Vanzemaljci napadaju Zemlju u novembru?

Tanjug

14. 07. 2011. u 10:06

Ванземаљци нападају Земљу у новембру?
Bečki "Esterajh" prenosi da su američki naučnici iz programa SETI, otkrili da će u novembru vanzemaljci sa planate Zeeba napasti Zemlju. SETI demantuje

BEČ - Američki naučnici iz programa "Potraga za vanzemaljskom inteligencijom" (SETI), tvrde da će u novembru vanzemaljci sa planate "Zeeba" napasti Zemlju i da će doleteti sa tri ogromna svemirska broda, preneo je bečki bulevarski list "Esterajh".

Najveća letelica imaće prečnik od oko 320 kilometara, naglasio je jedan od eksperata SETI-ja Džon Malej.

"Trenutno se tri letelice nalaze kod Jupitera. Polazeći od njihove aktuelne brzine kretanja, oni će do Zemlje stići na jesen ove godine", tvrdi Malej, a prenosi "Esterajh".

DEMANTI
SETI institut je u međuvremenu demantovao ovu vest, objaviviši na svoj sajtu (seti.org) da njihovi naučnici nisu otkrili ništa slično, te da bi takvo sazanje pre svega bilo objavljeno na njihovim internet stranicama.

Prema njegovom mišljenju, letelice će, običnim teleskopima, moći da se vide negde u novembru, kada budu prolazile Mars.

Malej navodi da su naučnici obavestili američku vladu o predstojećoj poseti vanzemaljaca i tvrdi da će od avgusta SAD informisati svoje stanovništvo u vezi mogućeg napada vanzemaljaca.

On smatra da Zemljani mogu da se odbrane od napad svemirskih brodova koji dolaze sa planete "Zeeba".

Prći Lovac

14.07.2011. 10:18

"On smatra da Zemljani mogu da se odbrane od napad svemirskih brodova"( spremajte praćke )...

DzekiDzo

14.07.2011. 13:50

@Prći Lovac - Jao ljudi bre ne mogu da verujem da ste poverovali u ovo......Ameri prodaju maglu.....HAHAHA sve mi ovo lici na americke Filmove.....

cveletko

25.07.2011. 23:56

@Prći Lovac - Pa to je to. Najava za neki film, koji ce se pojaviti u to vreme, i ovo i ono,.... Na ovome svetu sto se desava, to nije istina.

Ivan grozni

14.07.2011. 10:21

pa MORA neko i amerikancima naneti stetu,dosta su oni bili dezurni policajci u svetu

mali Miloica

14.07.2011. 10:26

jel ja ovo sanjam, ček da protrljam oči.. Jel ovo radnja nekog filma.. Ko zna našta dišu vanzemaljci možda ih kiseonik truje a oni udišu neki drugi gas neon pa svetle još ko mamci za pecanje.

Sanja Jovanović

14.07.2011. 10:33

Ok.. sve i nek je tako.. A kako to, doticna gospoda, znaju da ce oni bas NAPASTI zemlju? Mislim, jesu li im dojavili kojim sms-om, ili mozda preko Twitter-a? Zasto svi koji dolaze od nekud sa strane (gledano iz ugla onih gde ce ti doci), dolaze sa namerom da iste napadnu??? Mora li sve da se gleda crno? Muka mi je od ovakvih vesti i zbog takvih negativnih ljudi, ova planeta i treba da prestane da postoji!!!

zoran

14.07.2011. 10:38

SETI je demantovao ovu vest . Nikada nishta slichno nisu objavili, niti imaju bilo kakavih podataka o vanzemlajcima koji stizu u tri letelice.

Umnjak

14.07.2011. 11:20

@zoran - ...e kako sad ti tvoju informaciju da plasiraš u ovu prokletu maglu. Ja pretpostavljam da je tada početak bune protiv dahija, a... šta vi mislite.

Zoran

14.07.2011. 11:20

@zoran - Pa kako ne shvatate? To je sve deo zavere... Itekako su oni svesni, ali im je Obama rekao da ne laprdaju pre vremena jer će oni (Ameri) da se obezbede, da postignu dogovor, da se cela planeta mirno preda i da postanemo zeebanski sužnji a da oni budu i dalje glavni međ sužanjstvom. Elementarna matematika moj neupućeni imenjače. Ovde kao da niko ne čita "Treće oko".

VLAKI

14.07.2011. 11:32

@zoran - pa za te 3 letelice se zna jos uuu pa kada su prolazile pored Plutona bile su i kordinate da se vide preko www. sky-lab.com

Milojko

14.07.2011. 10:44

To, Zeebanci dođite u Srbiju! Glasaćemo za vas na izborima, i posle izbora bićemo država Zeebancija!

Zoran

14.07.2011. 11:41

@Milojko - Te sirote vanzemoljce treba obavestiti unapred u kakvu se avanturu upuštaju! Čik da ih vidim da dođu kod nas, pa ima da propadnu očas posla, za džabe su putovali sa Zeebancije toliko vekova!

stefan

14.07.2011. 10:51

Odkud oni znaju da su vanzemaljci sa neke planete zeeba. verovatno su i to prorekle maje .20.11.2011 ce doci vanzemaljci sa planete Zeeba.

