ВИШЕ ОД 1.000 ОБРАЋАЊА ПОВЕРЕНИКУ: Грађани се најчешће жале јер не могу да добију податке од јавног значаја

В.Ц.С.

04. 02. 2021. у 17:53

СЛУЖБА Повереника за информације од јавног значаја и обраду података о личности у јануару је примила 1.267 предмета, од којих је убедљиво највише, чак 960, било у вези са приступом јавно значајним информацијама.

ВИШЕ ОД 1.000 ОБРАЋАЊА ПОВЕРЕНИКУ: Грађани се најчешће жале јер не могу да добију податке од јавног значаја

Фото Танјуг

Остатак се односио на заштиту података о личности и рад Службе Повереника, објављено је на сајту ове институције.

Током јануара укупно је решено 856 захтева грађана, а у процедури је остало 3.405. Како се наводи, остварено је и 2.947 контаката са грађанима и органима власти ради савета везаних за право на слободан приступ информацијама и у вези са применом Закона о заштити података.

Од свих решених предмета највише је било одлука по жалбама на донета решења о одбијању захтева тражиоца информације или због непоступања органа по захтеву или одбијања захтева без доношења решења. Од 316 жалби, испоставило се да је 89 неосновано или са формалним недостацима.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)