ЗАПОШЉАВАЊЕ У ДОБА ПАНДЕМИЈЕ: Применом нових трендова у селекцији кандидата компанија Coca- Cola HBC Србија долази до најбољих кадрова

Промо

17. 10. 2021. у 10:00

Пандемија корона вируса, као и криза коју је изазвала, у потпуности је променила животе милиона људи широм планете. Глобални изазов унео је новине како у нашој свакодневици, тако и када је реч о уобичајеним процесима пословања.

ЗАПОШЉАВАЊЕ У ДОБА ПАНДЕМИЈЕ: Применом нових трендова у селекцији кандидата компанија Coca- Cola HBC Србија долази до најбољих кадрова

Јована Ивановић, директорка људских ресурса у компанији Coca-Cola HBC Србијa

На нову реалност прилагођавали су се сви, како мали предузетници, тако и велики системи попут компаније Coca- Cola HBC Србија. Било је важно брзо реаговати, како би се обезбедио нормалан рад и сачувала радна места. Истовремено, приоритет је свакако био и осигурати здравље свих запослених и њихову безбедност, пружити сваку врсту подршке свим тимовима, укључујући и психолошку, одржати победнички дух и оснажити емпатију.

Оно што је нарочито било изазовно јесте како надоместити лични контакт и физичку близину, у периоду када је дистанца неопходна. Интерне комуникације и сектор људских ресурса компанија су ту имале кључну улогу.

„Гледајући са извесне дистанце на период који је за нама, изузетно смо поносни на ниво одговорности, колегијалност и повезаност коју су наши запослени показали у моментима највећег изазова. Одговор који смо дали, свакако је резултат непрекидног улагања у наше људе, али и наше системске спремности да се прилагодимо новој реалности. Веза коју годинама градимо, вредности које делимо и на којима заједнички инсистирамо, али и дигитализација на којој већ интензивно радимо, помогли су да се лакше и брже прилагодимо условима рада од куће“, објашњава Јована Ивановић, директорка људских ресурса у Coca- Cola HBC Србија.

Препознајући неопходност дигитализације у свету, а и у Србији, Coca- Cola HBC Србија је пре неколико година почела да ради на проналажењу адекватних решења у области запошљавања нових кадрова. Тестиране су различите платформе које би могле да подрже захтеве једног система чија комуникација се обавља свакодневно између неколико држава и континената. Платформа је морала да обезбеди не само неометану интерну комуникацију, већ и могућност да се цео процес запошљавања нових кадрова обави на адекватан начин.

„Годину дана пре пандемије били смо спремни и радили већи део регрутације on-line. Имамо различите платформе које су понудиле апсолутну флексибилност да се цео процес обави без обзира на само место рада. Од интервјуисања кандидата, преко процене искуства и радних способности, до увођења у посао и упознавања са тимом, секторима, функционисањем фабрике и самом културом компаније“, наводи Јована Ивановић.

Од изузетне је важности да сваки појединац који се прикључи Coca- Cola HBC Србија адекватно упозна корпоративне вредности компаније и осети припадност целом систему.

„Пандемија нам је донела ситуацију да су се неки чланови тима први пут видели уживо после 6 месеци заједничког рада, јер су добили запослење у овом кризном периоду. Међутим, тај сусрет није био ништа другачији, сви су се у том моменту осећали као да се знају и виђају од првог дана. Дигитализација целог система и добро постављена интерна комуникација омогућили су да сваки запослени осећа припадност тиму и повезаност са колегама из других тимова“, истиче Јована Ивановић.

Дигитализација целог процеса запошљавања нових кандидата у компанији Coca-Cola HBC Србија помогла је да се неометано обавља сваки корак, да нема непредвиђених ситуација и простора за пропуст. Новом запосленом је омогућено да са било ког радног места упозна целу компанију виртуелно. Уз планове увођења нових кадрова у рад компаније и подршку колега, није остављено простора за непознанице. Изабраном кандидату компанија је током пандемије омогућила и да дође на саму локацију, уз максимално поштовање свих мера, да се упозна са својом радним местом, види где раде његове колеге, како изгледају просторија за одмор и дружење, а како окружење испред фабрике.

„И даље се већина процеса обавља on-line и тако ће остати без обзира на пандемију корона вируса јер је овакав начин показао одличне резултате, уз поштовање компанијских процедура, кандидата као личности, њихових афинитета и личних преференција. У току пандемије успешно смо обавили процес запошљавања нових људи и то од сениор менаџмента – директора продаје, преко радника у производњи, продаји, па и до самих регрутера. Такође, успешно смо организовали и Summership on-line праксу за студенте. Када је Coca- Cola HBC Србија као послодавац у питању, радо дочекујемо свакога ко жели да се развија заједно са нама, ко показује спремност и отвореност ка другачијим, не мање успешним и продуктивним начинима рада, али и ка усвајању нових вештина које ће бити подразумеване у будућности“, закључује Јована Ивановић.

Опредељеност компаније да иде у корак са дигитализацијом процеса запошљавања и примени најновије трендове млади свакако препознају чему сведочи и чињеница да је Coca-Cola HBC Србија годинама у врху најпожељнијих послодаваца у нашој земљи.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)