Посађено 1000 нових садница у Зајечару, Новом Саду и Београду

Промо

29. 04. 2021. у 13:59

ЗАПОСЛЕНИ у компанији HEINEKEN Србија посадили су 500 садница дрвећа у Зајечару, Новом Саду и Београду, у оквиру акције Посади свој хлад.

Посађено 1000 нових садница у Зајечару, Новом Саду и Београду

Фото: Промо

За сваку од 500 садница које су запослени у компанији HEINEKEN Србија посадили, компанија је донирала по једну додатну садницу за грађане широм Србије. Бројем од укупно 1000 садница компанија HEINEKEN Србија заједно са својим запосленима, омогућила је уштеду 24 тоне угљен-диоксида годишње, односно 720 тона угљен-диоксида за период од 30 година.

Заштита животне средине, смањење емисије ЦО2 и очување зелених ресурса и воде су приоритети одрживог пословања компаније HEINEKEN Србија, у оквиру програма Стварајмо бољи свет, а овом акцијом запослени ове компаније лично су допринели и помогли у очувању локалне заједнице у Зајечару, Новом Саду и Београду.

- У јесењој и пролећној акцији садње грађанима је подељено 60.000 садница. Наш циљ је да у предстојећем периоду поделимо још 300.000 садница грађанима и помогнемо да наша планета постане здравије место за живот. Компанија HEINEKEN Србија је међу првима подржала акцију Посади свој хлад и показала спремност да допринесе побољшању квалитета животне средине - поручују организатори акције Посади свој хлад, НВО Зелени развојни центар.

Фото: Промо

Вода представља веома важан ресурс у производњи пива и њена балансирана употреба је од изузетне важности, а само током последње деценије компанија HEINEKEN Србија смањила је потрошњу воде у свом производном процесу за 75% и, из године у годину, настоји да одржи овај тренд и још више допринесе очувању водених ресурса.

Највећи део искоришћене воде се након процеса производње пива пречишћен враћа у природу, али одређена количина воде се у процесу производње пива губи услед природног процеса испаравања. Уз позитиван утицај које дрвеће има у пречишћавању ваздуха и смањењу емисије ЦО2, оно процесом транспирације природи враћа значајну количину воде.

Свака кап је битна.

Компанија HEINEKEN Србија представља произвођача пива који активно послује у две пиваре, Зајечару и Новом Саду. Док је пивара у Зајечару поносна на своју дугогодишњу традицију и пиварско умеће који датирају још од 1895, пивара у Новом Саду је једна од технолошки најразвијенијих у региону.

Фото: Промо

Основна делатност компаније је производња, дистрибуција и продаја пива. Портфолио брендова чине: Хеинекен, Хеинекен 0.0, Амстел Премиум Пилсенер, Капузинер Wеиссбиер, Крушовице Светле, Сол, Зајечарско, Зајечарско Црно, Зајечарско Еxтра, Лашко Златорог, Лашко Златорог 0.0, Лашко Малт Миx 0.0, Бирра Моретти, ПилсПлус и Сајдер Бандит.

Компанија HEINEKEN Србија је у последњих десет година, у Србију инвестирала око 200 милиона евра, од чега је у 2020. години уложила око 400.000 евра у друштвено одговорне пројекте, укључујући донацију од 100.000 евра за набавку додатних респиратора за здравствени систем и помоћ најугроженијима у борби против вируса Цовид-19, као и 100.000 бесплатних оброка за угрожене грађане Србије у сарадњи са Банком хране. Хеинекен Србија настоји да сваким својим покретом и пројектом допринесе заједници у којој послује уз највише стандарде квалитета, поштујући људска права и штитећи околину.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)