Младен је давне 1952. основао обућарску радњу која је правила официрке, а данас израђује уникатне ципеле

ВН

02. 08. 2020. у 16:00

Младен је давне 1952. основао обућарску радњу која је правила официрке, а данас израђује уникатне ципеле

Фото приватна архива

КОМПАНИЈА Rish shoes у Тополи пример је успешног породичног бизниса.

Од занатске радионице за израду ципела, чувених "официрки" педесетих година прошлог века, захваљујући слози и вредном раду неколико генерација, изградила је бренд и постала извозник модне обуће. Акцију "Стварано у Србији" и жиг "чуваркућа" сматрају снажним адутом за домаће производе, који ће добити шансу да се врхунским квалитетом истакну у односу на друге.

Фото приватна архива

Tekst potpisa

Кроз три генерације у овом послу, чланови породице Ристић, која деценијама производи обућу од најквалитетнијих материјала, непрекидно проширујући и модернизујући асортиман, показују како су вредан рад и породична слога рецепт за успех.

Фото приватна архива

 

- Дуги опстанак на тржишту обликован је различитим изазовима, а највећи нам је веома здрава конкуренција која нас мотивише да увек будемо корак испред, иако је то понекад тешко - каже Александар Ристић, директор и представник треће генерације компаније Rish shoes. - Уз стално иновирање и спремност да се ризикује и инвестира, усклађивање с конкурентном ценом највишег квалитета материјала и израде производа, једини је начин да се остане на врху.

Према његовим речима, давне 1952. године Младен Ристић основао је обућарску радњу у Тополи. То је превасходно била занатска радионица за поправку обуће, али се с временом развила идеја о ручној изради обуће. Убрзо је постала радионица за израду квалитетних ципела, а најпопуларнији модел у то време била је "официрка". Радионица је била позната у читавој Шумадији, али се добар глас прочуо и по читавој Србији, па су из разних крајева долазили по препоруци код старог занатлије.

"ЧУВАРКУЋА" ПОДСТРЕК

ЖИГ "Чуваркућа" истаћи ће врхунски производ у мору других, па Ристићи у акцији ПКС "Стварано у Србији" виде велики подстрек за наше компаније које се могу похвалити домаћим производима врхунског квалитета.

- Веома смо се обрадовали када смо сазнали да се таква кампања води у нашој држави - каже Александар Ристић. - Треба дати предност производима насталим у Србији, а жиг "чуваркућа" веома је снажан адут који ће истаћи врхунске производе у мору других. Без дугог премишљања одлучили смо да се пријавимо за ову акцију.

Александар Ристић,власник фирме Rish shoes, Фото приватна архива

Tekst potpisa

У међувремену, Младенов син Зоран, решен да настави очевим корацима, учио је занат и, поред поправке, усавршавао израду обуће. Асортиман су чиниле женске, дечје и мушке ципеле различитих модела. Зоран је укључио у посао и супругу Гордану, која је, иако самоука, веома брзо успела да савлада и најкомпликованије обућарске послове. Постала је незамењив стручњак. Градећи позитиван имиџ код својих суграђана кроз тежак рад, њихова деца полако су се укључивала у посао. Тако у породици опстаје љубав према послу.

Фото приватна архива

 

- То постаје више као начин живота - додаје Ристић.

Млађа, трећа генерација, Наташа и Александра, створили су велики обрт у породичној производњи и тако је настао бренд модне обуће RISH, који се обраћа млађој, урбаној популацији. Први пут као бренд, појављује се 2014. на београдском тржишту у великом мултибренд ланцу, а годину дана касније, и у својој првој самосталној радњи. Ускоро се тиму прикључио и најмлађи члан Александар. Данас је бренд препознатљив и цењен, а RISH ципеле "шетају" широм света. Карактеристичан је андрогени стил код већине модела, инспирисаних трендовима светске моде, с фокусом на Италију и скандинавске земље. Поред дизајнерских колекција, производе обућу по жељи и мери клијента. Тако добијају уникатне примерке.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)