ХЕИНЕКЕН ОБЈАВИО СТРАТЕГИЈУ ОДРЖИВОГ ПОСЛОВАЊА ЗА 2030. ГОДИНУ "СТВАРАМО БОЉИ СВЕТ"

Промо

22. 04. 2021. у 15:00

ХЕИНЕКЕН је данас објавио свој програм одрживог пословања „Стварајмо бољи свет” за 2030. годину, који обухвата сет амбициозних планова и обавеза са циљем да се оствари позитиван утицај како на животну средину, тако и у домену друштвене одрживости, али и промоције одговорне конзумације алкохола.

ХЕИНЕКЕН ОБЈАВИО СТРАТЕГИЈУ ОДРЖИВОГ ПОСЛОВАЊА ЗА 2030. ГОДИНУ СТВАРАМО БОЉИ СВЕТ

Фото: Промо

„Преко 150 година, страствено смо посвећени остваривању позитивног утицаја на свет око нас. Знамо да можемо да напредујемо само ако и наши људи, планета и заједнице око нас напредују“, рекао је извршни директор и председник управног одбора ХЕИНЕКЕН-а, Долф ван ден Бринк. „Крећемо се ка деценији у којој нас очекују још сложенији изазови. Наша визија одрживости за 2030. годину „Стварајмо бољи свет” подиже лествицу и омогуц́ава бржи напредак ка пословању без штетних утицаја на животну средину и у праведнијем и здравијем свету. “

  • На путу без штетних утицаја на животну средину
  •         а. Нулта емисија угљен-диоксида

    ХЕИНЕКЕН је недавно објавио амбицију да оствари нулту емисију угљен-диоксида у својој производњи до 2030. године, а у целокупном ланцу вредности до 2040. године. Компанија тежи да у свим својим производним постројењима постигне нулту емисију угљен-диоксида, кроз максимално искоришћење извора обновљиве енергије и већу енергетску ефикасност. Као део ове посвећености, циљ је и да се укупна емисија штетних утицаја смањи за 30% до 2030. године.

          б. Без отпада (Зеро Wасте)

    У домену циркуларне економије, ХЕИНЕКЕН се обавезује да ће елиминисати одлагање отпада на депоније са својих 166 производних постројења до 2025. године и нагласиће употребу повратне и иновативне амбалаже.

        ц. Позитиван утицај на водене ресурсе

    Вода је од суштинског значаја за живот и основна је сировина у процесу производње пива. Као део постављених циљева до 2030. године, ХЕИНЕКЕН ц́е даље смањити просечну потрошњу воде на 2,6 хектолитара по хектолитру пива (хл/хл) у подручјима у којима постоје изазови са изворима пијаће воде и на 2,9 хл/хл широм света.

       2. На путу ка инклузивној, фер и правичној компанији и свету

          а. Прихватање инклузије и различитости

    ХЕИНЕКЕН-ови циљеви до 2030. године подижу амбиције компаније у погледу друштвене одрживости, уз стални фокус на инклузију и различитост. По први пут, ХЕИНЕКЕН се јавно обавезао на повећање процента и оснаживање жена на 30% лидерских позиција у вишем менаџменту до 2025. године, а на 40% до 2030. године, на свом путу ка родној равноправности

         б. Фер и безбедно радно место

    ХЕИНЕКЕН се обавезује на једнака примања за једнак рад за колеге оба пола. Штавише, користећи нове, прилагођене процене трећих страна као мерило, сваком запосленом ће бити гарантована не само минимална законом прописана зарада, већ пре свега фер и једнака примања најкасније до 2023. године, уз фокус на најугроженије заједнице.

       ц. Утицај на заједнице

    ХЕИНЕКЕН успоставља иницијативе за унапоређење друштвеног утицаја на сваком тржишту подржавајући један или више циљева одрживог развоја УН-а.

       3. На путу ка одговорној конзумацији и без штетне употребе алкохола

           а. Увек избор

    За ХЕИНЕКЕН, „Стварајмо бољи свет” значи и оснаживање потрошача пружањем избора, транспарентне комуникације и уз нулту толеранцију за штетну употребу алкохола.

    До 2023. године компанија ће обезбедити две безалкохолне опције брендова на већини својих тржишта.

        б. Спречавање штетне употребе алкохола

    Свуда где послује, ХЕИНЕКЕН ће и даље неговати локална партнерства на тему штетне употребе алкохола попут спречавања конзумације за малолетне особе, вожње под утицајем алкохола и опијања.

        ц. Умереност шампиона

    ХЕИНЕКЕН ће искористити снагу свог водећег бренда и посветиће 10% целокупног Хеинекен® медијског буџета за јачање кампања о одговорној конзумацији, како би постигао амбицију да сваке године ка милијарди људи прошири поруку о одговорној конзумацији.

    Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

    Коментари (0)