"Моји подаци за банку" - пример стратешког партнерства државе и приватног сектора

Промо

28. 07. 2021. у 12:00

Славица Павловић – председник Извршног одбора Еуробанк

Моји подаци за банку - пример стратешког партнерства државе и приватног сектора

Фото: Промо

Недавно је представљена услуга „Моји подаци за банку“, који је иницирала еУправа Владе Републике Србије у сарадњи са Удружењем банака Србије. Еуробанк је једна од три банке којој је указано поверење да учествује у овом програму, можете ли нам рећи нешто више о самом програму и његовом значају?

Програм „Моји подаци за банку“ најбољи је пример стратешког партнерства државне управе и приватног сектора, као и важан корак у процесу њиховог даљег повезивања и сарадње. Ова нова услуга одраз је заједничког циља на коме ћемо и убудуће вредно радити – да кроз процес дигитализације за кориснике банкарских услуга поједноставимо и унапредимо разне процедуре и на тај начин уштедимо и време и новац, и смањимо папирологију.

Моји подаци за банку

Сви грађани који желе да аплицирају за неки од кредита, убудуће ће моћи да своје личне податке и документа банци доставе у дигиталном формату, преко портала еУправа. Услуга „Моји подаци за банку“ омогућава аплицирање за кредит без оверавања потврде о запослењу и висини зараде код послодавца или о пензионом фонду за пензионере, као и да једним доласком у банку реализују кредитни производ.

Колико се у банкарском сектору урадило на пољу дигитализације последњих година?

Дигитални канали су из дана у дан све заступљенији у обављању свакодневних трансакција како међу правним лицима, тако и код становништва. Убрзани технолошки развој променио је потребе и очекивања клијената, и следствено, начин пословања банака које развијају нове, иновативне производе и услуге за дигитално доба. И Еуробанка тежи сталном усавршавању постојећих процеса и производа уз примену иновативних решења и услуга које иду у корак са савременим токовима и приликама које нуди убрзана дигитализација.

Од изузетног је значаја то што је Влада Републике Србије управо дигитализацију прогласила једним од својих приоритета, што ће грађанима обезбедити квалитетне дигиталне услуге, а компанијама погодан амбијент за развој и унапређење пословања. Низ законских измена које су донете последњих година, а које су створиле основ за брзу трансформацију, потврда су тих настојања.

Имајући у виду да је стратешко опредељење Еуробанке да континуирано ради на дигитализацији свог пословања, да ли клијенти банке могу да очекују новитете који ће додатно олакшати банкарске послове?

Сталном интеракцијом са корисницима наших услуга, као и пажљивим осматрањем и анализирањем њихових потреба, настојимо да одговоримо на све захтеве клијената и унапредимо њихово задовољство нашом сарадњом. Верујем да ће услуга ’Моји подаци за банку’ допринети у пружању јединственог корисничког искуства нашим клијентима, и да ће помоћи да процесе учинимо још бржим и ефикаснијим.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)