Dinkić: Treba nam hitan preokret

Predrag VASILJEVIĆ

08. 02. 2011. u 20:58

Potpredsednik Vlade za ”Novosti”: Vlada je izgubila autoritet, vremena za čekanje više nema. Puno sam pričao sa Tadićem, mislim da će imati snage da ovo reši. Kad preuzmemo inicijativu, Toma neće imati koristi od stiropora

Vlada mora hitno da prođe kroz kadrovske i suštinske promene. Situacija u zemlji izuzetno je teška. Neophodan nam je veliki preokret. Ako nešto ne preduzmemo, neće biti dobro ni za Srbiju ni za vladajuću koaliciju.

Te upozoravajuće poruke i najavu krupnih pomeranja u Nemanjinoj 11, izneo je ekskluzivno za ”Novosti” Mlađan Dinkić, potpredsednik Vlade, ministar ekonomije i lider Ujedinjenih regiona Srbije.

- Samo ako dođe do velikih promena i preokreta, možemo da očekujemo boljitak za građane i pobedu na narednim parlamentarnim izborima. Ako ništa ne promenimo, stranke vlasti će da dožive ubedljiv poraz! A vremena za čekanje više nema.

* Šta konkretno treba da se izmeni?

- Vlast mora da radi znatno bolje, efikasnije, delotvornije. Vođenje Vlade treba da bude mnogo ozbiljnije, a autoritet da se povrati. Nažalost, naša vlada je izgubila autoritet i toga sam potpuno svestan.

* Jesu li toga svesni i vaši partneri i kakav je njihov stav?

- Mnoge kolege su svesne. Razgovarao sam o tome sa mojim prijateljem Borisom Tadićem. Uveren sam da će on imati snage da povuče prave poteze, a ja ću mu pružiti podršku. Puno smo o tome pričali poslednjih dana i nedelja.

* Kakve kadrovske promene u Vladi predlažete?

- Te promene moraju da budu suštinske, ozbiljne, a ne kozmetičke i marketinške. U poslednjoj godini mandata moramo ojačati vođenje Vlade i preuzeti inicijativu, da bismo izašli pred građane sa rezultatima.

* Kada kritikujete vođenje Vlade, sugerišete li da je moguća i smena premijera?

- To je pitanje za partnere, očekujem razgovore u narednim danima. Verujem da ćemo doneti pravu odluku.

NEMA PROMENA PRAVILA * HOĆETE li podržati promenu izbornog sistema u završnoj godini mandata?
- Promena izbornog sistema za narodne poslanike nije realna. Predložićemo da se samo promeni sistem za lokalne izbore i da se odbornici i gradonačelnici biraju direktno.

* Kako ćete se postaviti ako te promene izostanu i sve se završi ”šminkom”?

- Ne želim uopšte da razmišljam o tome jer bi to bila izuzetno loša situacija i za nas i za Srbiju. Verujem u preokret.

* Šta, konkretno, osim kadrovskih promena treba da se izmeni?

- Ako smo uspeli da dovedemo ”Fijat”, ”Beneton”, ”Panasonik”, ”Falke”, a pregovaramo i sa desetinama velikih kompanija, rezultate možemo dostići i u drugim oblastima. Treba nam više rada, odlazaka na teren, slušanje građana i njihovih potreba, usvajanje konstruktivnih primedbi i sindikata i stručnjaka i efikasno primenjivanje u praksi...

ILIĆ MORA DA PLATI CENU ZA KUKAVIČKI POTEZ * DA li vam je premijer odgovorio na pismo kojim ste tražili da se razreši državni sekretar u Ministarstvu finansija Slobodan Ilić zbog ”slučaja Gorenje”?
- Odgovor još nisam dobio. Ilić je lažnim optužbama obmanuo javnost u želji da me politički diskredituje, da me Valjevci zamrze. Lagao je da smo mi namerno oteli investitora Valjevu i doveli ga u Zaječar. ”Gorenje” nije ni planiralo da gradi fabriku veš-mašina u Valjevu. Podjednako radim za svaki grad naše zemlje bez obzira ko je na vlasti. Pogledajte samo koliko je investicija došlo u Niš gde je DS na vlasti. To je bio kukavički potez i Ilić mora da plati cenu svojih laži.

* Kako će vlast da odgovori na zahtev naprednjaka da se odredi termin izbora do 1.

aprila?

- Naprednjaci su opozicija i tako se i ponašaju. Traže izbore u momentu kada je nezadovoljstvo naroda najveće. Međutim, oni samo govore o problemima a ne nude nikakva konkretna rešenja. Dobro znaju da će Srbija do kraja godine da dobije status kandidata za EU, da će izaći novi ”Fijatov” automobil u Kragujevcu i da će desetine fabrika biti završeno. Znaju da nemaju šanse da pobede u redovnom izbornom ciklusu. Iz sebičnih razloga pokušavaju da talas nezadovoljstva iskoriste kako bi došli na vlast.

* Ali, naprednjaci najavljuju svojevrsnu ”stiropor revoluciju” i blokadu centra Beograda ako se ne raspišu izbori?

- Meni je veća briga šta ćemo mi da uradimo. Zato je nužno da krenemo u snažan preokret. Kada se pokažu rezultati tih promena u Vladi, Toma neće imati koristi od sedenja na stiroporu.

* Kakav je vaš utisak sa velikog mitinga SNS?

- Slažem se sa parolom mitinga ”Srbiji su potrebne promene”. Samo što te promene treba mi da izvedemo. Opozicija je uglavnom nesposobna. Nikolić i Vučić nemaju nikakve ideje šta bi tačno radili. Mi u vladajućoj koaliciji sami smo sebi najveći neprijatelji. Ponekad imamo veću opoziciju unutar Vlade, nego među političkim rivalima.

* Stvara li se zato atmosfera da Vlada treba više da strahuje od G 17 plus nego od

opozicije?

- To su stara politička podmetanja i besmislice. Da sam hteo da rušim Vladu u kojoj sedim, sigurno ne bih predložio veoma kvalitetnog kandidata za Ministarstvo zdravlja. Potpuno je jasno da ne razmišljam o rušenju koalicije.

* Zašto ste kandidovali baš Zorana Stankovića kao naslednika Tomice Milosavljevića i da li će on biti prihvatljiv za partnere?

- Uveren sam da će Stanković biti prihvatljiv s obzirom na to da sam o tome razgovarao i sa predsednikom Tadićem. Imajući u vidu veliki ugled koji Stanković uživa u narodu i u struci, mislim da će on biti pravo osveženje za Vladu.

* Da li je i ostavka Milosavljevića bila svojevrsni politički manevar vaše stranke koji bi vam poboljšao rejting?

