"МОРАВСКИ КОРИДОР" ГРАДИЋЕ ЦЕЛЕ ЗИМЕ: Без обзира на временске прилике идемо ка успеху

С. БАБОВИЋ

07. 12. 2021. у 19:19

- У НЕКОМ ранијем периоду било је незамисливо да се грађевински радови на путевима изводе у децембру, по снегу, а ми ћемо морати да их изводимо у јануару, фебруару, без обзира на временске прилике, ако желимо да постигнемо успех - рекао је Томислав Момировић, министар саобраћаја, приликом обиласка прве деонице будућег Моравског коридора Појате - Крушевац.

МОРАВСКИ КОРИДОР ГРАДИЋЕ ЦЕЛЕ ЗИМЕ: Без обзира на временске прилике идемо ка успеху

Фото Танјуг

-Успех је тај да данас градимо 10 ауто-путева на територији Србије, пројектујемо и градимо више од 1.200 километара брзих саобраћајница и ауто-путева. Само на овом коридору, сваког дана ради више од 2.700 домаћих и страних радника.

Министар додаје да ће ауто-пут Појате - Прељина бити најмодернији у целој југосточној Србији, као и да је Србија постала земља где стране компаније долазе, а страни радници налазе своју будућност.

- "Бехтел-Енка", заједно са својим партнерима веома интензивно ради - напомиње Александар Антић, директор ЈП "Коридори Србије", наглашавајући да је приоритет поштовање задатих рокова, али и квалитет извођења радова. - Акценат смо бацили на сектор 1, од Појата до Крушевца, ту су нам највеће активности. Отворена је траса у дужини од 28 км, урађено је готово 80 одсто земљаних радова и радова на зградњи насипа. У овом тренутку радимо на свим објектима, пре свега су важни мостови, заштита трупа ауто-пута и Крушевца од поплава, као и регулација Западне Мораве.

Два моста, један на Јужној, а други на Западној Морави практично су готови, а Антић додаје да се тренутно ради још један мост, где се припрема постављање лансирне решетке за носаче производене у Ћићевцу. Тај мост, најдужи на коридору (598 км), недалеко од Макрешана, имаће 98 носача, дужине 28 до 40 метара, тежине до 160 она представљаће кључну конструкцију за коловозну плочу.

- Временски услови нису најсјајнији, али трудимо се да све бетоне радове спровдимо као и до сада - каже др Вик Најсон Тендан, шеф пројекта испред "Бехтел-Енка". - Радови на инсталирању дренажног пропуста су у току. Радимо, како на сектору 1, тако и на сектору 3.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)