Vučić: Nema igre sa državom

M. BABOVIĆ

06. 02. 2013. u 12:21

Вучић: Нема игре са државом
Vučić: Tadića pitam gde je sada Miša Banana? Imam saznanja šta je Dačić pričao sa Radulovićem. Ne isključujem izbore, ali se nadam da do njih neće doći

INSTITUCIJE Srbije prvi put su jače od svakog pojedinca. Više nikada niko neće ni pomisliti da afere mogu da se zataškaju ili da političari mogu da utiču na sudove i tužilaštva. Sa državom neće biti igre.

To je u sredu poručio prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić, obraćajući se novinarima u Nemanjinoj. On je ocenio da je nalog Tužilaštva da se prikupe podaci o kontaktima funkcionera sa saradnicima Darka Šarića čvrst dokaz da u Srbiji neće biti zaštićenih. Vučić je ponudio i odgovore na neka pitanja koje je otvorio Boris Tadić, ali i na ona koja se tiču odnosa u Vladi i eventualnih izbora.

TADIĆ - Pošto je bivši predsednik Srbije priznao da je znao sve o kontaktima političara sa Šarićevim klanom, jasno ga pitam: gde je sada Rodoljub Radulović, zvani Miša Banana? Uprkos tome što ova vlast sada zna s kim se on sastajao, ne znamo gde je trenutno i kako je pobegao. Pokušavamo da stupimo u konktakt, ali ne uspevamo. Da li je za to kriv Aleksandar Vučić ili sadašnja vlada? Za Radulovićem je još 1. marta 2011. raspisana poternica, pa gde su tada bile Tadićeve institucije da spreče sve ovo? Ne može se zaklanjati iza svojih saradnika, od kojih su mnogi, poput Miodraga Rakića, profesionalno radili i stavljali glavu na panj. Ovoj vlasti nisu potrebni nikakvi kontrolni paketi koje je Tadić želeo da zadrži, jer kontrolu moraju da imaju institucije, a ne jedan čovek ili deset ljudi. A koliko su ozbiljno radili, svedoči i to što su u vreme njihove vlasti u Tužilaštvu postojala svega tri predmeta, a sada ih je oko 40 u operativnoj obradi.

DAČIĆ - Lično, imam određena saznanja šta je gospodin Dačić razgovarao sa Radulovićem, ali su ona nedovoljna i ne mogu da ih iznosim u javnost. Tužilaštvo je poslalo zahtev policiji za prikupljanje informacija i pustićemo ljude da rade svoj posao. Ako je bilo ko počinio krivično delo, moraće da odgovara.

IZBORI - U Srbiji je ključno pitanje da li institucije sistema obavljaju svoj posao i od toga zavisi da li će Vlada dugo opstati ili ne. Ukoliko one mogu da obavljaju svoj posao, za Srbiju je veoma važno da se ne ruši mogućnost dobijanja datuma za početak pregovora sa EU, kao ni ekonomska stabilnost i dolazak sve većeg broja investitora. Ali nijednog trenutka ne isključujem mogućnost raspisivanja vanrednih parlamentarnih izbora, iako se nadam da do toga neće doći. Svestan sam i da većina ljudi ne misli da bi se time nešto promenilo. Inače, ukoliko bismo išli na vanredne izbore, nemam dilemu da bi SNS osvojio svu vlast.

PISMO CVETKOVIĆA VUČIĆ je obelodanio i da mu se nedavno pismom obratio bivši premijer Mirko Cvetković. - Nezgodno mi je što moram to na ovakav način da kažem, ali nisam ja taj koji treba da odgovori Cvetkoviću. Odgovoriće mu državne institucije, jer se u ovoj zemlji nikome neće suditi preko novina.

EVROPA - Sagovornike u Nemačkoj moliću za razumevanje situacije u našoj zemlji i tražiti podršku da Srbija dobije datum za početak pregovora za članstvo u EU. Ispunili smo više od 50 odsto zahteva, među kojima su i unutrašnje reforme, i smatram da smo datum zaslužili. U suprotnom, kako ćemo da objasnimo bilo kome ovde da nam je EU potrebna i kako ćemo da podignemo entuzijazam ljudi da se bore za ulazak zemlje u Uniju? Nemačka je ključna zemlja u EU i njihova pomoć nam je trenutno najvažnija.

