Dikić smenjen, žandarm ubica iz Ratkovića uhapšen

E. V. N.

16. 07. 2013. u 12:50

Posle zločina u Ratkoviću, gde su ubijeni Aleksandar Nedeljković i Srđan Tomić, direktor policije razrešio dužnosti komandanta Žandarmerije. Pripadnik Žandarmerije Aleksandar Krstić priveden zbog dvostrukog ubistva

PRIPADNIK Žandarmerije iz kraljevačkog odreda Aleksandar Krstić (33), koji živi u Kragujevcu, osumnjičen je za monstruozno ubistvo dvojice mladića iz Jagodine. On je, kako se sumnja, ubio s leđa Srđana Tomića (28) i Aleksandra Nedeljkovića (29), a potom ih zapalio, kako bi uništio tragove.

Motiv nezapamćenog ubistva krije se u Krstićevom dugu Nedeljkoviću. Nesrećni mladić pozajmio mu je pet hiljada evra i pritiskao ga je da mu vrati novac. Tomić je ubijen samo zato što je pomenutog dana želeo da pomogne drugu da dođe do svojih para i povezao ga u Kragujevac.

- Krstić je pozvao Nedeljkovića i rekao mu da dođe u Kragujevac i da će u zamenu za novac da mu da automobil - ispričao je na vanrednoj konferenciji za novinare direktor srpske policije Milorad Veljović. - Tomić je povezao Nedeljkovića svojim „audijem TT“, švajcarskih tablica i sastali su se sa Krstićem u jednom kragujevačkom kafiću.

Kako saznajemo, žandarm je dvojici Jagodinaca rekao da je auto koji želi da da u zamenu za dug u susednom selu. Seo je na zadnje sedište Tomićevog „audija“ i odvezli su se do sela Zakute, u kraljevačkoj opštini. Pištoljem je naterao Tomića da zaustavi auto pored puta u ataru Zakuta.


ŽIVOT NA VISOKOJ NOZI
POSLE hapšenja, kako nezvanično saznajemo, policija je pretresla kuću osumnjičenog žandarma i tu je i pronađeno oružje kojim je počinjen zločin. Poznanici Aleksandra Krstića (na slici), pričaju da je živeo na visokoj nozi, imao dobar automobil... Jedni kažu da je „preke naravi“, drugi, pak, da je prema kolegama i prijateljima bio korektan i galantan.

- Sedeći na zadnjem sedištu Krstić je pucao mladićima u potiljak - opisao je zločin direktor srpske policije. - Zatim je još nekoliko puta pucao u njih. Potom je izašao iz auta i njihova tela prebacio na zadnje sedište „audija“. Odvezao se potom do svoje kuće u Kragujevcu i uzeo kantu benzina i jedno ćebe kojim je pokrio tela.

Automobil sa žrtvama na zadnjem sedištu Krstić je potom odvezao do sela Ratković, u opštini Rekovac. Polio je tela benzinom i zapalio. U stravičnom požaru uništena su oba tela, a automobil je izgoreo gotovo do neprepoznatljivosti. Uništene su čak i tablice.

Posle zločina, Krstić je otišao kući. Porodice Tomić i Nedeljković su dan kasnije (u ponedeljak ujutro 15. jula), prijavile nestanak mladića, jer se nisu javljali na mobilni telefon. Kada je u ataru sela Ratković pronađen izgoreo automobil sa ugljenisanim telima, javile su se prve sumnje da je reč o dvojici nestalih.

Tomić i Nedeljković nisu imali policijski i sudski dosije, pa je i to otežavalo istragu. Ipak, vrlo brzo je jagodinska policija, kojoj su u pomoć pritekle i kolege iz Uprave kriminalističke policije MUP Srbije, počele da sužavaju krug oko sumnjivih osoba. Ubrzo su sve kockice zločina sklopljene.

- Krstić je uhapšen u ponedeljak po podne u svom džipu „ševrolet“, u selu Obrva na putu Čačak - Kraljevo - ispričao je Veljović.

Kako nezvanično saznajemo, prilikom hapšenja, Krstić se obratio operativcima rečima: „A mislio sam da sam počinio savršen zločin“.

VELJOVIĆ: KAP JE ČAŠU PRELILA

KOMANDANT Žandarmerije general Bratislav Dikić smenjen je u utorak sa te dužnosti.

Rukovođenje jedinicom preuzeo je njegov zamenik Milenko Božović.

Predlog za razrešenje Dikića podneo je direktor policije Milorad Veljović u utorak ujutro, a sa tom smenom sa saglasio i premijer i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić.

- Ovaj dvostruki zločin kap je koja je prelila čašu kada je reč o dešavanjima u Žandarmeriji - rekao je direktor policije Milorad Veljović. - To najmanje što se može preduzeti u ovom slučaju, kako se tako nešto nikad ne bi ponovilo. Ja kod ovoga neću stati po ceni bilo čega, čak i moje smene, jer nijedan pojedinac ne sme biti iznad sistema i države i svi koji remete sistem moraju biti odgovorni.

Veljović je uputio izvinjenje celokupnoj javnosti Srbije i saučešće porodicama ubijenih mladića. Direktor policije je naglasio da bi smena Dikića trebalo da bude putokaz ostalim starešinama.

- Još 2011. predložio sam kadrovske promene u okviru Žandarmerije zbog poremećenih međuljudskih odnosa i nefunkcionisanja jedinice - rekao je Veljović.

Direktor je kao propust naveo i to što još nije dobio izveštaj od Sektora unutrašnje kontrole o tome šta se događa u odredu Žandarmerije u Nišu i dodao, da se to dogodilo, do ovog zločina možda ne bi ni došlo.

DAČIĆ: OBJEKTIVNA ODGOVORNOST

PREMIJER i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić rekao je da je prihvatio predlog direktora policije za smenu komandanta Žandarmerije Bratislava Dikića.

- Komandant Žandarmerije mora da bude tema razmatranja svakog državnog rukovodstva, jer je to velika i organizovana oružana formacija - rekao je Dačić. - Policija mora da se štiti od onoga, što je bio neposredni povod za smenu Dikića, a to je da pripadnik Žandarmerije počini stravičan zločin. Za to postoji objektivna odgovornost. Da li se to nekome sviđa ili ne nije važno, jer postoje procedure unutar policije.


PRIPADNICI ŽANDARMERIJE OD 2004. ČESTO AKTERI NEZAKONITIH RADNJI

ISTORIJA incidenata u kojima su učestvovali pripadnici Žandarmerije MUP Srbije poprilično je duga. U poslednjih deset godina oni su bili akteri prebijanja, ucena, iznuda, ubistava, oružanih napada, trgovine narkoticima i drugih krivičnih dela. Crni bilans su četiri ubistva i veliki broj povređenih.

* 29. NOVEMBAR 2004.

PORODICA Petković iz Leskovca prijavila je da je pripadnik Žandarmerije Goran Strahinjić upao u njihov dom i pretukao ih.

