REKREACIJA: Vežbe sa steperom za jake mišiće

Doktor u kući

28. 09. 2022. u 07:10

BEZ obzira na to da li imate idealnu ili prekomernu telesnu težinu, vaša forma može da bude dobra, jer ključno je da se sačuvaju jaki mišići.

РЕКРЕАЦИЈА: Вежбе са степером за јаке мишиће

Foto: Shutterstock

Kada su oni zategnuti i izdržljivi lako možete da oslabite. Osim toga, jaki mišići su ključni za vitalnu starost i zato je važno da se redovno rekreirate.

Za rekreaciju vam nije potreban ni fitnes centar ni trener već samo dobra volja. Da vežbate možete i kod kuće, u parku i da sami postavljate ciljeve i granice.

Vežbajte najmanje tri puta nedeljno. Ove vežbe su zahtevne, ali efikasne, rade se sa steperom.

Sklekovi

Ruke postavite na steper - da budu u širini ramena. Ukoliko želite težu varijantu, onda noge treba da su opružene, a lakša varijanta je da se savijenim kolenima oslonite na pod. Udahnite, pa se spustite grudima na dole, na izdisaj podižite se na gore vodeći računa da vam telo ostane pravo, a stomak uvučen. Ponovite 10 do 15 puta.

Istezanje nogu

Postavite vrhove prstiju ruku na potiljak. Zategnite stomak i ispravite leđa. Popnite se na steper sa strane pa slobodnu nogu podignite u stranu. Ponovite 15 do 20 puta sa jednom, pa zatim sa drugom nogom.

Zagrevanje

Laganim tempom penjite se i spuštajte na steper, naizmenično podižući kolena. Priprema za vežbanje treba da traje od tri do pet minuta.

Polučučanj

Zauzmite položaj polučučnja vodeći računa da su vam stopala obe noge u ravni. Podižite se na gore i prelazite na drugu stranu stepera. Odredite tempo koji vam odgovara i radite vežbu dva do tri minuta.

Skok - čučanj

Stanite ispred stepera. Zatim sa obe noge istovremeno skočite na steper i spustite se u čučanj, ali vodite računa da noge ostanu u širini kukova. Ponovite 10 do 15 puta. Napravite pauzu dva minuta, pa ponovite još jednom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

DA LI STE PRIMETILI? Kako je Kosjerina reagovala na reči Radeta Bogdanovića o ŽENAMA FUDBALERA