenike po jugu Srbije.Umesto odmah da ste reagovali,cekate opet da se zapali teren i situacija..toliko o vasoj sposobnosti.Ako niste u stanju da zadrzite Sever Kosova,raspalite po jugu Srbije i zavedite red!

Duško M. Popov

04.04.2013. 09:53

Svim Srbima iz dijaspore dajte srpsko državljanstvo i pravo glasa. Kad postanu politički faktor odlučivanja u Srbiji, uložiće svoj kapital u Srbiju. Više volim da Srbi ostvaruju profit nego neko drugi. U EU nas toliko ''vole'' da će nas pojesti za doručak. Okrenite se Rusiji i briksu. Uz pomoć Rusije KiM će ponovo biti naše.

Deki

04.04.2013. 10:09

@Duško M. Popov - Dule,pa Mišković je bio politički faktor odlučivanja u Srbiji i uložio je "svoj" kapital...Ti zaista misliš da će neko iz dijaspore,krvavo stečen kapital uložiti u Srbiju? Zajam za preporod II deo?

€cajac

04.04.2013. 09:54

Pregovori koji su trebali da bude korak u pravom pravcu, osecase kao dva koraka nazad.

Pera Kojot

04.04.2013. 10:00

Kad vidim gde zivimo , potpuno razumem siptare. Nocas je cetvrti put za redom kafic u sred centra picio buku do zore ne dajuci ni maloj deci da spavaju, i nikom nista. Dok je bila tema buke aktuelno, puno je bilo onih koji su je podrzavali jer nisu ugrozeni. Pa kako onda da ne zele da se odvoje ??? Drzava ne stiti i svoje sopstvene sunarodnike, a mogu misliti kako je sa strancima. Pa kako onda da se ne odvajaju

Goci

04.04.2013. 10:04

Dosta glume Vucicu, nema podpisa.Ne zavaravajte nas, jer necete uspeti. ne igrajte se sa Srbijom i ne preterujte.

Mozda je potrebno vec danas da radimo na tome da imamo stroze kontrole na granicama

04.04.2013. 10:08

Verujem svakom i dajem svakom za pravo da pokaze svoji moc, i to je moja osnova sa kojom motivisem zakonodavni, finasijski dom koji ima moc da donosi politicke odluke, sa ciljem da se zastite demokratske vrednosti i prosperitet drzavi. Sa novim paketom ekonomskih resenja, novim ustavom i odgovornom finasijskom politikom Srbija ce biti atraktivna, a domaci investitori i novac ne privlaci samo inostrane poslovne ljude! Čedomir Činić

biber

04.04.2013. 10:10

Pokazite svetu da ste spremni sve da prodate zarad datuma a sto treba jos najmanje 10 god do EU to ste zaboravili. Kako ocekujete da nas neko ceni i postuje kao drzava kad pogleda kakvu politiku vodite? Ne znate ni o sopstevenom narodu da brinete i stalno pravite "kompromise" na stetu drzave i naroda. Sramota!!!!

skeptik

04.04.2013. 10:13

Ovo je ubedljivo najgora vlast koju je Srbija ikad imala u svojoj istoriji!!! Tadic, koga su ovi iz sadasnje vlasti optuzivali da je izdajnik, je odbio predlog Andjele Merker kad je bila u Beogradu da se ukinu srpske institucije na Kosovu, i zbog toga nismo dobili datum, pa niko nije kukao kao ovi iz SNS-a. Makedonija ne moze u EU jer ne zeli da promeni ime pa niko ne kuka. Dosta bre vise kukanja i prenemaganja, kao neke nakarica su. Ako niste sposobni da vodite ovaj narod dajte ostavku!

Niko i neko

04.04.2013. 10:24

Mislim da se vlada u Srbiji nalazi pred jako teskom situacijom, medjutim jednom to sve mora da se resi i da Srbija krene dalje. Nece biti lako, ali napred se mora i ne mozemo glavom kroz zid. Verujem da ce Aleksandar Vucic uraditi i prihvatiti ono sto je najbolje za Srbiju u ovom trenutku.

