Jedite ovas i mršavite zdravo

V. N.

05. 02. 2018. u 11:20

Dijeta ovaj režim ishrane smanjuje apetit i pomaže da doterate liniju. Ova žitarica potpomaže smanjenju holesterola i rizika od pojedinih teških bolesti

Једите овас и мршавите здраво

Shutterstock

DIJETA sa ovsenim pahuljicama podrazumeva zamenu jednog ili dva obroka dnevno obrokom od ovsenih pahuljica. Ovas je veoma zdrav, jer ima niz korisnih sastojaka koji pomažu kod kontrole težine, smanjenja holesterola, ali i potencijalnog smanjenja rizika od određenih vrsta najtežih bolesti.

Dijeta sa ovsenim pahuljicama zasniva se na hranljivim materijama koje smanjuju apetit, a dobar su izvor ugljenih hidrata potrebnih za gubitak težine.


PRVI DAN


Doručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, kašika suvog grožđa, pola kašičice cimeta, kafa ili čaj

Užina: pola šolje borovnica

Ručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje manje masnog jogurta, banana

Užina: sirovo povrće

Večera: od 100 do 150 g piletine na žaru, zelena salata, pola šolje ovsenih pahuljica, puding bez šećera


DRUGI DAN


Doručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, kašika sušenih brusnica, pola kašičice cimeta, kafa ili čaj

Užina: jabuka

Ručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje manje masnog jogurta, šolja jagoda

Užina: šaka badema

Večera: od 100 do 150 g prženih ribljih fileta, brokoli, 100 grama kuvanog pirinča, šolja celera


TREĆI DAN


Doručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, banana, pola kašičice vanile, kafa ili čaj

Užina: dva mala kivija

Ručak: pola šolje ovsenih pahuljica, pola šolje obranog mleka, četvrtina šolje oraha, kašičica cimeta

Užina: jabuka

Večera: od 100 do 150 g ćuretine, pšenična zemička, šolja pečenih tikvica, šolja griza


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Ema

02.03.2018. 09:56

@džegodin siti - Cela ova ishrana je sa previse ugljenih hidrata. Banana je tu najmanji problem. I ja se gojim od ovsenih pahuljica i musli (kao sto je vec primetio jedan komentator). Osobama sa insulinskom rezistencijom ovakav nacin ishrane nikako ne odgovara.

Prasac

12.02.2018. 09:17

@Zoran - Sigurno si se ugojio, a pored si rasturao cokolade, slatkise, prasetinu i lokao rakiju. Ja sebe ne zavaravam kada se ugojim.