* 20. JANUAR 2006.

PRIPADNIK Žandarmerije Miroslav Perić (32) uhapšen je zbog postojanja osnovane sumnje da je ubio svoju nevenčanu suprugu Janu Banjac (20), izbeglicu sa Kosova. Okružni sud u Čačku mu je izrekao kaznu od 18 godina zatvora.

* 23. APRIL 2010.

NIŠKA žandarmerija prvi put je ozbiljnije privukla pažnju javnosti nakon racije u Leskovačkom noćnom klubu „Aleksandar“. Tada je stigla prijava da su šezdesetak maskiranih pripadnika ove jedinice zajedno sa tridesetak pripadnika kriminalističke policije iz Leskovca u raciji pretukli goste, osoblje i obezbeđenje diskoteke.

* 23. MART 2011.

BIVŠI pripadnik Žandarmerije Vladica Maksimović razneo je bombom sebe i svoju nevenčanu suprugu Snežanu Bogdanović, na autobuskoj stanici u selu Duboka kod Jagodine.

* 11. JANUAR 2012.

Vladimir Todorović i Bojan Nešić, pripadnici Žandarmerije, uhapšeni su u primopredaji 50 grama „spida“ u Rakovici.

* 27. OKTOBAR 2012.

UHAPŠEN je pripadnik Žandarmerije Branislav C. (22) zbog sumnje da je ispred sokobanjske diskoteke „Stena“ pretukao Stefana Radovanovića (26) i njegovog prijatelja Nikolu G. (29).

* 29. JANUAR 2013.

U CENTRU Beograda pripadnik novosadskog odreda Žandarmerije S. Š. (35) pucao je na zgradu MUP Srbije u Kneza Miloša 101 jer su mu se, kako je izjavio, „priviđale utvare i mrtvački sanduci“.

* 17. APRIL 2013.

DEVET osoba, među kojima su bili žandarm Dejan Božović (39), rodom iz Peći, i policajac iz Rakovice Dejan Ilić (40) uhapšeno je zbog sumnje da su od fudbalera Nikole Virijevića iznudili 30 stanova vrednih 2.000.000 evra, 60.000 evra u novcu, nekoliko luksuznih automobila...

* 15. JUN 2013.

ZBOG vožnje u pijanom stanju policija je odredila zadržavanje do 12 sati pripadniku žandarmerije Milošu S. (26) iz Niša.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (176)

Metla

16.07.2013. 13:08

Da smeni Dikica i onda da podnese otkaz! Pa onda i Dacic da napusti ministarsko mesto u policiji i da ih vise ne gledamo.. Bio bi to dobar pocetak ciscenja srbije od olosa...

Miliana

16.07.2013. 22:14

@Metla - Nije bilo tako dávno kad je policija ubila jednog koji Se vracao iz inostranstva i zakopali ga na Goc I sta mi obicni ljudi da mislimo o policiji i zandarmeriji, Nista, . Treba i ovaj Veljovic da bude smenjen, I Ne razumem smenili Dikica a postavili njegovog Zamenika, pa njih dvoica u istu tikvu.........

Jaca

16.07.2013. 22:22

@Metla - Sve bi bilo u redu kada bi u policiji radili skolovani i obuceni ljudi za to a ne kursadzije

Metla

16.07.2013. 14:35

@bravo vučiću - Jel citas ti to sto napises? Ako su kriminalci onda treba u zatvor,zar ne? Ovako ih Vucic samo skloni,a oni nastave pljackanje srbije i kriminalno bogacenje. I ko ih smenjuje,Veljovic? Znas li ko je on i gde mu je mesto? Kada se Vucic odrekne takvih ljudi a ove krimose strpa 20god iza brave,eeee onda ce od mene dobiti 1000 "bravo" Ovo je Slobina taktika"resavanja"problema,ne zavaravaj se prijatelju...

Wertz

16.07.2013. 13:19

Pa naravno, kad se najzad usudio da zapuca na arnautske divljake koji već 15 godina haraju, žare i pale centralnom Srbijom u delu prema Kosovu! A to nikako nije smeo da radi jer su Tačić i ostala balistička bagra sada naj - ekipa sa Vuchi-jem, Dachi-jem, Nikolliqi-jem i ostalim novokomponovanim eUrofundamentalistima i šiptaroljupcima ovdašnjim...!!!

cassius

16.07.2013. 15:20

@Wertz - VelikoSrbine bar stavi srpski nadimak, nemoj da se sluzis stranim recima odnosno srpski receno tudjicama pa onda kritikuj!!!

Ха! Ха! Ха!

17.07.2013. 00:05

@Wertz - @ "cassius"- 1: А шта то (и на којем језику?) значи "Wertz", кад већ кажеш да је то "туђица" (!!!)? 2. Да ли би био љубазан да нам најзад објасниш шта заправо значи то "ВеликоСрби", шта "МалоСрби", а шта "само" Срби?!? И шта је то конкретно "Велика Србија", шта "Мала Србија", а шта само "Србија"???

Mili

16.07.2013. 13:22

Mislim da je zaista došlo vreme da se Dikić smeni. Posle toliko afera, trebalo je i sam da ode..

Milos

16.07.2013. 16:59

@Vili - Jel to Veljovic podneo ostavku kad mu aplaudiras ? Veljovic i Dacic su prvi koji treba da podnesu ostavke zbog stanja u policiji .

BL

16.07.2013. 13:49

Pa zar je normalno da siptari bez ikakvih problema dodju sa motorkama, traktorim i puskama i sjeku nasa drva bez imalo straha. Ja sam mislio da je to izolovan slucaj medjutim po tvrdnjama mjestana to se desava stalno. Cuva li iko administrativnu liniju? Takodje ovdje se poteze i odgovornost ministra odbrane i unutrasnjih poslova.

rip serbia

16.07.2013. 13:49

sklanjaju ga zbog zakletve zandarmerije u kojoj se zaklinju da ce braniti kosovo. to  vlasti ne odgovara

naranca

16.07.2013. 15:27

@rip serbia - Star sam i staromodan ali ne znam kako zelenasenje,ubijanje i spaljivanje u srcu Srbije moze da bude ikako odbrana Kosova?????

naranca

16.07.2013. 17:31

@rip serbia - @ripsrbija.I bisoj JNA mnogi su polozili zakletvu,pa nista.Na ovim prostorima zakletve malo vrede.Vise vredi zelenasenje i secenje sume.

Jabre

16.07.2013. 17:47

@rip serbia - I zašto je Dikić za to odgovoran narandžo ? I da li su dokazali da je žandarm odgovoran ili je samo osumnjičen ? Da li bi trebao i predsednik da odgovara kad se desi ubistvo u državi jer je on šef države ? Baš me zanima kako bi vam se sviđalo da vas počnu hapsiti i terati na goli otok jer ste "osumnjičeni" ili neko iz vaše sredine.

?!?!?!

17.07.2013. 01:08

@rip serbia - @ "naranca": Ja sam služio vojsku u Brozovoj JNA (nažalost!), i NIJE ISTINA da se u njoj polagala zakletva. Davala se tzv. svečana obaveza, a svečana obaveza i zakletva se međusobno razlikuju kao d..e i oko. Očigledno je da niti znate šta je zapravo zakletva niti kako i kada se ona daje, pa je krajnje neumesno da govorite o tome.

Miha

16.07.2013. 14:40

Pitam se samo kakve veze ima smena Dikica sa situacijom na jugu Srbije?Ne razumem zasto komentatori podrzavaju ovog coveka i ovu ocigledno paravojnu formaciju?Zasto se Zandarmerija ne ocisti od bivsih sluga JSO i ostalih paravojnih formacija,od kriminalaca i ostalih koji ne vrse svoju duznost,to je valjda sistem koji ne zavisi samo od Dikica?I sigurno ovi sto prave kriminalne radnje po Srbiji su na neki nacin "oslobodjeni" dezuranja na administrativnoj liniji.Ne branim Dacica i Vucica sigurno.

Jabre

16.07.2013. 17:45

@Miha - Znaš li u opšte šta je paravojna formacija ili reč koristiš jer ti zvuči fensi ? "JSO sluge" kako ih nazivaš su jedni od najvećih patriota u Srpskom narodu i odvratno je slušati vulgarne kukavice koje su bile u ormaru za vreme ratova da pljuje po div junacima. Oni koji podržavaju kriminal su bile vlade i političari a policija i vojska su morale da slede. A te paravojne formacije služe za borbu protiv gerilaca kojima se ne mogu suprostaviti ni vojska ni policija.

Miha

16.07.2013. 20:42

@Miha - @jabre,paravojne formacije,JSO,tigrovi,skorpioni i razni "branitelji srBskog naroda" iz Krajine i BiH koji su najvise vozili slepere pa onda branili narod po potrebi...Prvo ide vojska, policija,da oni ginu,a ovi iza njih da pokupe ono sto ostane.Hahaha, "div junaci",super dok ima takvih razmisljanja,napredujemo, bezimo od devedesetih...Vidim sve puca od podrske Dikicu i pored pokazanih kriminalnih aktivnosti zandarmerije.Sad treba da nas reketiraju zato sto su nekad ratovali?To je cena???

?!?!?!

17.07.2013. 01:00

@Miha - @ Miha: A ti si izgleda još jedan iz samozvane (malo)"građanske" plejade demokraCki nastrojenih "eksperata" opšte prakse? Kao što ti već reče: "hahaha" (i to najveće moguće), ali to za tvoj nazovi komentar.

Miha

17.07.2013. 10:08

@Miha - @?!?!?!?!,nemas ti covece pojma.Informisi se malo,nemoj gledati samo Farmu i Velikog brata,pokazne vezbe Zandarmerije i spotove Amadeus benda...Svi ti ljudi iz pravojnih formacija po njihovom rasformiranju su primljeni u Zandarmeriju,pa se nastavilo selektivno primanje bez ikakvih psihotestova,pa sad imamo veliki problem jer imamo "malog Legiju" i "mali JSO".Drzava nije znala sta ce sa tim ljudima pa ih je ubacila u policiju,a i njoj je tako odgovaralo jer se i sama drzava bavi kriminalom.

Jabre

17.07.2013. 11:47

@Miha - Pa dobro sada si dokazao da ne znaš šta je paravojna formacija, kažu bolje je ćutati i pustiti ljude da misle da si budala nego otvoriti usta i uništiti svaku sumnju. JSO nije trgovao nego je ratovao, trgovali su političari i njihovi izabranici kriminalci. Gde si ti bio kada su oni ratovali nešto se bojim da nisi jedan od onih poginulih pripadnika vojske i policije.

БГД - 011

17.07.2013. 13:33

@Miha - @ "Miha": Да ти имаш имало везе са мозгом и ма каквог појма о било чему не би оставио овде 1000 коментара свима се обраћајући са "немаш ти појма", "да ли си ти нормалан" и сл. Довиђења, воздра, ћао, збогом.

Miha

18.07.2013. 13:20

@Miha - :-))) Laku noć. To si zaboravio da kazes, ali svom omiljenom komandantu Dikicu i omiljno "elitnoj" jedinici Zandarmeriji. Vidi se da i ti i Jabre volite devedesete, da se malo svercuje nafta, benzin, cigare, da se malo puca po susednim drzavama... A i vi ste sigurno bili po tim ratistima, u to sam bas nesto ubedjen.

Djordjevic Radovan

16.07.2013. 15:16

srbiju cuva bog i zandarmerija..hahahahahahahahahahahahahahhahahahaahahaovo vise nije ni banana drzava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diklic

16.07.2013. 16:37

CG je jedva docekao da smeni pravog rodoljuba, Srbina Dikica. Hoce li sad i zandarmriju da preuzme neki CG?

Jabre

16.07.2013. 19:38

@Diklic - Pre da će te vi strani špijuni biti rasformirani, gde bi vam bio kraj da rasformirate i vojsku i policiju pa da rasturite Srbiju. Oduvek je bilo vas poturica.

Diklic

16.07.2013. 16:39

Ocekivao sam smenu Dikica nakon sto je pucao na Albanske sumokradice. Ovo je samo povod koji je mozda neko i namerno namestio.

naranca

16.07.2013. 17:34

@Diklic - @diklic.Pucao je jer mu nisu isplatili njegov deo.Kao i ovi sto spaljuju.

Jabre

16.07.2013. 17:42

@Diklic - Upravo tako i još ona zakletva ... previše voli svoj narod i državu to nije po volji partiji da pomogao Šiptarima da pucaju na Srbe onda bi verovatno dobio čin maršala.

Milijan

16.07.2013. 16:42

Mislim da je nepotrebna smena Dikica, ne mozemo okriviti nikoga za stvari koje se desavaju, a za koje nije odgovoran... Problem kod nas Srba je sto uvek trazimo krivca u nekom drugom...

naranca

17.07.2013. 00:07

@Milijan - @milijan.Da da svi smo mi krivi sto je ovaj ubio i spalio ova dva mladica.

Milijan

16.07.2013. 16:46

Zasto smenjivati Dikica? Decko odgovorno radi svoj posao, velika odgovornost je na njemu i ja do sada nisam cuo da je Zandarmerija negde omanula.

Miha

17.07.2013. 08:53

@Milijan - @Milijan, ako nisi cuo imas u tekstu iznad da procitas kad vec nisi!!!

