ISTRAŽIVANJE POKAZALO: O izboru hrane koju jedemo odlučujemo preko interneta i društvenih mreža

V. N.

12. 05. 2022. u 14:50

VELIKI britanski proizvođač mlečnih proizvoda naručio je studiju koja će proveriti koje su najčešće promene koje ljudi uvode u svoju ishranu i kako se na njih odluče.

ИСТРАЖИВАЊЕ ПОКАЗАЛО: О избору хране коју једемо одлучујемо преко интернета и друштвених мрежа

Foto Shutterstock

Uvodne najave govore u prilog tome da sve veći broj ljudi o načinu na koji će da se hrani odlučuje putem interneta, tačnije društvenih mreža.

Gotovo svaka peta odrasla osoba priznaje da se u odlukama o hrani potpuno oslanja na društvene mreže i da ih smatra legitimnim izvorom informacija pa je od 2.000 ispitanih samo 28 odsto reklo da se pre nego nešto ubace ili dodaju na svoj jelovnik provere da li te "činjenice" drže vodu.

Štaviše, pod uticajem društvenih medija više od četvrtine odraslih iz ishrane je potpuno izbacilo hleb, a više od petine je izbacilo mlečne proizvode.

BONUS VIDEO - UKUSNI KAVIJAR: U svetu je jelo bogatih, a u Srbiji su ga nekada jeli masovno i zvali "riblji ajvar"

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

I MI KREĆEMO PUT GRČKE Prvo oglašavanje Nikoline žene: Deca znaju sve, moramo biti hrabri