Mićunović: Raspad preti ko god da pobedi

Danijela MILINKOVIĆ

10. 09. 2012. u 20:58

Мићуновић: Распад прети ко год да победи
Predsednik Političkog saveta DS Dragoljub Mićunović: Biće više kandidata za predsednika. Tadić je hteo da ga svi vole i sad plaća ceh

DEMOKRATSKA stranka nalazi se u jednom od najprelomnijih trenutaka u svojoj istoriji. Ako ne uspemo da dođemo do saglasnosti oko programa i delovanja stranke u budućnosti, bez obzira na to ko će da bude na njenom čelu, ne isključujem ni da se posle izborne skupštine u novembru stranka podeli.

Ovo su prognoze prof. Dragoljuba Mićunovića, predsednika Političkog saveta DS, posle burne sednice Glavnog odbora demokrata, na kojoj je počela da se lomi sudbina nekada vladajuće, a sada najveće opozicione partije.

* Hoće li stranka novembarske izbore dočekati duboko razjedinjena? Preti li joj sudbina radikala?

- Ne verujem da postoji opasnost da se stranka, zbog unutrašnjih previranja, toliko uruši da doživi sudbinu SRS. U ovom trenutku, teško je predvideti da li ćemo novembarske izbore dočekati sa dubokim unutarstranačkim procepima, podelama na grupe i frakcije. Tačno je da se već stvorio utisak nesloge oko načina izbora na skupštini i time što su članovi GO iz Vojvodine i Beograda glasali “dirigovano”, došli su unapred organizovani na sednicu, uz obavezu da sede zajedno, gledaju kako glasaju Dragan Đilas i Bojan Pajtić, i sledili ih. To nije ostavilo dobar utisak na one koji su se autonomno, bez “pritisaka” opredeljivali.

RUŽICA DA OBJASNI * ŠTA vam sugeriše to što se i Ružica Đinđić, kako kažu, svrstala na Đilasovu stranu?
- I ja bih voleo da čujem njeno objašnjenje.

* Izjašnjavanjem za neposredne ili delegatske izbore postalo je jasno da i u samom vrhu partije već postoji jasna podela na “Tadićeve” i “Đilasove”...

- Pretpostavljam da svako ima neki svoj razlog zašto je glasao ovako ili onako. Što se mene lično tiče, nemam nikakvih ličnih razloga ili ambicija, DS je veliki deo mog života i neka vrsta mog “političkog dela”, zato me njena sudbina interesuje pre svega. Verujem da sam ja danas potrebniji DS nego ona meni. Ali, veoma mi je stalo da se stranka ne raspadne i ne ode u pogrešnom pravcu. Mogao bih u šali da kažem: “Oko mene se mogu svrstavati, ali ja ne moram ni oko koga”. Istini za volju, i sa moralnog stanovišta gledano, ipak je većinu čelnih ljudi u stranci doveo Tadić, zahvaljujući njegovim pobedama postali su politički faktori, ministri, funkcioneri, na neki način ih je stvarao. Ali, mene nije. Moglo bi se pre reći da sam u izvesnom smislu ja njega jer sam ga primio u stranku. Prema tome, ne zavisim ni od koga, niti se tako opredeljujem. Pristao sam da vodim Politički savet, na Tadićev poziv da bismo nastavili programsko opredeljenje DS ka EU. Stigli smo do statusa kandidata, okončali saradnju sa Haškim tribunalom, doneli niz reformskih zakona, uspostavili dijalog sa kosovskim vlastima. To su nesporni rezultati jedne politike koju sam podržavao i uz takvu politiku ostajem.

* Zbog čega mislite da bi bilo bolje da se išlo na neposredne izbore?

- Loše je za jednu stranku, u ovako ključnom trenutku, da se važne odluke ne prepuste članovima, kojih ima oko 180.000. Da čujemo njihovo mišljenje. To nije teško organizovati, ali onda ne možete da imate “kontrolu” nad glasačima, kao što je to moguće u slučaju delegatskih izbora.

* Mnogi smatraju da se glasanje o načinu izbora svelo na izbor za Tadića ili za Đilasa i da je gradonačelnik Beograda već dobio “prvu rundu” i više od toga?