- Ne. Milosavljević je iz duboko ličnih razloga otišao sa tog mesta. Shvatio je da šta god da uradi, neće naići na odobravanje. Bio je nepravedno anatemisan i doneo je ličnu odluku. Otišao je tamo gde ga vole, među pacijente i lekare. Razumeo sam ga.

MOŽEMO I SAMI * PLANIRATE li da izađete samostalno kao URS na naredne izbore ili u savezu sa DS?
- To će zavisiti od političkih okolnosti u trenutku kad izbori budu raspisani. Tada ćemo doneti i odluku. Spremni smo da izađemo samostalno na izbore.

* Milosavljević vam je i prošle godine nudio ostavku, pa je niste prihvatili, šta se

promenilo?

- Njegovi rezultati biće vidljivi tek kad više ne bude ministar. Naš narod je takav da najbolje priča kad nekog nema ili kad više nije na funkciji. Mnogi bankari bi sada Jelašića od blata pravili, zbog vrlo krutih ideja i odluka novog rukovodstva NBS koje je zavrnulo slavine privredi. Đinđić je bio najpopularniji tek kad je tragično izgubio život. Tomica je sada doneo dobru odluku i za sebe i za stranku.

* Jesu li tačne spekulacije da ste razmišljali da prepustite DS resor zdravstva?

- Stanković je bio moj prvi izbor. Veoma sam srećan što je odmah prihvatio ponudu. O drugim opcijama nisam ni razmišljao.

* U međuvremenu je medijski lansirana vaša navodna ideja da Verica Kalanović preuzme i zdravstvo, a Snežana Samardžić-Marković i kulturu...

- To su politički tračevi koji nemaju veze sa istinom.

* Kolike su šanse da DS formira savez sa SNS posle izbora i kako vam izgledaju procene da se ta ”velika koalicija” uveliko sprema?

- To je pre svega pitanje za DS. Moje je mišljenje da bi u toj ”velikoj koaliciji” veliki bio samo Nikolić, a demokrate bi postale male. To ne bi bilo dobro za Srbiju.

* Pod kojim uslovima biste vi ušli u savez sa SNS?

- Nikada i ni pod kojim uslovima ne bih sedeo u Vladi sa Nikolićem i Vučićem. Jedini sam na političkoj sceni koji je tako nešto jasno rekao i stojim iza toga. To se odnosi na republički nivo, dok ćemo na lokalnom nivou dati punu slobodu odborima da prave saveze sa kim procene da je najbolje za građane.

* Da ste politički analitičar, da li biste procenili da je ovo godina izbora?

- To zavisi samo od vlasti. Pre svega od Tadića. Ako dođe do preokreta, izbori će biti u redovnom terminu iduće godine. Ako se ništa ne promeni, ne vidim kako se izbori mogu sprečiti.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (149)

Kaodaje Vazno

08.02.2011. 21:19

Dinkic je uvijek bio pametan, pa tako i sada. Steta sto se sto se zaludjuje pljackaskim opsjenama MMF i EU.Da se razumijemo, nisam protiv ulaska u EU, ali ne pod bilo kojim uslovima.

kondor

08.02.2011. 21:23

Gospodine Dinkicu dosta je bilo , dug je period od 10. g. kako ste na vlasti a svaki dan je sve gore i gore , a vi bi jos da vladate . Mozda vas Toma nece pobediti sa svojom SNS ali narod ce vas pobediti i izabrati druge , bilo to na redovnim ili vanrednim parlamentarnim izborima , sveca vam dogoreva i sami trebate biti svesni da ovako vise ne ide . Previse ste obecavali narodu posle oktobarskog prevrata , a nista ispunili . Vi ste u zadnje vreme bili najgrlatiji i najvise obecavali , ono nula.

Pera

08.02.2011. 21:27

Toma mi sigurno nece doneti boljitak!  Prema tome potpuno podrzavam Dinkiceve stavove i razmisljanje!

Ko bi reko

08.02.2011. 21:30

ovo prerusavanje treba ozbiljno svatiti iz strateskih razloga... ima produzavajuci efekat.

Nišlija

08.02.2011. 21:33

Na primeru Niša je pokazao šta znači briga za ravnomerni regionalni razvoj! Zahvaljujuću Dinkiću, stara izreka "što južnije, to tužnije" više ne važi!

Nikola

08.02.2011. 21:38

Dok drugi plaćaju po pola miliona evra za jedan bilbord, on istim novcem otvori na stotine radnih mesta! Nama su potrebni borci za bolji budućnost a ne "borci" iz prošlosti sa stiroporom!

singer

08.02.2011. 21:40

Gosp. Dinkić uvek u svojim istupima pokazuje da je za njega realno stanje u društvu ispred virtuelnog. Duboko svestan nephosnosti promena u Vladi i društvu Dinkić se otvoreno iskreno i hrabro javlja sa idejom da su promene neophedne. To nije posledica mitinga 5. februara, to je njegovo duboko uverenje koje je i pre mitinga zastupao. Najaviti krupne promene svojstveno je samo Dinkiću, koji se nikada ne krije iza leđa drugih, nego sam, jasno i nedvosmisleno iznosi svoje stavove.

Topličanin

08.02.2011. 21:42

Naravno da su nam potrebne promene! Niko ne može da plati ulje po 160 din, šećer 100 din i sajt 25 000 evra! I zato takve ministre treba smeniti ali i Srbiju čuvati od četničkih vojvoda, SKOJevaca, extra profitera iz "stiropor koalicije"! Mlađo, puna podrška!

exds

08.02.2011. 22:18

@Pedja - Na ovaj nacin Dinkic ne rusi, vec spasava ovu vladu i ponovo dokazuje da razmislja mnogo brze od ostalih . Mozda je bas on najbolji buduci premijer .

Allen

08.02.2011. 21:51

jedno sasvim realno i umnogome samokritično sagledavanje cele situacije u Srbiji.Istina je da opozicija od rešenja nudi sedenje ispred vlade i konstataciju trenutnog stanja a od relnih poteza jednu veliku 0.Na vladajućoj stranci je da povuče poteze u smislu smene nesposobnih kadrova.

sara

08.02.2011. 21:58

Konacno da neko progovori o tesnoj kozi u kojoj se nalazi vladajuca koalicija - bez ideja, bez odlucnosti, sa puno inercije i cekanja da se nesto desi. A to nesto jeste stiropor!