Stefan Perovic

16.07.2013. 16:46

A kakve veze ima Dikic sa tim ubistvom?...Pa ne prima on regrute u Zandarmeriju....Najlakse je krivicu svaliti na one najbolje....i ovde politika vodi glavnu rec.Svugde su politicari upetljani i sve su unistili.Mozda hoce i od zandarmerije da naprave lovacko drustvo,kao sto je to Tadic napravio od vojske.

naranca

16.07.2013. 17:39

@Stefan Perovic - @stefanpetrovic.Pa nije on komandant Africkog korpusa da ne zna koliko ima ljudi i sta oni rade.On mora da zna.Ako ne zna smena.Ako zna zatvor,kao saucesnik.Podseti me na neku blistavu akciju zandarmerije osim ove zadnje.

martin

16.07.2013. 18:33

@Stefan Perovic - A sad trazimo ko je krivac za ovu ubistvo,niti Dikic je krivac a kamoli Dacic,nas je sistem kao pravna drzava propao do dna,sve se radi samo u novcu,ali ne da se zaradi na posten nacin,a sta ce ova omladina naucit? NISTA,SRBIJO dokle ce jedan mlad zivot da kosta 3500 evra..

Slavko Stanisavljevic

17.07.2013. 08:44

@Stefan Perovic - @ SASA,Kazete postoji komandna odgovornost !!! Slazem se sa vama,pre par nedelja kada su pripadnici zandarmerije slavili svoj dan,direktor policije gospodin Veljovic najpohvalnije se izrazio o toj naoruzanoj formaciji i lepo govorio o komandantu Dikicu.I sad kada se ova tragedija dogodila,prvi na udaru komandant zandarmerije.Ako postoji komandna odgovornos,prvi koji treba da da neopozivu ostavku je direktor policije a odmah za njim ministar policije Dacic,koji je uvek totalno "neobavesten".

Djura

16.07.2013. 16:47

Moje misljenje je da general gospodin Branislav Dikic,odlicno radi svoj posao,i da je Zandarmerija zadovoljna njegovim radom.

naranca

16.07.2013. 17:41

@Djura - @djura.Zandarmerija je zadovoljna njegovim radom ali nije zadovoljna ljudima koji im ne isplacuju kamate.

Djura

16.07.2013. 16:47

Kada god se nesto lose desava u Srbiji tu je Zandarmerija da reaguje,jedna od najspremnih jedinica u drzavi.

Djura

16.07.2013. 16:48

Svaka cast za gospodina Dikica,on je od Zandarmerije napravio jedinicu koja se ceni i postuje,a sada ga kao smenjuju,kao lose si radio svoj posao.Strasno.

ponoszandarmerije

16.07.2013. 16:52

Da li je moguce da se napada neko ko nas brani? Zaista ne razumem, umesto da cuvamo I branimo nasu zandarmeriju.

Milijan

16.07.2013. 16:54

Gospodin Veljovic bi prvenstveno trebalo da preispita svoj rad, a zatim da se usmeri na smenu drugih ljudi. Sto se mene, komandant Dikic ima moju punu podrsku!

?!?!?!

17.07.2013. 00:52

@Milijan - @ naranca: Pa isto tako (i toliko) indirektno onda jesu i Veljović i Dači. Ni manje ni više od toga...

Milos

17.07.2013. 08:44

@Milijan - Indirektni je ako vec tako gledas i VELJOVIC kao direktor I DACIC kao ministar koji ga je postavio na tu duznost,pa kad se vec igraju postenja neka svi odgovaraju koliko je Dikic kriv toliko su i ova dvojica nema nazad mada ja mislim da im je ovaj general cisto trn u oku jer da ima imalo pravde direktor policije nikad ne bi mogao da bude politicar vec neki sposoban policajac sa iskustvom, a Dikic verovatno nije njihov clan jer da jeste proso bi ko ministar Obradovic

Sindjelija

16.07.2013. 17:26

A sto Veljovicu ne kazes posteno da je i smena Dikica jadan od uslova EU, nego izmisljas kojestarije o iznudi i bahatosti elitne srpske jedinice. Sve sto ucvrscuje Srbiju kao drzavu, vi evrounijati rasturate. Kazi brate posteno: to je uslov Nemackog ili Americkog ambasadora i tacka !

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:28

Ko je ikad rekao da oni smatraju da su iznad države. Mislim da nije u redu tražiti nečiju smenu a da se nisu ispitale prave stvari. Dikić je do sada odlično vodio svoj tim I mislim da je smesno bilo šta prepisivati njemu.

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:31

Čovek je na terenu I čuva ovaj narod a oni ga obavešravaju o nekakvom otkazu? Za ministra malo….

Milijan

16.07.2013. 17:34

Po kom osnovu se trazi Dikiceva ostavka, ako po tome sto je on nadredjen Zandarmeriji, pa treba da trpi posledice drugih, onda treba smeniti i Veljovica, a mozda i Premijera... Cisto sumnjam da cete u nekoj izjavi procitati da direktor policije preuzeti odgovornost za bilo sta...

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:35

Veljovic saziva konferenciju I traži nešto za sta nema dokaze I pri tome nije ni obavestio Dikića. Ma dajte, ovo je previse smešno….

Milijan

16.07.2013. 17:36

Po kom osnovu se trazi Dikiceva ostavka, ako po tome sto je on nadredjen Zandarmeriji, pa treba da trpi posledice drugih, onda treba smeniti i Veljovica, a mozda i Premijera... Cisto sumnjam da cete u nekoj izjavi procitati da direktor policije preuzeti odgovornost za bilo sta...

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:39

Lepo Veljovicu, daj ostavku I pusti coveka da radi svoj posao koji ti nikada ne bi mogao.

Jabre

16.07.2013. 17:40

Kako može Dikić da bude odgovoran za postupke jednog od oko 4 000 žandarma. Jer treba smeniti predsednika kad neko nekog ubije u državi jer je on šef države ? Ovo je samo izgovor jer je Žandarmerija pucala na Šiptare koji kradu šume i pucaju na policiju. A da i ne smemo zaboraviti onu uvredu koju su pretrpeli kada su čuli da je zakletva Žandarmerije "Kosovo je moja majka". Puna podrška Dikiću neka Dačić da ostavku on je ministar policije !

Miha

17.07.2013. 08:49

@Jabre - @jabre, lupas mnogo. Normalno da je odgovoran, sto je prihvatio mesto komandanta Zandarmerije koje izmedju ostalog nosi i odgovorsnot za postupke iste... U al ste zaslepljeni mnogi sa tom njihovom ZAKLETVOM i pricom o Kosovu.

Jabre

17.07.2013. 11:44

@Jabre - A jel predsednik odgovoran za ovo ubistvo ili bilo koje drugo jer je prihvatio da je šef svih u državi ? A ta zakletva i priča o Kosovu nije jedina stvar, oni već jako dugo traže izgovor da se reše Dikića sada su ga našli.