PUCAJU NA BORISA IZ SVIH TOPOVA * DA li je trebalo da Tadić podnese ostavku posle izbornog poraza?
- Ne. I da je podneo niko je ne bi prihvatio. To nije učinio nijedan predsednik partije u Srbiji, ni Vuk Drašković, ni Koštunica kad je DSS pao na sedam odsto podrške.
Tadić je preuzeo stranku na osam odsto podrške, a doveo je na 22 odsto i sad se traži da podnese ostavku jer je izgubio izbore. To nije pravedno.
Ima i nečeg ružnog i zlog u tome što danas mnogi, koji su ga do juče obožavali i hvalili, sad pucaju na njega iz svih topova.

- Ne slažem se s tim. Očigledno je da su vojvođanska i beogradska grupa imale organizovan nastup na GO, da su ti delegati bili “usmeravani”, ali kada dođu iza paravana, na tajno glasanje na skupštini, pitanje je kako će se ko “potpuno sam” izjasniti.

* Kolike su Tadićeve šanse, kad je već izgubio većinu na GO?

- Ako u naredna dva meseca bude moguće da se više čuju i direktno i slobodno izraze članovi stranke, utoliko su Tadićeve šanse veće. To svi dobro znaju i zato se toliko insistiralo da se izguraju delegatski izbori, gde je “dirigovanje” uspešnije. To će se izbeći tajnim glasanjem, ali samo donekle. Ne smemo biti idealisti, ljudi se ne povode samo za interesom stranke, već i za svojim ličnim.

* Šta će se u DS događati naredna dva meseca?

- Veoma je važno da se podstakne debata unutar stranke i odbora. Ključno je da li DS može da sačuva svoj demokratski duh, debate, toleranciju i, što je najvažnije, postojanje jasnog programa kuda ide. Ona je, tokom godina na vlasti, zbog silnih koalicija u koje je ulazila, u mnogim praktičnim pitanjima izgubila orijentaciju. Pravila je mnoge ustupke, prepuštala čitave oblasti drugima na upravljanje. Moramo da vidimo da li stranka ostaje na pozicijama levog centra, sa socijaldemokratskim elementima. I da li pozivanja na nove reforme, kako se čuje od nekih, podrazumevaju neoliberalni koncept oslanjanja na krupni kapital. Ako to smatraju, moraju jasno da kažu, jer ne može stranka davati levi migavac, a voziti desno.

* Zašto mislite da stranka može da krene u ovom pravcu ukoliko na njenom čelu ostane Tadić, a sa Đilasom ne?

- Videli smo da sa Tadićem to i može, ali, naravno, uz značajne korekcije. Sa Đilasom ne znam, čini mi se da ne može, s obzirom na orijentacije koje se glasno čuju. Ako ostane Tadić, imaćemo politički kontinuitet u nameri da stranka istraje u realizaciji modernog proevropskog koncepta. Činjenica je da je Srbija, u dva Tadićeva mandata na čelu države, napravile značajne korake, podigla svoj međunarodni ugled... Taj rezultat je vidljiv i niko ga ne može osporiti. Kod Đilasa mi smeta odsustvo transparentnog programa i to što nema ideologije, možemo u koalicije sa svakim.

* Jeste li razgovarali sa njim, kakva je njegova vizija DS?

- Razgovarali smo malo, bio je na sastancima Političkog saveta. On je rekao da još nema program, ali da će njegova okosnica biti program DS. Rekao sam mu - u redu, onda ćeš morati da slušaš i zaključke Političkog saveta. U šali ili ne, tek uzvratio je: “Onda ću ukinuti Politički savet.” Đilas ima tehnokratsko-inženjerski pogled na svet, njemu je važan rezultat, nije važno kako se do njega dolazi.

* Očekujete li da na izborima bude više od dva predsednička kandidata?

- Zasad sam video najave Zorana Živkovića da će se upustiti u trku. Smatram legitimnim da se i Bojan Pajtić pojavi kao kandidat. On ima jasan socijaldemokratski program, dobio je izbore u Vojvodini, 15 godina je u DS i okrenut je stranci. Verovatno će biti još onih koji će pokušati da trče predsedničku trku. Međutim, svi mi, zasada, izgledaju sa manje šansi i međunarodnog ugleda od Tadića koji je bio osam godina na čelu i države i stranke.