Vladisav Pavlovic

08.02.2011. 22:04

Kakav je vaš utisak sa velikog mitinga SNS?- Slažem se sa parolom mitinga ”Srbiji su potrebne promene”. Samo što te promene treba mi da izvedemo. Opozicija je uglavnom nesposobna. Nikolić i Vučić nemaju nikakve ideje šta bi tačno radili. Mi u vladajućoj koaliciji sami smo sebi najveći neprijatelji. Ponekad imamo veću opoziciju unutar Vlade, nego među političkim rivalima. Pa ko je posle ovih reci nesposoban i ko nema ideje - prosudite sami. IZBORI - PROMENE

Brane

08.02.2011. 22:06

Ovi sjede i nista ne rade onda kad trebaju doci izbori kao moraju da stisnu jer su samo oni u mogucnosti da naprave boljitak ,ali zanimljivo uvejk kad se izbori priblizavaju!Gospon Dinkic koliko imas polozaja koji su ti placeni??Ne znam koliko se nesto sjecam pre godinu dana donesena je odluka da je to zabranjeno!koliko imas novca nekretnina itd???Narod gladuje a ti vices da ste pravi izbor!

jolanda

08.02.2011. 22:17

potpuno je u pravu, srbijom je ovladala negativna selekcija i svima nam se nude samo magla i nemir, a onda se neki samo dobro naplate...dinkic nije svemoguc, naravno kad radi, moze i da pogresi, ali on jeste reformator. toma je prevarant, bio i ostao. dakle, pred ds-om je da posteno iscitaju ove predloge i razmisle kako ce se zapisati u istoriju demokratije u srbiji...nadam se da nece dati sansu sns-u.

MatijaBG

08.02.2011. 22:18

Dinkic je covek kojeg su najvise oblatili,a covek je dosta toga dobrog uradio.Setimo se koliko je bio protiv gasnog sporazuma i poklanjanja NIS/a Rusima,a sad mu se prebacuje kako su akcije 500 dinara.E to su vam braca Rusi,tako vam i treba.Dinkic radi sasvim solidno a predlog Tadicu da se preuzme inicijativa je upucen na vreme.Ova vlada nije imala srecu jer je citav svet pod krizom i vlade sirom sveta padaju,ali moglo je biti i gore.Plate i prenzije samo u Srbiji nisu kasnile!

Rodoljub

08.02.2011. 23:37

@MatijaBG - Хоћу својих хиљаду евра од акција!!! Срећа па је ових дана отворено признао да је лагао.МатијаБГ, твоја странка ће бити одувана на изборима.

Marko

08.02.2011. 23:51

@MatijaBG - Dal je moguce!?!?!?!?!? Covece da li ista drugo radis osim sto komentarises sve zivo, idi nadji posao, devojku, decka, hobi, zivi malo, pusti ti Dinkica i ekipu...

Bora

09.02.2011. 13:11

@MatijaBG - Marko, taj lik je iz Kanade, a žena mu je Hrvatica. Prema tome dabome. Mrzi sve srpsko!

MatijaBG

09.02.2011. 13:57

@MatijaBG - Imam posao,decka i devojku.......ljakse,tek planiram pjacati svoje pisanje i komentare,znam da me obozavate i da bez mene ne mozete.Ajde ,svi po stiropol....pukli ste!!!

filipo

10.02.2011. 18:54

@MatijaBG - Nije stiropoL nego stiropoR, kao prvo. A kao drugo, a sta sledi posle stiropora? Dali si se to zapitao?

Nišlija

08.02.2011. 22:24

Tako je Mlađo pokrenuo si Niš, pokrećeš Srbiju, moraju da te prate, a ne da budu kafe kuvarice...

Vladisav Pavlovic

08.02.2011. 22:40

@Nišlija - Samo mu niste rekli dali ocete FIAT da vam dovede i da vas pokrece. Sta je pokrenuo gladujete?

Ognjen Gogic

08.02.2011. 22:39

Ako zelimo da izadjemo iz krize neopodni su nam politicari koji imaju njegovu energiju. Bavljenje politikom podrazumeva rad na terenu sa ljudima a ne nadmeno osmatranje iz beogradskih salona. Dinkic i njegovi saradnici se bave konkretnim problemima i obracaju paznju na razvoj svih delova Srbije i zato im treba pruziti podrsku. Bravo za Zorana Stankovica. Pravi izbor!

Slobodan

08.02.2011. 22:42

Slazem se sa Mladjanom Dinkicem jer je stvarno dosao "minut do 12" i ako ovu priliku propustimo i ne promenimo uspavane "ministre" bice nam posle kasno za analize i "javno mnjenje". Akcija pod hitno!!!

Mali Savov

08.02.2011. 22:49

Mladja pravo zbori. Nadam se da će izaći na nešto dogovori sa Tadićem. Moraju projekti hitno ali ne može jedan čovek....Nikada nije kasno za poteze u vladi koji će dovesti do promena i još poneko podići d... iz fotelje.

Mićko

08.02.2011. 22:52

Koliko god ga pljuvali, čovek, ima hrabrosti da pogleda istini u oči i preuzme odgovornost.

Stirofob

08.02.2011. 22:54

od projekata i novih investicija možda i izvučemo nešto, od sedenja na stiroporu teško.

Cica vestica

08.02.2011. 22:56

Ovo je pravi potez Dinkicu! Predlazes resenja,kreces od svog dvorista,samo nemoj da prestanes,otvaraj radna mesta inace, stvarno nam se lose pise. Hitno je preslaba rec za promene koje tokom noci treba uraditi ako ne mislimo da odemo u bankrot. I nije me briga za sledece izbore ali ako se nesto odmah ne uradi necemo ih ni docekati. Cekamo sledeci korak i daj sansu strucnim,neblacenim ljudima!

Saša

08.02.2011. 22:56

Kako je to lepo kad ti uja vodi neki list, pa čak naloži i da se proberu komentari. Čak više ni na B92 niko ne hvali Dinkića u komentarima, ali krv nije voda. Prva promena koja je Srbiji potrebna je da Dinkić ode iz politike u zatvor. Onda ćemo dalje lako.

Ognjen

08.02.2011. 23:01

Izgleda da jos jedino Dinkic ima hraborosti da se odlucno suprotstavi naprednjacima i Nikolicu. Tadic i DS su odavno pokazali da im je SNS prihvatljiv partner. Sto da ne, ako su sa SPS-om potpisali deklaraciju o pomirenju sto se sada ne bi izmirili i sa Nikolicem i Vucicem? Drago mi je da bar Dinkic nije izgubio pamcenje i nije zaboravio sta smo sve prosli sa Nikolicem i Vucicem.

Čičak

08.02.2011. 23:05

Ne vidim nista strasno u promeni postojecih kadrova nekim boljim. nekad se to radi i kad su odlicni da bi se uvela nova energija. Mi smo nekako navikli da sve mora da traje bar dozivotno! bravo Dinkicu! Ne verujem da ni Tadic nece po istom tragu...Stankovic je odlican izbor, idemo dalje..npr. onog Milosavljevica pod hitno zameniti...dosta je bilo...

