Er Srbija: Povratna karta do Abu Dabija za 393 evra

Tanjug

16. 09. 2013. u 16:42

Ер Србија: Повратна карта до Абу Дабија за 393 евра
Nacionalna avikompanija Er Srbija, koja će naslediti Jat ervejz, pustila je u prodaju povratne karte ka svojih pet novih destinacija po promotivnim cenama

BEOGRAD - Nacionalna avikompanija Er Srbija, koja će naslediti Jat ervejz, pustila je u prodaju povratne karte ka svojih pet novih destinacija po promotivnim cenama - Abu Dabiju, Banjaluci, Bukureštu, Ljubljani i Pragu.

Er Srbija će od 27. oktobra ove godine leteti četiri puta nedeljno za Abu Dabi, glavni grad Ujedinjenih Arapskih Emirata, po promotivnoj ceni povratne karte već od 393 evra.

Promotivne cene ka tih pet destinacija u prodaji su do petka 27. septembra, a za putovanja od 27. oktobra 2013. do 29. marta 2014.

Er Srbija će od 1. decembra ove godine leteti svakoga dana za Banjaluku i Prag, a cene povratnih karata tokom perioda promotivne prodaje su 79 evra za povratno putovanje ka Banjaluci i 109 evra putovanje do Praga i nazad.

Od 10. decembra biće svakodnevni letovi za Bukurešt i Ljubljanu, a promotivna cena karte iznosi 109 evra za povratno putovanje do Bukurešta, odnosno 99 evra za povratni let do Ljubljane.

U promotivnu cenu povratne karte uračunate su sve pripadajuće takse osim troškova izdavanja aviokarte.

Er Srbija, srpska nacionalna aviokompanija čije je rebrendiranje iz Jat ervejza u toku, osnovana je 1927.

Redovno leti ka više od 30 evro-mediteranskih destinacija.

Zahvaljujući kod-šer saradnji sa Etihad evejzom, koji će postati vlasnik 49 odsto deoničarskog kapitala ove aviokompanije, ima u ponudi i destinacije u Aziji, Australiji i Americi.

Aviokompanija trenutno ima flotu od 14 aviona koja se sastoji od 10 Boeinga 737-300 i četiri ATR 72, a nabavka osam novih aviona A319 počinje u oktobru 2013.

Er Srbija će biti ključni deo vazduhoplovne infrastrukture cele zemlje i imaće veoma važnu ulogu u razvoju Srbije kada su u pitanju putovanja, razvoj turističke privrede i ekonomski razvoj zemlje, navedeno je u saopštenju.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (17)

Moma Zivanovic

16.09.2013. 16:58

1.sto su cene napisane u stranoj valuti? Jel neko video u Engleskim novinama cene karata u DOLARIMA...il mozda JENIMA?

Dejan

16.09.2013. 18:40

@Moma Zivanovic - Kad se kerozin i cena nafte bude na berzama obracunavala u dinarima tad ce i karta da bude u dinarima. Ajd prodaj stan ili auto pa objavi cenu u dinarima pa da ti se cela Srbija smeje. Busati se u grudi, Srbija!, Dinar!, Ja, Ja, ma najbolji smo i najvazniji je jedno a realnost je drugo. Zamolio bi te da izadjes iz nerealnosti i obratis paznju na svet koji nije samo do Sopota ili Zajecara.

Moma Zivanovic

16.09.2013. 19:35

@Moma Zivanovic - Izvini ali meni jos niko nije rekao da je euro zvanicna valuta u Srbiji..moja greska...

Miroslav CH

16.09.2013. 19:43

@Moma Zivanovic - Dejan@ Ja zivim 10g. Cirihu I dobro znam da je ovde zakonom zabranjeno da se prodaje ili kupuje bilo koja nepokretnost u stranoj valuti....inace cene avionskih karata se obracunavaju u svajcarskim francima...

Ivan

16.09.2013. 17:01

Sta kazete 394 eura do tamo?A ne kazete kolike su jos takse na to?!Karta nema sanse da ne bude 700-800 eura ako ne i vise.Ko leti zna.

Nenad

16.09.2013. 17:37

@Ivan - Očigledno Ivane da nemaš pojma. Tačno 400 evra do Abu dDabija i nazad! Očigledno da nikad nisi koristio promotivne letove ima u drugim kompanijama let do beča za 40 eura!

Ivan

16.09.2013. 21:19

@Ivan - Pusti ti promotivne cene,to je 15-ak dana godisnje.Ja govorim o stalnoj ceni do Abu Dabija.Uvek kad dolazim u Srbiju iz Sidneja letim tuda tako da odlicno znam koliko kosta karta do Beograda.Slobodno mozete da se nadate toj ceni karte ali cisto sumnjam.Ja bih prvi to voleo.

Geger

17.09.2013. 05:40

@Ivan - Ajde Ivane blago meni procitaj ponovo clanak, sve lepo pise: u prodaji su do petka 27. septembra, a za putovanja od 27. oktobra 2013. do 29. marta 2014. Znaci imas 10 dana da se organizujes...

Zoran1

16.09.2013. 17:05

A ko to ima u planu da putuje iz Beograda do Abu Dabija? Ja licno nemogu verovati da je moguce da bi ta linija mogla biti rentabilna za Air Srbiju. Da bi kompanija uspesno poslovala nemoze prodavati pesak u pustinji. Treba naci odgovarajuce trziste koje ima visak musterija a nedovoljno Air kompanija da daju serviz. Moguce je i da gresim sa obzirom da su Srpski politicari prodali Srbiju u duznicko ropstvo arapskim zemljama, moguce je i da ce gazde cesto navracati da obidju svoje novo imanje.

Beogradjanin11

16.09.2013. 18:04

@Zoran1 - 1. ne+glagol se piše odvojeno; ne mogu, ne može, itd. 2. Abu Dabi je kao usputna stanica. Putinici iz Beograda idu u Abu Dabi i odatle lete za Australiju, države Azije, Afrike. I uračunaj da svi koji idu za Australiju (iz Srbije) idu preko Abu Dabija. I to je samo za Australiju a ima dosta ljudi koji preko Abu Dabija idu za druge države.

Zoran1

17.09.2013. 00:53

@Zoran1 - Beogradjanin11, Molim te sada budi ljubazan pa mi opbjasni sta je glagol? Skolovan sa u Americi i zaista pojma nemam o cemu pricas. Moguce je da si u pravi i da ce se naci ljudi koji putuju za Abid Dabi a da nisu nove gazde Srbije. Ja bi licno izbegavao Abu Dabi pa makar me cena karte iz Evrope direktno kostala vise. :)

Zoran1

17.09.2013. 20:36

@Zoran1 - PS: Beogradjanin11, Ako bi mogao molim te objasni mi takodje zasto vrhunski skolovan, najpametniji narod planete koji apsolutno sve zna nije u stanju stvoriti ekonomiju koja funkcionise? Zasto takav narod radi za manje pare godisnje nego deca preko skolskog raspusta zarade na zapadu? Zasto kao robovi cute i trpe ekonomsko nasilje dedinjskog klana?

xyy

16.09.2013. 19:06

Ja pitam to dal ce ta Air Serbija da leti i iz Nisa za tu evropu pa mkar i sa presedavanjem u Beogradu dokle da letimo preko te podgorice

biki

16.09.2013. 22:45

@xyy - i mi koji smo u Evropi trbuhom za kruhom se isto pitamo,mi kojima je Nis mnogo blize od Beograda,ali kao i uvek do sada gledaju se samo interesi prestonice,nadali smo se...premijer je iz tog kraja,ali je izgleda to zaboravio.Svake nedelje iz Frankfurta samo za Negotin idu cetiri autobusa i ko zna koliko kombi prevoza,ti putnici bi bili dovoljni za avion do Nisa,ali to nikog ne zanima,vazan je samo Beogtad!!!

Omanac

16.09.2013. 19:27

@igor - Da, ali Fly Dubaijem koji je low cost kompanija. Za letove koji traju po 4-5h i nije bas preporucljivo! Ima uostalom Fly Dubai i iz Beograda po toj ceni, ali ja tu kompaniju ne uzimam u razmatranje! Procitajte iskustva ljudi koji su putovali!

Omanac

16.09.2013. 19:31

Trenutno Etihad leti svaki dan za Abu Dabi, Nama koji smo u Omanu ovo savrseno odgovara, jer konacno imamo odlicnu vezu - oko 9h iz Omana do BG, i to svaki dan. Sada mi nije jasno da li ce se broj letova smanjiti, pa ce leteti Air Srbija 4 puta nedeljno, ili ce biti 7 letova (4 Air Serbia + 3 Etihad). Ili jos neverovatnije, da bude 11 letova - dosadasnjih 7 Etihadovih, i 4 nova Air Serbia.

Jatovac

18.09.2013. 09:10

@Omanac - Za Abu Dhabi ce leteti i EY i JU, i to kao sto si napisao : 7 letova nedeljno ce leteti EY i nova 4 koja ce leteti AirSerbia

Ludi Milojko

17.09.2013. 00:09

Ma bre ljudi da ja imam 400 Evra u dzepu pitao bih koliko kosta cela kompanija AirSERBIJA?

tikica

17.09.2013. 07:59

za one koji blate Fly Dubai,poruka da su straaaasno u krivu.Ja letim sa njima dva puta godisnje,iz Dubaija za Beograd i toplo ih preporucujem svima.

fra

17.09.2013. 10:34

meni fali vecernji let za frankfurt. onaj koji leti u 6 ujutru kad dodjes na aerodrom ne mozes ni kafu da popijes, nista ne radi. ovako dodjem uvece u fra pa prespavam i sutra na posao.

Srboljub

17.09.2013. 11:19

Kada dodju ozbiljni ljudi i tim koji zaista treba da uradi nesto onda to izgleda ovako. A dok je bio Jat politicke stranke su pravile minus i izvlacile novac za svoje potrebe. Ostali neka se ugledaju na ovaj menadzment, ocekujemo jaku kompaniju za godinu dana.

BrmBrm

17.09.2013. 14:11

Er Srbija je sa dobrim planom i u dobrim rukama, poboljšaće turističke sezone u Srbiji.