Majonez bacite, šećer zaboravite: 5 strogih pravila za dobru liniju žena u srednjim godinama

A. M.

23. 10. 2019. u 09:46

Мајонез баците, шећер заборавите: 5 строгих правила за добру линију жена у средњим годинама
Pet pravila nutricionista za dobru liniju žena u kritičnim srednjim godinama, kao i u trećem dobu. Ne treba razmišljati o količini hrane, već o namirnicama
ŽENE kada uđu u menopauzu obično dobiju nekoliko kilograma viška, koje teško "skidaju", ali uz pravilnu ishranu ovaj problem može lako da se reši.


U svakom životnom dobu treba prilagođavati ishranu, jer ono što mogu da pojedu tinejdžeri pravi je "otrov" za ljude u srednjim godinama i u trećem dobu. Ivana Slavkovski Bilić, holistički nutricionista, kaže da se žene goje jer jedu lošu hranu kao što je zasićena masnoća.


- U Srbiji se obično ne govori o hrani, već o nutrijentima i malo ko razume šta znači zasićena masnoća i odakle dolazi - kaže Ivana Slavkovski Bilić. - Najveći izvor zasićene masnoće su proizvodi životinjskog porekla: meso, mlečni proizvodi i jaja. Prepuni su zasićene masnoće i sve zdravstvene organizacije se slažu da bi unos manje količine pomogao u prevenciji mnogih bolesti, pa i nekontrolisanog dobijanja kilograma. Uostalom, gojaznost je faktor rizika za hipertenziju, rak, dijabetes i ostala hronična oboljenja.


Hrana koju bi trebale da jedu žene u srednjim godinama i trećem dobu treba da obiluje vlaknima, kao što su voće i povrće, mahunarke i integralne žitarice. Slatko treba izbegavati maksimalno, jer ljudski organizam uvek bira najslađu i najmasniju hranu, jer je razvijen takav nagon tokom evolucije. Nažalost, proizvođači hrane u supermarketima manipulišu bojama na pakovanju.


- Treba odoleti kombinaciji masno, slano i slatko - zaključuje Ivana Slavkovski Bilić.




Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

Катмер

23.10.2019. 10:44

Не бих ја потцењивао тај "нагон еволуције" (за масноћама) Само треба јести с'мером. Уосталом много има "научних" заблуда о правилној исхрани.