Nenad.dr

09.02.2011. 02:52

@Čičak - Ne vidim ni ja nista lose u promeni postojecih kadrova, samo sto bih ja menjao sve... Ne valja nam to sto ih pustismo da vladaju 10 godina, uz sve lazi

Admiral

08.02.2011. 23:13

Kao i uvek - BRITKA SABLJA!!!! Kratko i jasno!!! Mnogima se ne sviđa, ali to je ono što nam zaista treba. Ako Tadić shvati i ako bude bio spreman da prihvati SVE, ali BAŠ SVE što mu Dinkić savetuje, za Srbiju ima nade.

Kopriva

08.02.2011. 23:22

Ne pripadam ni jednoj politickoj stranci ali pozdravljam novog ministra Stankovica! Dinkicu..cekam dalje promene...nadam se samo da je i tadic dalekovid...i da ce uraditi slicno..ovako vise ne moze...

mirka

08.02.2011. 23:23

Krece predizborna groznica!Sve cemo obecati !Svaka cast, uvek prepoznatljiv stil.E,sad su bas na redu prave ideje i sve to u ime naroda..Al su ga nahvalili ,suza mi je u oku zaiskrila od divljenja njihovom lideru.Mogli biste i drugacije misljenje malo da istaknete.Previse hvale da bi bilo slucajno!

student

09.02.2011. 08:54

@mirka - Prepoznatljiva srpska snisihodljivost i poltronstvo kada srbin oseti da bi imao malo vise koristi,to je jedna vrsta poremecaja,druga vrsta svedoci o primeru iz vremena "Uzicke Republike"kada se masa srba zrtvovala da zastiti nepoznatoga tudjinca u to vreme Josipa Tita koji je zakuvao sa okupatorom na teritoriji Srbije a zatim pobegao preko Uvca u Bosnu ostavljajuci jadne srbe u nemilosti okupatorkoga bodeza i kundaka.Probali su oni i ovi.Sta je sa parlamentarnom monarhijom u Srbiji?

Slobodan Josipovic

08.02.2011. 23:29

Mislim da je gospodin Dinkic u pravu.Upravo je on taj koji je svojim idejama i stavovima doprineo pobedi koalicije "ZA EVROPSKU SRBIJU".Da bi demokratske snage odnele pobedu i na sledecim izborima treba izvrsiti rekonstrukciju Vlade i na njeno celo izabrati Mladjana Dinkica i dati mu odresene ruke za njeno vodjenje i izbor kadrova za ministre i siguran sam da bi to bio siguran put ka uspehu!!!

penzioner

09.02.2011. 08:40

@Slobodan Josipovic - Siguran put u pricu Radoja Domanovica..... Nije to Toma od svoje volje nezadovoljan vec siroke narodne mase. Kamo srece da je samo Toma nezadovoljan bilo bi to dobro za Srbiju a odresene ruke imao je Dinkic svo vreme ,kao i sada, pa zato ovako i prica a jasno je da ova prica politicka ima jedan cilj,da stiti licne interese i interese onih sa kojima se dogovorio da sa ovakvom pricom izadje u javnost. I mi obicni kapiramo,ako smo narod nismo stoka-

Toni

09.02.2011. 09:07

@Slobodan Josipovic - Mlađo, Mlađo, reci molim te šta uradi sa onim SILNIM milijardama , dolara naravno, što si danima tražio na Kipru. da se nisi možda utalio i udružio sa Mirom pa sada zajednički krckate, a pogotovu kada nema Borke Vučić da kaže pravu istinu. ?????

Ilija

09.02.2011. 09:16

@Slobodan Josipovic - Slobodane, Dinkic je u pravu. Treba nam preokret. Da on ode.

Milen

09.02.2011. 09:22

@Slobodan Josipovic - Pa gospodin Dinkic je godinama u vlasti, sta je to on uradio za dobro Srbije, pa ljudi su ga skontali, nije narod vise budala, jadan je onaj narod koji ima zapadne placenike u vladi, zato i jesmo stigli ovdje gdje smo, nadam se da narod Srbije nece vise nasjesti na podmetanja zapada, ne budemo li glasali za patriotske i natiglobalisticke stranke u Srbiji, jos ce nam crnje biti, sledi prodaja, EPS-a, sume, zemlje, vode...

Stojke

09.02.2011. 09:27

@Slobodan Josipovic - Covijek je 10 godina na vlasti i sad se kao prica mi bi trebali uraditi ovo, uraditi ono, ti da si sta mislio uraditi za Srbiju uradio bih davno, zato si uradio za svoje drugare sa zapada koji su te tu i postavili...odlazi jadu dosta je bilo...braco Srbi pazite da ne izaberemo jos gore...

bela ladja

09.02.2011. 09:41

@Slobodan Josipovic - da li pricamo o istom gospodinu??? mislim da se njega pribojavaju i koalicioni partneri svesni cinjenice da je on srusio svaku vladu u koju je usao. i sada kad citam njegov intervju (kao i stotine drugih intervjua) sticem utisak da covek ne zivi u srbiji, a gde nas je doveo njegov liberal-kapitalizam (u nasem slucaju liberal-feudalizam) sad vidimo i sami. industriju nemamo a na dobrom smo putu da izgubimo i poljoprivredu. stvorili su zemlju iz koje treba pobeci, a samonazvali su se "ekspertima".

pancevac

08.02.2011. 23:38

svaka cast coveku koji je spasio petrohemiju i pokrenuo utvu, veliki pozdrav iz Panceva.

Vladisav Pavlovic

09.02.2011. 17:22

@pancevac - Pancevac pola Panceva nema sta da jede.IZBORI-PROMENE

Ekonomist U.S.A

08.02.2011. 23:39

Naj HITNI PREOKRET TREBA DA SVI ODETE!Neki ljuljajuse na politickim granama 10-20 godina sve isti samo "rotiraju fotelje"Srbiji trebaju NOVI politicari-tehnicari iz dijaspore imate profesionalce a ne OVI kojise na poslu uce.Nema Srbiji spasa dokle neuvede mandat 4-godine i Tutanj!Koji Bre"Fiat"Vi treba takve poslove da pravite u 10Srpski gradova a ne samo u Kragujevcu ovo je samo obmana i "budjavi trik"varanje Srpskog naroda i prevara.

Tito 2.

09.02.2011. 10:10

@Ekonomist U.S.A - komentar Vam je malom jaci od kisele vode. Dodjite u srbiju a nemoj nama da popujete kako smo nesposobni. Tehnoloski smo sposobni da trzistu ponudimo nove proizvode od tehnike do zdrace hrane i za to nam nisu neophodna Vasa uvezena znanja nama treba politicki smela odluka da bi iz tehnoloske ucmalosti krenuli prvi a imamo razvijenu i podvlacim razvijenu proizvodnju ciste energije i sacuvane prirodne resurse koje mozemo aktivirati. Ti to 2..