* Hoćete li napustiti stranku ukoliko Đilas pobedi?

- O napuštanju stranke nisam nikada razmišljao. Ko zna, možda bi me u tom slučaju opet isključili iz DS. Stranci se to ne dešava prvi put da oni koji nisu po volji novim gospodarima - budu isključeni.

* Mislite li i vi da je Tadićeva najveća greška to što je bio previše bolećiv prema onima koji su loše radili? Kome, po vama, nije mesto u stranci?

- Na to pitanje treba da odgovori budući predsednik stranke. Mislim da je Tadićev najveći problem to što je želeo da ga svi vole. To je nemoguća ambicija i sada plaća ceh.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (132)

MatijaBG LDP/DS

10.09.2012. 21:43

Kad smo se mi iz LDP/a odvojili od DS/a i stvorili LDP,bila je ista prica....LDP je ukazivao sve ove godine Tadicu na pogresno okruzenje,na nesposobne ministre....ne vidim razlog da Tadic ne izadje i ne osnuje svoju stranku.Ubedjen sam da bi zadrzao svoje glasace,a ostatak DS/a,imajuci na umu ko bi u njoj ostao,zasluzuje da nestane.U kakvom god obliku,u DS/u ili svojoj novoj stranci,tadic je jako potreban Srbiji.Jedini od njih nije kompromitovan,iako su preko njega dugih prstiju punili dzepove!

Slobo NK

10.09.2012. 23:02

@MatijaBG LDP/DS - E neka, Matija, i ti nešto pametno kažeš.Boris je odavno upozoravan na podle kumove, na karijeriste po svaku cijenu, na podlace uz koljeno... Suludo je vjerovao da su iskreni, a oni nikad, ni danas, niti vole DS niti Srbiju, niti njega. Oni vole sebe, vlast i novac kojeg se dograbe. Ako Boris javno ne progovori onda neka i ide, oni će se međusobno 'iskrviti' Kandidata je previše, a svaki misli da je baš on predodređen za liderai čeka ga bogatstvo i Evropa.

DRAGAN

11.09.2012. 09:03

@MatijaBG LDP/DS - "Jedini od njih nije kompromitovan"??!! Kako ćeš da objasniš da se u Vatikanskoj banci, nalazi po dve milijarde dolara? Kako? Njihovim poštenjem? A da, ldp-ovci ste poznati po "šilerovskom poštenju"!

Tarabicevic

10.09.2012. 21:59

E vala ste i Vi tome doprineli, a da li ce te zbog svih steta i odgovarati vidit ce mo sta kaze Popis stanja ako se napravi i istrage koje se vode? Sta je vama u tim godinama sve to trebalo i cemu tolika gramzivost? Znate da se na ovaj svetdolazi i odlazi praznih ruku? Ili mislite da neki mogu nesto i poneti............... Pogledajte Sabirni Centar!?

Ljiljanica Bg

10.09.2012. 22:04

Hteo je da bude diktator naroda i dalje...narod ga je oterao 20 maja...zeleo je da bude diktator i svoje opozicione stranke...djiki i pajta ce ga oterati 10 og novembra kako stvari stoje...

Novosti

10.09.2012. 22:06

Najveci gubitnik ds a od osnivanja....e boki boki sta si doziveo...ponosio si se do juce..a sad te svi isprozivase iz rodjene stranke....vreme je da odes...

Blagoje Jovovic

10.09.2012. 22:15

Dace Bog, pa da se to raspadanje nastavi sa LDP-om, G17, SPS-om, DSS-om i SNS, radikali vec ugaseni i svi zadovoljni.

Hick Cyrillic

10.09.2012. 22:43

Ako izaberu Djilasa imace sansu u buducnosti. On ima iskustvo upravljanja velikim gradom, ima pricipe i u stanju je da pravi konstruktivne kompromise.

Pavlović

10.09.2012. 22:57

Dragan Đilas je trenutno na mestu gradonačelnika Beograda samo zato što SNS pokušava da mu pomogne u sukobu sa Tadićem , a smeniće ga u roku od 24 sata kada se obračun završi . Očigledno je procena da je Tadić daleko opasniji politički protivnik jer je odbio koaliciju po svaku cenu sa SPS , i po cenu da bude eliminisan sa funkcije i iz politike . Mislite o tome , naročito u Demokratskoj stranci !

Djenka

10.09.2012. 22:58

Samo da mi je znati koji je tvoj interes u celoj prici ti si stari svu ovu corbicu lepo zacinio pa merkas iz prikrajka u kojoj crkvi ces da se pomolis il kod Djikija il kod Bokija.

Lara Kroft

10.09.2012. 23:07

Mićune jedino ste vi pametni u celoj DS, naravno da se Ds potpuno urušuva, i da je ta stranka nastala da sistemski uništi našu državu. Mićune volela bih da se DS nikada ali nikada ne vrati na političku scenu Srbije.

sanja

10.09.2012. 23:12

Nadam se da će je svi uskoro zajedno napustiti a da će mo mi obočni građani samo pričati" bila jednom stranka nekih demokrata koja nam ništa dobro nije donela"!

ceca

10.09.2012. 23:13

Odoše svi oni u zaborav.Ovo su poslednji trzaji.Uskoro će shvatiti da nemaju zašta da se bore!

Hanibal

10.09.2012. 23:40

Dace Bog pa ce se moji snovi ostvariti !Ukinut ce se zuta boja !Podseca me na sumornost !

WLAISA

10.09.2012. 23:44

Svako ima neku svoju priču, a ustvari sve se svodi na borbu za prevlast,i interes...

Sinbad

11.09.2012. 00:18

DS deoba neminovnost,ali nije isključeno i potpuni nestanak sa mape stranaka Srbije.

maja

11.09.2012. 00:26

Sve to podseca na scenario po kome se raspadao SPS 2000.godine i SRS 2008.godine.

nina

11.09.2012. 00:27

Ispunili su zadatak - unistili su Srbiju, sada vise i nema potrebe da postoje.

Apis89

11.09.2012. 00:33

Demokrate se nece dugo izvuci iz opozicije zbog mnogih svojih greska i propusta,afera... dugo ce jos ostati u opoziciji.

Draguljce

11.09.2012. 00:34

Pitanje je opstanka demokratske stranke,raspad njenog stranackog vrha...

Dragutin Dimitrijevic

11.09.2012. 00:35

Ne zanima nas kakva cete opozicija biti...nama je vazno da ste opozicija,jer ste to zasluzili!

Fred

11.09.2012. 00:38

Ocekivalo se da ce demokrate izgubiti izbore...Mislim da ni sami nisu bili svesni koliko vise nemaju ni snage ni moci Iskreno,volim sto ih vidim u opoziciji...

Michoon

11.09.2012. 00:49

Ne razumem,sta bi to Ruzica trebala da objasni!Ona je podnela najvecu mogucu zrtvu demokratskih promena u Srbiji i nikom nista nije duzna.Naprotiv,njoj i svekolikom clanstvu duzni su veliko objasnjenje UPROPASCIVACI Demokratske stranke.

stanko

11.09.2012. 01:06

Bas me zanima kakvi ce komentari biti za 4 godine kad bude jos gora ekonomska situacija i jos vise nezaposlenih i bas me zanima da li ce tada i SNS i SPS odrzati glavne odbore . Jedino sam siguran da ce Dinkic ostati na istom mestu . On ume da prezivi svaku krizu i svaku promenu vlade .

Prava Opozicija

11.09.2012. 01:21

Znaci ode Tadic niz vodu.Tipicno Srpska posla. Dok je Jesicu namestao poslove i promovisao ga u velikog gradonacelnika bio je dobar, a sad... Djilas, Vucicev pobratim lepo mu je smestio u drugom krugu predsednickih izbora. Ma da sto je Tadicu zavukao Dacic niko nije. Lepo mu je vratio za onu koaliciju 2008. Meni jedino zao sto se od Zutog raspada sistema spasao   Dinkic i nasao nove zastitnike.

anton

11.09.2012. 02:23

Micune ti si predsednik politickog saveta stranke. Ti si taj koji je vodio kilavu politiku Isto kao i kad si bio predsednik DS-a. Mislim da ti je vreme da prepustis posao mladjima. Idi cuvaj unuke, praunuke, cukununuke, ti si svoje odradio.

