Зајечарско понело признање „Миљеник потрошача“

Промо

13. 05. 2021. у 15:00

Зајечарско, бренд компаније ХЕИНЕКЕН Србија, освојило је признање „Миљеник потрошача“, у категорији „Пиво“ у оквиру кампање „Србија има квалитет“, коју традиционално организује удружење Моја Србија већ 12 година, уз подршку града Београда.

Зајечарско понело признање „Миљеник потрошача“

Фото:Промо

 Ово признање које се додељује искључиво на основу гласова потрошача, данас је званично уручено представницима компаније, у Свечаној сали Скупштине града Београда.

Зајечарско пиво је бренд који чува своју дугу традицију, захваљујући врхунском квалитету и оригиналној рецептури. Симбол тимочког краја и источне Србије, али и свих потрошача широм земље који су му верни деценијама уназад због јединственог идентитета.

Препознатљив је по својој црвеној етикети, очувању ћириличног писма на амбалажи и јединственом укусу. Захваљујући препознатљивој горчини, златној боји и освежавајућем укусу, Зајечарско пиво постало је омиљени избор потрошача широм Србије, али и региона.

„Зајечарско пиво је аутентичан домаћи производ и бисер источне Србије који поштује и негује традицију. Велико нам је задовољство што су нам потрошачи у Србији указали поверење и захваљујући њима је наш бренд понео признање „Миљеник потрошача“. Велики рад и посвећеност тима на очувању аутентичности и рецептуре овог пива, омогућили су да Зајечарско више пута буде добитник награде потрошача за омиљено пиво у Србији. У годинама које су пред нама, наставићемо да негујемо квалитет и настојати да оправдамо поверење и признање које нам је дато“, истакла је Тамара Пајевић, Гроуп Бранд Манагер у компанији ХЕИНЕКЕН Србија, приликом свечаног уручења признања.

Фото: Промо

 

Друштвено одговорно и одрживо пословање, дубоко је укорењено у све корпоративне и бренд активности компаније ХЕИНЕКЕН Србија, а само кроз Зајечарско бренд у току изазовне године која је за нама, реализоване су многобројне активности. У сарадњи са Банком хране, заједно са потрошачима Зајечарског пива, донирано је 100.000 оброка за угрожене грађане Србије, а акцији су се придружили и запослени у компанији, који су донирали храну.

Да Зајечарско препознаје и чува традицију и културно наслеђе, сведочи и пројекат оживљавања културне баштине југа Србије, са циљем развоја и подизања свести у јавности о богатству овог дела наше земље. План је да се овог лета у сарадњи са Удружењем за неговање традиције „Вишња“, изгради Занатски центар у Нишу, који ће поред радионица обухватити и центар за обуку и преквалификацију занатлија.

----------------------

Компанија ХЕИНЕКЕН Србија представља произвођача пива који активно послује у две пиваре, Зајечару и Новом Саду. Док је пивара у Зајечару поносна на своју дугогодишњу традицију и пиварско умеће који датирају још од 1895, пивара у Новом Саду је једна од технолошки најразвијенијих у региону.

Основна делатност компаније је производња, дистрибуција и продаја пива. Портфолио брендова чине: Хеинекен, Хеинекен 0.0, Амстел Премиум Пилсенер, Капузинер Wеиссбиер, Крушовице Светле, Сол, Зајечарско, Зајечарско Црно, Зајечарско Еxтра Филтрирано, Лашко Златорог, Лашко Златорог 0.0, Лашко Малт Миx 0.0, Бирра Моретти, ПилсПлус и Сајдер Бандит.

Компанија ХЕИНЕКЕН Србија је у последњих десет година, у Србију инвестирала око 200 милиона евра, од чега је у 2020. години уложила око 400.000 евра у друштвено одговорне пројекте, укључујући донацију од 100.000 евра за набавку додатних респиратора за здравствени систем и помоћ најугроженијима у борби против вируса Цовид-19, као и 100.000 бесплатних оброка за угрожене грађане Србије у сарадњи са Банком хране. Хеинекен Србија настоји да сваким својим покретом и пројектом допринесе заједници у којој послује уз највише стандарде квалитета, поштујући људска права и штитећи околину.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)