KOSOVO - Sve naše službe bave se mogućnošću ugrožavanja bezbednosti nealbanskog stanovništva na Kosovu i Metohiji. Bukvalno se svakog dana bavimo time.

ŠARIĆ - I dalje verujem da će biti priveden u prvoj polovini ove godine. Njemu će se u Srbiji suditi fer i pošteno. Neće moći da izbegne suočavanje sa pravdom tako što će praviti dilove s političarima.

DIREKTOR - Još se ne zna ko će biti novi direktor policije. Nismo pravili nikakve dogovore. Ne mogu racionalnim argumentima da objasnim zbog čega to pitanje još nije rešeno.

MIŠKOVIĆU OPTUŽNICA ZA MESEC DANA

PREMA informacijama kojima raspolažem, a ne želeći da se mešam u rad Tužilaštva, trebalo bi očekivati da optužnica protiv Miroslava Miškovića bude podignuta u narednih mesec dana - kaže Vučić.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (105)

noki

06.02.2013. 12:46

vucic i nikolic su pravi i posteni politicari narode opametitese jednom da se svi slazemo i postujemo ove politicare prave domacineveliko postovanje

zoks

06.02.2013. 13:20

@noki - noki@ videli smo njihovo postenje kod primera Radikala i njihovog kuma Seselja!Samo prevrtljivi Srbi mogu da cene i postuju prevrtljive politicare,u stvari politikante!!Nazalost!Samo DSS,Dveri i Radikali su nacionalni spas Srbije!Kad tad cete to uvideti i shvatiti!

mirko j.

06.02.2013. 15:01

@noki - Zoks@Slazem se sa tobom.Na jednoj strani su stranke koje si nabrojao(bez obzira na razlike koje i izmedju njih neminovno postoje),a na drugoj strani se nalaze svi ostali(Vucic,Djilas,Dacic,Ceda,Dinkic...).Svakako sam za prvu opciju,prvenstveno i iskljucivo iz ideoloskih razloga,iako pojedinacno nijednoj od te tri opcije,ne verujem u potpunosti.

zoks

06.02.2013. 15:47

@noki - mirko j.@ kad su dozvolili da po nalogu zapada rasturaju svoju stranku,Radikale,zapad je video i uverio se koliko je ovaj nas narod(ne svi,ali veliki broj nazalost)prevrtljiv i neprincipijelan!Naravno da takvom narodu mozes gurnuti pod nos bilo sta oni ce to aminovati!Od onakvih antizapadnjaka Nikolica i Vucica postadose evropuzi!Trunke jedne dostojanstva i ponosa nemaju!I posle se pita ovaj narod sto nam je kako nam je i sto nas niko ne postuje!Narode,prevrtljivce niko ne postuje!Shvatite to!

zoks

06.02.2013. 12:46

Ista vam je situacija kao i u vreme Dos-manlija,poltronska,izdajnicka,kukavicka!Sve sto kazes je potpuno nebitno jer ste pokazali ko ste i sta ste,a ja sam to znao i pre svega ovoga!Niko normalan prevrtljivcima ne veruje!Jedini spas za Srbiju su Dveri,DSS i Radikali!Vi ostali ste pokazali sta ste,ko ste i kakva vam je politka!

Stefan Perovic

06.02.2013. 13:05

Drago mi je da je Srbija vidjela i na djelu SNS i sad je svaka dilema razresena.Definitivno,dobili smo jos goru Vlast....a sada izbori i glasam za Dveri,jer su jos poslednja shansa da se nesto u Srbiji promeni mirnim putem.

filip

06.02.2013. 13:11

@Stefan Perovic - Dveri su stranka koja vise razmislja o seksu homoseksualaca od samih homoseksualaca. Ako im je to i cirilica glavni problem, onda smo mi srecna zemlja. Koje to ljude imaju Dveri koji mogu nesto da pokrenu?? Nemaju ni jednu jaku licnost u stranci.

zoks

06.02.2013. 13:31

@Stefan Perovic - filip@ Dveri se izjasnjavaju onda kada je rec o nekoj aktuelnoj temi!Svedoci smo da ne treba biti mnogo jaka licnost da bi vodio ovakvu pogubnu politiku koju su pocele Dos-manlije a nastavili ovi prevrtljivi!Treba samo sedeti na obrazu i sve ce ti biti aminovano od EU!

Stefan Perovic

06.02.2013. 13:34

@Stefan Perovic - @Filip:hoces reci da Dveri nemaju ni jednog kriminalca u staranci?A koje to jake licnosti imaju druge stranke?he,he...Da cujem Filipe....Dveri imaju odlican program idi na internet pa se informisi i ne pricaj tu svasta.

Čedomir Činić

06.02.2013. 13:57

@Stefan Perovic - Nemam nista protiv Dveri u svom izvornom obliku, ali iskustvo govori da u politici iza jakih imena krije se velika podvala.

Filip

06.02.2013. 14:00

@Stefan Perovic - Dveri su mi simpaticne, posebno dok gostuju u emisijama sa gejevima. Ali ne glasa se za onog ko ti je smesan, nego za onog ko je ozbiljan!

zoks

06.02.2013. 14:09

@Stefan Perovic - Filip@ a Dos-manlije i naprednjaci prevrtljivci su ozbiljni???!!!

Pravdoljub

06.02.2013. 13:12

Dacic nikad ne laze. To je postena i neiskvarena licnost. Podmetnuli su mu i neko koferce. Sve to kuvaju oni iz DS. Vucic je potpuno u pravu sto samo hapsi sve one koji su povezani sa DS.

Podmetnuli su mu i neko koferce

06.02.2013. 14:11

@Pravdoljub - Da i to je bila neka "Nemoguća misija" axaxaxaxa

SijaSunce

07.02.2013. 05:25

@Pravdoljub - Da, podmentuli mu iz stranke, da ne bi išli u ćuzu zbog Galenike i privatizacija, jer kako sam reče "biće nemilosrdan" - prema kome Ministarki zdravlja? Mrkonjiću? Tončevu? .......

sheldon kuper

06.02.2013. 13:18

Pitanje je za BIA ili policiju ili koju već instituciju koja je imala ''mere'' na Raduloviću kako su uspeli da ga ''izgube'' posle skuplljanja dokaza. Ako pratiš krimosa mesecima ne može da ti umakne ili se radi o stopiranju predmeta od strane politike ili su nesposobne institucije. To je odgovor koji treba da dobijemo dragi novinari od političara i institucija. Ko je nesposoban?

Dragutin Karlovacki

06.02.2013. 13:23

Aleksandar Vucic: "Tadicu gde je Misa Banana? " Tadic " Otiso u Kazablanku " Vucic " a gde je to ?" Tadic " tamo negde u Svajcarskoj "

Godza

06.02.2013. 13:23

Cekali smo ceo dan Vucicev odgovor Tadicu i dobili smo pitanje i praznu pricu. Taj odgovor koji se pretvorio u pitanje trebao si uputiti Dacicu. Ovde ce ili pasti vlada ili borba protiv kriminala.

momcilo

06.02.2013. 13:45

svaka ti cast vucicu jer si izabrao da budes i da se ponasas kao lojalni gradjanin srbije. dozta zutih i njihove bezgacne demokratije, i njihove bezgacnhe borbe za vlast. ustaj srbijo, svi uz vucica , za srbiju. dozta kriminalaca i nihovih jataka.

fića

06.02.2013. 13:45

...imao je "hrabrosti" da pobegne za "nešto" bez obzira koliko su u zabludi bili njegovi postupci...baš ništa ne kapiram!

Branko

06.02.2013. 13:56

Da je kojim slučajem Al Kapone živeo u Srbiji bio bi još uvek šef podzemlja. Sada se političari prepucavaju ko se više i ko manje družio sa "našim" mafijašima. Do skoro im je to bilo u čast a sada ih je "kao sramota" pa peru ruke. Ostaje međutim obraz, njega je malo teže "oprati" tj. umiti.

zoks

06.02.2013. 14:26

@Sale - Sale@ zato su i napravili svu ovu uzaludnu frku da bi smanjili negativan uticaj "rukovanja" preletaca Nikolica i predstavnice terorista sa Kosova i Metohije!Lukavo ali providno!

Roki

06.02.2013. 15:54

@Sale - Nisam ispratio, sta ste uradili sa Jeremicem? Jeste li ga izbacili? Sta se desava u stranci?