Filip

11.09.2012. 03:01

Tadic pokusava da priznavanjem gresaka donekle "opere' sebe, ali mu to ocigledno ne polazi za rukom. Sto se vise pravda, sve vise gubi podrsku. Navodi da je trebalo da podnese ostavku jos 2008. godine kada je izabran za predsednika Srbije, pa 20. maja 2012. kada je porazen na predsednickim izborima. Prica, a ostavku nije podneo ni do danasnjeg dana, niti ce je podneti. Naprotiv, opet ce se kandidovati za perdsednika stranke. Da li da mu verujemo?

perica

11.09.2012. 04:24

Ipak je ovaj cika ponos zutih ,to sto je bio farban svim bojama sad je u prednost i zato se svim topovima puca na tadica a cika micun u pozadini "objasnjava" . Tesko ces covece objasniti i opravdati tvoju interesnu skupinu i ovakvo propadanje Srbije .......!

gasa

11.09.2012. 05:01

Ako ti je saradnja opetsa Haškim tribunalom i dijalog sa tzv. kosovskim vlastima rezultat politike kojom se ponosis, onda ni ne znaš sto ste tu gde jeste.

jovandeka

11.09.2012. 05:03

Neće vas gospodne Mićunoviću niko isterati iz DS,ali će vas Djilas garantovano poslati u penziju.I vaš ziheraški način rada u stranci je doprineo da DS padne.Ne može niko TAdića spasiti smene,pa ni tvoje prizivanje debata i razgovora.U ova dva meseca će svakim danom partijski poltronim,koji su do sada ljubili skute Tadiću svakim danom gledati kako da se umuvaju kod novog šefa.Medjutim Djilas je oštriji i osim tebe Mićune još dobar deo Tadićevih "ljubimaca" ode iz DS.

Tihomir

11.09.2012. 05:19

Kakav je ovo prevrtljivi komunjarski "demokrata". Djindjic ga je ubo u ledja, sad ce on nekog itd. "DS u jednom od najprelomnijih trenutaka u svojoj istoriji..." Bla bla pa sta? Ne tice ga se ni ostalih da je SRBIJA u jednom od najprelomnijih trenutaka u svojoj istoriji.

Archi

11.09.2012. 06:35

I sta ako se raspadnu? Treba li da svi placemo? Koliko su nam dobrog doneli, bolje da nestanu da se sutra ponovo ne vrate.

nidža

11.09.2012. 06:45

Podele idu linijama interesnih grupa. I kao i do sada, članstvo je tu da glasa a lideri nako toga dele plen. Strah od ponižene i prevarene baze tera vrh stranke da pribegne delegatskom principu. A raspad je neminovan jer su kohezione sile koje su ih do sada držale bili isključivo materijalni interesi (a što si više u vlasti to je gravitacija veća).

Тодор

11.09.2012. 07:05

Колико сте зла учинили народу и држави,расуло вам је преблага казна!

Margaret

11.09.2012. 07:07

To je vrlo,vrlo neprijatno kad izgubis poverenje u slucajnost i srecu.

прагматичан

11.09.2012. 07:21

Шта је ДС "доброга" Србији донела за задњих 12 година, сасвим логично и правично звучи да се распадну.Предлажем ДС да и овог пута буду прагматични

Siniša

11.09.2012. 07:40

Prosto uživam u agonji DS. Red je da DS plati za 20 godina ruženje i uništavanja Srbije.

negovani

11.09.2012. 08:20

Pa dobro Micune, da li ponekad, kada se ujutru probudis, pomislis da je mozda vreme za penziju. I DS svog Krkobabica za trku ima. Tesko DS moze napred, dok je vode ljudi koje je, uz sve postovanje, pregazilo vreme.

anabela

11.09.2012. 08:22

Tadic je proslost, iako se borio ipak je osvedoceni gubitnik. Kako ce sada kao takav da ima pobednicku viziju? Nikako. Treba prepustiti stranku mladjim ljudima, koji mozda imaju neku ideju sta i kako treba raditi. Ako ostane isto, i posle sledecih izbora DS ostaje u opoziciji.