Razum

04.04.2013. 10:30

Resenje ove situacije je prosto. Samo poslusajte sta pricaju Kostunica i DSS i uradite kontra od toga! Ne moze se pitanje KiM resavati kao do sad, jer vodi u propast cele Srbije. Zato je potreban potpuni zaokret u nacinu resavanja tog problema. Nemamo silu, ali zato mozemo upotrebiti mozak. Zatraziti vanredne izbore na KiM, ubediti nas narod da napravi jedinstvenu lsitu, udje u parlament i vise nijedna odluka na KiM nece moci da se donese bez Srba...

miroslav

04.04.2013. 10:37

Kada se covek kune u nesto 20 godina,pa porekne,i promeni tabor,da li mu iko vise moze verovati ????????2007. je pričao da je Šešelj heroj,a danas da je lažov, miš... Ratko Mladić je bio junak, a 2011. priča da nikog više Mladić ne interesuje.Taci mu je bio terorista a danas pregovara i naziva ga gospodinom,za Dinkica je spremio robijasko odelo a danas su najjbolji drugari!Nekada 1000 muslimana za jednog Srbina a danas Evropa nema alternativu..,DA,to je on.Novi Tito,pardon Sloba.

Ljubisa

04.04.2013. 10:40

Nije,dragi Potpredsednice izmedju cekica i nakovnja Srbija nego si u pitanju Ti,mali SLoba i Predsednik-Diploma-vi ste odabrani da odglumite ovih 9 cinova,ali ste preterali u 'overactingu',kao onomad Tadc u svom marketingu bez pokrica. Bas me interesuje sta su vam odredili za ovih par zadnjih dana pred kapitulaciju,zasad lose glumite ocaj,beznadje,muku,stres isl. povezane sa tzv'brigom za opstanak nacije',a u uskoj vezi sa moranjem da se o(p)stane na svetom EUputu-Vindkur Kvinslingovi naslednici

Panonski

04.04.2013. 10:45

Doci ce do dogovora. Srecom Vucic je bio prisutan, jer su ovi nasi ocigledno bili spremni da prihvate manje. Do dogovora ce doci, ali ce i Pristina morati da da makar nesto.

bataSMraka

04.04.2013. 11:20

Nije ovo prvi put da Srbija bira izmedju dva zla kojoj joj namecu oni koji isto tako govore da je Srbiji mesto u Evropi

Miha

04.04.2013. 11:21

Batalite datum. Realno nam ne treba jer nemamo o cemu da razgovaramo - daleko smo mi od tih pregovora. Evo vam primer Makedonije. Bar izborite nesto za onaj izmuceni i pokradeni narod na KiM (mislim samo na one koji su od strane drzave-pojedinaca vec pokradeni i koji stvarno zive na KiM, a ne na raznorazne funjare koje vec 10 godina po gradovima u Srbiji a prebivaliste im na KiM pa dobijaju bonuse, duple plate...) i vratite pregovore u UN... Tamo bar imamo neku podrsku.

Niko i neko

04.04.2013. 11:25

Ljudi morate da budete svesni jedne cinjenice, a to je da ako ne prihvatimo i ne izboksujemo ono sto je najbolje za Srbiju u ovom trenutku moze mnogo toga da se desi loseg. Ako ne prihvatimo: Prethodna vlada nas je zaduzila 2 milijarde eura, sto znaci, sve sto bi islo u budzet automatski bi islo na racun evropske unije, a u budzetu Srbije ne bi ostalo ni za zvaku. Aleksandar Vucic gleda i zna sta je najbolje, sto znaci da ne misli na sebe vec misli na sve gradjane!!!!!

bataSMraka

04.04.2013. 11:30

Vucic je zaigrao na mnoge rizike od kada je dosao na vlast ali ce ovaj biti neuporedivo najveci od svih rizika koje je preuzeo na sebe

Čedomir Činić

04.04.2013. 12:04

Srbiji u poslednje vreme znacajno je povecan broj zalbi na rad rezima. Zalbe se uglavnom odnose na donete odluke i na predugu obradu.

aki

04.04.2013. 12:07

A sve se bojim da cete resenje ipak videti za nekih 3 - 4 dana, iako se ponuda nece promeniti.