Aleksandar Milićević

14.07.2011. 10:55

Konačno stižu!!! Konačno scenario iz filma "Jet Set"!!! Da se oslobodimo turbo folka! Jeee!

Цар Душан

14.07.2011. 10:56

Да и као по обичају мета њиховог напада биће Америка , један од свемирских бродова тачно ће да стане изнад Бијеле куће.... Ипак свемирци су криви за све !!!

NN

14.07.2011. 10:57

Koji vic,pa i da se sad nalaze kod Jupitera te letjelice bi bez problema trebalo da se vide Hubble teleskopom.Jer koliko znam sa Hubble teleskopom se mogu vidjeti druge galaksije na razdaljini od nekoliko hiljada svjetlosnih godina a da se ove letjelice ne vide kod Jupitera.Ovo je samo laz novog svjetskog poretka da bi se mogle uvesti totalne mjere kontrolisanja ljudi.

Smaranje

14.07.2011. 11:22

Moglo bi se znati po trajektorijama...Inače ne vidim to kao vest na sajtu NASA-e ili SETI-ja,pa sumnjam u informaciju.DA je istinita,prvo bi je tamo objavili....

Nibiru

15.07.2011. 09:13

@Smaranje - Odakle ti ideja da bi tamo objavili bilo sta... na javnim sajtovima se pise ono --- sto ti kazu da pises ----

Vlada RS

14.07.2011. 11:25

ODMAH uvesti krizni porez kako bi se pripremili za predstojeci interplanetarni rat!

vlaki

14.07.2011. 11:31

a , odkuda znaju da ce bas da nas napadnu ili mozda vec je sve poznato , a bilo je prica da su maje mozda promasile za godinu ili 2 gore dole pa sto bi rekao Kiano u filmu NE OVO NIJE VESA PLANETA

ceda smederevo

14.07.2011. 11:34

Mislim da su to obicne gluposti jer da je istina rusi bi znali pre svih jer su odavno vodeca sila u svemiru,kao i na zemlji jer imaju najjaci nuklearni ptencijal,tako da bi vanzemaljci odavno bili unisteni.bez brige braco Srbi mozda hoce mec sa Novakom Djokovicem koji je najjaci covek na zemlji pa hoce da vide ko je trenutno gospodar univezuma.

Derviš i život

14.07.2011. 12:10

Cisto tzv.ispiranje mozgova.Ne preti nama Zemljanima nikakav napad od Vanzemaljaca iz razloga zato sto su oni Vanzemaljci u Duhovnom smislu neupredivo mocniji od nas.Sto se Vanzemaljaca tice,oni takoreci zive medju nama,ali kako ih lokalizovati i pronaci?Da zivot postoji u ovome beskonacnome prostranstvu,nema nikakve dvojbe a da ce doci do nekog eventualnog sukoba izmedju nas i njih,je cisto ispiranje mozgova.Amerikanci vec duze vremena zloupotrebljavaju elektromagnetno oruzje na ovoj Planeti!

Smaranje

14.07.2011. 12:14

Inače,John Maley ne postoji unutar SETI-ja....Nema ga na gooogle-u,a kao akademca i vodju takvog tima,mora da bude nekakvog traga o njemu-ni pozicije,ni bilo kakve naučne teorije,ni bilo kakve relacije da taj čovek radi u SETI projektu....

Dragutin Zaric

14.07.2011. 12:19

@Rioda- naravno da su Srbi -ta Srbi su "narod nebeski"-hahahahah.

123

14.07.2011. 12:26

sve pohvale redakciji sto su smogli hrabrosti da objave ovako vaznu i ozbiljnu vest za srpski narod

posmatraač

14.07.2011. 12:26

Odakle im toloke letilice od 320km,pa pri ulasku tolike površine u zemljinu orbitu,neće ostati ništa od njih,kakav god zaštitini materijal da imaju.. a,u ostalom amerikanci su ih non stop čačkali istraživali,pa nek napadnu njih.. mi smo uz vanzemaljce jedino,ako su oni protiv priznavanja kosova..

pajo

14.07.2011. 12:28

bas sada smak svijeta, kada je zvezda pocela da igra sve bolje i bolje :)prvo povreda paseka, pa sad ovo......e jbg

mile

14.07.2011. 12:35

sta ?ko sme da nas napadne ?branice na hrvati! imaju ruski tenk t55 jna !hrvatska je u nato!i slovenija !pa zar ce vanzemaljci kada to saznaju smeti da udare na nato savez?pa zamislite samo ivica dacic da podvikne eeeeeeeeee uuuuuuuuuuuuu sa i bez padezi

Miki

14.07.2011. 12:38

Ma podnećemo mi dolazak i Marsovaca. Oni će doći i otići. Samo da nisu Crnogorci oni dođu i ostanu.

dinarac

14.07.2011. 12:40

A sad ameri brzo bombardujte Srbiju,za svaki slučaj,Srbi će to ionako brzo da zaborave.Što se tiče svemiraca, mi smo ionako navikli na zeebanciju eto njih kod nas.

demokratis sirtakis

14.07.2011. 12:42

ne moze u novembru ... moramo prvo da dobijem status kandidata pa neka posle rade sta hoce :)

Vani

14.07.2011. 12:43

Ljudi ne zezajte se, sinoc je bilo na televiziji, zvanicno obavestenje americke vlade. Njihov predsednik dao saopstenje. Doduse lici mnogo na Morgana Frimena.

djape

14.07.2011. 12:43

ameri kad nesto tvrde oni 'zeebano' tvrde.ja mislim da su oni ti vanzemaljci, a da ce uskoro napasti svet to me necudi nimalo.ko pa napada ceo svet vekovima, ako to nisu 'zeebanci ameri'?!c, c.. nista novo, nego kao i uvek zeebane americke gluposti.