radandco

11.09.2012. 08:24

Pocelo je pocelo. Ocekuje nas jos 2 meseca prepucavanja preko medija. Sav drhtim…

lidija

11.09.2012. 08:25

Mislim da Boris MORA da pobedi na unutarstranackim izborima, bas zbog toga da se tajkunima ne dozvoli pristup stranci, kako je rekao Tadic. Pretpostavljam da, kada se vec potegla ta prica, tu zaista necega ima.

siki

11.09.2012. 08:29

Sudbina DSa prevashodno zavisi od rada napredne stranke u novoj vladi. Ako naprednjaci ne urade nista za Srbiju i stanje bude jos gore, DS ce i pored ovih danasnjih nesuglasica unutar stranke opstati i na narednim izborima opet osvajaju vlast. A ako naprednjaci ucine da zivot bude bolji nego u vladi DSa, e onda ce ta stranka a i mnoge drug da potpuno nestanu i to zauvek a SNS ce u Srbiji da postane isto sto je danas Putinova stranka u Rusiji.

izvorni demokrata

11.09.2012. 08:54

To je vrlo poseban dan za vladavinu moci i prava, da kazem to na taj nacin.

Dragan

11.09.2012. 08:56

B.T. se ne skida sa Pinka, Prve, B92, RTS-a i televizija sa nacionalnom pokrivenoscu kao i u vreme poslednjih parlamentarnih i predsednickih izbora. Sada ima savet i resenje za sve probleme koje nije ni pokusavao da resi za vreme osmogodisnjeg upravljanja svim i svacim u Srbiji. S druge strane, D.M. (ima ga u svim tabloidnim i drugim medijima) postao cuvar reci i dela tog i takvog B.T. i veciti i jedini predsednik PS DS. Na toj funkciji moze ga zameniti samo neverovatna i jedinstvena J.T.

elektra

11.09.2012. 09:00

Politika ti nikad nije isla od ruke,pokusaj nesto drugo da radis,mada ti je vreme da se penzionises...

Vladimir

11.09.2012. 09:06

Gospodine Mićunoviću, upravu ste za većinu stvari koje ste izrekli.Ali i pored većinski negativnih komentara, nadam se da će g. Tadić opet stati na čelo DS-a, kao i Srbije, jer ipak i pored svih grešaka koje je pravio, na svu žalost, niko ne može da se meri s takvom političkom veličinom kakva je on. Čovek zaslužuje još jednu šansu, a grešio je manje od svih drugih.

Marko

11.09.2012. 11:18

@Vladimir - Čika Mićune,neosnovana odbrana.Boris se ponašao kao car. Vlada i Skupština su po njegovim direktivaama radile.Kakve je sporazume zaključio o Kosovu?Jesu li ih pravili nepismeni ljudi ili su ih namerno ostavljali neodređenim i nedorečenim da bi druga strana i tkz.Međunarodna zajednica mogli da ih tumače i sprovode po svome.?O ekonomskoj politici ne treba pričati,dovoljno je samo reći koliko je stotina hiljada ljudi ostalo bez posla za vreme njegove vlasti.To su mu "uspesi".

Što lupate čoveku minuse?

11.09.2012. 11:59

@Vladimir - Voleo bih i ja da Bota bude i dalje na čelu DS i da ih svede na nivo statističke greške, kao Vuk SPO.

Zeleni

11.09.2012. 09:16

Zaigrala mečka i pred vratima DS. Kako je radila, tako je i zaradila. Zadesiće je situacija isto kao HDZ u Hrvatskoj. U DS su bili i ostali goli lopovi. Njih interesuje samo njihov džep, a za srpski narod ništa, što potvrđuje državni budžet. Budžet je ogledalo države ! Treba vam svima suditi od Tadića ,Šutanovca, pa dalje.

karasdjordje

11.09.2012. 10:14

ja bih rekao da je zemlja na celu sa Tadicem u zadnjih 8 godina pocela naglo da siromasi tj. njeni gradjani a samo vlasnici krupnog kapitala i visoki funkcioneru su se enormno obogatili,dimnjaci na fabrikama su pogaseni

male sitnice život znače

11.09.2012. 10:16

A sve je počelo malom sitnicom, sam je sebi skratio mandat Predesednika Srbije. Od male grudvice pokrenula se lavina, koja će ih sravniti. Svaka čast onome koji ga je tako savetovao, spasio je Srbiju.