Milijan

16.07.2013. 17:41

Zandarmerija je odlicno obavljala svoj posao i svakako je najjaca jedninica u nasoj zemlji, bolje se osvrnite na rad nekih visih funkcionera, Dikica ne treba dirati

Milijan

16.07.2013. 17:43

Zandarmerija je odlicno obavljala svoj posao i svakako je najjaca jedninica u nasoj zemlji, bolje se osvrnite na rad nekih visih funkcionera, Dikica ne treba dirati

Godana

16.07.2013. 17:44

Ako se ide na komandnu odgovornost, onda i Veljović treba da bude smenjen. Odavno je Dikić trn u oku ovima iz NVO, a ovi minusi su veštački napumpani.

Miha

17.07.2013. 08:47

@Godana - Aha, sigurno su vestacki napumpani. Dikic valjda treba da zna sta mu se radi u okviru jedinice i za to postoji komandna odgovornost, a i za Veljovica se slazem, samo bih dodao i Dacica jer im je on ipak ministar. Pitas li se da li ovi "ljudi" koji vrse ovakve zlocine prolaze kakve testove pre prijema u Zandarmeriju? Skupljeni iz raznih formacija nastalih i nestalih tokom devedesetih, a sada osetili moc i istu usmerili u sirenje umesto u suzbijanje kriminala.

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:44

Mislim da je ono što je bitno u celoj ovoj prici je taj koji je optuzen I ispitati sta se tacno desilo. Dikić je veoma odgovoran I sposoban komadant koji je dosta toga dobrog uradio za ovu zemlju.

naranca

16.07.2013. 17:44

Vojska i policija kao u svakoj normalnoj zemlji.Kakva crna zandarmerija i sta oni rade?Koje su im duznosti?Jel neko zna.TJ Osim "odbrana ovoga ,onoga..na braniku...najbolji...itd"

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:48

Jedva cekaju da nesto urade I skernu paznju sa svoje nesposobnosti. Znamo na koga se misli u ovom tekstu. Covek radi svoj posao I sada je postao nesto cime je pojedini politicari da skrenu paznju od naroda posto oni nista ne rade kako treba.

Milijan

16.07.2013. 17:49

Direktor policije lagano pere ruke od svega, stisace buku tako sto ce smeniti Dikica ni krivog ni duznog i to je to, mozda je bolje da odlepite pozadinu sa te fotelje, e to bi bio pravi potez

Miha

17.07.2013. 08:52

@Srki - @Srki, jesi li ti normalan? Prvo ga predlazes za predsednika, pa za glavnokomandujuceg (to je predsednik ako nisi znao), po tebi bi svako ko moze da puca trebao da bude predsednik ove banana drzave. Nismo se ni sa ovim usrecili, ali ajde...

Srki

17.07.2013. 09:52

@Srki - nisi shvatio. Srki predaze vojni puc gde bi Dikic bio i predsednik i glavnokomadujuci. Dva u jedan! Kao Ness kafe

Milijan

16.07.2013. 17:51

Direktor policije lagano pere ruke od svega, stisace buku tako sto ce smeniti Dikica ni krivog ni duznog i to je to, mozda je bolje da odlepite pozadinu sa te fotelje, e to bi bio pravi potez

ponoszandarmerije

16.07.2013. 17:53

Nista ne treba potpisivati niti izjavljivati niti praviti konferencije coveku iza ledja. Kad ih je cuvao I branio bio je dobar sad im smeta pa izmisjaju zlocine.

Milan

16.07.2013. 18:07

Ako ćemo po toj logici onda treba da se smeni i Veljović jer je on direktror žandaru koji je izvršio zločin...

Dragana Zecevic

16.07.2013. 18:38

Zandarmerija je jedino sto jos uvek vredi u ovoj nasoj haoticnoj zemlji!!! Mozda zati i zele da sklone Dikica!!!!

naranca

16.07.2013. 21:51

@Dragana Zecevic - @draganazecevic.E ako je zandarmerija jedino vredno u Srbiji onda bolje da nas proguta zemlja!

komakazzi

16.07.2013. 22:37

@Dragana Zecevic - Daj ne lupaj, molim te. Povraca mi se od tvoje gluposti....

DZMRLJ

17.07.2013. 00:10

@Dragana Zecevic - neka sestro,muka mi je vise vojnih,paravojnih,specijalnih,posebnih,elitnih jedinica.....koga bre cuvaju....alo?????...rat je zavrsen jos 1999(bio sam ucesnik)svidelo se to nekome ili ne........Jagodina je daleko od Peci,Prizrena,Podujeva,a ta dva mladica VREDE koliko moja zemlja Srbija...

Miha

17.07.2013. 08:43

@Dragana Zecevic - @DraganZecevic, da li si ti bre normalan? Po tebi u Srbiji vredi samo ono sto ubija, prodaje drogu klincima, reketira, obavlja razne mafijaske poslove? Imas li ti skole?

odluka lezi u ruci nepotpunog, i takve mora da menjamo

16.07.2013. 18:40

Subjektivno dozivljavamo u velikoj ili manjoj meri da zivimo u jednom politickom drustvu punom rizika.

SFB

16.07.2013. 20:04

A da smenimo Dacica??? I ON je valjda odgovoran za nesto u ovoj drzavi. Ovako je kao kada portira uhapsite zato sto je po naredjenju direktora pustio da iz firme izadje kamion sa pokradenom robom.

Jabre

17.07.2013. 08:48

@SFB - Upravo tako odgovorni su političari koji su napravili sistem da se u mup može ući samo preko veze. A Dikić je problem jer ne igra po njihovim pravilima i usudio se da obruka Dačića pred Tačijem sa onom zakletvom "Kosovo je moja majka".

Srdjan

17.07.2013. 09:41

@SFB - Najiskrenije saucesce porodicama, mislim da ocena komentara govori sve, ako se riba cisti od glave onda prvo premijer pa ministar unutrasnjih poslova ( vidi cuda ovo je JEDNA ali jako 'velika' glava) Veljovic normalno pa da negde i stignemo i do tog Dikica P.S - Tuga je sto ce doci (biti postavljen ) neki poslusnik pa ce narodu biti jos gore jer ce dobiti otvorenog neprijatelja u buducnosti kad dodje do pobuna, a doci ce pa taman nikad ovakve komentare i primede da ne objavite

Dusan Petrovic

16.07.2013. 20:39

Nijedan pojedinac(nezna se nasta misli Veljovic)nesme da bude iznad sistema i drzave,ali zato svaki drugi zandarm i policajac sme da ima zataskani kriminalni dosije.Svi se vi frljate sa nekim frazama pri izjavama,umesto da udarite direktno pa u celenku.Polazite od linije nezameranja,jer ste po "profesiji" kolege.

Miha

16.07.2013. 20:44

Al' se brani Dikic i sakom i kapom iako se mesecima prica o kriminalnim aktivnostima Zandarmerije... Resenje jednostavno, rasformiranje. Nisu svi isti, ali kukolj treba skloniti. Ako su nekad ratovali po BiH i Hrvatskoj i na Kosovu sad treba da nas reketiraju? Treba da imamo drzavni mafija klan? Da li je to cena ispaljenog metka na ratistu? E Srbijo, nikad neces nista shvatiti...

zoki

16.07.2013. 22:36

Toliko o tome koga primaju i ko sve radi u MUP-a...Katatrofa a skolavani ljudi i drgui ne mogu prici.Treba uvesti svakodnevni psiho test....