Julius

14.07.2011. 12:45

S obzirom da su Srbi nebeski narod, a u genima im je izazivanje ratova zarad okupacije tudjih teritorija, vise je nego sigurno da su to Srbi! A i ne moramo da se trosimo za neke velike pracke za odbranu. Ionako, oni "dobijaju u ratu, a gube u miru" (Cosic), pa nece imati neke vajde od napada.Srbi su izazivali Prvi svetski rat, pa kao nebeskom narodu pripada im da izazivaju i Prvi interplanetarni rat.Inace, ova planeta zemlja je suvise mala za hvalisanje Novaka Djokovica.

rokipn

14.07.2011. 13:39

@Julius - Ko je bre izazvao prvi svetski rat.Ja neznam zasto novosti uopste objavljuju njihove komentare pa to su najveci lazovi mozda na planeti trenutno i vecne sluge zla.Ima jedna stvar prevode knjige nekih Turaka,totalnih anonimusa koji pisu kako Srbi unazad vekovima ubijaju i istrebljuju "jadne" i "napacene" muslimane jer ih smatraju zaostalim Turcima unazad 500 god.Primara radi pisu kako su Srbi pobili vise od 10000 civila u Srebrenici i kako im pomagao tajno Izraelski Mosad i ceo zapad.

Kibura

14.07.2011. 13:41

@Julius - Julius.Imenjak Juliusa Maleme, Poznati Juznoafricki rasista sa fasistickom ideologijom ,inace predsednik omladine ANC.Prethodno " ugnjetavan" od strane Aparhejda a sada brzopotezni milioner stecenog od pljacke legalno izabrane vlade,Kada bi bili sigurni da mogu da zive u izobilju koje ih sada snaslo sve belce bi pobili za manje od 48 casova. I njemu je kao i tebi uvek neko za nesto kriv.Njemu belci,tebi Srbi.Mrznja i glupost nemaju granice.Svaka slicnost je - slucajno namerna.

Bane

14.07.2011. 13:57

@Julius - Covece , sto tako malen hodas ispod zvezda.Ti ponavljas laz punu mrznje i mislis ako je ponovis hiljadu puta da ce postati istina.Sigurno je i tvoj pra-pradeda bio Srbin. Boli te , zato i ponavljas .Neka te bog spasi a mozda i vanzemaljci. Za tebe je Zeeba .Boze spasi Juliusa

goran

14.07.2011. 21:34

@Ekplozivni modulator - da, vec su spremuli jedan eudium 36, eksplozivni svemirski modulator !

Miki

14.07.2011. 12:49

Kažem ja Ne treba žuriti u Evropu kad nam se pruža prilika da postanemo nebeski narod

Branislav Nastasic

14.07.2011. 12:55

A zasto bi nas napali? nista im nismo skrivili sem ako i oni nisu ko NATO

MatijaBG

14.07.2011. 13:32

Hahahahahahah....ovo mora da sje informacija iz aneke Seseljeve knjige.I sta kazu.Najverovatnije ce napasti Srbe jer Srbi su najjaci na svetu))))

Srbin

14.07.2011. 13:39

moj Beograd ce doci da ruse, aaaa...??? ok, ceka ih jatagan i puna kubura, pa ko voli, nek izvoli! P.S. provesce se kao NATO '99....Srbija, nebeska zemlja! Zivela Srbija!

Rudar

14.07.2011. 15:01

@Srbin - " P.S. provesce se kao NATO '99....Srbija, nebeska zemlja!"Izgleda da si ti ovih zadnjih 20 godina proveo na Marsu."Srbija nebeska zemlja" - Ja bih pre podrzao Desanku Maksimovic i njene stihove : "Bilo je to u nekoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu".Hvala Bogu da svi imamo posao,da dobro zaradjujemo i da zivimo u izobilju, da nije tako nebi ni bili nebeski narod.

Srbin

14.07.2011. 23:44

@Srbin - Rudar, natrag u rudnik, treba zagrejati moju vilu na Senjaku, ide zima....

mizzuno

14.07.2011. 13:46

ameri im prisluskivali razgovore na mobilnom telefonu pa zato znaju da ce napasti. :)

alex

14.07.2011. 13:49

Znaci ne mogu da verujem koliko je to poremecena "civilizacija" pa jasno je kako su postali to sto su postali posle Bin Ladena i Al kaide dolaze vanzemaljci da ih pobiju.A ovi ovde "inteligentni" sto pisu o nekakvom "nebeskom narodu" samo da vam kazem da su taj termin uzeli iz Srbske narodne mitologije o nebeskom carstvu koga navodno Lazar izabrao,preimenovali to u "Nebeski narod" da bi napravili srbe kao nove fasiste.Pisali su knjige o tome ( naravno netacne) ali ko tu pricu ovde potencira.

