NA TEHNIČKOM PADAJU KO KRUŠKE: Nova pravila za proveru ispravnosti vozila donela probleme vozačima

E. B. TALIJAN

09. 07. 2021. u 08:00

NEISPRAVNA signalizacija, ne radi žmigavac na retrovizoru ili zadnji brisač, pokvarena je prskalica za pranje šoferšajbne, treće stop svetlo gubi kontakt, puklo staklo...

Pop

09.07.2021. 08:51

Ако власник има могућност да пре техничког орегледа провери исправност то је добро да пре техичког исправи и поправи све недостатке. Само ипак мислим да претерују са појединим приговорима за каросерију као што су огреботине или мања улубљења исто тако важи и за затамњена задња стакла која по закону су дозвољена. Ипак колико видим мало им дају времена да коригују неисправности јер за три дана и да сам исправи није довољни. На западу је период од месец до три и доплаћујеш поновни преглед.

Vlad

09.07.2021. 08:59

80 procenata vraćenih vozila sa tehničkog pregleda govori o nesposobnosti onih koji su doneli ovakave zakone, ali i prikazuje nestručnost onih koji ih sprovode. U normalnim državama za ovakvu situaciju bi letele glave odgovornih političara, tehničkih lica i policajaca. Kada bi se i kod nas to desilo, verovatno bi se nadležni doveli pameti i svoje odluke uskladili sa stanjem našeg voznog parka. Ovako, po ko zna koji put sve se lomi preko leđa vozača a nadobudni policijski inspektori malteriraju i šikaniraju kontrolore na tehničkim pregledima i prete zatvaranjem i zbog najsitnije greške.

Kiza

09.07.2021. 09:52

Кад су код нас цене враћене након повећања (па и оног неоправданог)?! Никад!!! А што се тиче разлога за враћање са техничког очигледно је да ту неко лаже: власници ТП или саоб. полиција, пошто су из Управе саобраћајне полиције уверавали да мања напрснућа 'шоферке' или фара, мања спољашња корозија, огреботине и сл. НЕ утичу на техничку исправност возила! Или власници ТП из страха од губитка лиценце враћају и за оно што не треба, или УСП једно прича да умири возаче, а 'на терену' друго ради!? У сваком случају неко ту мути воду! Само кажем...

Neša

09.07.2021. 10:18

Cene će se vratiti na staro?!? Hajde i to da vidimo. Samo imaju neke izgovore. Ok, neka traže dlaku jajetu, ali zbog njihovih ili tuđih brljotina, vozači plaćaju. A pre neki dan sam bio (i prošao pregled). Obavili su ga za 30 minuta, ostalo vreme su obilazili oko auta i tražili neke gluposti (odvojila se jedna žabica 3mm, od 10 na plastičnoj lajsni iznad točka, sada ćemo vam progledati kroz prste, popravite to). A to nije tehnički, već estetski problem, kada se zagledaš. Bezobrazluk!

naravn0

09.07.2021. 11:00

da će da obaraju kad su u tehničkim pregledima priučeni ljudi koji nemaju ni znanje ni želju da preuzmu odgovornost... razmišljanje 99% ljudi u Srbiji - ne talasaj, radi najplastičnije što možeš pa neka se drugi zlopate... i obavezna zamena teza uvek i svuda - kao nije nam do cene tehničkog nego, eto, mi baš volimo da nas vi drndate zato što ste bukvalno shvatili preporuke MUPa i vraćate za svakakve gluposti koje ne utiču na bezbednost vozila.

Ime

09.07.2021. 11:59

Cene ce se vratiti, kad ja vratim godine unazad. Nema nista od toga. Mogu samo gore. A u danasnje vreme, lakse mozes spejs satl da registrujes nego kola. Strasno. Samo nesto izmisljaju.

