NEGDAŠNJI Muzej "25. maj" bio je dovoljno prostran da udomi dela 170 izlagača iz svih sekcija ULUPUDS-a koji su prošli "filter" selekcione komisije i predstavljaju se publici na svom tradicionalnom 36. majskom salonu. I pored ovog impozantnog boja umetnika četiri izložbene sale deluju praznjikavo, jer upravo takav i jeste kvalitet izloženih eksponata. Podosta anahronog i kreativno tankog nije moglo da ispuni prostor pa ni da ostavi utisak stvarnog stanja na likovnoj sceni koju kreiraju domaći primenjaši. Zapravo, ostaje utisak da je stvarni život, realna scena - kvalitetniji od onog što ova smotra predočava.
Dobro "skrojen" prateći katalog deluje atraktivnije od izložbe, a uzme li se u obzir da fotografija ume da slaže onda se može shvatiti disharmonija između stvarnog i virtuelnog. Osim toga ovogodišnji katalog je u bezmalo četrdesetgodišnjoj tradiciji Salona prvi put štampan u boji.
Ipak, dogodilo se da su nagrade stigle u prave ruke i da laureati nisu samo najbolji među izlagačima, već, zaista, jesu kreatori onog što bi i na evropskoj sceni moglo da prođe kao kvalitetno i kreativno oblikovanje. Velika nagrada ULUPUDS-a pripala je Nikoli Kneževiću za rad "Solarni ulični koncept". Pet ravnopravnih nagrada dobili su Darko Kuzmanović, za zaista sjajnu skulpturu u pleksiglasu, koja čini rafinirano jedinstvo sa postamentom i u njega ugrađenim svetlom, Zlatko Cvetković, za "Nokturno u belom" (sekcija tekstil i savremeno odevanje), Nebojša Babić, za ubedljivo najbolje fotografije, Marijana Borenović, za nakit, i Slađana Danojević (sekcija keramike).