Saveti majstora: Muke s motorom

V. N.

utorak, 22. 10. 2013. u 11:42

Савети мајстора: Муке с мотором
Marko Tejić, AK "Voždovac" Beograd: Najvažnije je izmeriti pritisak goriva, koji bi trebalo da bude prilikom davanja kontakta najmanje 3,5 bara, a na „leru“ 3 bara
NAŠ čitalac Veljko M. iz Beograda obratio nam se za savet.

- Proletos sam iz uvoza kupio polovan „BMV 320i“ iz 2000. godine koji je izgledao „kao čaša“. Motor je, navodno, prešao samo 115.000 kilometara, ali kada pritisnem gas i povećam broj obrtaja, motor počinje da se trese, bučan je i veoma teško se ubrzava. Posetio sam nekoliko servisa, radili su dijagnostiku i savetovali su mi da izmenim ulje, gorivo i još neke sitnice, ali ništa od toga nije pomoglo - kaže Veljko M.

Naš čitalac kaže da su mu u ovlašćenom BMV-ovom servisu rekli da je „motor zreo za generalnu“ i da se „smrzao“ od predviđene cene.

- Verovatno ste kupili automobil koji je vozio penzioner ili žena, kako to već tvrde prodavci, čim je tako malo prešao, što se po radu motora, ovako na prvi pogled, ne bi reklo - kaže naš majstor Marko Tejić.

Šef servisa AK „Voždovac“ smatra da je u ovom slučaju sigurno da motor ne dobija dovoljno goriva.

- Sad je teško reći koji su uzroci toga. Da li je regulator pritiska goriva loš, ili je problem u pumpi za gorivo, diznama? Moguće je da je zapušen i filter goriva, mada pretpostavljam da su vam majstori već savetovali da ga zamenite.

Naš stalni stručni konsultant kaže da je najvažnije izmeriti pritisak goriva, koji bi trebalo da bude prilikom davanja kontakta najmanje 3,5 bara, a na „leru“ 3 bara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije