КОРАК ПО КОРАК: Како отворити нови рачун - Прво измирите обавезе, па онда промените банку
28. 08. 2020. у 21:00

Фото: "Новости"
КОРИСНИК пензије који жели да промени текући рачун, како би му пензија на време била уплаћена на нови рачун отворен код друге банке, требало би да најпре затвори постојећи, а да затим у жељеној банци отвори нови.
Такође, након отварања новог рачуна, служби за исплату пензија потребно је доставити потврду о новом текућем рачуну.
КОРАК 1
Корисник који жели да промени банку и отвори текући рачун у другој потребно је да најпре банци преко које је исплаћиван новац достави потврду о свим измиреним обавезама. Односно да не постоје никаква дуговања која ће спречити ову трансакцију. Као и да набави потврду о сагласности банке са променом начина исплате.
КОРАК 2
Затим је потребно прибавити образац са овлашћењем, односно потврду о сагласности банке са променом начина исплате. Све потребне обрасце можете извадити у филијали банке преко које је исплаћиван новац.

Фото: "Новости"
КОРАК 3
Пошто сте измирили сва дуговања и затворили рачун, са свим потребним потврдама можете отићи у нову изабрану филијалу како бисте пребацили свој текући рачун и отворили нови.
КОРАК 4
Са отвореним новим рачуном, или пребаченим старим у нову филијалу, добићете потврду коју треба да доставите служби за исплату пензија у надлежној филијали. Односно најближој служби филијале према месту пребивалишта.

Фото: "Новости"
КОРАК 5
Уколико корисник пензије не поступи тако, Фонд неће имати благовремено податке о новом текућем рачуну, па ће наредна уплата пензије ићи на стари текући рачун. Банка је у складу са уговором дужна да ова средства врати Фонду.
Исплата враћене пензије обавља се на нови текући рачун корисника пензије у наредном термину исплате пензије, након обраде података из достављеног овлашћења, односно потврде о новом текућем рачуну, које је корисник пензије доставио у службу за исплату пензија у надлежној филијали, односно служби филијале.
Zašto bismo menjali banku kad je Poštanska štedionica najbolja?
Коментари (1)