„НЕ ПЛАШИМ СЕ ШОЛАКОВЕ ХАЈКЕ“ - Владимир Лучић одговорио Јунајтед Групи: Истина је на страни Телекома

Novosti online

02. 06. 2021. у 11:33

ОГРОМНА је разлика између Телекома и Јунајтед Групе - ми све порезе и накнаде плаћамо у Србији, а њихов пословни модел је да буџету Србије дају што мање – поручио је генерални директор Телекома Србије Владимир Лучић у интервјуу за ТВ Пинк.

„НЕ ПЛАШИМ СЕ ШОЛАКОВЕ ХАЈКЕ“ - Владимир Лучић одговорио Јунајтед Групи: Истина је на страни Телекома

Фото: Принтскрин

Он је без длаке на језику реаговао на бруталну хајку коју Јунајтед Група тајкуна Драгана Шолака води против Телекома Србије и њега лично!


- Спречили смо покушај уништења Телекома, који сада послује стабилно и бележи снажан раст, док Јунајтед Група у целом региону губи кориснике и иде у минус. Они злоупотребљавају медије у свом власништву за негативне кампање и манипулишу појмом медијских слобода. Није први пут да манипулишу мојим изјавама, сигурно није ни последњи, много су нервозни због пословних проблема које имају у целом региону – каже Лучић.
 
- Нису ме уплашили агресивни напади које је покренула Јунајтед Група преко својих медија, није им први пут да манипулишу, фалсификују и произвољно тумаче моје изјаве, а сигуран сам да није ни последњи. Нервозни су због озбиљних пословних проблема које имају у целом региону, не само у Србији, у свим земљама губе кориснике и бележе минусе у пословању. С друге стране, ми смо у последње две године успешно спречили покушај уништења Телекома, који сада бележи тренд раста прихода и профитабилности и послује потпуно стабилно - рекао је генерални директор Телекома Србије. 

Фото В. Н.

Како је оценио, Јунајтед Групи би бил паметније да се фокусира на кориснике, уместо што шири лажи о Телекому и њему лично.

- Истина је на нашој страни. Наша конкуренција би требало да се фокусира на кориснике и на фер тржишну утакмицу, уместо што злоупотребљава свој доминантан положај, с обзиром на то да и даље држи више од 40 одсто тржишта, као што и злоупотребљава медије у свом власништву за вођење негативних кампања, и манипулише појмом медијских слобода - нагласио је Лучић.


Он је навео једну од кључних разлика између Телекома и Јунајтед Групе - ко доприноси државном буџету и враћа део новца грађанима Србије. “Огромна је разлика између нас - ми све порезе и накнаде плаћамо у Србији, док се њихов пословни модел заснива на такозваној пореској оптимизацији, односно на томе да у Србији плате што мање пореза и накнада. Ми се залажемо за допринос државном буџету, из којег Телеком не узима ни динар, дакле за допринос јавном добру и за поштену тржишну борбу, а они се баш у свим елементима свог пословања понашају као нелојална, нефер конкуренција - казао је Лучић.

Он је подсетио да је инфраструктура Телекома на располагању и другим оператерима, не само Теленору већ и СББ-у, да је Телеком изнајмљује већ 20 година, да је “циљ да од сваког изграђеног метра оптичке мреже зарађујемо”, а да су оптужбе о картелима, плановима за уништење конкуренције и слично обична будалаштина и лаж.
    
КАКО ТЕЛЕКОМ РАСТЕ
Како Телеком расте 138,1 милијарду динара укупан приход Телекома у 2020. 4,4% раст укупног прихода у односу на 2019. 69% раст профита у односу на 2019. 22% раст прихода у мултимедији 13% раст прихода у интернету 12% више корисника мултимедије 8% више корисника интернета Више од 2.600.000 ТВ и интернет корисника тренутно има Телеком и стално расте, а средином 2018. имао их је свега 550.000 са трендом даљег пада  
 
ШОЛАК СРЉА У ПРОВАЛИЈУ
Шолак срља у провалију! С друге стране, како је недавно објављено, Јунајтед Група је 2020. године приказала, најблаже речено, крајње скромне резултате: СББ је на нула одсто раста и плус један одсто профита, док је Јунајтед Медија, власник ТВ Н1 и Нове, у потпуној дубиози са -5 одсто раста и -7 одсто профита. Такође, Јунајтед Група је у региону бивше Југославије за годину дана остала без најмање 700.000 корисника, а уз све ово задужила се читавих 3,3 милијарде евра! 

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)