Savet majstora: Ugradnja auto-plina

V. N.

utorak, 01. 10. 2013. u 18:08

Савет мајстора: Уградња ауто-плина
Naš čitalac Velibor S. iz Beograda navodi da je kupio novi automobil i da planira ugradnju plina, pa traži savet majstora da li mu se to uopšte isplati
NAŠ čitalac Velibor S. iz Beograda kaže da je kupio novi automobil i da planira ugradnju plina:

- Kupio sam novi „reno klio 0.9“ trocilindraš i zanima me da li mi se isplati ugradnja uređaja za TNG.

S obzirom na to da se radi o motoru s tri cilindra interesuje me da li će se vožnja na plin odraziti na performanse motora i kolika će mi biti ušteda goriva?

Za savet smo se obratili našem stručnom konsultantu Marku Tejiću, šefu auto-servisa AK „Voždovac“ u Beogradu.

- Nisam baš siguran da je mudra odluka ugrađivati TNG uređaj u novi „klio 0.9“, koji ionako ima vrlo nisku potrošnju goriva - kaže majstor.

- Sve zavisi od toga koliko kilometara prelazite godišnje. Inače na našem tržištu ima mnogo odličnih gasnih TNG uređaja i više je stvar ukusa, ili preporuke proizvođača automobila o tome za koji uređaj da se odlučite.

Marko Tejić savetuje i to i da se obavezno obratite nekom od poznatijih, ovlašćenih servisa koji obavljaju ovu ugradnju:

- TNG se u principu isplati već na 10.000 pređenih kilometara. Što se tiče performansi, verujem da nećete ni primetiti neku osetniju razliku.

- Ipak, preporučio bih vam da odete i u neki od servisa „Renoa“ i da se i s njima posavetujete o svrsishodnosti ugradnje TNG uređaja u novi, sjajni motor s tri cilindra koji ima 90 „konja“ koje dobija uz pomoć turbine iz takozvanog „daunsajz“ motora koji ima svega 900 kubika - kaže Marko Tejić.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije