ПРАВА ИДЕЈА У ПРАВО ВРЕМЕ: Београђани покренули и успешно разрадили бизнис у јеку кризе изазване вирусом корона

Новости онлајн

14. 04. 2021. у 17:54

У ЈЕКУ глобалне кризе изазване вирусом корона троје Београђана добило је идеју и покренуло успешан бизнис осмисливши услугу која до сада није била доступна у престоници. Јелена Петровић, Јована Величковић и Бојан Пецарски до идеје су дошли када су остали без вина а у току је био полицијски час.

ПРАВА ИДЕЈА У ПРАВО ВРЕМЕ: Београђани покренули и успешно разрадили бизнис у јеку кризе изазване вирусом корона

Фото: pixabay

Јелена Петровић, један од оснивача фирме "Пиће на точкиће" испричала је како су дошли на идеју да суграђанима омогуће да им пиће буде доступно 24 часа.

– Једне вечери током изолације, а након напорног, радног дана, уживали смо у укусу француског розе вина. Након што смо попили флашу, схватили смо да немамо где да поручимо такву врсту пића у вечерњим сатима. Продавнице нису радиле, а достава се односила углавном само на храну. Схватили смо да у граду од 2,5 милиона становника, не постоји опција доставе пића на адресу. Тако се родила идеја о сајту Пиће на точкиће!

Јелена је испричала да су у бизнис уложили приватни капитал, а да су се на тај корак одлучили јер су веровали у идеју до које су дошли.

– Прва идеја се јавила још летос, али смо са озбиљнијим припремама кренули половином септембра прошле године. Као неко ко води рачуна о свим детаљима, ништа нисмо желели да препуштамо случају. Требало је доста ствари урадити –  пронаћи локал, израдити web сајт, изабрати вина које желимо, запослити људе и папиролошки све испратити и средити. Средином јануара смо били спремни за почетак - каже Јелена.

Посао су брзо разрадили, клијенти су препознали погодности које нуде, а посебно је важно било то што је за испоруку потребно највише 60 минута, и то у периоду од 12 поподне па чак до 4 ујутру.

Изабрали су прави моменат за покретање једног оваквог бизниса, имајући у виду ограничавајуће околности кретања купаца. Верују да ће посао опстати и након завршетка пандемије:

– За овај старт-уп, корона јесте била основ идеје, као и мере које су тада владале, али сматрамо да ће се у будућности све више људи окретати овој методи набавке и поручивања. Е-цоммерце је све популарнија реч и на нашем поднебљу. Узор нам је била Дриззлy платформа која постоји дуже време (и пре короне). Она је забележила огроман успех, а недавно је продата Уберу за велику своту новца.

(Банкар.рс)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)