SRPSKO VOĆE I SIREVI MAME SVETSKE GURMANE: Ekipa "Večernjih novosti" na izložbi hrane u Dubaiju na kojoj učestvuju i naše firme

Novosti online

14. 02. 2022. u 12:14

MEĐU 4.000 izlagača iz 120 zemalja koji se predstavljaju na najvećem sajmu hrane u Ujedinjem Arapskim Emiratima, od 13. do 17. februara u Dubaiju, svoju ponudi promoviše 13 domaćih firmi. One su prošle selekciju Privredne komore Srbije i narednih dana imaće priliku da opipaju tržište Bliskog istoka, povežu se sa partnerma iz celog sveta, prošire izvozne teritorije, ili sklope poslove i potpišu ugovore.

СРПСКО ВОЋЕ И СИРЕВИ МАМЕ СВЕТСКЕ ГУРМАНЕ: Екипа Вечерњих новости на изложби хране у Дубаију на којој учествују и наше фирме

Foto: B. Caranović

Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije peti put organizuju učešće i promociju srpskih kompanija na ovoj izložbi hrane i prehrambene industrije u čitavom Golfskom zalivu.

Na našim štandovima našli su voće i povrće - sveže i prerađeno, smrznuto, pasterizovano i konzervirano, mlečni proizvodi, smrznuta i dimljena riba, morski plodovi, proizvodi od tartufa, ajvara, meda, supe, začini, čajeve, voćni sokovi i kašasti nektari, voćni džemovi i marmelade.

Foto: B. Caranović

Naši predstavnici kažu da su prezadovoljni i ako sklope jedan posao. Jedan sajam, jedan ugovor. Slično razmišljaju brat i sestra Ružica i Nenad Blizanjac koji vode malu porodičnu firmu “Mlekara Ub”.

- Ovo nam je prvi put da smo na “Gulfudu” i ovo doživljavamo kao šansu da promovišemo naše proizvode u ovom delu sveta i stignemo na ovo tržište koje je poznato kao zahtevno – kaže Ružica.

- Već smo svojim plasmanom zauzeli Rusiju, mnoge zemlje Evrope, Kinu...

Kako je dobijeno zeleno svetlo po pitanju sertifikacije za izvoz srpskih proizvoda na tržište Bliskog istoka, sad su još veće šanse da se i veći broj marketa, nego što je to sada obogati ponudom iz Srbije.

Gulfud se održava na 100.000 kvadrata, a svake godine poseti ga oko 70.000 posetilaca iz 100 zemlja. Ove godine naš štand je mnogo veći nego ranije i kako organizatori kažu, svaki put “osvojimo” više teritorije i bolju poziciju.

Na sajamu su pre svega ljudi iz industrije hrane, predstavnici maloprodajnih lanaca, uvoznici, od kojih je više od polovine iz Srednjeg istoka. Jedan deo je iz Azije, a desetak odsto iz Afrike, dok je mali deo posetilaca iz Evrope i Amerike.

Naše firme iz sektora hrane promovišu prizvodne programe i izvozne potencijale u jednoj od glavnih hala Trejd centra Arena, koji je rezervisan za nacionalne paviljone. Na njima će osim Srbije svoje najbolje zalogaje predstaviti i kompanije iz Italije, Francuske, Belgije, Nemačke, Rusije, Austrije, Španije, Holandije, Kipra, Grčke, Bugarske, Rumunije, Turske, Tunisa, Saudijske Arabije, SAD, Kanade, Brazila, Perua, Meksika, Indije, Egipta i Japana.

Uskoro opširnije

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

ŠOKANTNE PROMENE: Zaboravite tenis kakav ste znali, biće dibidus drugačiji! Evo kako će se ubuduće odvijati