КОМПАНИЈА dm DROGERIE MARKT: Успешно и стабилно пословање и у изазовним околностима

Промо

16. 11. 2020. у 16:15

ОСТВАРЕН промет у Србији од 15,6 милијарди динара, што представља пораст од 17,7 одсто, док је на нивоу дм групе у Европи остварен промет од 11,5 милијарди евра. Девет новоотворених и укупно 106 продајних објеката у Србији, са преко 1.100 запослених;

КОМПАНИЈА dm DROGERIE MARKT: Успешно и стабилно пословање и у изазовним околностима

Фото: Промо

Висок ниво друштвено одговорног пословања компаније потврђен је трајним повлачењем пластичних амбалажних кеса из продаје и највећом акцијом пошумљавања у земљи;

Мото компаније Заједно једни за друге добио је додатно значење у 2020. години кроз различите видове подршке, као и Цовид бонус у износу од 18.000 динара за сваког запосленог.

Прилагођавајући се изазовним околностима у којима се нашла читава глобална заједница, компанија дм дрогерие маркт успешно је заокружила 16. годину пословања у Србији са забележеним растом од 17,7 одсто и оствареним прометом од 15,6 милијарди динара. У финансијској 2019/20. години, највећи дрогеријски ланац у Европи учврстио је позицију стабилне, успешне и одговорне компаније.

Компанија дм наставила је експанзију на домаћем тржишту и, са новоотворених девет дрогерија, проширила своју продајну мрежу на 106 објеката у земљи, чиме је и број запослених премашио 1.100 људи. У отварање нових продавница и модернизацију постојећих уложено је више од 548 милиона динара. Изванредан раст промета захтева и велике складишне капацитете, те се модерно опремљен дистрибутивни центар компаније простире на скоро 11.500 квадрата, а за логистику и снабдевање дм дрогерија задужено је преко 200 запослених.

На нивоу Групе, дм дрогерие маркт остварио је промет од 11,5 милијарди евра, а тренутно послује у 13 земаља Европе, са мрежом која броји 3.765 дрогерија и више од 62.600 запослених. 

- У овој најизазовнијој години, како за пословну заједницу, тако и за читаво наше друштво, показали смо да, као компанија, можемо да послујемо стабилно и у непредвиђеним околностима и да брзо и адекватно реагујемо на све изазове. Најважније је што смо и у тим тренуцима успешно одговорили на потребе наших купаца.

На нивоу компаније, велику захвалност дугујемо нашим запосленима који су показали изузетну пожртвованост и преданост у ванредним околностима и зато је овај пословни успех посвећен управо њима. Из дана у дан прилагођавали смо се измењеним условима рада и успели да, уз све примењене мере, дм дрогерије одржимо безбедним местом за боравак како запослених, тако и купаца. Такође, веома смо захвални свим пословним партнерима чија нам је подршка била нарочито драгоцена у новонасталој ситуацији. Поред нових инвестиција и пројеката, годину за нама обележио је и низ друштвено одговорних иницијатива којима већ традиционално потврђујемо нашу спремност да заједницу у којој послујемо свакодневно чинимо бољим местом за живот свих нас - поручила је директорка дм дрогерие маркт Србија и Северна Македонија Алеxандра Оливера Корицхи. 

И поред изванредног додатног улагања у здравствену сигурност и безбедност купаца и запослених, дм је у претходном периоду значајно снизио редовне цене више од 2.300 производа из комплетне понуде, чиме се на тржишту додатно диференцирао као место повољне куповине.

Са асортиманом који броји близу 14.000 производа, дм продавнице важе за место куповине свега на једном месту, почевши од сегмента лепоте, природне козметике, органске хране, личне хигијене, све до производа за домаћинство и негу беба. Ослушкујући потребе купаца, дм је почетком јула ове године лансирао и нову услугу брзе испоруке производа у сарадњи са платформом Глово која је за сада доступна у Београду, Новом Саду, Суботици, Крагујевцу, Нишу и Панчеву. На овај начин производи из дм-а могу да стигну до купаца за свега сат времена.