Danilo

04.04.2013. 12:12

Prvo, podrska najboljem politicaru Vucicu! Slazem se da je teska situacija, a kada je tako, gleda se sta je ,,najstarije,, u tom problemu! Nista se ne moze porediti za svojom teritorijom i pravima na istoj, dakle, KiM su prioritet. Ne mozemo radi novca prodati zemlju i svoje ljude, i ostaviti ih na nemilost onima koji su radili uvek Srbiji o glavi. Kraj price, ko nece da shvati, taj nije prijatelj Srbije, vec taj gleda samo svoj dzep.

bataSMraka

04.04.2013. 12:14

Od pocetka rada ove vlada koja je pokrenula Srbiju ovo je odluka koja se zasniva na radu svih predhodnih vlada i svih koji su Srbiju doveli do ovde

napred SNS

04.04.2013. 12:33

Vucicu..,priznaj Kosovo,imas podrsku ogromne vecine gradjana(SNS-45%+SPS-15%).Kada na to dodamo i one koje od ranije podrzavaju otcepljenje od Kosova(DS,LDP,LSV,SPO),jasno je da Vucic ima legitimitet i da vodi ispravnu politiku.Manjina koja ne zeli nezavisno Kosovo(DSS/DVERI/SRS)nema ni 10% podrske u narodu cime je sve receno!Zato,samo hrabro Vucicu,narod je uz tebe!Ziveo Vucic!

Predizborni SNS

04.04.2013. 13:37

@napred SNS - Malo si se zaneo ,kao i cela vlada...ti procenti su ostvareni zahvaljujuci predizbornoj prici...Koja je glasila: Kad dodjemo na vlast ponisticemo sve sto je Borko potpisao, drzacemo se ustava, i nikada necemo predati Kosovo...E zato ce na sledecim izborima procenti drugacije izgledati....

Coka

04.04.2013. 14:06

@napred SNS - Pa kako to vi (SNS + SPS) sad podrzavate priznavanje Kosova? A sta ste pricali pre nekoliko godina? Izdajnici su bili DS i LDP. Pa ko je "napravio" danasnje Kosovo? SPS I SRS (odnosno SNS) svojim 'patriotizmom". Jel vi mislite da nase pamcenje dopire samo do zadnjih izbora?Sram vas bilo. (Nemogu da napisem sta mislim).

Predrag @B

04.04.2013. 17:59

@napred SNS - Vidi bez obzira ,po komentaru je jasno da si provokator ,lazno predstavljeni kao SNS.....providno ..

Od nemila do nedraga

04.04.2013. 18:12

@napred SNS - Koliko te ovi tvoji iz SNS moraju platiti da iz kancelarija pisete ovakve notorne gluposti? Hajde iskreno?

zdenko

04.04.2013. 13:16

@ - Zamisli mi smo sami i nemamo drugi izbor(mislim tako su rekli u briselu)e srbijo sta si docekala da te gazi ko stigne.sta bi na preci rekli da su zivi,oni koji su branili svoju cast i srpstvo.dva resenja 1.priznaj kosovo a pod 2.kosovo priznaj i to ti je to samo obrnuto,voljati ovako volja onako.al neka,doce i nasih 5.minuta,nadam se pa da se osvetimo svima

Slobodan Brkic

04.04.2013. 13:18

Teska su vremena i za to je potrebna hladna glava,a i narod nije kompetentan,da odlucuje o svojoj sudbini!!!