Jabre

17.07.2013. 08:46

@zoki - Kažu da se u Žandarmeriju ili MUP može samo ući preko veze u tome je suština problema treba napravati fer selekcije koje će da kontroliše nezavisna komisija da se vidi da li ima ne pravilnosti.

Beogradjanin

16.07.2013. 22:44

Ovde nije navedeno da je grupa zandarma na sudjenju Legiji nosila majice sa slikom vuka!!! Tu je koren problema, unutar zandarmerije postoji jedna ili vise kriminalnih grupa!!! A komandanti i ministri su se tada indolentno ponasali. Detektor lazi je potreban celoj jedinici!!! Treba utvrditi sa kim je sve ovaj ubica saradjivao u kriminalnim aktivnostima od kad je u zandarmeriji, a verovatno ima nedela i od pre.

Jabre

17.07.2013. 08:45

@Beogradjanin - Treba napraviti unutrašnju kontrolu a ne rasformirati celu jedinicu, kad mačke nema miševi igraju kolo. Nije moguće da se policajac/vojnik pored svog posla bavi i kriminalom. To primete i kolege i svi oko njega, odakle mu novac, gde je juče bio, sa kim se druži jer oni provode ogromno vremena zajedno. To se da brzo rešiti, problem je u političarima kojima je potreban kriminal.

CM

16.07.2013. 23:51

Sramota je sto su pripadnici žandarmerije često korišćeni za obavljanje nečijih prljavih poslova. Svi ti spomenuti ljudi samo su žrtve bivše vlasti koja ih je iskoristila za svoje potrebe i kad im više nisu bili od koristi sve su ih pohapsili. U ovakvim situacijama treba krenuti od vrha,tj smeniti Veljovića. Podrška pripadnicima žandarmerije i njihovom komandantu!!!

Jasmina

16.07.2013. 23:58

Kako sada smenjujete komandanta žandarmerije zato što je tamo neki pripadnik iste izvršio ovaj monstruozni zločin(nije Dikić) a nećete da smenite ministra prosvete za haos u prosveti i bruku na maloj maturi !?

Jabre

17.07.2013. 08:42

@Jasmina - Pre je ministar trebao da da ostavku ovo je samo izgovor koji su tražili godinama za Dikića jer voli Srbiju. Kako on da bude odgovoran kad se već 22 godine državni vrh bavi kriminalom. Pogledajte koliko su se samo obogatili političari DOS-a i njihovi prijatelji i familija. Nije on supermen pa da sve sam zaustavi. Nadam se da će za sledeće 4 godine Vučić uspeti bar da prepolovi kriminal u politici i privredi da zemlja konačno počne sa oporavkom.

Miha

17.07.2013. 10:00

@Jasmina - @Jabre, Vucic bi morao da izadje iz koalicije sa Dacicem zbog ovoga.

DZMRLJ

17.07.2013. 00:02

Umiremo kao nacija svakako,ali ovako gnusno ubiti za pisljivih sedam hiljada evra!?!?!?!...ovi momci su trebali biti nasa buducnost,dika i ponos Srbije,buduci muzevi i ocevi,srce me boli,nas je sve manje,a oni kojima trebamo da verujemo nas ubijaju za koji prokleti evro.....saucesce Srbijo jer nestajes svakoga dana,mucno je biti svedok ovog veka....

Miha

17.07.2013. 09:59

@DZMRLJ - @policajac, onda imas opaku falinku u glavi. Covece, nisu oni njemu dugovali, nego on njima!!!

Ха! Ха! Ха!

17.07.2013. 00:15

А дует Дачи - Вељовић, наравно, и даље остаје "прикован" за своје фотеље и функције... Сви други могу да буду криви, одговорни и смењени због било чега лошег што се деси у полицији, али безгрешни министар и безгрешни директор - никада и никако!

naranca

17.07.2013. 00:20

Koliko vidim u Wikpediji Zandarmerija je formirana posle 5/oktobra 2001.Verovatno Djindjicev ustupak Legiji???

Miha

17.07.2013. 09:58

@naranca - @naranca, okosnicu Zandarmerije cine ljudi bivse JSO i ljudi koji su se vratili sa ratista, jer drzava nije znala sta ce sa njima. Bili su mirni malo, ali su sad osetili moc koja im je dozvoljena od strane kriminalne drzave Srbije...

Roki

17.07.2013. 00:23

Tko i kako vrsi selekciju pripadnika zandarmerije i plicije uopste? Nekada, u ono vreme po kome se sada "pljuje", za prijem u Narodnu Miliciju, svakom kandidatu proveravali su i dedu i pradedu, sta su bili, sta suradili, kome su se zamerili i slicno.

Rade

17.07.2013. 00:42

Ma kakav zlocin, kakvi bakraci bre teraju coveka jer je tachi to trazio a eshton naredila onom izdajniku, koji potpisuje razresenja bez da ih razmotri ,a sve zbog pucnjave sa zvalalavcima kad ih je 6 ranjeno a nas nijedan ,i umesto ordena za kvalitet obuke oni oterase coveka ,da bi zvalavci mogli da terorisu opet nas narod !

Miha

17.07.2013. 09:57

@Rade - @Rade, ubistvo se tim tvojim argumentima ne moze opravdati. Pogledaj bre ovog "pripadnika" Zandarmerije, razlikuje li se nesto posebno od kriminalca? Samo ima moc jer iza njega stoji drzava. Covek izjavio da je mislio da je izvrsio savrsen zlocin, alo!!! Moze Srbija da rasformira Zandarmermiju, da odabere postene momke iz nje i da formira novu, postenu jedinicu (mada ih vec ima). Oni momci sto su pucali na Albance verovatno nisu kriminalci, inace ne bi sedeli po cukama na administrativnoj liniji

naranca

17.07.2013. 11:20

@Rade - Rade."Ranjeno 6".Pa sto i njih ne ubi i zapali???Nego ih samo ranise.I to verovatno u onom prangijanju i strahu da su sami sebe izranjavali.

Немања

17.07.2013. 00:52

Погледајте прво физички изглед жандарма,ни по чему се не разилкују од окорелих криминалаца,ћелаве главе,огромне тетоваже (част изузецима). Нормално је да земља има елитне јединице,али није нормално да јединице имају државу

naranca

17.07.2013. 11:17

@Немања - @nemanja.Slazem se a sta su to "elitno" uradile te elitne jedinice osim sto same sebe tako zovu.

Siki

17.07.2013. 01:05

Ovo je velika zavera protiv Dikica. !!! Ubijeni voze audi tt i cime se jos bave,,ZElenasi! NIje ih decko bezveze koknuo!

