JAVNO preduzeće "Ada Ciganlija" nastavlja da ulaže u vizuelni identitet omiljenog izletišta. Tako će danas biti otvorene ponude za drvene tipske kućice, koje će od ove sezone krasiti deo Savskog jezera. Ideja je da u naredne tri godine ova novina bude proširena duž celog šetališta. Međutim, zakupce će to koštati više nego do sada.

Prvih devet kućica biće raspoređeno na pojedinim lokacijama, koje će naknadno biti objavljene. Zasada se ne zna da li će se u njima naći i prodavci kokica, ali izvesno je da će pod krovom drvenih objekata biti mali privrednici.


PROČITAJTE JOŠ:
FOTO: Kolaps tramvaja u Nemanjinoj

- Do sada je postojala praksa da oni koji zakupe prostor na jezeru donose svoju tezgu - kaže nam Miodrag Jović iz "Ade Ciganlije". - To se nije baš najbolje uklapalo u okolinu, ali pronašli smo rešenje. Želimo da unificiramo kompleks, pa su drvene kućice namenjene za prodaju voća, ceđenih sokova, suvenira, nakita, grafike, ali i drugih proizvoda.

Ponude zainteresovanih firmi za obezbeđivanje ovih posebnih objekata biće danas stavljene na sto. Komisija će ih razmotriti i odabrati najpovoljniju. Do 1. maja kućice površine oko tri kvadrata trebalo bi da budu završene i postavljene na Adi.

Uprkos dobroj nameri preduzeća da unapredi izgled izletišta, zakupcima to možda neće ići naruku. Njihov ugovor za prodaju proizvoda ističe 30. aprila, a da li će se saradnja sa preduzećem nastaviti, zavisi od visine najma koju Ada bude odredila.

- O kiriji ćemo razgovarati u narednom periodu. Zakupnina će biti nešto skuplja nego do sada, ali nastojaćemo da ne oštetimo nikog. Verujem da ćemo svi biti na dobitku - kaže Jović.

U okviru javne nabavke koja je raspisana početkom aprila za prodajne drvene kućice, uvrštena je i izrada osam novih osmougaonih "pečuraka" - stola sa četiri klupe.


PROČITAJTE JOŠ:
Stolovi u baštama pod konac

FRIŽIDERI SA SLADOLEDOM

KOMPANIJA "Frikom" imaće duž jezera postavljene sanduke sa sladoledima do jula, kada bi na njeno mesto mogao da dođe novi proizvođač ledenih poslastica.

Podsetimo, lane se Ada suočila sa velikim problemom, budući da proizvođači sladoleda nisu bili zainteresovani za prodaju, zbog visoke cene zakupa. Posle spuštanja najma i nekoliko propalih tendera, "Frikom" se upustio u ovaj posao.