МОЈ ПРОЦЕНИТЕЉ: За брзу и једноставну процену штета

Промо

21. 09. 2020. у 12:14

МОЈ ПРОЦЕНИТЕЉ: За брзу и једноставну процену штета

Фото: Промо

UNIQA осигурање је са поносом представило јединствен сервис на тржишту, Мој проценитељ који клијентима омогућава да сами буду проценитељи штете.

Захваљујући иновативној платформи Мој проценитељ доступној 24 часа дневно, клијенти UNIQA осигурања процену штете на возилу или домаћинству могу да обаве брзо и лако, из свог дома или са паркинга, у било које време, без одласка у пословнице и физичког присуства проценитеља!

Мој проценитељ је једноставан за употребу, прилагођен паметним телефонима и таблетима и не захтева инсталацију посебних апликација, а цео процес је крајње једноставан: по извршеној пријави штете на возилу или у домаћинству, UNIQA преко СМС поруке или имејла клијенту шаље линк који је активан 24 часа или више, путем ког врше фотографисање оштећења на возилу или домаћинству и неопходне документације, што омогућава да се цео процес процене штете заврши самостално у времену које клијентима највише одговара и то за највише 15 минута.

Фото: Промо

Мој проценитељ је потпуно аутоматизован и креиран без компромиса у смислу квалитета, поузданости и сигурности заштите података осигураника. Доступан је 24/7, а целокупна процена штете одвија се уз помоћ анимираног UNIQA асистента који клијента води кроз цео поступак пружајући неопходну подршку, упутства и инструкције.

UNIQA клијентима оставља на располагању могућности за класичну или видео – процену штете, а лансирањем платформе Мој проценитељ остварила је додатни искорак одговарајући захтевима клијената за максималну флексибилност, врхунски квалитет сервиса услуга, брзину и једноставност.

Клијенти су фокус целокупног пословања UNIQA осигурања па је и најновија плаформа Мој проценитељ, инспирисана управо њиховим потребама. Мој проценитељ клијентима омогућава једноставну и лаку процену штете, брже комплетирање неопходне документације а тако и ефикаснију исплату штете, у најкраћем временском року. Лидер у иновацијама на тржишту Србије, UNIQA тежи дигиталној трансформацији настојећи да правовремено одговори захтевима својих осигураника, омогућавајући беспрекоран сервис и експресну исплату како би што пре могли да санирају штету на имовини или возилу. Резултат наших напора усмерених на задовољство клијената је још један супериоран сервис, јединствен за Србију али и регион – рекла је Гордана Букумирић, ЦЕО UNIQA осигурања.

Након заједничког рада на пројекту видео - процене штете који је UNIQA прва на нашем тржишту и у региону увела прошле године, платформу Мој проценитељ развијала је и имплементирала компанија ИЦТС из Београда.

Подсетимо, UNIQA захваљујући примени најсавременијих решења и развијању онлине платформи, има заокружен цео процес сервисирања клијента 24/7 - од момента иницирања понуде, електронске размене документације, преко куповине полисе, плаћања премије, до пријаве, процене и исплате штете. Све информације о производима и сервисима услуга UNIQA осигурања можете видети на веб сајту www.UNIQA.rs

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)