Rodoljub

08.02.2011. 23:44

Само могу да кажем - ПРПА!!!Чекајте само док заиста добијете заиста праву алтернативу....

serafim

08.02.2011. 23:58

Sve je lepo receno, jedini je problem sto ja nista ne verujem Dinkicu. Posebno me brine sto je ovoliko puta pomenuo Borisa Tadica. Moglo bi da se desi da zbog ne slaganja oko "sustinskog zaokreta" ovaj covek ponovo obori vladu. babe kazu sto se desi jednom, ne mora nikad vise, sto se desi dva puta, desice se opet.

Aleksandar

08.02.2011. 23:59

Kako vas nije sramota da dajete takve izjeve gospodine Dinkiću.Dok vi ne odete sa vlasti u ovoj zemlji nema boljitka.Posle 1000 evra akcija,propalog fijata,vi nam pričate o inicijativama.

Lola

09.02.2011. 00:24

Mlađo uvek si bio među prvima u svemu. Zato ti je najteže. Najmanje su nam potrebni prevremeni izbori. Verujem da će biti sluha za tvoje predloge i da još ima zdravog razuma. Samo nam u svemu ovome u čemu smo trebaju Nikolić i Vučić.

Mary

09.02.2011. 00:30

Šminka je trebala i ranije da se skida, ali nije imao ko to da pokrene. Kao i uvek među prvima je Dinkić. Prvi kada se dovode investitori, prvi kada je najteže.Nadajmo se da će te poslušati.

Joe

09.02.2011. 00:48

Ova vlada nije losa nego ocajna i nema pravo da prica kakvi ce biti posle nje dobri ili losi, imali su sansu i dosta je.

kruz

09.02.2011. 01:05

čitam ove komentare i ne mogu da verujem???!!! koji je bre vama ljudi? možda ste dobili po 1000evra pa imate računa?!!

Danijel023

09.02.2011. 01:21

Mislim da je gospodin Dinkić progledao, a oči su mu otvorili ljudi sa velikog mitinga SNS. Jasno je kao dan da je sadašnja Vlada em nesposobna em neorganizovana - 10 godina naših života su imali i PROTRAĆILI.

Fenomenalna

09.02.2011. 02:13

Moram, iako to nerado cinim, da priznam da me ovaj mali Dinkic, bas prijatno iznenadio! Vadi nas odavde covece dok jos brod nije potonuo!!!!

Sergije

09.02.2011. 02:36

Mladja je pravi covek za promene. Sa Mladjom Srbija ima odma' da se preporodi. Svaki gradjanin Srbije ce da se zaposli u nekoj banci, ili u Ministarstvu kod Mladje. Plata ima da bude 1000 evra. Ma sta 1000, ima da bude 2000 hiljade.Sve bi to Mladja sredio, ali mu ne daju ...

Lignjoslav

09.02.2011. 03:21

E, Mladjo,Mladjo.... Šta slagati? Šta im kasti? Svet ne možeš pesmom spasti. ...

Dule Los Angeles

09.02.2011. 04:15

Sada se vidi da je g Dinkic veliki politicar-manipulator.On oseti kada ce biti "zemljotres"'i jeftinim trikovima obezbedjuje svoja 2% narodne podrske.Posle je sve lako.Ministar ovog-onog,ali uvek oko para.On ima toliko"podviga",koji ga 100% diskvalifikuju i kao ekonomistu ,i kao coveka.Setimo se 4-5 milijardi dolara koje je "pronasao "ukradene i sklonjene na Kipar.Posle mu ih je neko drugi ukrao.Novi biser su-Regioni-novo komadanje Srbije.Za4-5 godina eto noivih mini-Drzava,i novih muka.

Krstivoje

09.02.2011. 05:02

Mladjo pusti price i demagogiju, mislim da tebi i Borisu vise ne trebe dozvoliti ni u zatvoru da budete sobne staresine,to posebno naglasiti u presudi!

Branko Miljkovic

09.02.2011. 05:46

Ma dali je moguće da će narod da mu veruje.Pa lagao nas je svih ovih godina i sada kada vidi da mu se klima fotelja uvlačiče se svima , samo da ostane na vlasti.

Bata Dosen

09.02.2011. 05:48

Neverovatno je koliko podpredsednik vlade nema respekta prema opoziciji i misljenju naroda !!!! Pa gospodine Dinkic , tacno receno zbog tvog resora sto ga vodis narod zeli izbore . Sada si poceo da pevas drugu pesmu a do danas svi vi u VLADI ste bili SVECI i NEDODIRLJIVI , svi ste valjali i radili dobro . Na prvom mestu ti bi trebao da ustupis mesto Ekonomisti koji se razume u svetsku ekonomsku Politiku a ne u Valjevsku i Nisku gde se sve kupi za flasu Piva i jedan Vinjak .

Vito Raski

09.02.2011. 06:19

Ne znam sta je sa "Novostima" pa udaraju u iste talambase koji narodu odavno odzvanjaju, nekako rastimovano u usima, a one udarile u svaranju "novokomponovanih" melodija koje su nam probijale usi, u poslednje vreme i glavu, svojom koracnicom o pobedama (bas kao nekada) samo sto, ovoga puta, bubnjevi imaju razarajuce vibracije, na i onako rastimovani orkestar, koji nikada nije ni bio ustimovan, ma koliko se svirci iz orkestra trudili da dokazu suprotno. Lepota muzike je u narodnom stvaralastvu.

Tito 2.

09.02.2011. 07:25

Kazes Mladjo moj prijatelj ali u javnosti je Tadic predsednik srbije dok se to na izborima ne promeni.Ministri i cela vlada moze se menjati i bez izbora a to nemora zavisiti od volje bilo koje stranke. Kad vlada ima dobar program lako se menja zakon o vladi i izaberu ministri. sustina je u programu a nijedna stranka nema smeo program niti koji politicar m... da preuzme na sebe i rizik od neuspeha. Boris to mora da uradi i radi srbije i svoje stranke. I Toma i 249 poslanika su nesposobni.

Branko S.

09.02.2011. 08:11

 I u ovom tekstu, velemajstor  je izustio sledeće: "Traže izbore u momentu kada je nezadovoljstvo naroda najveće". A zatim je "prihvatio" slogan SNS (Srbiji su potrebne promene), ali pod uslovom da ih on sprovede !!!Da nije jadno, bilo bi smešno, kao i predlog za "novog" ministra zdravlja. Lepo je rekao Velja da vi nemate onu stvar...jer da imate, izašli bi na crtu, pa da vidimo šta kaže narod.

Krej

09.02.2011. 08:18

Mozda ne bi bilo lose da onaj ko hoce da vlada, osim te zelje i registracije stranke, izadje na izbore da se "izmeri". Mnogo pokreta ima koji retko ili nikada ne ucestvuju sami na izborima, a govore kao da je pola Srbije iza njih.