Понуда која је на располагању за доставу путем ове платформе свакодневно расте и  обухвата преко 1.200 производа различитих сегмената, укључујући и разноврсни асортиман органске хране и производе за здравији живот и имунитет. 

Фото: Промо

 

Упркос ванредној здравственој ситуацији у земљи, дм је уложио додатне напоре и успешно спровео пројекат националног преуређења дрогерија, како би купцима омогућио још пријатнију куповину и унапредио асортиман у складу са њиховим потребама. У новој пословној години компанија је постала богатија и за преко 300 артикала који су у нашој земљи ексклузивно доступни само на полицама дм дрогерија. Такође, у 2020. години дм је наставио да проширује понуду домаћих произвођача, те тренутно купцима нуди скоро 1.500 производа домаће радиности.

Поред тога, дм је један од највећих понуђача приватне робне марке на тржишту Србије, са више од 3.000 производа. Добро познати дм брендови – Балеа, алверде, дмБио, бабyлове, Денкмит и други гарантују идентичан квалитет у свих 13 земаља у којима компанија послује. Са портфолиом од око 350 производа у оквиру приватне робне марке органске хране дмБио, дм се убраја у највеће понуђаче органске хране у Србији, а из дрогеријског ланца поручују купцима да им је тако на располагању органски квалитет по супер цени.

У оквиру компаније дм ове године обележавају се и јубилеји најпрепознатљивијих линија приватне робне марке. Бренд Денкмит који осваја домаћинства у Србији од 2004. године, када је компанија дм дрогерие маркт стигла у нашу земљу, прославио је 30. рођендан, док су Балеа, чувени бренд за комплетну негу и хигијену тела, као и Донтодент линија за одржавање оралне хигијене, присутни већ 25 година на европском тржишту.

Водећи се циљевима одрживог развоја, дм у понуди има преко 1.000 производа који представљају одговарајуће еколошке алтернативе производима које свакодневно употребљавамо, попут органске хране, сертификоване природне козметике и еколошких производа за домаћинство.

Оријентација компаније ка одрживости у различитим сегментима пословања осликава се и у подршци дм-а локалној привреди. Годину дана након што су се производи развијани у оквиру пројекта дм Инкубатор нашли у дм дрогеријама, дрогеријски ланац је наставио са улагањима у њихов даљи напредак, што је резултирало продајом преко 95.000 ових артикала од јуна 2019. године до данас. На полицама се налазе 72 домаћа производа дм Инкубатора, од којих су поједини већ понели ознаку Чуваркућа, којом Привредна комора гарантује висок квалитет и домаће порекло.

Компанија дм једна је од првих у земљи која је у октобру 2019. у потпуности повукла пластичне амбалажне кесе из продаје, а купцима наставила да нуди, као еколошке алтернативе, папирне кесе, трајне торбе и велике памучне дм торбе са доживотном гаранцијом.  

У протеклој пословној години компанија је наставила своју традицију одрживог пословања о чему сведоче и рекордни резултати прошлогодишње масовне садње у оквиру пројекта Засади дрво, који дм спроводи заједно са Адриа Медиа Групом и институционалним партнерима. Ова јесења акција ушла је у историју јер је у једном дану посађено чак 51.000 младих садница. За предстојећу јесен, коју носиоци овог пројекта дочекују са великим ентузијазмом, постављен је нови циљ о пошумљавању 100 локација широм наше земље. 

  

Годину је обележио и јубиларни десети рођендан бабyбонус програма, када је за програм пријављено више од 45 одсто новорођених беба у Србији. Кроз бабyбонус програм компанија је у овој пословној години поклонила свим пријављеним бебама 600.000 пелена и наставља да буде поуздан партнер њиховим родитељима кроз подршку у прве две, најзахтевније године живота новорођенчета.

