Do savršenog struka možete da dođete lako, tvrdi Dejvid Zinzenko, autor knjige Zero Belly Diet. On kaže da je suština u izboru namirnica, a ne u izgladnjivanju. I preporučuje da jedete:

n Celo jaje. Nemojte uzimati isključivo belance, nego jedite i žumance. Iako ćete tako uneti više kalorija, snabdećete organizam i vitaminima koji utiču na metabolizam i sagorevanje masti na području stomaka.

n Pečeni krompir. Izbegavajte pomfrit, jer je pržen na masti, ali zato je pečeni krompir hranljiv i smanjuje apetit.

n Zobena kaša. Ona vas drži sitim i do četiri sata posle doručka, važno je samo da je spremljena na tradicionalan način.

n jabuke. Pošto su pune vitamina, a ne pijte voćne sokove, jer se u njima nalazi mnogo šećera pogubnih za stomak.

n Biftek. Bilo koji kvalitetan komad mesa je dobar za metabolizam. S druge strane, mast sa lošeg mesa može da uništi i zdravlje i lepotu.

n Senf. Ako volite da nečim premažete meso, onda izbegavajte kečap i majonez, nego se opredelite za senf. On je aromatičan, ima malo kalorija i dobar je za varenje.

n Spanać. Osim što sadrži vodu, pa ste posle njega duže siti, spanać sadrži i komponente koje uspešno smanjuju apetit.