dijanad

04.04.2013. 13:53

@Slobodan Brkic - Vremena su teska a Srbija je jedinstvena i pruza punu podrsku Vucicu i ovoj vladi i zna da nas nece izneveriti.Ne treba nam EU ako cemo izgubiti dusu a predajom Kosova izgubicemo i ono malo dostojanstva sto nam je jos ostalo. Narode Srpski pet vekova si trpeo turski zulum i opstao zato sto je Car Lazar odabrao na Kosovu Carstvo Nebesko i ostavio zalog Srbima. Sacuvajmo Kosovo Sacuvajmo Dusu!!!Tako cemo opstati kaze istorija!Vostani Serbije davno si zaspala u mraku lezala sada se probudi....

Nepristrasni

04.04.2013. 14:26

@Slobodan Brkic - Vremena su teška, ali Srbija nije jedinstvena!Nije ni malo lako doneti odgovarajuću odluku!To što je Car Lazar uradio 1389.godine, jeste bilo časno, ali nisam siguran i da je bilo bez posledica koje se i danas osećaju!Zar tada nisu izginuli najbolji!Znači ostao je živ samo gori deo populacije, a geni su čudo!Mislim da nije stvar u tome da li si uradio nešto časno i hrabro, već da li si uradio nešto korisno za svoj narod.To je cena koja se plaća za borbu za vlast!

sudnji dan

04.04.2013. 17:26

@Slobodan Brkic - ..a kako moze biti dusa tamo gde si rat izgubio...Vostani Srbijo iz vekovnog mraka...dugo si zaspala...i propala.

Milosav

04.04.2013. 13:21

Vučiću kavo ti rešenje tražiš i šta ti nevidiš?! Pa, Vučiću Srbija nije ničija babovina da bi je komadao i prodavao! Srbija je iznad svih nas!!!! Za Srbiju su ginuli naši oci i praoci. Ko izusti da će komadati srbiju javno mu treba glavu odseći!!!

Slobodan

04.04.2013. 13:52

Drzava koja nije sposobna da sebe izdrzava i treba da propadne. Tuzno je kako Srbi imaju kratku pamet i ne vide da i EU propada unutar sebe, ne moze sopstvene probleme resiti a bavice se nasima? Kakav tretman imaju ostale zemlje, nasi susedi koji su u EU...kao kolonije, svakako nisu jednake s npr.Nemackom. Ko voli da zmuri i laze sebe neka izvoli. EU nas nece primiti cak i ako se ovo zlo od uslova prihvati. Negde se mora podvuci crta. A ako je mi ne povucemo, povucice je drugi preko nas.

Bojan Kotic skopje

04.04.2013. 13:57

Dragi moi zemlaci i prijatelji.Prekinite jednom dogovore sa EU i Ameriku,oni Vam nisto dobro ne misle i okrenuti se ka Rusiju i Kinu..Zao mi je za pregovorace kako mogu ovo da podnesu.Lako je onima da sole pamet sa strane.Neka oni pregovaraju da vide kako izgleda.Nemojte v ise ni pedalj otstupati po ceni . Pozdrav.

Pavle Ru

04.04.2013. 14:19

Istina je da će stradati nedužan narod Kosova, da će sva infrastruktura, sve škole, manastiri, bolnice, fabrike itd, koje je Srbija gradila i razvijala, ostati tamo nekom plemenu - Šiptarima. Vučiću, ne predajte se ovim besnim kerovima (EU, Priština)

Idler

04.04.2013. 14:31

Davno sam vam napisao - Kosovo ste izgubili onog dana kad ste stali vijoriti srpske zastave po Kninu i proglašavati neke izmišljene države. Tog ste vjerojatno i sami svjesni samo što si nemate hrabrosti priznati. PS: inače meni osobno srpske zastave nisu nikad smetale al proglašavanje tuđeg teritorija svojim ?!

nepoznat

04.04.2013. 15:30

@Idler - a sta ti to podrazumevas pod svoje,Idleru...Ako imas hrabrostida priznas.A nas ne zanima tvoje misljenje, piskaraj po tjednicima,a nas ostavi na miru vec jednom.