Branko

14.07.2011. 14:27

@franc - NATO se zaglavio u Libiji sa Gadafijem pa će morati da se angažuju kandidati za Evro-atlantske integracije i oni što su skoro dobili države.

Zorica

14.07.2011. 14:01

Ja bih situcaiju i izjavu prokomentarisala sa "Opet neko nešto krade" , alo bre ljudi ,okupiraju narod glupostima, i dok nam ne uzmu sve pare nema stajanja.

englez

14.07.2011. 14:03

Pa sta da se radi, a da mi Srbi cemo da ginemo a neki ce postati vanzemaljci, jer ljudi imaju iskustvo.

Čiča

14.07.2011. 14:06

Ko zna nije daleko avgust znacemo ubrzo koja je prikana :) Ali ako dodju mogu dobiju šljivovicu a posle sta bude neka bude :))))

Olivera Dimitrijevic

14.07.2011. 14:14

joj cek malo.....nije to ni tako lose,znaci nemoramo vise da placamo rate,struju,vodu i ostalo...kad vec dolaze neznamo sta ce s nama biti..

djordje

14.07.2011. 14:47

A mi u Evropsku uniju???Pa nece vas ovi izvanzemaljci zeznuti.Taman smo se resili ratnih zlocina, kad eto ti ga sad OviBog zna odakle.I di bas sad. Da bar sacekaju da mi udjemo u Europu, paonda nek dolaze.

Bata Dosen

14.07.2011. 17:49

@djordje - Djordje , nebojse predsednik Srbije ce to vec srediti sa jednim izvinjenjem i oni zaobilaze Srbiju , idu pravac na Kosovo da vide sta je on tamo uradio !!!!

Marjan

14.07.2011. 15:10

Ljudi, samo se vi smejte, meni uopste nije svejedno... A taman sam dvoriste i kucu sredio, stavljao sam stiropor kao izolaciju, krov sam prepokrivao... gde sad da napadnu....

Albanacsakosova

14.07.2011. 16:59

@ale - Zasto da bombarduju,oni ca samo aterirati... 3 x 320 km precnik??//

Shonan

14.07.2011. 23:12

@ale - 320x3 je 960 km ako bi poredjali krugove jedan do drugog, ako se ne varam...pa lepo!Em si ponavo zalutao u srpskim medijima em nas zasmejavas glupostima i svojim "znanjem" iz udzbenika "albanskog ministarstva prosvete"!A ti sad lepo vidi malo po netu kolika je ta duzina na nekoj karti...Ja se ovde istinski borim protiv vas iz "KOA" a ti em sto si javno priznao da Kosovo nije drzava nego si nam jos "poklonio" teritoriju Dusanovag carstva!Vama ne trebaju vanzemaljci, samo nek se Jenki povuce!

Straus am Donau

14.07.2011. 15:26

Izvestaj iz Beca, Mcdonald i Burger king, spremaju rezerve hrane, pretpostavka je da ce biti puno vanzemaljaca i da ce posao ici bolje nego kad je bilo evropsko prvenstvo u fudbalu.

Zemljanin ili Zemljak

14.07.2011. 16:04

Ja mislim da bi najbolje bilo da napujdamo ove fanatike iz "srbskih" organizacija Obraz i 1389 da pometlaju te male zelene. Ma sta da ih pometlaju - van-zemljaci kad bi videli ko je pred njima pobegli bi glavom bez obzira.

Jabre

14.07.2011. 16:39

Ajmo mi u uniju sa njima pa da zajendo bombardujemo Ameriku zbog genocida nad talibanima ! Više bi voleo i te vanzemaljce nego Šiptare i Amerikance :)

student

14.07.2011. 16:45

moracu buraza mladjeg da vodim do nekih "domacica" da skine njufer decko pre nego dodju, bolje na to da ga odvedem posto ima jos 2 godine do zavrsetka osnovne

Sasha

14.07.2011. 16:46

Samo mi nije jasno odkud odmah komentari u kojima se pominje srpski narod...i da vanzemaljci dolaze eto samo zbog nas...Naravno,od svega nece biti nista.

sreto

14.07.2011. 16:46

Ako napadaju uz odobrenje UN? onda vanzemaljcima je zagarantovana Nobelova nagrada za mir. To ce bit deklarisano kao sprecavanje humanitarne katastrofe !!!

nesa inzenjer

14.07.2011. 16:52

A šta ako dođu kao turisti? U svakom slučaju, ako vanzemaljci prave invaziju, treba im uvesti vize i vraćati nazad na planetu Zeeba lažne azilante. (Oni vanzemaljci koji ne priznaju nezavisno Kosovo su dobrodošli i bez vize).P.S. Čuo sam da se filmovi, koji su kod nas u 3D, prikazuju kod njih u 4D.

John Doe

14.07.2011. 16:55

Ovi iz KF Shkëndije su ih videli jos sinoc... Kazu da su borbeni,uporni, da odlicno barataju loptom koja im je jedino oruzje,da daju po 4 komada i da su obuceni u crno-belo... :)

MIli

14.07.2011. 17:00

Ada ne mozemo... Obama ce to regulisat. Ne smiju nas ni pipnut. Kakvih sve pacijenata ne postoji na ovom svijetu....

