KUPOVINA preko interneta je postala već uobičajena stvar. U automobilskoj industriji, svesni da se navike kupaca menjaju, svaki dan traže način da svoj proizvod približe sve više kupcu.

Navikli ste da automobile tražite na internetu, a da ih uživo pogledate i testirate u salonima dilerskih kuća? Možda treba da promenite naviku. Bar tako misle u Seatu, odnosno u Poršeu SCG kompaniji koja zastupa ovaj španski brend u okviiru Folksvagen grupacije.

Po prvi put je predstavljena zaista velika inovacija u pristupu prodaji automobila u Srbiji, tačnije u centru Novog Sada. Kompanija Porsche SCG je lansirala "Seat boutique concept". Na mestu u koje svakodnevno možete da svratite i prijatno proćaskate. Bez velikih salonskih hala, u prostoru koji više liči na urbano dizajniran kafe, možete da se upoznate sa SEAT brendom.


Novi pristup se ogleda i u underground izgledu ovog objekta jer je time ovaj brend jos bliži mladima i onima koji se tako osećaju, što je u potpunosti u skladu sa dizajnom i naprednom tehnologijom koja može da se nađe u SEAT vozilima.

Inače, ovaj brend iz Folksvagen porodice beleži najveći rast prodaje u Evropi. Specifičan urbani dizajn, dobro zamišljen portfolio modela i veoma atraktivna cena odgovaraju modernoj mladoj osobi, porodici, ali i onima koji imaju sportski duh.

Dinamičan, a ipak opušten stanovnik gradova, SEAT je sada dobio svoje posebno mesto u Novom Sadu, u ulici Uspenska broj 1, Hotel Centar.