DSV

06.02.2013. 14:17

Pitaj Dacica on je POLICAJAC ,Tadic je bivsi .A i ti koga pitas za ono sto bi trebao znati ?????

vojvođanin

06.02.2013. 14:23

Kao po pisanom pravilu, dotični na kraju nista nije rekao........., poznata retorika najvećeg srpskog demagoga ikada. Gospodine Vučiću, kada budu procesuirani i zatvoreni Dačić, Velja Ilić, Palma, Mrkonjić, ili bilo ko iz DANAŠNJE vlade. e onda ti skidam kapu. Dotle, izvini na izrazu, mlatiš praznu slamu i saopštavaš narodu ono što želi da čuje a to se u politici zove populizam, što i sam znaš.

mirko j.

06.02.2013. 14:47

@vojvođanin - Dodao bih i Covica,taj tek ima putera na glavi!Postavljen je licno od Vucica da istrazuje finansijske malverzacije..,alo,Covic istrazuje ko je krao!?Zemljo,otvori se,da propadnemo i nestanemo!!!

raki

06.02.2013. 15:25

@vojvođanin - Marko, bravo! Ne samo Covic, vec:- Tadic, Djilas, Dinkic sadasnja ulizica ma koliko ih ima ne bih znala da ih izbrojim, a ne zelim ni ime da im sponem, gade mi se. Otimaju od sirotinje, voze se dzipovima, imaju sve privilegije, a nasa deca gladna, gladna bre, a mi gulimo kod privatnika za 15.000-20.000 hiljada, ma Boze samo ti mozes pomoci, ovi lopovi neznaju stati. Sve LOPOV DO LOPOVA. Ma mi i nasa deca mirno spavamo, ako gladni i zedni lezemo, a oni neka spavaju pod cuvarima. Sramota..bruka!!!

Stefan Perovic

06.02.2013. 14:34

Vucicu:a gde je Kosovo i Metohija koje ste poklonili u decembru? Briga bre gladni narod za nekog Radulovica,pa i sam si Vucicu prekrsio Ustav,postavljajuci granicu na Jarinju,a to ne zastareva nikada!

Ljube

06.02.2013. 15:06

@Stefan Perovic - Koga bre briga gde je Kosovo, tamo je gde si prodao kuću u nekoj čuki i od tih para kupio stanove po unutrašnjosti!

Stefan Perovic

06.02.2013. 15:26

@Stefan Perovic - @Ljube 06. februar 2013. 15:06....a koga bre briga sto se ti hoces da najedes na racun svojih sugradjana na Kosovu.Prodavaj ti po svojoj kuci sta zelis,a ne tudje...a okle si ti Ljube,ajd kazi nam?Ja sam iz Republike Srpske,ako te ko pita,Bamja Luka.

miroslav

06.02.2013. 15:33

@Stefan Perovic - Iz koje li se ti rupe,pardon cuke oglasavas?Lupaju pluseve "mali i isfrustrirani Vucicevi stranacki vojnici".

zoks

06.02.2013. 16:50

@Stefan Perovic - Ljube@ a jesi li se pitao Ljube bistrino odakle siptarima toliki novac da mogu da kupe po basnoslovnim cenama imanja Srba?Gde su to oni "zaradili" toliki novac?Ljube,uradi sa onim sto je tvoje sta god hoces,a ono sto je nase ostavi na miru!

Sladjana

06.02.2013. 14:47

Miša Banana uopšte nije pobegao, čovek normalno ulazio i izlazio iz zemlje, uvozio i izvozio "veselice", čuj pobegao. Što bi bežao kada ga niko nije jurio, lepoo se družili. Besmislena pitanja kao da smo retardi.

vlado

06.02.2013. 14:52

Hteo bi samo da pitam u kojoj to normalnoj drzavi na svetu vicepremijer juri robijase i o njima prica i dan i noc, on ocigledno niti ima pametnija posla niti mu je iko rekao sta je njegova dnevna duznost, neverovatno, samo u Srbiji

Томица Кораћ

06.02.2013. 15:21

@vlado - Владо, у нормалној држави вероватно не. Али зашто Ви Р. Србију сврставате у нормалне државе? У Србији су посебни, ванредни услови, зато је сва могућа расположива средства (укључујући и законодавну власт) неопходно употребити ради искорењивања криминала.

Dragan

06.02.2013. 15:29

@vlado - Vlado, prvi deo pitanja ti je na mestu, u normalnoj državi ne treba potpredsednik Vlade da juri kriminalce. Međutim u Srbiji, za vreme vladavine Demokratske stranke, institucije ili nisu radile svoj posao ili su ga radile pod diktatom Demokratske stranke, pri čemu su mnogi bili zaštićeni da se bave kriminalom. Zato i imamo ovakav haos u državi i trebaće još dosta vremena da se to raščisti, a Vučić ide pravim putem u raščišćavanju, jer konačno više nema zaštićenih.

zoks

06.02.2013. 15:53

@vlado - Tomica@ upravo zato jer u Srbiji nisu normalni uslovi,okupirano je 15% teritorije,raznorazne nvo i ostali bazdibozluk vrslja po Srbiji i sprovodi zapadnjacku politiku agresije,pljacke,otimacine,zato i vlada treba da objavi opstu mobilizaciju i da proglasi vanredno stanje i da javno kaze da je teritorija Srbije okupirana!Koliko god to zzvucalo tesko i gadno Srbija nije normalna drzava,jer je u njoj nenormalna situacija!Nema pregovora sa teroristima i njihovim investitorima!

BornToBeSerb

06.02.2013. 16:01

@vlado - Pa zato sto je on kao vicepremijer i predstavnik vlasti izabran da vodi to sto vodi, i radi to sto radi. Ne radi on to kao vicepremijer, vec kao glavni u toj organizaciji...

Sumadinac

06.02.2013. 15:01

Ostavite Tadica na miru, imate u Vladi ljude koje isto mozete da pitate, verujem da su vise upuceni u to!

nepismen

06.02.2013. 15:53

@Sumadinac - ala ste se razgoropadili sa hapsenjima,samo ne znam gde ce i vasojbiti kraj

raki

06.02.2013. 15:10

Ljudi gladni, lopovi iza nas.Daj bre posao da ovi mladi ne ginu iz noci u nos iz dana u dan,ko to moze da resi.Tadic je doveo do gladi,hapsi ga, sta mu se pravdas, po kratkom ako si neko i nesto.Zar nije dosta muka i nevolja, sada mlatite ko je sta rekao ko je sta uradio, dajte nesto konkretno i direktno. E,da je Tito da ustane i da vas nauci pameti sta treba, a sta ne treba u dve reci. Prepirete se kao zene na pijaci, a deca i svi gladujemo,a vi samo politika i politika i to je vas uspe.

Razibalic

06.02.2013. 15:21

Vucicu sto to ne pitas to tvog premijera, on je bio ministar policije,Sta se pravis blesav?

kondor

06.02.2013. 15:24

Koga bre da hapsi ? Ako hoce da hapsi mora da pohapsi skoro celu bivsu vladu i pola sadasnje vlade . Ako ide dalje onda mora da pohapsi sve one koji izdase KM i napravise drzavnu granicu sa ostatkom Srbije . A to je prosto neizvodljivo . Jedini spas za Srbiju je predlog DSS i njihovog lidera dr. Kostunice stopirati pregovore o KM sa onima koji odcepise 15% Srbije , koji bombardovase Srbiju da naprave jos jednu albansku drzavu . Danas ce presednik Srbije ucvrstiti granicu izmedju Srbije i KM .

Vojislav

06.02.2013. 19:49

@kondor - A da li je Kostunica obavesten da je pre vise od 10godina potpisan Kumanovski sporazum?

zoks

06.02.2013. 21:26

@kondor - Vojislav@ Kostunica je politicar,drzavnik,nije politikant i prevrtljivac!

Aleksincanin

06.02.2013. 15:32

Ajde malo ohladi Vucicu sa drugima,pogledaj ove svoje sta rade.Onda,kad ocistis od sljama i lezilebovica opstinske odbore,kao sto je u Aleksincu,onda prebacuj i Ds-u i ostalima.Do tada ti je rec bez znacaja.

Ljubica Djurdjevic

06.02.2013. 18:33

@Aleksincanin - Tako je Aleksincanin,korektno,slazem se sa tobom u potpunosti.Pricas mojimrecima...!!!

prdlo

06.02.2013. 15:48

ma briga bre narod vise i za Kosovo i za Metohiju i za Banane i Kokose...dajte ljudima posao da mogu da rade i zarade! Nemojte vestacki da obarate kurs kada cene na sve strane skacu! Nemojte da nas muchite vise sa KiM, ti koji su pobegli sa Kim i zauzeli sva radna mesta prodavsi za debele pare imovinu, neka oni idu na KiM jer im je mesto tamo. Ne moze bre od njih da se dise niti nas nardo ne moze da nadje posao. Diplomci, skolovani ljudi ne mogu od kosovara na red nigde da dodju. SRAMOTA!