Beli

14.07.2011. 17:21

Pa nama NATO nije mogo nista a kamoli ti mali zeleni ko prezivi nasu politiku prezive ce i invaziju malih zelenih

Xaxaxa

14.07.2011. 17:24

Samo me interesuje da li im treba svecan docek ili .. xDDBice zurka loodilo,malo sutra :P

Bata Dosen

14.07.2011. 17:29

Joooojj al su se uka..li ameri . Sve od EL PASA , San Diega , pa do Grenlanda ce im hmmmm

panter

14.07.2011. 17:31

Mozda nose neki kredit za Srbiju, pa ce ovi nasi dobro da se spreme. Ima da ih opeljese...dobro nam dosli....

NN

15.07.2011. 11:40

@panter - ako je njihova letilica 320 km u srbiju ne mogu da slete,kako ce kad smo toliko brdoviti, nece ljudi valda na glavu da padaju pri izlasku, jedino ako nas ne prepeglaju pre sletanja, ako se to desi, gde su nam granice onda. ne plasite se nece vanzemaljci kod nas,

U boj

14.07.2011. 17:43

Mi u Crnoj Gori smo spremili pracke i poneko koplje fine izrade. Pored ovakog naoruzanja na nasoj strani i naseg junastva zazalice sto su dolazili!!!

sumadinac

14.07.2011. 19:33

@U boj - Mi u Srbiji spremamo muzicke koncerte sa najvecim TF zvezdama u sred Beograda u inat agresoru!sto nas jace biju mi jace pevamo:-D

U boj

14.07.2011. 22:50

@U boj - Odlicno! Psiholosko ratovanje! Ali turbo-folk bih ostavio kao zadnju liniju odbrane - ako nista drugo ne uspije jer je vrlo opasan i po nas Zemljane.Poucen velikim iskustvom koje sam stekao gledajuci holivudske sci-fi filmove pouzdano znam da ce se Amerika naci prva na udaru. To nama omogucuje da Zeebane napadnemo sa ledja i dokusurimo ih. DO POBJEDE!

GQ

14.07.2011. 17:51

Ljudska glupost i neznanje ce nas kostati mnogo.Ta reptilska gamad nam se smeje u oci i dise za vratom hiljadama godina. Stavise, isti ti koji su odlucili da nam se "jave" zvanicno, diktiraju svaki nas pokret, udah vazduha, hranu koju cemo jesti.Otovrite svoju Svest, nije sve crno i belo!Da li ste do te mere drski da mozete da tvrdite da ste sami u celom Univerzumu! Plasim se da ce doci do otreznjenja, samo bice prekasno.

Billy

14.07.2011. 20:37

@GQ - Aloooo, rooodjace, kud si krenuo sa tim tvojim "budjenjem" xaxaxaxa....ja se samo pitam, da li si ti normalan?

Zemljanin

15.07.2011. 01:14

@Zeeba stanovnik - Pa zar ste toliko nepososobni da vam trebaju robovi.

vinetu

14.07.2011. 18:35

Lepo su nam govorili da smo nebeski narod ... ovo su naši kolonisti od pre 5000 god. pa se sada vraćaju ...

Svemirac pip pip

14.07.2011. 19:32

Ako budu imali pip pip jedno mesto u povratku pip pip u tom brodicu duzine 320km, ja se vracam s njima, odakle sam i dosao pip pip. Oni verovatno po mene i dolaze.. Zemljaci, ako pip pip citate najtirazniji dnevni list, ovde sam!!Ne tu pip pip, jos pravo... e sad peta levo, gore pip pip desno i na kraju hodnika. Zasto pip pip necete da pip pip objavite moj komentar? Kod nas je pip pip uvek bilo 9+1=21

Svemirac Pip Pip 2

14.07.2011. 22:25

@Svemirac pip pip - Alo bre , ja sam ti u nekom Pip Pip rodu , i tako da pip pip

stiv87

14.07.2011. 19:41

nek probaju nasu rakiju i sarmu i nece nas dirati a stavise bice na nasoj strani! :)))

vanzemaljac

14.07.2011. 20:03

Alo Srbi, spremite nam sarmice sa zeljom i postedecemo vas, a ova ostala jaja ima da zbrisemo sa lica zemlje!

no_comment

14.07.2011. 20:41

Samo neka dodju u Srbiju, posle jedno mesec dana shvatice da na ZEEBI i nije tako lose...

et

14.07.2011. 21:17

verovatno ce sleteti u ameriku tako da smo bezbedni, a ako dodju i ovde bice docekani kako je red :)

Jasna

14.07.2011. 22:01

Poznati naucnik svetskog glasa, STEPHEN HOWKING je izjavio da vanzamaljci postoje i da bi ljudi trebalo da izbegavaju kontakt sa njima, jer nece biti prijatan. Amerikanci, sto bi se kod nas reklo, cackaju mecku, sa novim teleskopima i ko zna sta jos sve ne rade, njima svojstveno. Koliko vest zvuci zabavno toliko moze da bude i ozbiljna, zar ne. Nisam sigurna da je za smeh!

zjarsenijev

15.07.2011. 02:23

@Jasna - Naravno,Amerikanci su odgovorni ne samo za sva zla OVOG sveta,veci ONOG,vanzemaljskog.P.S.Proverite da nisu umesani i Albanci,Hrvati,EEZ,Muslimani,a nedajBoze i Tadic...