Miha

17.07.2013. 09:54

@Siki - @Siki, pa nije bezveze, dugovao im je pare koje nije hteo da vrati. Lakse mu bilo da ubije zbog 5.000 EUR nego da vraca pare.

naranca

17.07.2013. 01:41

Citam clanak o onoj dvojici.Divni vredni,nesebicni....Ovaj ovde korektan miran ....Pa dobro bre ljudi......

skener duše

17.07.2013. 05:50

...očigledno da srbija ima velikih problema koje treba da "reši"u dva ključna sektora društva u borbi protiv korupcije: sudstvo i policiju...

Petar

17.07.2013. 06:17

Ako se kaznjava komandant zandarmerije, po tzv.komandnoj odgovornosti (neka cudna pravila Haga) logicno je da se kazni celi komandni lanac, dakle Veljovic pa Dacic. Dikic je kriv za zandarma, Veljovic je kriv za Dikica dok je Dacic kriv za Veljovica.

naranca

17.07.2013. 12:19

@Petar - @petar.Komandna odgovornost postoji u svim armijama i to vekovima, to nije izmislio Hag."Veljovic je kriv za Dikica dok je Dacic kriv za Veljovica. ".A Bog je kriv za Dacica .pa posto ne mozemo da smenimo Boga onda najbolje da nikoga ne diramo:).

Bata Dosen

17.07.2013. 06:43

Kako bi bilo kad bi podneli ostavku Direktor i Ministar policiales ? Oni uporno tvrde da je Jaje starije od Koke .

Milos

17.07.2013. 08:33

Pa ja mislim da ne treba samo Dikic da ode,veoma je cudno da u sistemu kao sto je zandarmerija smenjujete komandanta jedinice a ne smenjujete pretpostavljenog psihopate koji je pocinio ubistvo,sisitem odgovornosti treba da postoji ali je veoma glupo da ministar i direktor smenjuje generala a ne menja sebe kao minisrtra ili direktora policije ako postoji komandna odgovornost treba da postoji i politicka jer su ga i politicari postavili na mesto komandanta,

Jabre

17.07.2013. 08:39

Ovde izgleda niko ne razume koren problema, nije problem u Žandarmeriji ni u MUP-u nego u politici, celu deceniju se je ekonomija zemlje dok smo bili pod sankcijama oslanjala na kriminal. Državni vrh je podsticao kriminal a kasnije posle 5. Oktobra se je to nastavilo svi su oni sarađivali sa kriminalcima ne može se tek tako prestati. Ako Srbija hoće da reši problem treba krenuti od političara i tajkuna a ne od sitne ribe. Da su političari pošteni i drže se zakona i drugi bi se.

AVED

17.07.2013. 08:46

Deluje da su u zndarmeriji zaposleni sve sami ludaci? Samo su cekali ovako nesto da smene Dikica, trebalo ga je smeniti zbog drugih stvari.

Dragan

17.07.2013. 08:49

Sve mi je jasno, samo mi nije jasno zasto je komandant zandarmerije smenjen. Zar samo zato jer je njegov radnik nekoga ubio i to van radnog vremena?! Znaci li to da treba najuriti direktora EPS-a ako monter ovog preduzeca u tuci u seoskoj kafani ubije komsiju ili da treba otpustiti ministra poljoprivrede ako kombajner PKB-a pijan izazove sudar i to upravljanjem sopstvenim automobilom?! Taj zandarm je punoletna osoba spodobna da razlikuje dobro od zla i jedini je odgovoran za svoje postupke.

...

17.07.2013. 08:51

- Ovaj dvostruki zločin kap je koja je prelila čašu kada je reč o dešavanjima u Žandarmeriji - rekao je direktor policije Milorad Veljović. - To najmanje što se može preduzeti u ovom slučaju, kako se tako nešto nikad ne bi ponovilo. ...jeeeeste, time sto ce smeniti komadanta,sigurno ce uticati na to da se nikad ne ponovi...! yeah yeah..a da pokusaju sa kvalitetnijim i cescim psiho procenama?da malo vise obrate paznju na to koga primaju?...

Janjic

17.07.2013. 08:56

Ubica će odgovarati za svoj zločin, na ovom i onom svetu, ali nema informacije o ubijenima? Ko su oni? Da li se radi o dobrim, poštenim i vrednim mladićima ili ne? Pošto su dali novac na kamatu, policajcu, da li se mozda radi o kamatarima i da li je ovo obračun u podzemlju? Piše se o policajcu, a o zrtvama ništa? Ko su oni?

Bane

17.07.2013. 09:41

@Janjic - Kakve veze ima da li su li su mu pozajmili novac bez ili sa kamatom? Ako mu se nisu svidjali uslovi pozajmice, sto nije otisao u banku i trazio kredit? Mozda bi mu banka odobrila kredit pod povoljnijim uslovima?! On je bio taj koji je odlucivao. Ovo je za opomenu ostalim neopreznim ljudima. Ne dajte nikome pare na zajam pre nego sto od njega ne dobijete bankarsku garanciju neke strane banke da ce vam novac biti blagovremeno isplacen uvecan za kamatu koja vazi za orocenu stednju za taj period.

naranca

17.07.2013. 12:16

@Janjic - @bane .Najbolje da ode u one bankrotirane slovencke banke npr hypo alpe adria.....

из главе

17.07.2013. 09:35

smenili su ga jer ne štiti Ustav... satanizovanje žandarmerije izjednačavanjem svih pripadnika i komadanta sa pojedincima kao i zahtevi za ukidanje te jedinice su samo dalje slabljenje Srbije ... da je taj pristup logičan NATO armija bi davno trebala birti ukinuta, Vlada Srbije i NBS takodje, a o partijama da i ne govorim.

Srki

17.07.2013. 09:49

U vladi CG, u vojsci CG, treba li i zandarmeriju da preuzme CG? Jel ovo Srbija ili CG? Vucic, Veljovic,Dikovic, Pavicevic, Grubjesicka.... pre Tadic i njegova kompanija, jos pre Milosevic i njegova kompanija.... dokle vise?

po'cetnik

17.07.2013. 09:52

Ne razumem zasto je Dikic smenjen?Po meni trebao bi nacelnik MUP Kraljeva gde je Krstic bio na duznosti biti smenjen.Veljovic je trebao dati neopozivu ostavku,ali bolje je zadrzati fotelju a smeniti Dikica!!!1

Deki

17.07.2013. 10:19

@po'cetnik - Kako ne razumeš? Dačić i Vučić se toliko trude da animiraju i oraspolože Hašima Tačija,rukuju se i tapšu sa njim kao da ga pripremaju za priplod, a Dikić raspali rafalima po šipcima koji su samo došli da seku srpsku šumu da ne zakorovi i sve upropasti u trenutku. Pa ne ide brate...Uskoro ćemo svečano otvoriti ambasadu države Kosovo u Beogradu, treba raditi na atmosferi pomirenja i stišavanja strasti, a ne kao general Dikić.

zoran

17.07.2013. 09:59

Prvo dobri su momci, nisu mafijasi ni zelenasi. I ja sam davao na zajam mozda ne toliku sumu i uzimao na zajam para. Znaci ovog ubicu na smrt vesanjem ili elektricnu stolicu a najblaza kazna za njega je dozivotni zatvor. Sve drugo je sramno.