dragan lugano

06.02.2013. 15:59

U bre Vucicu mutis mutnu vodu,glasao sam za tebe da bi ko sto si i reko hapsio svakog ministra pa i predsednika vlade ko je imao bilo kakav kontakt sa saricem,e sad kad je i sam Ivica priznao da je imao kontakt sa saricevim ljudima sad je kriv ds ili tadic ili Djilas samo sadasnji predsednik vlade nije kriv.Raspisi izbore uzmi apsolutnu vlast pohapsi sve politicke lopove pa da krenemo od nule.Ovako ne vredi jer se uvek vadite na koalcione partnere.Prdsednik vlade nema vise kredibilitet .

Ljubica Djurdjevic

06.02.2013. 18:30

@ST - Pa narode ja sda tek nista ne razumem.Vucic pita Tadica da mu kaze gde jeRadulovic-Banana,pa odakle Tadic zna gde je on...!!!

zoks

06.02.2013. 19:42

@ST - Ljubice,dok je Tadic bio na vlasti i znao je,a kako sada i nije na vlasti(hvala Bogu)nema ni potrebu da zna!Ne treba mu vise novac za izbore!Isto tako ni Dacicu!Opet se pitam odakle Dacicu novac da ide na izbore 2008 godine,a znamo da su pukli po svakom pitanju 2000 godine?Od "postenog"rada i "postenih" donatora je li?

Pecanac

06.02.2013. 16:24

Pa ljudi moji i braco moja draga dole na djecu bombe bacaju a oni se prepucavaju oko nekih mafijasa sto su svi i sami.....pa sta je ovo??? do kojeg stadija covjekov mozak moze otici...

boban

06.02.2013. 16:28

Jos jedan dokaz da se pametna i postena osoba nebavi politikom,to je rezervisano za hostaplere

COPE

06.02.2013. 17:29

Gosp. Vucicu, Vi ste sada vlast i nepitajte druge ono sto ce te Vi rjesiti, siguran sam jer ste dobro poceli i zasto sada to spocitavate drugima da nisu, sto ce Vam to, to je najnizi populizam.Mene interesuje, a ne samo mene kako se to nasi politicari nadju u situaciji da se sastaju sa najvecim kriminalcima ? Nije bas slucajno; Obicni gradjanin da dodje do bilo kojeg iz vlasti treba da prodje veliku proceduru provjere, a ovi kriminalci jednosavno dodju do vas da malo cakulaju, bas posla.

Kosta

06.02.2013. 18:15

Super. Samo sad vodite racuna da opet ne postavljate na funkcije (direktorske, nacelnicke, ambasadorske, itd) one iz okruzenja Tadica i DS.

milan36

06.02.2013. 19:31

Pa dovoljno je videti da se za vreme Tadica radilo 3, 4 istrage.. A sada se radi 30-40.. Nemam daljih komentara :)

Stanoje

06.02.2013. 20:49

Dobar je mali. Svaka cast Vule guraj dalje. Znam, nisi se ni ti nadao da ces toliko toga da nadjes. Nisam pravo da ti kazem ni ja. Podrzavam te svim srecem, ali od tebe ocekujem da isteras do kraja. Pa sta ispadne - banana, gradonacelnik, premijer, cica maca ili nesto drugo.

mile

06.02.2013. 20:57

kao prvo srbija nikad nece uci u evropskoj uniju,hrvatska pregovara 10 godine a mi kad dobijemo da pregovaramo znaci za deset godine da udjemo ona nece ni da postoji,svi beze iz nje britanija,grcka ,spanija,portugal a mi pametni cemo uci za malu decu,drugo kosovo je druga drzava to svi znaju samo je pitanje vremena priznavanja,trece svi politicari su isti gledaju svoje interese i sebe briga nji za narod,imaju svoje firme na tudhja imena,bolje otvarajte firme da rade ljudi

Čedomir Činić

06.02.2013. 21:31

S obzirom na pomenutu karakteristiku dialoga, izdvaja ju se tri tipa drustvenih normi, ekonomija, moral i prava.

Pelikan

06.02.2013. 22:19

Gospodin Vucic je do sada pokazao doslednost i hrabrost da se uhvati u kostac sa najvecim tajkunima u ovoj zemlji i ne treba sumnjati da ce tako i nastaviti...

