FRANCUSKI automobilski div "Reno" prepoznatljiv je i po svom sportskom odeljenju. Više od 120 godina "Renoova" vozila učestvuju na prestižnim brzinskim nadmetanjima, četiri decenije su u jatu najbržih bolida na planeti, Formuli 1, pa zato i ne čudi da je automobil koji s epripremi u ovoj radionici snova kadar, da kao od šale ruši rekorde na najslavnijim stazama sveta.

Najnoviji podvog ostvario je "megan R:S trofi-R" koji je krug na legenadrnoj japanskoj stazi "Suzuka" prevezao za 2:25,454 minuta što je više od tri sekunde bolje od ranijeg rekorda staze.

Time je nastavio da niže uspehe nakon što je postavio rekorde na stazama "Nordschleife" u Nirburgringu u Nemačkoj i belgijskom hramu brzina pisti u Spa-Frankošampu.

Krajem septembra 2019. Japan je bio "Renoovo" najveće tržište za R.S. modele, veće i od Nemačke i Francuske, kao i treće najveće za "Megane R.S." iako verzija "Trophy" tamo još nije ni predstavljena.

Kao uvertira u interes koji je "TROPHY-R" pobudio u japanskim entuzijastima, početkom godine na stazi Suzuka su sprovedena testiranja kojima je cilj bio da ispune specifične zahteve lokalnih kupaca.

To je najnovije poglavlje priče koja je započela pre 15 godina, u kojem se nastavlja uspeh slavnih prethodnika, postavljaju novi rekordi kruga u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom. Novi "Megane R.S. TROPHY-R" je najefikasniji serijski automobil koji je "Reno" ikada proizveo.

U poređenju sa "meganeom R.S. TROPHY", " R.S. TROPHY-R", pokretan identičnim motorom snage 300 KS veću brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije radi boljeg prianjanja.

Ova munja na točkovima jee na tržišta širom sveta lansiran u ograničenoj seriji. od 500 označenih primeraka. To je najekskluzivnija verzija "Megana R.S." posebno je popularna u Japanu: više od 50 primeraka verzije "TROPHY-R", uključujući i neke sa paketom karbonsko-keramičkih kočnica, već je rezervisao "Reno Japan".

Srećnim vlasnicima će biti isporučeni u prvoj polovini 2020. godine.