Рецепт за успешно пословање: Бригом о потрошачима и запосленима до успешног пословања

Промо

14. 05. 2021. у 16:00

КОМПАНИЈЕ које су имале разрађене канале онлине продаје, одговарајуће платформе и апликације, још више су утврдили своје позиције на тржишту изненадним проманама у начинима пословања насталим услед пандемије у претходној години.

Рецепт за успешно пословање: Бригом о потрошачима и запосленима до успешног пословања

Фото: Промо

Свакако, лојалност купаца се гради годинама на основу функционалности, перформанси и квалитета производа, па сама онлине продаја није увек довољна и није увек једини избор.

Нека предвиђања су да ће се, без обзира на то што су се опустили у онлине куповинама, након потпуне стабилизације стања услед епидемије, купци вратити старим навикама и том личном искуству куповине у малопродајним објектима. Управо због тога је од изузетне важности да они који имају разгранате малопродајне мреже широм Србије и велики број запослених, одоле свим изазовима данашњице и сачувају број радних места.

Компанија Форма Идеале, није само сачувала, већ је и увећала број људи које запошљава у малопродаји у 2020. и 2021. години. То само значи да, без обзира колико да је добро развијена онлине продаја, кључну улогу игра и традиционалан начин куповине, као и да су корак испред конкуренције они који су разумели потребе својих потрошача и пре и за време пандемије, али и градили поверење како кроз онлине продају, тако и ширењем продајне мреже.

„Одговорно смо стали пред купце и омогућили смо им да опреме и улепшају свој дом у готово сваком граду у Србији и ближимо се отварању 40. салона. Поред тога, омогућили смо им куповину у нашој Интернет продавници, која је покренута још пре више од десет година. У међувремену смо им омогућили да артикле погледају виртуално у свом дому кроз апликацију, самосталну монтажу, пратећи наша видео упутства за склапање намештаја и пружили смо им практичне савете кроз компанијски блог. Такође, од недавно пружамо и свакодневну подршку на нашем wебсите-у кроз Ливе Цхат платформу, која им је доступна свакодневно у периоду од 8 до 22х. Преузимање партнерског односа са купцима је одговоран чин, јер ви тиме постајете и саставни део њихових домова и свакодневице, а свакако важну улогу у наведеном процесу игра комуникација. Она мора бити правовремена, пажљиво уређена, разумљива и доступна пре свега циљној групи којој се обраћамо и то у сваком тренутку“, одговорили су нам из компаније Форма Идеале на питање на који начин се њихова компанија приближила купцима и како је стекла поверење.

Фото: Промо

Разумевање потреба потрошача и квалитетна понуда више од две деценије уназад, избацили су компанију Форма Идеале у сам врх произвођача квалитетног и модерног намештаја, па су и награде које су уследиле биле само потврда за добро урађен посао.

Управо због оваквог приступа купцима није случајно да је у 2020. години компанија Форма Идеале изабрана за победника „ТОП 50 најбољих онлине ствари у Србији“ у категорији Дом и забава.

„Велико је задовољство што смо освојили награду, посебно када се узме у обзир да су у нашем избору, поред стручног жирија, учествовали и читаоци. Ово је знак да Форма Идеале и даље носи титулу лидера и иноватора и када су нове технологије у питању, али и да је синоним за дом и породицу. Трудићемо се да наша веза са купцима буде још јача и да им пружамо оно што очекују,” рекао је Александар Ружесковић, директор Маркетинга компаније Форма Идеале, приликом доделе награда “ТОП 50”, и још једном истакао колико је за ову компанију важна повратна реакција њихових потрошача.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)