Šta sa Beogradom?

06.02.2013. 22:35

Šta se čeka sa izborima u Beogradu? Zar ćete pustiti žute da vladaju tako velikim gradom ceo mandat? Raspisuj izbore u Beogradu, država je pokradena, a Beograd do guše u dugovima. Ogromni su gubici u pitanju.

SijaSunce

07.02.2013. 05:47

@Šta sa Beogradom? - I Srbija je u dugovima do guše, a Premijeru policija kuca na vrata! Beograd je u dugovima do guše, a Djilasu policija kuca na vrata! Kragujevac je u dugovima do guše, pa Verku policija kuca na vrata!....i ja imam dugove, možda će i meni policija da zakuca! A hoće li policija i da vraća dugove???

Prava Opozicija

07.02.2013. 00:19

Ovo je vec potpuno u fazonu "ko mi je dirao Ivicu" Sta me briga za Tadica i sta su zuti radili. Uhapsi i njega ako je kriv, ali nemoj Vucicu da tezgaris. Vucicu ti si sada vlast, a tvoj saradnik u vlasti je Ivica Dacic osoba o kojoj nije dovoljno 500 slova da bi se opisalo sve u sta je upetnjan on i njegovi funkcioneri po gradovima Srbije.

Neutralac

07.02.2013. 00:47

Kada ćete krenuti da zapošljavate narod ? Smučili ste mi se svi više od Đilasa , Vučića, Koštunice,Čede , Šešelja itd da ne nabrajam dalje . Šta je sa životom građana ove zemlje ? Dokle bre više da čekamo ?Cela ova politička elita kako se nazivaju su obična banda lopovi prevaranti lažovi svi su isti samo se malo zamene na funkcijama s vremena na vreme a građani i dalje žive u bedi i nemaštini.

marebg

07.02.2013. 09:42

@Neutralac - Jesi li ti lud prijatelju bre, pa zar ne vidiš šta se radi u državi pa kako da ti bude bolje kad si godinama glasao za žute koji su ojadili narod, nažalost tako je ali sve preko naših leđa, čekaj da pohapse ovu gamad, pa se posle nadaj...

wanderer

08.02.2013. 08:26

@Neutralac - Ruzno je reci nekome 'lud'! Ko god da je bio na vlasti u periodu kad su zuti bili isto bi uradili.Zasto svi ignorisemo cinjenice da su nam sve vodje takve jer ih tako volimo, tako smo odgajani. Mi smo oogledalo nasih vodja,samo da prevarimo nekoga u svoju korist.Dok se mi ne promenimo nece ni oni. Sta mislite koja generacija ce biti postena u vecini? Ja mislim da se ta generacija jos uvek nije rodila jer koliko god se mi trudili da ih ucimo da budu posteni, starije generacije ce ih unistiti.

Perica

07.02.2013. 01:36

Bolje pitaj Dacica gde je Radunovic jer je on prijatelj sa njim a ne Tadic.

Babo

07.02.2013. 01:39

Para vrti gde burgija nece, ali dodje vreme sve se preokrenu, dodjose neki stari nepotkupljivi. Vucicu, kada sredis sto je zapoceto bice lakse Srbiji.

milojko

07.02.2013. 04:47

Samo ostro i na prvu ... ;) treba da se poune zatvori maksimalno sa svim lopovima iz ' politike ''

SijaSunce

07.02.2013. 05:38

pa što Vučiću zafrkavaš SPS kada te lepo mole da raspišeš izbore??? Kada završiš sa privatizacijama i Galenikom svi će biti u ćorci !!! Primećujem da su se pošto je Dačić "pobedio" Veljovića, po novinama pojavili glasnogovornici da brane Dačića -Mrkonjić, Velja i Dejanovićka!!! Znači peru se, jer su izgleda zakuvali malom iza ledja, a u nadi da će izbeći tužioce koji su im za vratom !!!

seljak LA

07.02.2013. 06:15

Kad ovako sabajle otvorim stranice raznih novina, dodje mi da vatam prvi avion i pravac Srbija moja slatka a kad vidim ovako Gospodina Vucica ne treba mi avion. Braco i sestre Srbi budite uz Gos'n Vucica ako hocete kvalitetan zivivot i buducnost, ako hocete BoTu i onog zutog, pa onda kupite sebi krst za zivota i stavite iznad glave. Vi znate koga treba da sklonite, DTDJ evo ova trojka vam zagorcava zivot,Vucica pazite ko malo vode na dlanu.