Ujka

09.02.2011. 08:29

Tadiću, moj ti je savet da u Dinkića gledate, vi iz DS-a, kao nekada u Đinđića! Neka vam bude zvezda vodilja!

Maki

09.02.2011. 09:06

"Pricao sa svojim prijateljem Borisom...", kakva farsa! Sve su prodali sto valja u Srbiji, upropastili i razvili nevidjenu korupciju, a sada kada su rezultati njihove vladavine toliko postali svima ocigledni - da je cela privreda potpuno stala, govore o nekakvim hitnim kadrovskim promenama.. Ovo sve sto je rekao je i detetu smesno!

milanG

09.02.2011. 09:09

Da li se može kao Dinkić imati dve stranke i biti lider u obema.Kako može da kaže da neće sa Nikolićem a hoće sa Dačićem ,neće biti da SPS nije kriv za devedesete nego radikali.Da se razumemo je nevolim ni radikale ni sps nikad za njih nisam glasao.Molim Vas nemojte više uzimati izjave od Dinkića dok narodu nevrati uzete pare,recimo radnicima Geneksa duguje 200 evra po godini staža već 3 godine.Kad održi obećanje onda može da se javi.

Srbin

09.02.2011. 09:13

Covek koji je od beznacajnog asistenta na Ekonomskom Fakultetu, postao "ekspert" za finansije i deset godine drzi kljuceve ekonomije i finansija je najzasluzniji za sunovrat Srbije. Da li treba reci da je to Mladjan Dinkic!

Goran

09.02.2011. 09:24

"Vlast mora da radi znatno bolje, efikasnije, delotvornije." A ko vam je to branio ove tri godine? "Sprecimo najgore, okupimo najbolje." Na recima, a na delu negativna selekcija i, logicno, katastrofalni rezultati! "Strucnost ispred politike". Na recima, a na delu partijska pripadnost kao jedini kriterijum i mera vrednosti, utociste za nestrucne i nesposobne, za korupciju i kriminal. Da je iskren, sprecio bi prodaju Telekoma, po 10.000 evra za radno mesto davao bi nasim firmama, a ne stranim, ..

bami

09.02.2011. 09:24

Pa ako hoće stvarni preokret, onda Dinkiću ne zavisi ništa od drugih - Treba samo da podnese ostavku. Ili je ovaj članak pokušaj da se Čedi uvuče pod krilo?

Petar

09.02.2011. 09:27

Ova Vlada i jeste i nije vladala, kako se uzme. Glavni "pokretac" i "pogon" koga i bez pogovora u ekonomskom delu slusali i doterali tamo gde smo je bio bas Dinkic (u delu Hronika vest: da je jos jedne osoba nadjena - umrla od gladi) . I sada kazu da covek govori "realno". Naravno, kada i sam zna sta je uradio sa nasom privredom. Nazalost, opozicija se samo formalno "bori", ali moj utisak je da im je "u zavetrini bez odgovornosti", sa dobrim zivotom od politike, sasvim lepo.

Tito 2.

09.02.2011. 10:49

@Željko - E moj druze nemoze to tako. Prvo lupas etikete bez pokrica. Procitaj uslove objave komentara u novostima. Ja i ti druze nismo sudije i dok sud ne dokaze da je neko L... niko nema pravo da ga tako nazivaAko je etiketiranje jedino sto znas nemoj molim te pisati komentare.

Zoran

09.02.2011. 09:40

Jedino URS, G17 i ministar Dinkić nešto rade, dok su ostali postali sami sebi dovoljni, žive u irealnom svetu marketinga, mere rejting i biraju mesta na kojima će se pojavljivati. Samo fabrike, investicije, radna mesta... to je jedina politika koja je preostala i koju promoviše URS.

duk

09.02.2011. 10:01

Stiropor revolucija, minut do 12, projekti hitno, sanse strucnim ljudima, promena postojecih kadrova! Po meni neopohodno je: formulisanje prave ideologije (vizija daleke buducnosti). Danas je najuspesnija kineska-uvesti sve sto je dobrokapitalistickog drustva a zadrzati sta je dobro socijalistickog (To je htela iMira Markovic).

Blue

09.02.2011. 10:02

„Preokret” se do sada desavao samo vladajucoj koaliciji. Iz srednje i bogate klase je presla u bogatiju, na stetu naroda koji je ispod linije siromastva. Sada je potreban „preokret” da tako i ostane.

Dragan

09.02.2011. 10:21

Uopste mi nije jasno zasto ste coveku posvetili ovoliko prostora u cenjenom listu. Covek se postavlja iznad i Vlade i naroda, kao najveci savetodavac u istoriji. A njegovi saveti su doveli do ovoga gde smo. Hvali se da je "uzdigao" Nis a zaboravlja da ga je prvo "sravnio sa zamljom". Unistio domace fabrike i banke a sada stranim daje po 10000 Eura i besplatno zemljiste da budu godinu dve pa posle... I ne samo Nis. I otkud bas u ovo vreme?... A sam je priznao da je sklon laganju kada zareba ..

vera Bojičić

09.02.2011. 11:23

@Dragan - I ja se pitam zašto mu dozvoljavate da ovoliko priča.

Namagarčeni birač

09.02.2011. 10:54

Voleo bi da mi G. Dinkić objasni ko vladajućoj koaliciji i njemu lično onemogućava da sprovede promene za koje tvrdi da treba da budu sprovedene. Moguće je da SNS i nema ideju sta treba da uradi ako dodje na vlast ali se stiče utisak da ni oni koji su na vlasti nemaju nikakvu pametnu ideju ili iskrenu zelju da te promene sprovedu

Tito 2 .

09.02.2011. 12:28

@Namagarčeni birač - Namagarceni pa nisi samo ti namagarcen. Vecina gradjana srbije je od l990 dobila samar od ove ili one organizovane grupe iliti stranke. Bilo kako bilo ovi koji su na poslednjim izborili se barem za cenzus imsju odgovornost pred srbijanskim ne samo srpskim narodom za duboku krizu u koju nas neznanjem uvedose. tehnoloska kriza je osnov nase bede a jedino mirnim putem moramo pokazati znanje koje imamo. dok ne poveruje u strucnost i mogucnost da imamo nov proizvod za trziste nema napretka

slobodan

09.02.2011. 10:59

Upravo Ti si osnovni uzrok gubitka poverenja u vladu. Mnoge si u ovoj državi oštetio. Mnoge doveo u zabludu, prevario. Odabranima si omogućio da se nepravedno obogate. Partijska podobnost je tvoj osnovni princip. U tome si višestruko prevazišao komuniste. Ubio si konkurenciju, stvorio monopole. Korupcija, nepotizam, nameštaljke, to su tvoja čeda. Tvoj rezultat je katastrofa! Moraš da odeš!!!