Kiza

17.08.2011. 01:04

@Jasna - @JasnaA da li mozete da zamislite situaciju: Dodju na zemlju, pocnu da obilaze ipravo do Srbije. Ovde docek, trubaci i ovi podvuceni zutim. Onda govor"Dragi nasi vanzemaljci, mi smo dobro koje zelimo i vama. Evo, I mi smonapredni, evo izgradili smo most. Kosta nas ko svemirski brod, ali hajde."I onda ovi pocnu da prze. Ko, pa Rat Svetova ima da bude ko ne ljuti se covece.

Mila

14.07.2011. 22:02

Ma, ja se ne bih bunila da odem sa njima, jos sam kao mala mastala o tome. Mozda i nije losa ideja, kako je ...mislim da bi bio vrh!

srb IN

15.07.2011. 07:02

@Mila - @Mila ... masta ti nije losa ako bi isla ravnopravna sa njima kao recimo turista, ali sta ako bi te tamo tretirali kao hranu ili nekog insekta za njihov zoo? e to nikako nije dobro ...

newmarko

14.07.2011. 22:13

mozda slete u hollywood... taman da i podaruju malo ideja za nove filmove

Nostradamus

14.07.2011. 22:18

Ljudi ucite engleski, jer u svim holivudskim filmovima, vanzemaljci ako nesto kazu - kazu to na engleskom, sa americkim naglaskom !?.

Vanzemljac

14.07.2011. 22:19

E matore msm matore moli biste da shvatite ovo ozbiljno msm matore napadamo msm napadamo matore spremite se msm matore. Vanzemljac sa planete Zeemuna

Zijad

14.07.2011. 22:27

Cudno mi da Hubble Teleskop moze vidjeti druge galaksije a da ne moze vidjeti svemirske letjelice koje se nalaze ne samo u nasoj galaksiji nego u nasem suncevom sistemu.Po mom misljenju ovo je jos jedna podvala vrhuske iz novog svjetskog poredka da bi se jos vise stegla sloboda obicnog covjeka.

Aleksandar

14.07.2011. 23:44

Cim se vide teleskopom, znaci da nisu stelt (nevidljivi) a to je za nas maciji kasalj !

Marko29 Crna Gora

15.07.2011. 00:29

Vlada CG se sprema da proda Zeebavcima atraktivan deo primorja za izgradnju luksuznih vila i hotela kao i Aerodrom PG za slijetanje kosmickih brodova a takodje priznat će i jednostranu nezavisnost Republike Zeebovo.

Tekelija

15.07.2011. 01:28

pa zna se gdje će da slete.u Central Park u Njujorku.Zar niste gledali nijedan od zilion SF filmova gdje se baš to desi?

ee

15.07.2011. 01:46

mislim zvuci glupo ali naucno je dokazano da ako postoji negde zivot slican nasem da su jako razvijeniji i inteligentniji od nas... sve je to lepo sa salama,ali ukoliko je ovo stvarno verujte, nece biti smesno...ko zna kako funkcionisu,ali su prema preciznim procenama negde do 50 puta inteligentniji od nas. mozete zakljuciti sta bi se desilo da zele rat... licno, mislim da ovo nije istina, vec jedna propaganda sa kojom ce se lepo zaraditi a sam program ce biti medijski propracen. :)

keyc

15.07.2011. 01:47

ako je ovo istina svi ratovi koji su vodjeni na zemlji bice smesni tj bice belaja ako dolaze nedolaze samo da nam se jave i kazu evo nas niste sami. Sa ovom temom treba biti vrlo ozbiljan i netreba je uzimati zdravo za gotovo. Setite se sta je bilo sa Indijancima prvo je kolumbo dosao da izvidja a posle znamo sta se desilo sa njima.

Vanzemunac

15.07.2011. 02:51

Nisu vanzemaljci nego vanzemunci. Na ovu planetu mogu da dodju samo ako su ludi, ne znaju sta ih ceka. A jos ako dodju u srbiju, odrace ih ovi nasi tajkuni i vlast

Andro

15.07.2011. 02:59

Pa ova vest je objavljena na americkim novinama "Weekly Wold News" koje su cista fikcija. Oni redovno objavljuju o nekim vanzemaljcima, a poznati su i po tome kako znaju da neke aktuelne teme preokrenu u "zanimljivije verzije", kao na primer da je Kejsi Entoni usvojila dete i slicno.

milo djukanovic

15.07.2011. 03:13

ma sto ste vi srbi uzeleli vanzemalaca,ma nece oni kod vas oni dolaze u crnu goru culi 3 euro noc sa doruckom pa su sad svi navalili kod nas,nemaju sto kod vas.......

Mladen A.

