SRPSKI TURISTI PROLAZE KROZ PAKAO U HRVATSKOJ: Prevoznik ih ostavio na cedilu, mnogi morali da spavaju na ulici

Novosti online

26. 07. 2021. u 18:13

HRVATSKA ostaje popularna letnja destinacija za turiste iz Srbije, a autobuske ture se odvijaju učestalo, zbog čega mnogi biraju upravo tu vrstu prevoza kako bi stigli na primorje.

СРПСКИ ТУРИСТИ ПРОЛАЗЕ КРОЗ ПАКАО У ХРВАТСКОЈ: Превозник их оставио на цедилу, многи морали да спавају на улици

Foto: Free Images Pixabay

Međutim, naši putnici koji su preksinoć krenuli ka Puli, prevoznikom FlixBus, doživeli su "noćnu moru". Naime, nakon što se autobus pokvario, poručeno im je da se "snađu sami", a oni koji su juče planirali povratak - ostali na ulici.

- Ćerka mi je sinoć, u 21.45h, iz Beograda krenula za Pulu FlixBusom, da bi im se nedaleko od Rijeke, nešto iza 10h a usred nedođije na auto-putu (benzinske pumpe ni na vidiku), pokvario autobus. I čak bi se i sam kvar autobusa mogao nekako "progutati" da putnici satima nisu mogli da dobiju informaciju šta i kako dalje - te doći će zamenski bus, te neće doći, te predlog vozača da putnici skupe 300 evra za prevoz drugim vozilom do destinacije, da bi im na kraju, oko 16h, bilo rečeno da se o svom trošku snađu za prevoz do Rijeke, gde će ih čekati prevoz do željene destinacije, tj. Pule - podelila je novinarka Anne Marie Alves-Ćurčić na svom Fejsbuk profilu i dodala:

- Da skratim - umesto u planiranih 8.30h, dete mi je u Pulu stiglo nešto pre 20h - dakle, sa skoro 12-časovnim zakašnjenjem, skoro pa 24 sata od polaska iz Beograda. Prvi dan letovanja (plaćenog, jašta) – propao. Dakle, nikad više, ali nikad više FlixBusom - neprofesionalnost im je zaprešašćujuća. A evo, u međuvremenu saznah da su grupu putnika koja je večeras trebalo iz Rijeke da krene za Beograd ispalili par sati pred put, bez davanja ikakvog alternativnog rešenja - bukvalno su ljudi ostavljeni na ulici.

Na ovaj post nadovezali su se i neki drugi putnici, takođe nezadovoljni uslugom pomenutog prevoznika.


FlixBus: Bilo je teško pronaći slobodan autobus


Kako su rekli iz ovog prevoznika, veoma im je žao zbog neugodne situacije koju su putnici doživeli na putovanju iz Beograda prema Puli u nedelju u prepodnevnim satima zbog kvara na autobusu.

- U slučaju kvara autobusa u FlixBusu postoje posebni protokoli kojima upravlja Odeljenje korisničke službe i Odeljenje kontrole saobraćaja, a koje se kontaktira odmah po događaju od strane vozača ili partnera koji saobraća na određenoj liniji. Kada je autobus, na žalost, stao u blizini grada Delnice u Hrvatskoj, naša su Odeljenja odmah obaveštena o situaciji i pokrenut je standardni protokol. FlixBus tim odmah reaguje i u trenutku daje sve od sebe kako bi putnicima omogućio alternativan dolazak u krajnju destinaciju. Pojedini protokol zavise od trenutne situacije i lokacije autobusa u trenutku kvara pa je za neke potrebno duža, a za neke kraća reakcija i rešenje - navela je Petra Trojko, portparolka kompanije FlixBus.

Prema njenim rečima, u ovom slučaju, traži se lokacijski najbliži i najbrži način prevoza putnika u zamenskom autobusu ili drugom prevozu, kako bi se putnici što pre dovezli do krajnje destinacije.

- Nažalost, usled visoke turističke sezone, bilo je teško pronaći slobodan autobus koji bi brzo reagovao i odmah prevezao putnike. Deo putnika koji nije bio u mogućnosti da čeka FlixBus rešenje, u vlastitoj je organizaciji nastavio putovanje, dok je za preostale putnike osiguran taksi prevoz do krajnjih destinacija - navodi Petra Trojko.

Iz kompanije se nadaju da će putnici uprkos iskustvu na koje, kako kažu na žalost, iz ovog prevoznika nisu mogli da utiču, ipak provesti ugodan boravak u Hrvatskoj.


(Telegraf)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (12)