Srecko

09.02.2011. 11:03

hahahahaaaa,pa zar Vam je terbalo toliko vremena da prodje da bi ukapirali da vam treba hitan preokret. Mladjo K A S N O J E !!!!!!!

Miki

09.02.2011. 11:11

Ministar Dinkić je u pravu ...kao i uvek....ako je uspeo da dovede " Fijat" ne sumljam da će njegove nove ideje pomoći da Srbija krene iz mesta na kom tapka već duže vreme.

ivko

09.02.2011. 13:48

@Miki - Miki, prijatelju, mnogo bi ti bilo bolje da počneš (kako ti kažeš) da sumLJaš u svog voljenog ministra...

radna akcija

09.02.2011. 11:22

dokle ce vredni ljudi i ljudi od akcije biti razapinjani ....ko god uradi nesto dobro za ovu drzavu nadje se na udaru kvazi politicara i raznoraznih pametnica koji jedino sto rade je da sede pred racunarom i pljuju po svakome....Mladjo samo napred...hrabro ....

Saki

09.02.2011. 11:27

Opet ce pred izbore da izjavljuju da niko drugi sem njih nemoze ni bolje ni pametnije, kao da su oni jedni i jedini. Partije na vlasti treba stalno menjati da bi nam bilo makar malo bolje. Hoce li opet da padaju besplatne akcije od 5 evra kao visoku cenu mandata neodgovornih ministara?

milorad zlatiborac

09.02.2011. 11:33

pod hitno ostavke micunovic krkobabic sa platama i penzijama od milion dinaara da mladji ljudi dodju da se iskazu mladma ni posla ni penzije

radan

09.02.2011. 11:35

Ma daj,bezi bre vise......sta li si jos nesto novo smislio da neces mozda sad da nam das tih hiljadu evra?Sramota.....Na vece bozica prase se ne goji,kaze nas narod

Miloš

09.02.2011. 12:16

@radan - "Preuzimanje inicijative", u terminologiji Dinkićeve interesne grupe, znači kupovinu izbora novcem od Telekoma!

Mica

09.02.2011. 11:36

Gosp. Dinkić se stvarno trudi i svaka mu čast. On jedini preduzima konkretne mere i rezultati mogu odmah da se vide. Samo napred URS, imate moju podršku!

bg-fr

09.02.2011. 13:07

@Mica - Dakle nista novo, opet se pisu clanci kako vlast hoce, zasto nijedan novinar ne pita G-dina Mladju koliko se zemlja Srbija zaduzila od kako su oni na vlasti, o prijateljskim vezama necemo kao ni o steti koju su naneli zemlji. Naravno , za to postoji i odgovornost i ....

menjač

09.02.2011. 11:53

Ne samo da treba menjati, već se mora menjati!!! Ali ne bilo kako, nego baš ovako kako se u krenulo poslednjih nedelja - dovođenjem stranih investitora i otvaranjem novih radnim mesta širom zemlje. Rekonstruisati vladu i učiniti je efikasnom. Mora se konkretno i snažno napred, a narod se mora stalno podsećati da su tzv. naprednjaci bili deo one vlasti koja je ovu zemlju dovela na ivicu propasti i treba ljude naterati da se zapitaju da li to ponovo žele!

ZEMUNKA

09.02.2011. 11:58

Dinkić opet svima stavlja do znanja da ima prave ideje i rešenja koja sprovodi u delo...i to sa uspehom!!!!!!!!!

mara

09.02.2011. 12:21

"pucina je stoka jedna grdna", pa sad, ako se ne cita poezija ne moze se ni znati da je ovaj stih - naslov pesme jednog pesnika, koji jos i kaze "ja demokrat nigda nisam bio", ..tako da puk uvek treba da se buni, ali dok se buni treba malo i da se obrazuje - pa puku, tada, ne bi palo na pamet da aplaudira i klice tomi vucicu(nema "perisic"!). i nemojte posle da vam bude krivo ako na scenu, sa tomom vucicem ponovo stupe i ivan markovic i goran matic - posto se vec sunjaju po njihovim prijemima..

sava

09.02.2011. 12:24

Posle 3 godine vladanja, setili se da nesto treba promeniti...Sto? Pa predizborna godina.. Lose im se pise..Pravo pitanje je, dal je narod toliko glup, a sto je jos zalosnije, cini mi se da jeste i da ce opet nasesti na foru..

Binsiman

09.02.2011. 12:28

Hitan preokret!!! Da penzionerima umesto 500din za akciju da onih 1000e !!! Kada bi mu to upalilo... mislim da bi ga pustili da mirno da ostavku i napusti politicku scenu... u suprotnom sto bi rekao "Crni Gruja" ne gine im kuka i motika :)

duric

09.02.2011. 12:51

Uvodeci pricu o " velikom preokretu", koju ce forsirati i u predizbornoj kampanji, to je sigurno jedini nacin da kaze nesto novo a da pri tom pronadje novog krivca, gospodin D. omalovazava svakog gradjanina ove zemlje koji je jos ostao dovoljno snazan da procita vest u kojoj se gorenavedeni spominje. Gospodine D., Srbija nazalost jos uvek nije clanica EU ali zar toliko malo cenite gradjane Srbije, mislite li da oni "ne misle, dakle postoje"?!

lottus

09.02.2011. 13:02

Mladene! Ono sto su "sustinske" promene jesu izbori! Dosta je bilo, narod te je prepoznao pa sad cak i da vredis - kasno je!

johnyzvzezdara

09.02.2011. 13:12

Posle ovog sledi obecanje od 2000 evra. A mi gluvi, nemi, slepi! Svako strepi u sopstvenom mraku. Востани Сербие!

vlado

09.02.2011. 13:15

Kaze da ni SNS ne daje konkretna resenja pa sta hoce da njemu kaze pa da prepise sebi te zasluge,pa to niko u normalnom svetu nebi rekao,kako i sta bi radio kad bi doso na vlast pa tako i oni.Da li je taj g.Dinkic nekome rekao kako i na koji nacin bi on nesto sproveo u delo ne,nego radi sve na svoju ruku a posle to je dogovor Vlade Srbije,samo jedno za ovog ministra okani se vise i nas naroda a i politike nisi ti za to.

Джек

09.02.2011. 13:29

Кочије из блата не извлаче кочијаши већ коњи и волови.

sasa

09.02.2011. 14:02

pocinje skupljanje glasova sada ce opet pricati sta narod zeli da cuje a dan posle izbora nastavljaju se mutne radnje.ekonomija mu je u rukama koliko godina a gde smo mi sada.