15.07.2011. 03:29

Drage nase svemirske komsije, slobodno sletite u Srbiju, trenutno radimo na pisti Koridor 10, taman dok Vi doputujete, mi cemo je zavrsiti i pripremiti za besplatno sletanje i naravno sacekace Vas nas cenjeni predsednik Boris da Vam se izvini za kasnjenje u radovima, a tu je i Ivica Dacic da vas zastiti od potencijalnih napadaca. Srecno! :)))

nebojsa

15.07.2011. 04:39

Koga sad Amerikanci Hoce da Napadnu,,pa sa ovom pricom i temom o van ljudnicima hoce cijeli svijet da skrenu sa paznje...sta rade....

djuro1955

15.07.2011. 06:34

Ako požele da povedu neke primjerke ljudske vrste,samo za one koje bi im mi rado dali,treba im mnogo veću brod.........

SVAKO DOBRO !!!

15.07.2011. 06:43

Pitam se da li imaju facebook ???da im posaljem zahtev pre dolaska .....

neno

15.07.2011. 06:59

Boze gospode... 1. Smak Sveta sad Vanzemaljci, sta je sledece ? Smak Sveta i Vanzemaljci u jednom kao 2 in 1 ? om*g

SRBIN

15.07.2011. 08:33

E Srbi .... Vama to neé biti ni[ta novo, kad su nas tukli nasi zemljaci ZEMLJANI, ovi se ne bojimo, samo nas brine kako će reagoavti ovi što su nas tukli ... iskreno m islim da će se više us...i od nas JER MI VEĆ IMAMO ISKUSTVO ....... DOĐITE ZEBANCI ČEKAMO VAS ŠTAPOM I KANAPOM

MIŠKO

15.07.2011. 08:35

AMERIKA I ENGLESKA BIĆE ZEMLJ PROLETERSKA ........ ha..ha..ha..lako je sirotinju tući al kad vam dođu Zebanci drž te gaće na štapu

MRKA

15.07.2011. 08:37

NEK ZAOBIĐU SRBIJU U VELIKOM KRUGU ... Jer kada nas vide kao živimo i koje lopovluke imamo pregorećeim čipovi

Anči

15.07.2011. 08:56

volela bih da se lično upoznamo...možda medju njima nadjem ljubav svog života....nikad se ne zna! :)

Nibiru

15.07.2011. 09:00

Meni nista nije slucajno..... samo da su hteli nesto uradili bi to odavno... Nesto ce biti sta...to znaju neki bitni i veliki.... razmislite malo o svemu... o Piramidama, Atlantidi, Kini.... ima svasta na netu... koga zanima naci ce ....

Dane

15.07.2011. 09:01

Ako pogledate kroz ljudsku istoriju, koji god narod da je dosao na "novo" tle, pobio je domoroce i zauzeo teritoriju... Zasto mislite da bi u ovom slucaju bilo drugacije? Jedino ako su Ljudskiji od nas samih... Znaci, uzivajte dok mozete... :) posle...

Branimir Zivanovic

15.07.2011. 09:30

Jos ako su vanzemaljci poreklom Srbi, ko bi nam se vise usudio suprostaviti. Doslo vreme da se i veliki pribojavaju, bas lepo da vide kako je to kad te sila natera da se pokoris.

Abisinije

15.07.2011. 09:30

Ja cu da cuvam ono dudovo bure sa rakijom a baba Tinka ce ispece gibanicu na cumur.

tatajaro

15.07.2011. 10:07

pa sta smo do sada sve preziveli ni vanzemaljci nam nece biti neko veliko iznenadjenje????

IQ

15.07.2011. 10:35

Mrzim ovakve "novinare", ako vec sjedis i trazis vijest na netu bar se potrudi malo pa pronadji sve o istoj...

lepiboki

15.07.2011. 11:03

Ovo je promena istorijskih okolnosti koju ceka MIP. Da mo njima ponudimo saveznistvo protiv ostatka sveta, oni nama lepo Kosovo...

Vojvodinas za ceo zivot

15.07.2011. 11:27

I njima je dozlogrdilo sto nema direktnih TV prenosa utakmica FK Vojvodina. Moraju da prevale toliki put da bi gledali voljeni klub!!!

Radojica

15.07.2011. 12:12

Zašto bi nas napadali, možda će nas naučiti kako da kvalitetnije živimo i da jedni druge poštujemo i uvažavamo.

dragalic

15.07.2011. 14:47

Dolaze da nas spase od domacih budala. Pozurite Drugovi VanZemljaci da nam dodju Vanzemaljci i naprave malo reda, naravno uvedu red u zemaljski nered. Doci ce oni, pripremio sam lepog, Rujnog vina. Srdacno Vas, ja Srbin novije generacije.

Budi dobar ostani Grobar

15.07.2011. 14:51

Sloba Milosevic skupio ekipu, i vraca se na jesen da pobedi na izborima!!! REVOLUCIJA!!!

Goran

15.07.2011. 17:29

Sto se brinete ljudi, nas srbe ce ionako da okrive zbog toga. Dokaz? Svasta, pa zar mi nismo nebeski narod? To su nasi :)

vera

15.07.2011. 21:10

@Goran - Kad bi samo znao koliko u tome ima istine, samo tumačenje nije dobro, Oni će da nam pomognu, to su naši.

