Nepravedno zapostavljeni alati za promociju biznisa

Novosti online

26. 01. 2022. u 08:15

U današnjem svetu u kojem digital preovladava, uobičajena je zabluda da promocija biznisa mora da se oslanja isključivo na digitalno prisustvo i platforme društvenih medija. Ulaganje u online promociju je bez sumnje pametna investicija, ali ono što mali biznisi mogu da nauče od velikih brendova jeste da offline promocija i dalje ima veliki potencijal da efikasno privuče pažnju kupaca, kao i potencijalnih klijenata.

Неправедно запостављени алати за промоцију бизниса

FOTO: Depositphotos

Šta sve spada u offline promociju?

Offline promocija poslovanja podrazumeva marketing koji koristi sredstva koja za razliku od onih digitalnih mogu da se dodirnu, osete i iskuse. U ta sredstva, između ostalih, spadaju vizit karte, memorandumi, brošure, flajeri, baneri i slično. U tekstu koji sledi, saznajte kako nedigitalna sredstva za promociju mogu da privuku klijente. Ovi primeri mogu biti od koristi svim vrstama biznisa, bilo da li je u pitanju mala proizvodnja odeće, lokalna poslastičarnica ili škola jezika.

Brošure i flajeri

Brošure i flajeri su savršena opcija za biznise koji žele da privuku lokalno tržište.

Ukoliko postoje određene ključne reči koje se koriste na sajtu biznisa, savet je da se koriste iste te ključne reči u štampanom promotivnom materijalu kako bi se obezbedila dosledna komunikacija i kako bi isti potencijalni kupci mogli da pronađu sajt biznisa na pretraživaču zahvaljujući tim ključnim rečima.

Posteri i baneri

Posteri i baneri su odlični alati za brendiranje poslovanja. Istaknuti na dobro odabranoj lokaciji, oni omogućavaju da se poruka brenda jasno vidi i da dopre do velikog broja ljudi. Ako je cilj promocije da publika dođe na web sajt, onda je pametno da se na postere i banere doda QR kod koji će ciljana grupa skenirati i na taj način direktno pristupiti sajtu.

Brendirana vozila kao pokretna reklama koja radi 24h

U pitanju je jedan od najefektnijih načina da se za biznis vidi i čuje na što više lokacija.

Brendiranje vozila nude mogućnost konstantne promocije biznisa i naročito su zgodna kada se vozilo koje će se koristiti kreće u većem gradu gde je saobraćaj izraženiji. Sve što je potrebno jeste da se brendirani auto koristi, bilo da li se ide na sastanke, do kancelarije, benzinske pumpe ili kući nakon radnog dana.

Gde god da se auto nalazi, ljudi će zapaziti vozilo, pročitati poruku koja se nalazi na njemu i nesvesno će postati svesni brenda. U pitanju je je jedan od nenametljivih oblika oglašavanja koje radi za biznis 24 sata 7 dana u nedelji, a čiji efekti će potrajati dugo.

Brendirani kancelarijski i školski pribor

Kao isplativ način za promociju brenda koji se istovremeno može koristiti i za promociju i kao poklon ističe se brendirani kancelarijski i školski pribor. Ukoliko je cilj da se brend promoviše najširem spektru potrošača, univerzalni (i nimalo skupi) pokloni poput standardnih hemijskih olovki ili memo blokčića odličan su način za širenje poruka. Cilj je da poklon prihvati što više ljudi, ali i da ga koristi na svakodnevnom nivou, kako bi se doprelo do još masovnije publike. Sa druge strane, kao korporativni pokloni za biznis partnere, brendirani pribor je takođe odličan izbor, s tim što će se, u ovom slučaju odabrati nešto ozbiljnije i luksuznije varijante.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

EJ, LJUDI, ALI BUGARSKA... Ovom pričom je Nikola Jokić šokirao Amere