ZA one koji imaju nešto više masnih naslaga, preporučuje se dijeta od pet dana, pomoću koje mogu da se skinu suvišni kilogrami i zadržati dobra psiho-fizička kondicija.

Zbog stresa i nepravilne ishrane loše bakterije crevne flore nadjačavaju dobre i tako zaustavljaju ili usporavaju proizvodnju enzima koji su neophodni za varenje.

Problemi s organima za varenje dovode i do nagomilavanja toksina, a organizam traži alternativne načine da ih se oslobodi, pa ih skladišti zajedno sa masnim naslagama, najčešće u predelu stomaka.

Ova dijate eliminite takve negativne efekte. Sastojci koji se koriste pažljivo su probrani tako da omoguće da se ovaj proces okrene. Svaki sastojak je tu da poveća broj dobrih bakterija i pokrene proizvodnju enzima koji će razgraditi toksine i masne naslage.

Cilj programa je da se ubrza rad sistema organa za varenje, tako što će se potpomoći dobre bakterije iz crevne flore i pospešiti lučenje enzima. Upravo ove dve stvari su glavni razlozi zbog kojih organizam taloži masne naslage.

PRIMER JELOVNIKA

PRVI DAN

DORUČAK

1/2 grejpfruta, pola šolje pšeničnih pahuljica ili kuvanog žita uz 30 ml obranog mleka

RUČAK

Velika porcija salate začinjene kafenom kašičicom maslinovog ulja i supenom kašikom sirćeta ili limunovog soka, jedno tvrdo kuvano jaje bez žumanceta i 30 ml jogurta

VEČERA

80 g barene piletine 1/2 šolje kuvanog pirinča

UŽINA

Bela kafa

DRUGI DAN

DORUČAK

mandarina ili breskva (ili neko drugo sezonsko voće), pola šolje

pšeničnih pahuljica sa 15 ml jogurta

RUČAK

šolja supe od povrća, sendvič napravljen od jedne šnite hleba, salate po želji i parčeta mladog kravljeg sira. Uz to popiti 30 ml obranog mleka

VEČERA

80 g piletine pečene u rerni ili barene, 1/2 šolje kuvanog pirinča (bez ulja), pola šolje kuvane boranije (bez ulja), salata začinjena kašičicom maslinovog ulja i limunovog soka

UŽINA

Jedna kruška

TREĆI DAN

DORUČAK

Pomešajte 30 ml obranog mleka sa pola banane i 2 kašike pšeničnih klica.

RUČAK

Zelena salata izmešana sa pola šolje gnječenog mladog kravljeg sira, dva parčeta hleba i 17 zrna grožđa

VEČERA

Pola šolje krompir pirea napravljenog bez masnoće, pola šolje kuvane šargarepe, pola šolje kuvanog graška (sve bez ulja)

UŽINA

šolja mleka ili bele kafe bez šećera

ČETVRTI DAN

DORUČAK

Pola šolje mešanih pahuljica kuvanih u 30 ml obranog mleka, pola šolje soka od cvekle bez šećera

RUČAK

Sendvič napravljen od tunjevine, dva parčeta crnog hleba, luka, zelene salate i paradajza

VEČERA

80 g piletine barene ili pečene u rerni i pola šolje makarona kuvanih bez ulja

UŽINA

15 ml obranog mleka

PETI DAN

DORUČAK

15 mg svežeg soka od pomorandže, omlet napravljen od jednog celog jajeta, dva belanceta, brokolija i malo mladog sira

RUČAK

Velika salata izmešana sa 80 g pečene piletine iseckane na kriške, začinjena kafenom kašičicom maslinovog ulja i kašikom sirćeta ili limunovog soka

VEČERA

Jedna šolja testenine napravljene sa pireom od paradajza i pečurkama, paprikom i lukom, parče hleba i kuvanog brokolija, ili nekog drugog povrća, sve kuvano na vodi bez ulja

UŽINA

30 ml obranog mleka, jedna jabuka