Galactic Federation

15.07.2011. 17:37

Sve intenzivnije javnosti sugerisu informacije o dolasku vanzemaljaca.Kod ovakvih informacija moramo citati izmedju redova, tako je i ovo samo poluistina.Na primer zvanicna izjava direktora NASA koji sugerise svojim zaposlenima da budu spremni za vanredno stanje. Interesantan je prolaz komete Elenin koja ce biti najbliza suncu tacno 11.09.2011. (10g od rusenje WTC)11.11.11. kometa Elenin ce se poravnati sa Zemljom, Venerom i Merkurom u pravu liniju.

Srbin iz EU

15.07.2011. 23:20

Ako je verovati mnogim vestima o smaku sveta 2012, onda je sve ovo u tome pravcu. Da li ima drugih civilizacija neznam, ali mogu da verujem da ipak postoje neka bica. Verujem da se mnoge stvari drze u najvecoj tajnosti, pocev od zapostavljanja Meseca, jer kako se sada vise niko ne interesuje za let na Mesec. Secam se samo da je sam Armstrong tada rekao, pa mi nismo ovde sami., sto znaci da ima jos neko na Mesecu. To vise niko i nikada nije ponovio a ni demantovao. Videcemo pa kako bude.

nesa

16.07.2011. 12:51

@Srbin iz EU - srbine nauci da pises srpski... ne se pise odvojeno od glagola, za pocetak

Ljuba x.

15.07.2011. 23:57

Koridor 10 sperman za sletanje svemiraca...... i niska hala cair da prespavaju!!!!!

Petar Petrovic-Pizon

16.07.2011. 02:00

Vidzu,dzavla.Pa kud ce na vas i ti leteci tanjiri,pa i NATO vas je tukao,No, sto je s nami -ta nijesmo ni mi shugavi u Crnu Goru.

krk pa u brk

16.07.2011. 11:01

u novembru stizu od jupitera do zemlje hahahaha pa koliko ono brzo lete kazu abnormalnim brzinama a ovamo cuj u novembru pa ko koga ovde

Vanzemaljac

16.07.2011. 20:32

@krk pa u brk - To su nam maticni brodovi, oni su sporiji al kad iz njih ispustimo manje, o kojim ti pricas, hehe

vex

16.07.2011. 12:42

Zanimljivo! Svetska ekonomija je u kolapsu,bankrotirace uskoro i Evropska Unija i SAD,a oni bas sad nasli da dodju...e,pa drugovi vanzemaljci,nece biti svecanog doceka...

voja

16.07.2011. 16:24

a sta ako se i kad priblize zemlji i vidi da na njima pise naziv broda odnosno nlo i to pise cirilicom.

kerber52

16.07.2011. 16:46

sve je to lepo o vanzemaljcima, nego jel prati neko ovu anketu o ulasku u eu, mnoooogo je nastelovana za 2 dana.... pre ce vanzemaljci ovde nego mi u eu...

Stgligo

16.07.2011. 19:35

Pusticemo im na puno velikih zvucnika JKarleusu i tako cemo ih sve likvidirati ;-) Eeeee, i mi kobilu za trku imamo.

Eddie

16.07.2011. 22:19

Video i čuo sam na RTS-u to.Smrz'o sam se od str'a, Sinu sam dao vojnički mali ašov, da iskopa rov, Zlu ne trebalo, dok ja uz vruće limun pivo, smišljam taktiku, za odbranu prstom podignutim uz psovku......Elem Radi ovo limun pivo!

Goran Jovanovic Guga

17.07.2011. 09:45

Ljudi samo opusteno,nema mesta panici a ni razloga za brigu,pa imamo "AMERE",oni su face,oni uvek spasavaju svet ....Svarceneger,Will Smith,Tommy Lee Jones,Bruce Willis,Keanu Reeves ....A tek Superman,Batman,Spiderman,Flash Gordon ....lol ....Ma ljudi mi cemo njih da napadnemo kad vam kazem ....:PUskoro idemo na odmor na "Zeebu" ...... :)))

Marica

26.07.2011. 00:46

@Goran Jovanovic Guga - Super....evo razmisljam koja bi to turisticka destinacija u Srbiji mogla da ugosti ove goste koji nam se najavljuju da ce doci u novembru...... :)

Sweet_RockerKA

17.07.2011. 18:41

Ma ne brinite, vanzemaljci su nam prijatelji, cesto dolaze u mom komsiluku,ovde na Rtnju, imaju 3 m i lepi su k'o Bodiroga.. ;)

Crni

18.07.2011. 11:35

"Beč - Američki naučnici iz programa..." ima li vam nesto cudno na samom pocetku teksta? ahahahhahahahhahahhahahahahhahahah

Flojd

18.07.2011. 14:06

Haaaa sad ce nas dokrajciti i vanzemaljska demokratija,posto smo amricku nekako "preziveli" :)!

Miloš Ivezić

19.07.2011. 22:41

Ne verujem da se pouzdano zna da li hoce da nas napadnu ili da se upoznaju sa nama. Ako su "Zeebice" povozne mogli bi da se ukrste neki hibridi.

vlada

10.09.2012. 13:23

@Miloš Ivezić - gluposti a mozda i ne?Ako dodju,samo nek' dodju znam ja karate.I ako dogju, svi u glas:Puske u ruke pa na front!

Nebojša NS