PEVAMO I KAD NAM SE VRIŠTI OD TUGE: "Frajla" Jelena Buča povodom kritika pevačima da kopaju krompir u doba korone

M.Ć.

04. 08. 2020. u 06:48

RASPLAMSALA se u poslednje vreme, i na internetu ali i u svakodnevnim razgovorima na ulici, diskusija o položaju muzičara u doba pandemije korone, kada su koncertne aktivnosti potpuno prestale.

ПЕВАМО И КАД НАМ СЕ ВРИШТИ ОД ТУГЕ: Фрајла Јелена Буча поводом критика певачима да копају кромпир у доба короне

Stefan Tomasevic/ATAImages

Nižu se statusi popularnih pevača na društvenim mrežama, potežu se argumenti o tome da li im treba pomoći ili ne, i zašto, stižu im i predlozi da mikrofon zamene njivom i rade za dnevnicu... Između ostalih, oglasila se i članica "Frajli" Jelena Buča, pokušavši preko "Fejsbuka" da mnogima koji kritikuju estradne zvezde predoči i onu drugu, manje blistavu stranu njihovog posla.

- Svi vide samo glamur i sjaj - navela je "frajla" Jela. - Iza toga stoji ceo život vežbe i rada. Na putovanjima se pređe i po 3.000 kilometara za sedam dana. Tu su nespavanja u svom krevetu, neviđanja porodice i prijatelja mesecima, pevanje i kada biste vrištali jer vam je neko javio tužnu vest, virusi, bolesti i totalna ukočenja na sceni, dok se smejemo vama, jer ste došli takve, nasmejane, da nas vidite.