Jovanča Micić

04.04.2013. 14:33

Kakvi budemo danas bićemo doveka. Vučiću moraš da imaš hrabrosti i kažeš ne. U suprotnom zauvek ćeš biti zapemćen kao izdajnik. Još imaš vremna da spasiš dušu.

smiljka

04.04.2013. 14:33

Ako potpisemo prihvatamo los plan za Srbe na severu Kosova, ako ne potpisemo ponovo vec vidjeno manje para u budzet, pritisci iz sveta, taman smo poceli da se ekonomski oporavljamo..

bora

04.04.2013. 14:34

Uvek smo nešto očekivali od drugih,mislim da je to pogrešno.Trebamo se okrenuti sami sebi,privredi,ljudima i opštom nacionalnom akcijom krenuti napred.

mirko j.

04.04.2013. 14:35

Problem ove drzave je sto debeli zezaju mrsave,sto niski zezaju visoke,sto kornjace zezaju zeceve,sto mali misle da su veliki a svi oni zajedno misle lako cemo!!!

smiljka

04.04.2013. 14:35

Srbija se nalazi u nezavidnom i teskom polozaju. Bira izmedju loseg plana za Srbe na Kosovu i odbijanja da potpise sporazum sa Pristinom sto je podjednako lose za sve Srbe ukljucujuci i one na severu Kosova. Treba tu biti mudar i misliti na buducnost.

nata

04.04.2013. 14:37

Ovo je pokazatelj da EU ne želi Srbiju u svom sastavu,treba sačekati dalji razvoj ali mislim da je ovo istina sa kojom se treba suočiti na najbezbolniji način.Da je suprotno već bismo imali dogovor,ovako samo pokušavaju da legalizuju svoj zločinački rat protiv Srbije prekrajanjem i štelovanjem istorije.

jevgenija

04.04.2013. 14:37

Srbija se nalazi u nezavidnom i teskom polozaju. Bira izmedju loseg plana za Srbe na Kosovu i odbijanja da potpise sporazum sa Pristinom sto je podjednako lose za sve Srbe ukljucujuci i one na severu Kosova. Treba tu biti mudar i misliti na buducnost.

zlatan

04.04.2013. 14:44

Pre nego sto drzavni vrh odbije ne fer ponudu sporazuma sa Pristinom treba dobro da razmisli o posledicama koje cemo zbog te odluke trpeti, i to ne samo gradjani Beograda Zrenjanina nego i Srbi sa severa Kosova.

D.R.V.

04.04.2013. 14:44

Traze odgovor od nas do devetog Aprila?!Sto ne rekose 6 April,mnogima bi bilo jasnije zasto nam rade sve ovo.

Čedomir Činić

04.04.2013. 14:56

Podici standarde na nivo EU je mukotrpan i vremenski zahteva politicki rad. Ne pada nista sa neba, uhapsite svakog koji tvrdi da nista ilegalno neradi. Krije se iza politickog imuniteta a koci prosperitet drzavi.

The Spin Doctor

04.04.2013. 15:32

Uspostavili ste međudržavnu granicu između države Srbije i njene pokrajine, Kosova i Metohije (trenutno pod okupacijom IV anglo-američko-germanskog NATO Rajha), i taj jel0te, "eu-ropski" proces (Da-se-Vlasi-ne-dosete!) "mudro" nazivate "integrisanim upravljanjem carinskim prelazima". Naplaćujete carine, predajate katastarske knjige, razmenjujete "oficire za vezu", tj. ambasadore, sa šiptarskim narko-bosovima, teroristima i trgovcima ljudskim organima i belim robljem,...