Ognjen

09.02.2011. 14:17

Dinkicu,gotovo je!Nema vise ni sta da obecas kad je sve unisteno ili prodato..Dosta vam je..i previse.Najbolje u ovom trenutku za tebe i tvoje koalicione partnere da odete na Kipar,ili neko drugo ostrvo jer nije dovoljno samo da odete sa vlasti.Sto dalje odavde jer narod ne zaboravlja!

anicka

09.02.2011. 14:46

Kako te nije sramota Mladjane Dinkicu,napravio si koaliciju sa strankom Narodni Pokret iz Surcina gde je prvi covek Buha CUme,i nemoj posle da bude nisi znao ili nije istina! ! ! ! ! ! ! !

Goxi

09.02.2011. 14:50

Pa treba nam preokret i to veliki: nova vlada! Da možete odavno bi vi radili: ''bolje, efikasnije...'' Sve efikasnije uništavate Srbiju! Uzmi svoje akcije, daću ti i moje i što dalje Dinkiću. Srbija se budi, dolazi proleće, a vama je odavno vreme da odete!

Ozzy

09.02.2011. 15:02

Mladjo ne mozte vise nista da promenite,ko nas je doveo u ovakvu situaciju,ne moze da nas izvadi iz nje.Kja li sad obecanja slede?Narod se valjda opametio..

Srba Filipovic

09.02.2011. 15:04

Ovaj Dinkic je stvarno u pravu,bar u naslovu. Treba nam preokret,ali ne tako sto ce on ponovo da pokusa da prevari gradjane i da nastave da kradu i otimaju od naroda. Dinkic tako dozivljava preokret,da se stvari preokrenu u njegovu korist. Narodu je dosta svega,muka mu je od Dnkicevih lazi,1000 evra za akcije,desetina nikad otvorenih fabrika,milina radnih mesta koja ce jednog dana da otvori samo da jos neki milion evra stavi u svoj dzep. Dinkicu,posle promena sprema prugasto odelo!

Micanovic Slavisa-Mican

09.02.2011. 15:15

Ni malo se vise ne nerviram kada procitam izjave nasih vlastodrzaca.Oni su vec davno izbrisali sve granice bezobrazluka,pa mogu sada da lupetaju do mile volje!! Ne bih komentarisao ove njegove "genijalne" izjave,ali bih samo napomenuo ovom gospodinu,da nikada nece ni imati priliku da sedi sa SNS u vladi jer ce posle narednih izbora otici u istoriju,i on i njegova partija!!! A pomenutom gospodinu(koga sve ne zovemo gospodinom) ne smeta u vladi Dacic,Mrkonjic... E moj Dinkicu,nece moci vise...

Micanovic Slavisa-Mican

09.02.2011. 15:19

Ljudi ovo je covek od reci,da ne gresimo dusu! On kad nesto obeca,to mora da bude ispunjeno.Evo cist primer je cena akcija.Mi tih 1000 eura dobijamo sigurno.Ali pod uslovom da on i njegovi politicki saborci ostanu na vlasti,jos STO godina.Imajte strpljenja ljudi! Ps:ja strpljenja nemam,zato sam vec nabavio STIROPOR!

sale

09.02.2011. 15:36

pa Dinkicu ex-pertu, sta ti vise da promenis kad si sve unistio, a narod ako ponovo nasedne na tvoje prevare nece vise imati pravo da se buni, zato izbori sto pre i pamet u glavu

Miša Jončić

09.02.2011. 16:37

Svaki mesec oni najavljuju nešto fantastično, neku novu ideju, preokret, inicijativu, samo nikako to i da vidimo. Ja koliko znam kad se presipa iz šupljeg u prazno, rezultat je isti - VELIKO ništa!

Aleksandar Novaković

09.02.2011. 16:48

Ne razumem, čovek priča kao da je u opoziciji, kaže vremena za čekanje više nema. Pobogu čoveče a šta si ti radio svo ovo vreme do sad? A sad kad ti je Toma izveo više od 100 hiljada ljudi na ulice, sad ti je fotelja postala vruća stolica?

Bogdan Stojanović

09.02.2011. 16:51

Samo da znate gospodine Dinkiću, neće Toma sam da sedi na tom stiroporu...razmišljajte o tome

Кика

15.02.2011. 16:42

@Bogdan Stojanović - Је л на стиропору у ЦЗу? Тамо им је обојици место. Екс Тадућевом министруи што је толике хиљаде људи оставио без посла и покрао све што је стиогао, а Томи што се продао Западу....

MiliMaki

09.02.2011. 17:03

Istrošena priča, istrošen političar. Nama trebaju ljudi od akcije, a ne ljudi koji nude prazna obećanja

udruzenje SPAS Subotica

09.02.2011. 17:47

Srbija je zeljna pravde a ne "preokreta" vlasti koja vecito rotira u krug a nikada po vertikali.

Jovanka

09.02.2011. 19:40

Predlazem g. Dinkica za premijera! Dinkić može doneti promene u zemlji. Novu politiku naravno.

Indijanac iz Paracina

09.02.2011. 21:06

@Jovanka - A ja predlazem da se svi sklone a prethodno polaoze racun, gdje je silna lova koja je usla u ovu zemlju po vise osnova za ovih 11 godina, 72 miljiarde E. !!!

Goran

09.02.2011. 20:40

Dinkicev kadar Jelasic kojeg tako hvali je obezvredio nas dinar za 40% sa 76 na 106 i ode covek,a za posledicu imamo sve vise cene za isti taj procenat, vecu nezaposlenost, nelikvidnost preduzeca ,dali znate da je Dinkic imao predizborno geslo uoci izbora 2008 da 'zakucamo dinar' i stvarno ga njegov kadar i zakuca , strasno. te njegove subvencije iz budzeta kojima kao dovodi investitore su signal svim potencijalnim investitorima da ce dtzava da dotira 10000 eura za svako buduce radno mesto uzas

zoran2

09.02.2011. 21:30

sva sreca da je 9 februar pa je prosao ceo mesec( januar ) od njegove zadnje izjave kako je sve lepo i kako vlada odlicno radi i kako mi zivimo u blagostanju............................

Svetozar

10.02.2011. 00:33

"Imajući u vidu veliki ugled koji Stanković uživa u narodu i u struci, mislim da će on biti pravo osveženje za Vladu"ahahahaha....ugled....poverenje...Dinkicev "zemljak" je smenjen sa funkcije nacelnika VMA 31. marta 2005. i na sopstveni zahtev, penzionisan.Na licni zahtev 2007 god. razresen je duznosti predsednika upravnog odbora Jugoimport SDPR.Zasto?

miko

10.02.2011. 12:49

dinkic je grobar srpske privrede,gasenje radnih mesta, uvoz ,pad dinara,a onaj ko ga zeli za premijea neka ga vodi kuci pa neka ti naredjuje kod kuce