Miha

17.07.2013. 10:25

@zoran - @zorane, ja mislim da je najbolja kazna za njega 40 godina robije bez mogucnosti pomilovanja. Mozes li da zamislis kako bi se zatvorenici obradovali da im ubace jednog zandara ubicu? Za njega bi smrtna kazna bila poklon.

БГД - 011

17.07.2013. 13:37

@zoran - @ "Miha": Само ти немој више ништа да "мислиш" (!), ако за Бога знаш...

Miha

18.07.2013. 13:14

@zoran - @BGD 011, e bas hocu... Smeta ti sto hocu da osude kriminalca pandura i da ga bace u kafez :-)))) Da nisi i ti od njihove sorte?

GAVRILO PETRIC

17.07.2013. 10:15

Jedino sto me interesuje,ko su roditelji zandarma ubice i sta su po zanimalju.Zasto o njima nema ni reci.

Odgovor

17.07.2013. 11:21

@GAVRILO PETRIC - Policija najcesce regrutuje kadrove iz alkoholicarskih porodica, u kojima je bar jedan roditelj takodje radio u policiji. Nije na odmet napomenuti da su u takvim porodicama uglavnom naruseni medjusobni odnosi koji kulminiraju nanosenjem povreda, uveredama, psihickom torturom a ponekad i pedofilijskim sklonostima prema sopstvenoj deci. Zar je uopste vazno sta od svega ovoga karakterise roditelje ovog ubice?

naranca

17.07.2013. 12:13

@GAVRILO PETRIC - Mene zanima odakle se oni znaju?Kragujevac i Svetozarevo su prilicno udaljeni.

naranca

17.07.2013. 22:40

@GAVRILO PETRIC - @odgovor Na osnovu kojih to podataka ? Ti ih oblati sve.Zar to nije tipicna srpska porodica a ne samo milicijska.Treba reci da im je posao uzasan i stresan,kad imaju posla sa svakakvom bagrom.

Deki

17.07.2013. 10:27

Mnogo neko fino društvo, "momci za primer" u svojoj 28. i 29. godini života imaju audija TT-jca i 5000 evra za zajam. Vrlo neobično za državu u kojoj se ljudi gotovo svakodnevno ubijaju ili im dođe da se ubiju iz očaja i nemaštine. Naravno, to nije razlog da budu ubijeni, ali stavimo stvari na svoje mesto. Taj žandarm-ubica nije išao ulicom i sejao smrt, nije sam sadio tikve...Ko zna čega je sve tu još bilo, što se ne bi uklopilo u smenu Dikića...ne budite naivni.

naranca

17.07.2013. 11:32

@Deki - @deki " Taj žandarm-ubica nije išao ulicom i sejao smrt,"-eto ideje za sledeceg zandarma.

slusajvamo

17.07.2013. 10:50

...poremeceni medjuljudski odnosi i nefunkcionisanje jedinice....??????

Slobodan

17.07.2013. 11:32

@slusajvamo - Ovde su medjuljudski odnosi bili OK. Ubica je bio omiljen medju kolegama, druzio se sa njima, cascavao ih picem, nije se ni tukao ni svadjao ni vredjao ostale pripadnike. Prema onome sto sam procitao, niko se nije zalio na njega. Ono sto je ubica uradio, uradio je ljudima koji nisu bili pripadnici zandarmerije, van radnog mesta i van radnog vremena. Ono sto zaposleni uradi van radnog vremena ne treba uopste da interesuje rukovodioca nego onoga ko vrsi istragu, tuzi i sudi.

HitmanSRB

17.07.2013. 11:11

Za ubicu - smrtna kazna. A smena Dikića je smejurija. Jer ako se on smenjuje, direktor i ministar policije MORAJU takođe da budu smenjeni odnosno da daju ostavke! A zašto? Komandant bilo koje jedinice u MUP-u se imenuje na predlog direktora, što ministar odobrava ili ne odobrava! E ako je Dikić tu na predlog Veljovića, a po odobrenju Dačića, nije li logično da i njih dvojica ne mogu više biti na tim funkcijama? Pogotovo metuzalem Veljović (treći mandat!).

naranca

17.07.2013. 11:31

Da li iko, igde moze da mi navede neku vojno-policijsku akciju Zandarmerije,koja bi bila iole impresivna????????Molim.

vasilije

17.07.2013. 21:36

@naranca - Hapsenje pripadnika ROSU na Kosovu i prebacivanje na nasu teritoriju.

naranca

17.07.2013. 22:35

@naranca - @vasilije Pa zar nije zvanicna verzija bila da su oni zalutali?

Watchmen

17.07.2013. 11:38

A ja mislio da su se ovakve stvari dešavale samo za vreme "onih koji su za sve krivi" i JSO

Darak

17.07.2013. 12:40

Реконструкција гарде, па реконструкција владе, дај једну реконструкцију плате. Некапирам какве везе има смена са убиством? Зашто не оде и директор полиције, чији ли је он кад толико траје.

Darak

17.07.2013. 12:41

PRIPADNICI ŽANDARMERIJE OD 2004. ČESTO AKTERI NEZAKONITIH RADNJI Из горе наведеног се стиче утисак да је више криминалаца у униформи него на улици, што можда и није далеко од истине!?

no name

17.07.2013. 12:57

otac zandarma je takodje bio pripadnik mup-a radio je dugo u pol jiciji,preminuo je prosle god,i stric mu radi u zandarmeriji.

CSI Miami

17.07.2013. 13:04

Od kada su ovi nasi forenzicari i policajci poceli da resavaju slucajeve u roku od 24h, da li se neko od vas zapitao? Nema svedoka, dokazi spaljeni, izgleda je ovde radio Horejsio ili Mak Tejlor, ovoliko detalja za tako kratko vreme u meni samo jaca sumnju da je ovo politicko, namesteno ubistvo. Ljudi ne priznaju da su pocinili sitne kradje a kamoli dvostruko ubistvo, malo razmislite o tome.

naranca

17.07.2013. 15:30

@CSI Miami - @CSImiami Ej ovo ti nije Majami ni Dalas-Texas.Ovo je Srbija.Gde Suma ima oci a livada usi.

ssslikar

17.07.2013. 21:20

@CSI Miami - jako zanimljivo...i u tome imas puno sagovornika koji ce se sloziti sa tobom da je sve mnoogo cudno.

ssslikar

17.07.2013. 21:19

Zanima me kako je sa mesta zlocina uspeo preko planinskog sela da se vrati u Kragujevac koji je od mesta zlocina 20 kilometara ..sam i pored toga pesaka...