Пословни подухвати дм-а праћени су, као и сваке године, друштвено одговорним пројектима и донацијама, које су посебно биле у фокусу након избијања глобалне пандемије. Компанија је у пословној 2019/20. години кроз различите врсте донација уложила 10,8 милиона динара намењених унапређењу услова различитих здравствених и образовних установа, али и побољшању квалитета живота социјално угрожених категорија становништва.

Насупрот глобалном тренду попуста на дан Блацк Фридаy (Црни петак), дм је 29. новембра 2019, под слоганом „Гивинг ис тхе неw блацк“, снижења заменио донацијом Универзитетској дечјој клиници Тиршова, уложивши 3.000.000 динара за опремање ове установе. Такође, у протеклој пословној години настављен је и традиционални хуманитарни сат приликом отварања нових и преуређених дрогерија.

Још од 2017. године компанија подржава акцију „Чепом до осмеха“ која има за циљ обезбеђивање помагала деци са инвалидитетом и сметњама у развоју широм Србије. За њих је, захваљујући сарадњи компанија дм дрогерие маркт, Лореал (бренд Гарниер) и Удружења „Чепом до осмеха“, као и подршци купаца, кроз све дм продајне објекте прикупљено чак 63 тоне пластичних чепова и тиме обезбеђено 1,4 милиона динара за набавку 54 помагала.

На пољу људских ресурса, мото Заједно једни за друге добио је додатно значење у 2020. години. Поред тога што је наставио да развија потенцијале запослених, на листи приоритета дм-а водећи императив постала је додатна здравствена заштита читавог колектива и осигуравање безбедних услова за рад. Дрогеријски ланац се и ове године показао као пожељан послодавац који својим запосленима обезбеђује снажну подршку, тржишно атрактивне зараде и мноштво додатних бенефита – две додатне зараде у току године, бесплатне систематске прегледе, као и бесплатне курсеве немачког језика. Такође, компанија је, поред 14 исплаћених плата у години, сваком од запослених уплатила Цовид бонус у износу од 18.000 динара, што је укупно 33,5 милиона динара, док је слична иницијатива спроведена и у другим земљама у којима дм послује.

Према недавно објављеним резултатима истраживања „ТалентX”, које је спровео специјализовани портал Послови Инфостуд, дм се налази на 14. месту на листи најпожељнијих послодаваца у Србији. 

Током пандемије вируса корона, поред основне здравствене заштите, додатна пажња усмерена је на ментално и физичко здравље запослених кроз низ онлајн радионица са психологом, а пројекат  „Амбасадори здравља“ добио је свој онлајн наставак, како би се запослени упознали са вежбама очувања и заштите кичменог стуба и добили савете о унапређењу и вођењу здравог живота. Са друге стране, традиционалне обуке и радионице, кроз које пролазе сви запослени, добиле су онлајн форму, чиме је омогућен даљи развој њихових вештина и талената упркос измењеним условима рада. 

Програм дуалног образовања, који компанија дм активно развија од 2016. године заједно са другим компанијама учесницама пројекта, Привредном комором Србије и трговачким школама широм земље, већ је донео запослење делу ученика који су прошли кроз ову обуку, док су у процес укључени нови полазници који ће своје знање и вештине стећи према овом напредном моделу.  

Захваљујући најсавременијим системима за дигитално пословање и напредној инфраструктури, омогућено је брзо и флексибилно реорганизовање рада за велики број запослених који су радили од куће. Такође, дм је свим запосленима у малопродаји обезбедио паметне телефоне који су значајно унапредили и олакшали процес саветовања купаца.

Још од давне 1973. године, када је основана, компанија дм дрогерие маркт има један принцип: „Човек у центру пословања“. Било да је у питању запослени или купац, до дана данашњег ова водиља је иста, због чега ће дм остати снажна подршка заједници на путу ка лепшој и квалитетнијој будућности свих нас.  

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације