Сбербанк Србија наставља са успешним пословањем

Промо

07. 09. 2021. у 14:31

ЗАХВАЉУЈУЋИ одличним пословним резултатима и значајнијим кредитним пласманима у делу сарадње са становништвом и привредом, Сбербанк Србија је само током првих седам месеци ове године остварила нето профит од преко 11,2 милиона евра и већ са јулом остварила своје пословне и финансијске циљеве пројектоване за целу 2021. годину.

Сбербанк Србија наставља са успешним пословањем

Фото: Иван Зупанц

Говорећи о овом динамичном расту и оствареним резултатима, председник Извршног одбора Сбербанк Србија Владимир Бошковић је на данашњој конференцији за новинаре истакао да ће 2021. година бити „засигурно најуспешнија пословна година за Банку“.

- Током првих седам месеци ове године наставили смо са унапређењем квалитета свих наших услуга, додатном рационализацијом пословања и активном подршком клијената у свим сегментима њиховог рада или живота. У програму кредитирања привреде уз гаранцијску шему са државом, Сбербанк Србија је закључно са јулом одобрила и исплатила више од 158 милиона евра кредита и повољним позајмицама за ликвидност подржала више од 3.000 домаћих предузећа. Наше учешће у укупном износу ових пласмана је премашило 7,6 одсто, што је дупло више од удела који имамо, када је реч о вредности укупне активе на домаћем банкарском тржишту – објаснио је Бошковић.

По његовим речима, вредност кредитног портфолија у Сбербанк Србија је у јулу повећана за преко 46 милиона евра у односу на почетак године, првенствено захваљујући добрим пласманима у делу сарадње са физичким лицима. Истовремено, штедња грађана у Сбербанк је у јулу достигла рекордан износ од 600 милиона евра, са одличним трендом раста из месеца у месец.

Фото: Иван Зупнац

 

- Сталан раст штедње у нашој банци на најбољи начин потврђује да све већи број клијената, односно правних и физичких лица, верује у стабилност и сигурност нашег пословања, као и чврсту решеност Банке да средствима својих штедиша управљамо на изузетно одговоран начин. У прилогу томе говори чињеница да је удео проблематичних кредита у укупном износу кредита у отплати задржан на историјском минимуму од свега 3,6 одсто, док покривеност ризичних пласмана резервисањима у нашој банци износи преко 61 одсто. У протеклом периоду наставили смо са даљом дигитализацијом услуга, пружајући клијентима могућност да велики број послова са нашом банком заврше онлине, односно једноставније, брже и комфорније. Једна смо од првих банака у Србији које су се укључиле у пројекат „Моји подаци за банку“, омогућивши грађанима да нам све податке и документацију неопходну за добијање кредита од сада достављају у дигиталној форми, путем портала еУправа. Такође, имплементацијом виртуелног ЦхатБот асистента на сајту Банке свим клијентима смо омогућили нашу сталну саветодавну подршку и то 24 сата дневно, седам дана у недељи. Захваљујући таквим иновацијама и посвећености унапређењу корисничког задовољства корисника, више од 70 одсто клијената који примају плату у нашој банци су у јулу били активни корисници Сбербанк дигиталних услуга – истакао је Бошковић.

Говорећи о бројним друштвено одговорним пројектима које је Сбербанк Србија покренула у протеклим месецима, Бошковић је објаснио да је Банка досад донирала више од 8,2 милиона динара за подршку домаћим здравственим установана у борби против пандемије ЦОВИД-19, али и да је успешно реализовала и подржала и неке од веома значајнијих културних, спортских и еколошких пројеката у Србији. У оквиру своје акције „СберЗелено – 1 емаил = 1 дрво“, Сбербанк Србија је уз партнерство са ЈП „Србијашуме“ и ЈП „Национални парк Фрушка гора“ засадила више од 23.000 садница на голетима дуж падина планина Сувобор и Рудник, на подручју града Београда, док ће током предстојеће јесени сличне акције пошумљавања бити организоване и на Фрушкој гори.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)