LIDL vrećice za voće i povrće – priroda je rekla „Da”
Znate li da ako je jednom nedeljno koristite, u proseku niste upotrebili 52 plastične kese, čime ste smanjili zagađenje prirode za 104 grama plastike godišnje?
Znamo da volite da birate i da se uvek trudite da izaberete ono što je najbolje za vas, vašu porodicu, prijatelje, a sve više ljudi obraća pažnju i na ono što je dobro za prirodu. Kompanija Lidl Srbija je zato prvi trgovinski lanac koji je uveo višekratne vrećice u delu sa voćem i povrćem, kao alternativu već postojećim jednokratnim.
Od početka godine u svim Lidlovim prodavnicama u Beogradu iz upotrebe su povučene plastične kese, dok su u ostalim gradovima uvedene veće kese od 50 mikrona, koje su izdržljive i pogodne za višekratnu upotrebu. Uvođenjem višekratnih vrećica za voće i povrće, kompanija Lidl Srbija otišla je korak dalje i korisnicima pružila dodatnu „zelenu opciju“.
Njihova prednost u odnosu na plastične kese pre svega se ogleda u činjenici da su napravljene od stopostotnog poliestera, zbog čega predstavljaju ekološko rešenje i imaju duži rok trajanja.
Znate li da ako je jednom nedeljno koristite, u proseku niste upotrebili 52 plastične kese, čime ste smanjili zagađenje prirode za 104 grama plastike godišnje?
„Zeleno“ + praktično = dovoljno
U pakovanju se nalaze dve vrećice, kako biste pri kupovini u jednu mogli da stavite voće, a u drugu povrće. Biće vam praktične za upotrebu i zbog svog kapaciteta, jer u njih staje do 5 kilograma namirnica. Ono što naši potrošači posebno cene je to što se prilikom merenja na kasi, automatski oduzima težina vrećice, takozvana „tara“, pa se zaista naplaćuje smo proizvod koji kupujete.
Kako ih održavate? Potrebno je da ih s vremena na vreme operete u mašini na 30 stepeni, osušite i spremne su za novu avanturu sa vama po Lidlovoj pijaci.
„Svako ima svoju ulogu u procesu promene sveta u kome živimo na bolje. Uvođenjem višekratne vrećice za voće i povrće, Lidl Srbija odgovara želji mnogih potrošača da izbegavaju plastiku za jednokratnu upotrebu prilikom kupovine, dok i sami – kao kompanija, brinemo da naši procesi budu što više ekološki“, poručuje Nikola Balaban, izvršni direktor direkcije Nabavka kompanije Lidl Srbija.
Verujemo u vaše izbore i verujemo da spadate u one potrošače koji žele zajedno sa nama da doprinesu očuvanju okruženja u kom živimo.
POSLEDNjI LOVAC NA NACISTE PROTIV REZOLUCIJE O SREBRENICI: Nije bilo genocida, ovo bi umanjilo značaj tog termina
Poslednjih godina često se susrećemo sa raznim pokušajima ljudi koji su pogođeni istorijskim tragedijama, ili koji imaju nameru da vode kampanju za tobože „humanitarne“ ciljeve, da tvrde da je njihovo pitanje ekvivalentno holokaustu, ili da je u stvari slučaj genocida, piše direktor Centra "Simon Vizental" dr Efraim Zurof za Jerusalem post.
17. 04. 2024. u 17:57
I ZVANIČNO: NIŠTA OD EU DOK KOSOVO NE PRIZNAMO Brisel sledeće nedelje ubacuje aneks iz Ohridskog sporazuma u Poglavlje 35
VIŠEGODIŠNjA dilema "Kosovo ili Evropska unija" koja je lebdela nad Srbijom, dobiće svoj praktični izraz sledeće nedelje sažet u bestijalnoj i zvaničnoj uceni Brisela - nema ništa od članstva u EU dok ne priznamo lažnu državu i pomirimo se sa njenim članstvom u UN.
17. 04. 2024. u 12:00
"MOGU LI DA VAS ZAMOLIM?" Bajaga održao čas kulture na RTS-u - snimak se širi mrežama (VIDEO)
JEDNA opaska legendarnog muzičara Momčila Bajagića Bajage tokom promocije reizdanja prve ploče Bajage i Instruktora "Pozitivna geografija", zabeležena kamerom RTS-a, postala je viralna na društvenim mrežama.
18. 04. 2024. u 10:17
Komentari (0)