Prason 34. reda

07.02.2013. 06:47

ako i ova vlada ne završi posao sa kriminalcima, onda jedino ostaje da narod uzme stvari u svoje ruke

Miroslav Usjak

07.02.2013. 07:22

Vucicu vise smeta sto Tadic znao da je Dacic razgovarao sa Saricevim klanom nego samo kontaktiranje Dacica i klana, a sto i on nije znao da je Dacic razgovarao sa klanom, jer je Srbija malo selo sve se zna,samo neko vise ,neko manje cuti.Sve je to skretanje sa teme privrednog kolapsa Gospodo draga,uvek ce biti sprege vlasti i kriminala, ali i u tome se zna red,ali ovde-nikada.Nova vlast odaje utisak da im je najvaznije da svugde osvoje vlast,nevalja to gospodo.

Buducnost

07.02.2013. 07:24

Mi kakvi jesmo pa zmurimo na jedno oko u mnogo cemu, pitam se da li zasluzujemo toliko izgaranje g. Vucica? onda se setim da to nasa buducnost zasluzuje, nasi naslednici.

Predsednik

07.02.2013. 07:27

Naopako kako neko moze da maze narod.Jedno je sigurno,nije glup,zna gde ce moci maloumno gradjanstvo da dobije,naravno na kradjama njegovih kolega i time sebi obezbedi vecinu glasova biraca.Da on sam krade cucemo onda od nekog sledeceg na vlasti.Nebi bilo loshe poceti misliti na narod i politiku voditi u tom smeru i u njegovu korist.Naopako SNS u Beograd,necu vishe ici u njega.Vidim sta rade i NS-u.Lagano ce svi morati da nose pistolje kako bi se odbranili na ulici.Narode --BUDJENJE

Bata

07.02.2013. 08:18

,,Država to sam ja,,. Vučiću raspiši već jednom te izbore i ne ponašaj se u stilu ,,oće k... - neće k.,,. Ako je cilj tvog bavljenja politikom svakodnevno istupanje pred novinarima gde kukumavčiš i pucaš iz prazne puške bolje bi bilo da se povučeš a u interesu države Srbije i gradjana u koje se ,,zaklinješ,,.

seljak LA

07.02.2013. 20:19

@Bata - Bato dal neces ti mozda da ga povuces, ne moze sve i on sam dok kilavi radovani sede za PC-om i piskaraju glupe komentare, nadjo se i ja medju takvima.

Maja

07.02.2013. 08:59

Bravo gospodine Vucicu, Vi ste poslednja nada da ce Srbija konacno postati pravna drzava, da ce posten covek moci pristojno da zivi od svog rada, a da ce kriminalci i svi oni koji su opljackali ovaj jadan narod zavrsiti iza resetaka!!! Podrska Vucicu!!!

marebg

07.02.2013. 09:48

Ne vredi moraš da ga uhapsiš ako je kriv, a verovatno jeste prema tome hapsi ... Jer narod vidi i poštuje to.

mikibg

07.02.2013. 10:24

Jedan nam je politicar dosadio konstantnim pojavljivanjem na tv i u novinama, njega sada vise nema, tako da g. Vucicu prpazite malo na intezitet pojavljivanja i vrsenja politickog marketinga!

djoka

07.02.2013. 21:04

Vucicu, dosta price! Dela, gde su dela?Zamajavas nas borbom protiv kriminala, a Dacic te vrti ko mall dete...

Ivan

08.02.2013. 00:20

Samo jos fali da kaze "drzava, to sam ja". Onda ce valjda jos neko da shvati da se nista nije promenilo, niti ce.

pera

08.02.2013. 09:31

pa nije lose za pocetak ,samo obratite paznju to radimo zbog para i prosperiteta naroda koji treba da oseti boljitak ,a ne gazde da osete zatvor ,sta ce nama oni u zatvoru da nam trose ,samo pare da se uzmu i vrate u sistem ,i ne budimo strogi ,treba napraviti primer a ne unistavati ljude ,trebace nam ,malo nas je ostalo ,sve valja u nekom smislu, samo povremeno disciplinovanje i davanje primera ,i bice sve u redu...