"МИЛАМИ" ПАТОФНЕ ЗА ДЕЦУ ЕВРОПЕ! Дечја обућа Компаније из Пожаревца испунила строге критеријуме и постала носилац националног жига

Ј. Су. - С. Б.

01. 03. 2021. у 10:38

МИЛАМИ ПАТОФНЕ ЗА ДЕЦУ ЕВРОПЕ! Дечја обућа Компаније из Пожаревца испунила строге критеријуме и постала носилац националног жига

Архива

ДЕЧЈА обућа компаније "Милами" добила је жиг "Чуваркућа" као потврду квалитета производа које генерације обућара ове фирме успешно израђују за малишане Србије и света. Компанија је израсла из пожаревачке породичне радионице "Мишић", основане 1967. Дуже од пола века заједно расту са генерацијама најмлађих који у њиховој обући праве прве кораке.

Бојан Мишић, власник компаније, очекује да ће "Чуваркућа" допринети већој препознатљивости њихових производа на тржишту.

- Квалитет, удобност, домаће порекло и модеран дизајн, наше су главне препоруке којима смо задобили поверење неколико генерација родитеља, али и испунили високе критеријуме неопходне да бисте конкурисали и добили жиг "Чуваркућа" - рекао је Мишић.

Водећи домаћи произвођач дечје обуће, препознат и цењен и на европском тржишту, носилац је колективног жига "Чуваркућа" у оквиру пројекта Привредне коморе Србије "Стварано у Србији".Трећа генерација обућара Мишић са тимом креативаца израђује удобну анатомску обућу од природних материјала модерно дизајнирану.

- "Милами" је породична компанија и наша деца носе обућу коју ми правимо. То је гаранција нашег квалитета, јер оно што је важно за нас као родитеље, још је важније за нас као произвођача - истиче Мишић.

Запошљавају више од 50 радника, а осим на домаћем, дечје ципеле и патофне продају и на великим европским тржиштима. Бренд "Милами" се налази на полицама више од 800 радњи широм региона, али и у Немачкој, Италији, Чешкој, Словачкој, Румунији, Бугарској.

Шест врста

ЖИГ "Чуваркућа" се налази на шест различитих врста дечјих патофни које производи "Милами". Компанија има једну од најразвијенијих платформи за онлајн продају дечје обуће са више од 500 различитих модела.

Архива

Промоција домаћих

ПРОЈЕКАТ ПКС "Стварано у Србији" усмерен је на подршку домаћим производима и произвођачима, као и на јачање свести потрошача о значају куповине домаћих производа. Породица "Чуваркућа" премашила је 500 домаћих производа из различитих сектора, од прехрамбене до модне индустрије.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)