The Spin Doctor

04.04.2013. 15:38

... odričete se čak i severa pokrajine i institucija države Srbije koje su samo zahvaljujući herojskom otporu i zalaganju kosovo-metohijskih Srba nekako opstale i pored prisustva okupacionih EU-NATO falangi. Sada im "velikodušno" nudite "integraciju" u Tačijev i Haradinajev "državni", "kosovarski" "sustav". Obežavate Srbima sva "manjinska prava" i gurate ih prištinskim "šampionima ljuCki' prava" i "demokraCIA-e"!? SVE ZA DATUM - DATUM NIZAŠTA! Sve za eu-ROPSKI put u "jevropu"!

The Spin Doctor

04.04.2013. 15:45

Nije važno ko šta priča, relevantno i merodavno je ono šta RADI. A do sada je (poslednjih 5 godina) rađeno sve na štetu međunarodnog položaja Srbije i njenog uvlačenja u zamku EU. Da ste nameravali da kažete NE EU, niste morali ni da idete u Brisel. A pošto ste napravili granicu i prihvatili puzajuću kapitulaciju, jasno je da se ovde radi o običnoj pozorišnoj predstavi za narodne mase. Ako za 10 dana prihvatite sve što EU traži biće jasno da se radi o perfidnoj manipulaciji.

Tarabicevic

04.04.2013. 16:01

Na pitanje vojnika da li ce se ziv vratiti ia rata Grcka prorocica u Delfima je odgovarala "Ici ces vratiti se neces u ratu poginuti" !? Stavite zarez gde mislite da treba !

Aca J

04.04.2013. 16:58

G.Vucucu u ovoj situaciji nema dva resenja a to je pokazati dostojanstvo Srbije i Srpskog naroda a ne sada kada su ti isti nas bombardovali i unistili nam privredu,zivotnu sredinu i zivote gradjana.Ja se pitam dali ste toliko u zabludi da ce vam neko nesto dati besplatno Nemci nam nisu platili ni ratnu odstetu za drugi svetski rat niti za poslednje bombardovanje?? Mi u Eu trece klase, samo cemo sluziti za ucenjivanje i potkusurivanje a to Srbija nikada nije sebi dozvolila u svojoj istoriji.

bataSMraka

04.04.2013. 17:12

Vucic moze iz ovoga da izadje smo kao pobednik,moze da bira izmedju dve lose stvari i nijedna nije dobra za Srbiju...koju god da izabere bice to najteza odluka od njegovog stupanja na vlast

sudnji dan

04.04.2013. 17:16

...boze, ne razumem ovog Vucica,Dacica i njemu slicne...pa sta su ocekivali...da im vrate Kosovo?Brale potpisi i zbogom...svako na svoju stranu...a oni srbi na Kosovu ionako zive bolje nego sami srbi u Srbiji...ne varamjmo se braco patrioti.Zahvaljujuci Slobi i njemu slicnom..ode Kosovo zanavek...pa nek i ode...ionako kosovcima i pripada.

Predrag @B

04.04.2013. 18:03

Nije nama sjajno ,ali verujte nije ni Taciju. Ovakav status ne odgovara ni jednoj strani. Ima li Kosovo predstavnike u reprezentacijama *raznim sporstkim takmicenjima...? Nije nama sjajno al nije ni njima !

Pavle Ru

04.04.2013. 19:11

Istina je da će stradati nedužan narod Kosova, da će sva infrastruktura, sve škole, manastiri, bolnice, fabrike itd, koje je Srbija gradila i razvijala, ostati tamo nekom plemenu - Šiptarima. Vučiću, ne predajte se ovim besnim kerovima (EU, Priština)

krezavi

04.04.2013. 19:27

Vuchichu sve pise u ustavu,netreba traziti drugo reshenje osim onog koje je napisano u ustavu,tamo pishe i kako trba shtiti svoju zemlju i integritet,napred Vuchichu,narod che te podrzhati pochi za tobom,a kosovo se mora braniti!!

Melanija

05.04.2013. 16:09

Сви треба да знају да је ово тешка одлука и да је морамо донети хладне главе.