Elektrobus čeka školsko zvono!

N. V.

sreda, 03. 08. 2016. u 22:15

Електробус чека школско звоно!

Ekološko vozilo sa punom baterijom pređe 20 kilometara,foto P.Mitić

Od Vuka do "Delta sitija" vožnja autobusom na baterije. Pet vozila biće u pogonu od početka septembra

BEOGRAĐANE neće prevoziti elektrobusi do početka školske godine! Uprkos najavama da će na liniju 1E, od Vukovog spomenika do "Delta sitija", izaći do kraja juna i odlaganja datuma početka saobraćanja nekoliko puta, u GSP "Beograd" kažu da će nova vozila na baterije, putnike početi da prevoze tek od septembra.

- Ponosimo se činjenicom da smo prvi u Evropi koji poseduju elektrobuse sa kondenzatorima visokog kapaciteta. Ovaj ponos i pozicija od nas zahtevaju i visok stepen odgovornosti prema našim sugrađanima i korisnicima javnog gradskog prevoza - objašnjavaju u najvećem gradskom prevozniku. - S tim u vezi vozila smo podvrgli rigoroznijim procenama bezbednosti nego što je prvobitno bilo planirano, iako su i prve testove vozila prošla sa najvišim ocenama. Sve ove procedure iziskuju određen vremenski period, pa je predviđeno da vozila budu u saobraćaju do početka septembra, odnosno dok naši najmlađi korisnici ne krenu u školu.

Iz GSP kažu da su zahvalni građanima što imaju razumevanja, a sve u cilju - ugodne i bezbedne vožnje.

Pet autobusa na baterije stiglo je u Beograd početkom jula. Oni će saobraćati na relaciji dugoj osam kilometara u intervalu od 12 do 13 minuta. Ovo moderno vozilo sa punom baterijom može da pređe 20 kilometara, što je otprilike kao relacija linije 23, koja povezuje Vidikovac i Karaburmu. Planirano je da vreme punjenja baterije za elektrobus bude od pet do osam minuta.


GARANCIJA DVE GODINE

Električne niskopodne autobuse proizvodi kineski "Hajger", a distributer je bugarski "Čeriot motors". Garantni rok na celo vozilo je dve godine, odnosno 200.000 pređenih kilometara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (7)

Dusan

04.08.2016. 08:21

Pre svega toga, trebalo je da podvrgnete rigoroznoj kontroli vase nevaspitane i proste vozace, koji se prema autobusima ponasaju kao da su tudji. Dzaba nama novi autobusi kad ih gospoda vozaci unakaze namerno u roku od odmah.

Dejanbg

04.08.2016. 12:58

@Dusan - Nisu vozači nego služba održavanja u GSP-u. Japanci kad su poklanjali one MAN autobuse su izričito tražili ( znajući o kakvim štetočinama se radi) da se u održavanju poštuju sve smernice proizvođača i barem 5-6 godina su žuti MAN busevi bili kao novi a i dan danas rade, dok se Ikarbusovi raspadaju vec nakon godinu dve ( kad ih GSP održava dok kod privatnika i oni traju)

Dikembe

06.08.2016. 01:20

Da Dusane to su prosti vozaci "B"kategorije ili uopste nemaju dozvolu,unistise autobuse.

Moci

08.08.2016. 12:23

Ovo je najbespotrebnija linija koja se moze uvesti odmah posle 36. Postoji tramvaj da ne pominjem 3 linije. Bolje da su napravili da kruzi po novom Beogradu kao nekada 67.

Rostic

19.08.2016. 04:29

Sve je to...super. Muci me cinjenica da ne pamtim kada sam zadnji put procitao vest da je nesto novo stiglo u neki drugi grad mimo BG-a i NS-a.