Jovan

11.09.2012. 10:21

Zamera se Djilasu da moze u koaliciju sa svakime. Nakon koalicije DS i SPS-a i nakon Tadicevog spektakularnog pomirenja sa SPS (koje je izveo u ime naroda koji je taj isti SPS ojadio zajedno sa amnestiranim radikalima i njihovim frakcijama i naravno nedirnutom i svemocnom "Sluzbom") niko vise iz DS-a nema nikakvo pravo da prigovara po tome pitanju. PA DS-u bi SPS bio idealan partner da ih je Ivica prihvatio, ali nije, gle cuda!

195 / 95

11.09.2012. 10:26

Kamo srece da nikada niste ni postojli. Upropastili ste sve sto se moglo a na kraju ste sami sebe

aca

11.09.2012. 10:49

Zamerate Djilasu da moze u koaliciju sa svakim a sta bi sa Botinom idejom da mu je SPS prirodni ideoloski partner ? Vecu glupost u zivotu nisam cuo. Kamo srece da su posle 5.oktobra i SPS i SRS bili ukinuti do ovoga ne bi doslo, Zoran bi bio ziv, i uveliko bi bili u EU. Pustite Djilasa da reformise DS i to je to. Bota se dovoljno pokazao. Vreme je za basket.

Mujikant

11.09.2012. 10:51

Ma raspascete se svi vi, I niko vam drugi nije kriv za to nego vi sami u stranci. Niste bili posteni prema narodu, narod vas je smenio, sad sami ispastajte.

Lek

11.09.2012. 13:23

@Mujikant - Ako su ukrali, na sud, pa oduzeti svu pokretnu i nepokretnu imovinu.

aca2

11.09.2012. 10:57

Djido, prvo sto ces da uradis kada dodjes na vlast , smeni onog poltrona iz Valjeva Milovana Markovica, koji je upropastio DS u Valjevu, ali se lepo udomio u Zeleznicama Srbije ( a i supruga u Komercijalnoj Banci). Zbog takvih likova DS je i dosao na ove grane. Bruka.

ceca

11.09.2012. 11:16

I najveća carstva su padala uzdrmana unutrašnjim sukobima.Pa zašto ne bi i jedna sranka u Srbiji kao na primer DS?

mica

11.09.2012. 11:40

Licno znam dosta ljudi iz vrha DS-a koji su poslednjih godina postali "tezi" milione evra. To je zapravo nas novac, novac ovog jadnog i napacenog naroda! Da li mislite da njih mi uopste interesujemo. Isti Tadic je menjao nekoliko vozaca da ga ne bi provalili da ide u svaleraciju. Ni Djilas nije bolji, naravno... Ne brinite za njih. Oni su obezbedili narednih 10 kolena...

Panonski-mornar

11.09.2012. 11:54

Od DS imamo samo dugoročnu štetu. Ovi teško da mogu biti gori. Nek idu u istoriju, a nama za nauk da brzo menjamo lošu vlast, a ne da sami daju ostavke.

L.A.Woman

11.09.2012. 12:20

Da zna crnogorska unija, sta je normalno, videla bi da Srbija ima svoju pravnu lepotu, i nebi vrsili kozmeticke intervencije.

maki

11.09.2012. 13:07

Djilas dobija ocigledno i to je kraj toj partiji.Ko ce normalan da ga glasa ?Tadic ostaje u stranci.Micunovicu i ti si gotov.Sve u svemu igraces ti sah na Kalemegdanu

Ljubica Ć.

11.09.2012. 13:18

Krajnje je vreme bilo i da se "raspadnu" obzirom da se ne "raspadaju" poslednje dve godine već su jedinstveni i idilični, puni entuzijazma i "boljeg života".

zao i zive u srbiji

11.09.2012. 13:28

Moram opet da se pozovem na moje iskustvo sa crnogorcima. U razgovoru ustanovim da nevole goste, onako iznenadjen upitam a zasto, mrsko im da spremaju i kuvaju, a potvrdjuju da obozavaju da su u gostima.

