Зајечарско понело признање „Миљеник потрошача“
Зајечарско, бренд компаније ХЕИНЕКЕН Србија, освојило је признање „Миљеник потрошача“, у категорији „Пиво“ у оквиру кампање „Србија има квалитет“, коју традиционално организује удружење Моја Србија већ 12 година, уз подршку града Београда.
Ово признање које се додељује искључиво на основу гласова потрошача, данас је званично уручено представницима компаније, у Свечаној сали Скупштине града Београда.
Зајечарско пиво је бренд који чува своју дугу традицију, захваљујући врхунском квалитету и оригиналној рецептури. Симбол тимочког краја и источне Србије, али и свих потрошача широм земље који су му верни деценијама уназад због јединственог идентитета.
Препознатљив је по својој црвеној етикети, очувању ћириличног писма на амбалажи и јединственом укусу. Захваљујући препознатљивој горчини, златној боји и освежавајућем укусу, Зајечарско пиво постало је омиљени избор потрошача широм Србије, али и региона.
„Зајечарско пиво је аутентичан домаћи производ и бисер источне Србије који поштује и негује традицију. Велико нам је задовољство што су нам потрошачи у Србији указали поверење и захваљујући њима је наш бренд понео признање „Миљеник потрошача“. Велики рад и посвећеност тима на очувању аутентичности и рецептуре овог пива, омогућили су да Зајечарско више пута буде добитник награде потрошача за омиљено пиво у Србији. У годинама које су пред нама, наставићемо да негујемо квалитет и настојати да оправдамо поверење и признање које нам је дато“, истакла је Тамара Пајевић, Гроуп Бранд Манагер у компанији ХЕИНЕКЕН Србија, приликом свечаног уручења признања.
Друштвено одговорно и одрживо пословање, дубоко је укорењено у све корпоративне и бренд активности компаније ХЕИНЕКЕН Србија, а само кроз Зајечарско бренд у току изазовне године која је за нама, реализоване су многобројне активности. У сарадњи са Банком хране, заједно са потрошачима Зајечарског пива, донирано је 100.000 оброка за угрожене грађане Србије, а акцији су се придружили и запослени у компанији, који су донирали храну.
Да Зајечарско препознаје и чува традицију и културно наслеђе, сведочи и пројекат оживљавања културне баштине југа Србије, са циљем развоја и подизања свести у јавности о богатству овог дела наше земље. План је да се овог лета у сарадњи са Удружењем за неговање традиције „Вишња“, изгради Занатски центар у Нишу, који ће поред радионица обухватити и центар за обуку и преквалификацију занатлија.
----------------------
Компанија ХЕИНЕКЕН Србија представља произвођача пива који активно послује у две пиваре, Зајечару и Новом Саду. Док је пивара у Зајечару поносна на своју дугогодишњу традицију и пиварско умеће који датирају још од 1895, пивара у Новом Саду је једна од технолошки најразвијенијих у региону.
Основна делатност компаније је производња, дистрибуција и продаја пива. Портфолио брендова чине: Хеинекен, Хеинекен 0.0, Амстел Премиум Пилсенер, Капузинер Wеиссбиер, Крушовице Светле, Сол, Зајечарско, Зајечарско Црно, Зајечарско Еxтра Филтрирано, Лашко Златорог, Лашко Златорог 0.0, Лашко Малт Миx 0.0, Бирра Моретти, ПилсПлус и Сајдер Бандит.
Компанија ХЕИНЕКЕН Србија је у последњих десет година, у Србију инвестирала око 200 милиона евра, од чега је у 2020. години уложила око 400.000 евра у друштвено одговорне пројекте, укључујући донацију од 100.000 евра за набавку додатних респиратора за здравствени систем и помоћ најугроженијима у борби против вируса Цовид-19, као и 100.000 бесплатних оброка за угрожене грађане Србије у сарадњи са Банком хране. Хеинекен Србија настоји да сваким својим покретом и пројектом допринесе заједници у којој послује уз највише стандарде квалитета, поштујући људска права и штитећи околину.
Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна
У ПОТРАЗИ сте за станом у центру града који је довољно изолован од градске вреве, окружен зеленилом и реком, а с друге стране вам је подједнако важно да кварт има одличне саобраћајне везе са свим деловима Београда?
18. 04. 2024. у 10:00
БОРБА ЗА ПРВИ КОРАК И ДАЉЕ ТРАЈЕ: Меридиан фондација још једном помаже лечење Анастасие Митић (ВИДЕО)
АНАСТАСИА Митић је дете које многи у њеном окружењу називају “малим херојем” и чију животну причу прати непрестана борба од самог тренутка рођења.
13. 04. 2024. у 10:00
ТРЕЋА НЕДЕЉА У ЗАВОЈИМА: Нина показала ране на ногама
ГЛУМИЦА Нина Јанковић доживела је неугодну повреду.
22. 04. 2024. у 10:38
Коментари (1)