ВУЧИЋ О ЦЕНИ БЕОГРАДСКОГ МЕТРОА: Неће коштати мање од 4,4 милијарде евра

Танјуг

26. 11. 2020. у 13:05

ВУЧИЋ О ЦЕНИ БЕОГРАДСКОГ МЕТРОА: Неће коштати мање од 4,4 милијарде евра

Фото: Танјуг/Зоран Жестић

ЦЕНА метроа у Београду неће бити нижа од 4,4 милијарде евра, каже председник Александар Вучић, уз опаску да коначна цена још није дефинисана, јер пројекат није завршен.

- Сигуран сам да цена пројекта неће бити нижа од 4,4 милијаде - рекао је Вучић на конференцији за новинаре након потписивања Споразума влада Србије и Француске о сарадњи у области спровођења приоритетних пројеката у нашој земљи, упитан колико ће оквирно коштати пројекат метроа.

Он је навео да је то огроман новац и огромно улагање, али да ће драстично утицати на повећање БДП у наредним годинама, посебно у 2022. и 2023. години, у којој Србија жели да, како је рекао, настави са успесима у поређењу са свима другима.

Вучић каже да се води конзервативна економска политика и да Србија неће дозволити да јавни дуг пређе 60 одсто БДП без озбира на сва улагања и мере.

- Хоћемо да сачувамо сигурност земље и наших потомака. Наша политика је да размишљамо о деци и не оставимо превелике дугове - казао је Вучић.

Он је навео да очекује да се заврши посао у вези са продајом Комерцијалне банке и додао да ће бити враћен део дугова.

Казао је и да ће се улагати, наводећи као пример да је Француска у овој години уложила 500 милијарди евра више од планираног, а да је Србија уложила шест милијарди, што говори о разлици две економије, али и о томе да је Србија, пропорционално својој економској снази, улагала много.

Одржан ниво просечне плате, врло добар резултат

Председник Србије Александар Вучић рекао је данас да је просечна плата у Београду остала на нивоу од 625 евра, а на нивоу целе Србије на 509 - 510 евра.

"То је, у условима велике кризе изазване пандемијом корона вируса, врло добар резултат", рекао је Вучић.

Он је то навео након састанка са француским министром Франком Ристером.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (9)

Bane

27.11.2020. 11:05

Da li ce izgradnju metroa da finansiraju svi gradjani Beograda ili samo oni koji zive i rade u delu grada kroz koji on prolazi? Nije pisteno da ga otplacuju oni kojima takav nece biti potreban. Moji deda i baba su pre 40 godina finansirali izgradnju tramvajske linije na Novom Beogradu iako nikada nisu koristili tramvaj a veoma retko su isli na Novi Beograd.