SRBIJA je, na današnjoj svečanosti organizovanoj u "Master centru" Novosadskog sajma, po 12 put, dobila najbolje brendove. Laskavo priznanje "Najbolje iz Srbije" za 2016. godinu, koje dodeljuju Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, dobilo je 25 robnih i korporativnih brendova.

Marko Čadež, predsednik Privedne komre, govoreći na svečanosti, naglasio je kako je na ovogodišnjem učestvovalo više od 200 kompanija, za petinu više nego lani, a da je upravo ova nagrada podsticaj na razvoj novih ideja i jačanje vrednosti kompanija.

- Ovakve prilike dokazuju da je jedini smisao našeg postojanja upravo pomoć i podrška našim članicama – rekao je Čadež. – Jedina prava ocena našeg rada je povećanje vrednosti vaših kompanija.

Rasim Ljajić, ministar trgovine, naveo je kako je ovo priznanje namenjeno onima koji su uspeli da se izdvoje usprkos finansijskoj i ekonomskoj krizi.

- Pokazali ste znanje, veštine i kreativnost, i napravili ste rezultat koji nije samo uspeh vaših kompanija, već uspeh cele Srbije – istakao je Ljajić. – Vi ste, u stvari, jezgro nove srpske poslovne elite.

Igor Mirović, predsednik Vlade Vojvodine, pozdravljajući nagrađene, podsetio je kako svet nisu menjali oni koji se zadovoljavaju prosekom.

- Upravo ova nagrada daje vašim brendovima dodatnu vrednost – objasnio je Mirović. – Privreda je, uz podršku republičkih i pokrajinskih vlasti, ponovo, posle godina lutanja, u zamahu, a bez vaših konkretnih rezultata, i ta podrška osuđena je na propast.

Nagradu “Najbolje iz Srbije“ u kategoriji robni brend za robu svakodnevne potrošnje, ponela je "Plazma", u kategoriji pića kompanija "Nektar", dok je u kategoriji hemije nagrada pripala kompaniji "Meriks Henkel Srbija". Kao najbolji proizvod za kuću nagrađen je "Smederevac"."Ikstrim intimo" nagrađen je u kategoriji odeća, tekstil i obuća, a u kategoriji - proizvodna dobra i poslovne usluge nagrađena je kompanija "NIS Petrol".

Brend "Premija", najbolja je trgovinska robna marka, "Bio Panon", organsko juneće meso, nagrađeno je za najbolje uvođenje novog brenda, a najbolji strani robni brend koji se proizvodi u Srbiji je Gorenje.

AJVAR I "NEKTAR"

ZA NAJBOLjI lokalni brend priznanje je dobila - Maruška, leskovački domaći ajvarnagrađen je kao najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom, a za najbolje korporativne brendove u kategoriji roba svakodnevne potrošnje priznanje je pripalo kompaniji "Sunoko", za hranu za piće nagrađen je «Nektar» DOO, a u kategoriji hemija, kozmetika, farmaceutski i ostali proizvodi nagrađen je "Filip Moris". Kompanija "Alfa plam" osvojila je priznanje u kategoriji proizvodi za a za odeću "Luna"...

MARKO ČADEŽ: MERA NAŠEG USPEHA BIĆE VAŠ USPEH I ZADOVOLJSTVO

"Vi ste naš jedini poslodavac, a mi u Privrednoj komori Srbije vaši zaposleni. Mera našeg uspeha biće vaš uspeh i zadovoljstvo

načinom na koji vas predstavljamo, i pred državom i pred svetom, i uslugama koje vam pružamo. Menjali smo se i menjamo se zbog vas koji pravite vrednosti, zbog najboljih iz Srbije. Da biste se još brže razvijali i da bi oni manje dobri postali bolji, a dobri najbolji.

Za mene lično i zaposlene u Privednoj komori Srbije, jedini smisao postojanja naše organizacije i našeg rada pojedinačno jeste da vas podržavamo: da razvijate smele i vredne ideje, da ulažete u nove, inovativne proizvode, da zapošljavate talentovane, odgovorne i vredne radnike, da jačate vrednost vaših kompanija i brendova. Da svojom energijom i primerom podstičete druge da stvaraju, razvijaju i jačaju svoje vrednosti. Da živite i poslujete u vrednom okruženju i da svet ceni vašu vrednost. A jedina merodavna ocena naše vrednosti, biće vaša ocena", poručio je Marko Čadež privrednicima