Vitez Koja

11.09.2012. 13:34

Mislim da nam je svima jasno čemu ovo vodi, cepanju i slabljenju DS-a. Prognoziram im sličnu sudbinu SRS-a.

Derancina

11.09.2012. 13:41

Rascep DS-a je neminovan, jel se nalazi u haosu, bez ikakve konkretne ideje ili dugoročne strategije delovanja.

Milenka S.

11.09.2012. 14:24

I ovi htedoše da nam vode zemlju? Pa oni u svojoj kući ne podnose jedan drugog. Mogu samo da pretpostavim kako bi da su osvojili vlast jedni drugima smeštali iz osvete a opet sve preko grbače nas. Ipalo je i bolje nego što sam očekivala.

NEŠA IZ NIŠA

11.09.2012. 14:29

Bio sam jedan od pionira gradnje DS u Nišu. Medjutim, protokom vremena, stranka je konstantno atrofirala, da je postao blam biti član. Morali smo da srušimo kuću, koju smo gradili sa puno ideala i ljubavi.

Micika79

11.09.2012. 15:02

Ko drugome jamu kopa, sam u nju upada... stara poslovica koja nikada nije izgubila svoj smisao. DS je pokušao da zavadi i dva oka u glavi, prljava kampanja, još prljaviji trikovi... hahaha... i šta sad, bumerang!

Deronjac

11.09.2012. 16:11

Do toga raspada je odavno doslo gospodine Micunovicu ali niko to nije hteo da prizna

zippo2

11.09.2012. 16:12

Slazem se sa vama da DS-u preti raspad ko god da pobedi jer su i clanovi uvideli da od vas nema nista.

ziponom

11.09.2012. 16:29

Mogu da vam kazem gospodine Micunovicu da ste se vi jedini usudili da nam kazete potpunu istinu o desavanjima unutar DS.

anoniman

11.09.2012. 16:48

Neznam kome treba raskol u Demokstarskoj stranki kada su postigli tri najbolje opcije, nasi građani putuju bez šengel viza, naši produkti na evropskom tržištu i formirana profesionalna vojska , nisu krivi za švedsku krizu i što da se dele nego da priznaju izborni neuspeh u Srbiji.Bolje da su ponovili izbore nego što su pravili koaliciju s Socijalističkom partijom Srbijom.u buduće pamet u ruke!

serbon

11.09.2012. 17:01

Zna Mićun kako se pravi raskol , zar je zaboravio da je upravo on kad je izgubio od Djindjića odmah napravio Demokratski centar. Može posavetuje mladje kolege kako se to radi

visnja

11.09.2012. 17:04

Ma na tudjoj nesreci sreca se ne gradi,tako da je DS definitivno osudjen na propast!!!

Strahinja

11.09.2012. 17:50

Najbolje bi bilo da Micunovic konacno sidje sa politicker scene i ode u penziju. Njegovim pogresnim i neobjektivnim procenama nema kraja.

AcaL

11.09.2012. 17:57

Odgađanje je bilo potrebni Tadiću kako bi dobio vrijeme za lobiranje u članstvu a ovo nazovinepristrano obraćanje Mićunovića je upravo to...Sad će biti intervju i sa Nedom, pa Čedom...Providno.

d

11.09.2012. 18:37

" Stranci se to ne dešava prvi put da oni koji nisu po volji novim gospodarima - budu isključeni."E i jeste nam vi nekakvi demokrati :-)

Mali bata

11.09.2012. 18:41

Primecujete! da njihovo ne znanje meni ne smeta cak sta vise ide na ruku.

Nikolina

11.09.2012. 20:02

Zar ne beše da se Tadić i Đilas vole kao otac i sin? Šta bi sada? Ljubav trajala do poslednje fotelje...

mile

12.09.2012. 18:21

sve je to politika sace se podele u vise partija pa eto ih ponovo zajedno u buducoj vladi lep potez nema sta ...