Zaječarsko ponelo priznanje „Miljenik potrošača“

Promo

13. 05. 2021. u 15:00

Zaječarsko, brend kompanije HEINEKEN Srbija, osvojilo je priznanje „Miljenik potrošača“, u kategoriji „Pivo“ u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koju tradicionalno organizuje udruženje Moja Srbija već 12 godina, uz podršku grada Beograda.

Зајечарско понело признање „Миљеник потрошача“

Foto:Promo

 Ovo priznanje koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, danas je zvanično uručeno predstavnicima kompanije, u Svečanoj sali Skupštine grada Beograda.

Zaječarsko pivo je brend koji čuva svoju dugu tradiciju, zahvaljujući vrhunskom kvalitetu i originalnoj recepturi. Simbol timočkog kraja i istočne Srbije, ali i svih potrošača širom zemlje koji su mu verni decenijama unazad zbog jedinstvenog identiteta.

Prepoznatljiv je po svojoj crvenoj etiketi, očuvanju ćiriličnog pisma na ambalaži i jedinstvenom ukusu. Zahvaljujući prepoznatljivoj gorčini, zlatnoj boji i osvežavajućem ukusu, Zaječarsko pivo postalo je omiljeni izbor potrošača širom Srbije, ali i regiona.

„Zaječarsko pivo je autentičan domaći proizvod i biser istočne Srbije koji poštuje i neguje tradiciju. Veliko nam je zadovoljstvo što su nam potrošači u Srbiji ukazali poverenje i zahvaljujući njima je naš brend poneo priznanje „Miljenik potrošača“. Veliki rad i posvećenost tima na očuvanju autentičnosti i recepture ovog piva, omogućili su da Zaječarsko više puta bude dobitnik nagrade potrošača za omiljeno pivo u Srbiji. U godinama koje su pred nama, nastavićemo da negujemo kvalitet i nastojati da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato“, istakla je Tamara Pajević, Group Brand Manager u kompaniji HEINEKEN Srbija, prilikom svečanog uručenja priznanja.

Foto: Promo

 

Društveno odgovorno i održivo poslovanje, duboko je ukorenjeno u sve korporativne i brend aktivnosti kompanije HEINEKEN Srbija, a samo kroz Zaječarsko brend u toku izazovne godine koja je za nama, realizovane su mnogobrojne aktivnosti. U saradnji sa Bankom hrane, zajedno sa potrošačima Zaječarskog piva, donirano je 100.000 obroka za ugrožene građane Srbije, a akciji su se pridružili i zaposleni u kompaniji, koji su donirali hranu.

Da Zaječarsko prepoznaje i čuva tradiciju i kulturno nasleđe, svedoči i projekat oživljavanja kulturne baštine juga Srbije, sa ciljem razvoja i podizanja svesti u javnosti o bogatstvu ovog dela naše zemlje. Plan je da se ovog leta u saradnji sa Udruženjem za negovanje tradicije „Višnja“, izgradi Zanatski centar u Nišu, koji će pored radionica obuhvatiti i centar za obuku i prekvalifikaciju zanatlija.

----------------------

Kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih u regionu.

Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Svetle, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Extra Filtrirano, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Birra Moretti, PilsPlus i Sajder Bandit.

Kompanija HEINEKEN Srbija je u poslednjih deset godina, u Srbiju investirala oko 200 miliona evra, od čega je u 2020. godini uložila oko 400.000 evra u društveno odgovorne projekte, uključujući donaciju od 100.000 evra za nabavku dodatnih respiratora za zdravstveni sistem i pomoć najugroženijima u borbi protiv virusa Covid-19, kao i 100.000 besplatnih obroka za ugrožene građane Srbije u saradnji sa Bankom hrane. Heineken Srbija nastoji da svakim svojim pokretom i projektom doprinese zajednici u kojoj posluje uz najviše standarde kvaliteta, poštujući ljudska prava i štiteći okolinu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

KLIKNITE ZA VIŠE VESTI

Komentari (1)