Praetorian

09.07.2021. 13:07

Umesto da se olaksava zivot gradjanima, neko je odlucio da ovakvim suludim propisima taj zivot dodatno zagorca. Vozilo treba da ima ispravne svetlosne grupe, kocnice i drugo sto cini da se vozilo moze bezbedno koristiti. Kome je palo na pamet da se tehn pregled snima sa dve kamere!??? Ko to jos radi u svetu, igde? Kakve veze sa bezbednoscu ima ulubljeno krilo itd!??? Jel' neko ima imalo zdravog razuma kad propsisuje ovakve stvari? I sta - koliko ce biti manji prihod u budzet RS kad najmanje 300,000 vozila ne bude moglo da se registruje? Znaju li oni da u Americi sve to kosta 20 dolara i da tablice stizu na kucnu adresu? I - sta im fali? Sto ne kopiramo iz sveta ono sto funkcionise i - doprinosi kvalitetu zviota gradjana???

Nega

09.07.2021. 13:37

Itekako je problem cena tehničkog pregleda. Ovo je zgodna prilika da se iste podignu sa izgovorom da je porastao obim posla, glupost i ranije je pregledana signalizacija, vešanje, kočnice, izduvni gasovi i sve se završavalo u roku od 30 min. Na kraju krajeva više vremena je išlo na slikanje nego li sada na snimanje kamerama koje su stacionearne.

Pepe

09.07.2021. 14:03

Ne sigurno vozaci ne vide i ne zele da poprave, nego smo svi raspolozeni da vozimo krseve stare po 20 godina, i da se mucimo da nadjemo delove za njih. Umesto da nadjete nacin da pomognete ljudima vi jos povecavate cenu tehnickog pregleda, a i do sad je bila skupa registracija, znaci sad je jos skuplja. Svaki vozac sa najeftinijom registracijom, mora svaki mesec da izdvoji oko 2000 dinara da bi platio registraciju jednom godisnje. A gde je redovno i vanredno odrzavanje i ostali troskovi, plus preskupo gorivo. Placaju vam se takse i nameti, a putevi u selima skoro da ne postoje. a radi se za 35 i 40 hiljada mesecno. LOPOVI! Omugucite prvo standard ljudima i da zarade za solidan auto na svakih par godina, pa onda uvodite mere koje hocete. Ne treba pustiti vozilo koje je mehancki neispravno, ali mi recite kako utice prskalica za vodu za soferku, ili ostale gluposti koje ste naveli na voznju!?

Steve

09.07.2021. 14:08

Zivim vec 36godina u zemlji gde ne postoji tehnicki pregled i sve funkcionise bez problema Ukinite tehnicki pregled ili ogranicite na naj osnovnije kao kocnice, suspensen, svetla a ne da trazite dlaku u jajetu pa da vracate zbog napuklog zmigavca u suprotnom to je drzavna tiranija i oblik oporezovanja. Uporedite statistiku sa zemljama koje nemaju T. P. pa cete se uveriti i sami

Milorad

09.07.2021. 14:31

Prosek pregleda u Svajcarskoj 20 min do pola sata.Vozila koja su privatna kontrolisu se svake dvije godine, a sve ovo ako uporedimo sa evropom je samo dodatno uzimanje novca od naroda na pismen nacin, donesu se uredbe kao ona da vozila preko 10 godina idu dva puta godisnje na tehnicki, srecom da nije prosla, nista drugo nego cisti harac

Minja

09.07.2021. 14:46

Najlakse je ljudima skidati kozu sa ledja na svakom koraku dizati cene.podignu malo plate a sve ostalo mnogostruko poskupi pa ko je ovde lud?

Boban

09.07.2021. 14:49

vratice se malo sutra..sto skuplje,to vise para u dzepu!!nismo mi vozaci krivi sto su uvedena nova pravila..trazite vise para od onih koji su vam to i uveli..a mi da mozemo,mi bi vozili svi nova kola..tri dana da se otklone nedostaci???nije li to malo kratko vreme???samo tako nek se nastavi,samo napred!!!

Ismail

09.07.2021. 18:53

Lobi uvoznika novih automobila je korumpirao tamo neki komitet za saobraćaj da bi maltretirali građanstvo, jer nisu zadovoljni što sirotinja ne kupuje nove autombile

Boki

09.07.2021. 21:19

Haha prskalice za sofersajbnu. Vec vidim sledeci prekrsaj: Policija iskljucila iz saobracaja vozilo cija je sofersajbna uprljana muvama. Sta ovaj narod trpi to je neverovatno.

Pero

09.07.2021. 23:04

Vratiće se cene tehničkog istog momenta kad vlada smanji akcizu(znači nikad) Vratiće se i kad pojeftini profilisano gvožđe koje je prošle godine koštalo 80din/kg a sada 180din/kg samo o tome niko nepise . Dobili ste 100 pa 30 pa jos malo jos 30 eur ,pa znate li vi sta sve (bezvezno) moze da se kupi za te pare? Nepostoji roba široke potrošnje koja za poslednjih godinu dana nije poskupela bar za 50% al to nije bitno,bitno je da se ljudima što više zagorca život zarad bogaćenja sacice ljudi i da sve što se ni u jednoj od mnogo bogatijih zemalja neprimenjuje kod nas se primenjuje jer smo mi definitivno naj (ne)naprednija zemlja sveta sa najboljim standardom svaka nam čast I srećan odlazak svim normalnim koji će verovatno ako mogu što pre napustiti ovu Nebuloziju od države.

SOS 820044

10.07.2021. 09:30

Nikakav problem! Ja npr pre koju godinu nisam mogao da registrujem kola 2001 godište i još mi je trebao reatest plina i sve je izlazilo preko 500 evra. Registrovano sam kola u Eu Sloveniji za 370 evra. Inače na tehničkom za 20-25 minuta sve završiš. Ako ti nešto fali npr prva pomoć, ne radi žmigavac oni to napišu i imaš rok od nedelju dana to sa popravi. Poslom sam stalno po Eu i vidim da se tamo sve vozi. Jedina ograničenja su npr tamo gde u centar grada ne možeš bez euro 6.

prskalica za sofersajbnu

10.07.2021. 12:20

zivim u zapadnoevropskoj zemlji i ovde na tehnickom postoje laksa i teza ostecenja.ja sam pre mesec dana prosao sa tri laksa(pomenuta prskalica,jedno od svetala za tablicu i takodje tablice izbledele i izguljene).auto ima 25 godina pa se razume...na drugom,novom oslobodjen sam tehnickog prve 4 godine a posle toga sam obavezan da idem svake 2 godine sve dok auto ne napuni 10.tek posle toga -svake godine.

Razum

10.07.2021. 13:32

Dali je normalno da zato vracate ljude sa tehnickog. Ima li malo logike u svemu tome. U manjim sredinsma vlada opsti haos. Radnici i vlasnici uplaseni od kazni a obicni ljudi ne prolaze i ostaju bet auta zlo nastupilo.

Zika

31.07.2021. 05:31

Konacno novi propisi i uredbe. Kao i saobracajna policija po obicnim selima koja kaznjava seljaka. Malo je 8000 dinara tehnicki. Bar da bude 50 000. Uz to da se ne prolazi odmah vec iz nekoliko puta. I kada padne kisa i auto se pokvasi da ne prodje tehnicki jer je prljav. I to vozaci mora da postuju. A gorivo da bude 20 eur litar jer se zagadjuje okolina. Bravo funkcionerima i svima za bezbednost po rupama. Samo rokaju a narod placa. Ako smanju cenu tehnickog neka bar iz dvocifrenog puta prolazi narod tehnicki. Od 100 vozila da prolazi jedno. Niko ne shvata da smo u Srbiji ekonomsko jaki i za nas je to jeftino. Auto kome prskalice ne radu ne moze da hladi vozaca od vrucine.. jedva cekam malo da poskupi i gorivo da se smejem. Taj ko je propisao zakon nije bio lud. Jer svako pametan ne bi platio u srbiji za krntiju 8000 tehnicki a sa malom platom godinu dana radi da popravi krntiju jer nece da kupi nov auto da vozi po rupama i koje kakvim krpljenim bunarima po putu. Onda na tehnickom kazu da ne valja trap i krive felne i gume hahaha. Nego upregnite svinje magarce konje i volove i vozite. Vratice se u Srbiji saobracaj iz 1800. Godine.

ivanko

20.10.2021. 17:28

Ali realno nije da ne prodje tehnicki auto kojem ne radi 3. stop ili zmigavac u retrovizoru jer na ostalih 50% automobila to i ne postoji a ono sto posoji i u vecini slucaja i ne radi (barem ne u kompletu) su grejaci zadnjeg stakla ali to i ne gledaju a ukoliko su neispravni uticu direktno na bazbednost u saobracaju cim se steknu uslovi za stvaranje magle.