СРПСКИ ТУРИСТИ ПРОЛАЗЕ КРОЗ ПАКАО У ХРВАТСКОЈ: Превозник их оставио на цедилу, многи морали да спавају на улици

Novosti online

26. 07. 2021. у 18:13

ХРВАТСКА остаје популарна летња дестинација за туристе из Србије, а аутобуске туре се одвијају учестало, због чега многи бирају управо ту врсту превоза како би стигли на приморје.

СРПСКИ ТУРИСТИ ПРОЛАЗЕ КРОЗ ПАКАО У ХРВАТСКОЈ: Превозник их оставио на цедилу, многи морали да спавају на улици

Фото: Free Images Pixabay

Међутим, наши путници који су прексиноћ кренули ка Пули, превозником FlixBus, доживели су "ноћну мору". Наиме, након што се аутобус покварио, поручено им је да се "снађу сами", а они који су јуче планирали повратак - остали на улици.

- Ћерка ми је синоћ, у 21.45х, из Београда кренула за Пулу FlixBusом, да би им се недалеко од Ријеке, нешто иза 10х а усред недођије на ауто-путу (бензинске пумпе ни на видику), покварио аутобус. И чак би се и сам квар аутобуса могао некако "прогутати" да путници сатима нису могли да добију информацију шта и како даље - те доћи ће заменски бус, те неће доћи, те предлог возача да путници скупе 300 евра за превоз другим возилом до дестинације, да би им на крају, око 16х, било речено да се о свом трошку снађу за превоз до Ријеке, где ће их чекати превоз до жељене дестинације, тј. Пуле - поделила је новинарка Анне Марие Алвес-Ћурчић на свом Фејсбук профилу и додала:

- Да скратим - уместо у планираних 8.30х, дете ми је у Пулу стигло нешто пре 20х - дакле, са скоро 12-часовним закашњењем, скоро па 24 сата од поласка из Београда. Први дан летовања (плаћеног, јашта) – пропао. Дакле, никад више, али никад више FlixBusом - непрофесионалност им је запрешашћујућа. А ево, у међувремену сазнах да су групу путника која је вечерас требало из Ријеке да крене за Београд испалили пар сати пред пут, без давања икаквог алтернативног решења - буквално су људи остављени на улици.

На овај пост надовезали су се и неки други путници, такође незадовољни услугом поменутог превозника.


FlixBus: Било је тешко пронаћи слободан аутобус


Како су рекли из овог превозника, веома им је жао због неугодне ситуације коју су путници доживели на путовању из Београда према Пули у недељу у преподневним сатима због квара на аутобусу.

- У случају квара аутобуса у FlixBusу постоје посебни протоколи којима управља Одељење корисничке службе и Одељење контроле саобраћаја, а које се контактира одмах по догађају од стране возача или партнера који саобраћа на одређеној линији. Када је аутобус, на жалост, стао у близини града Делнице у Хрватској, наша су Одељења одмах обавештена о ситуацији и покренут је стандардни протокол. FlixBus тим одмах реагује и у тренутку даје све од себе како би путницима омогућио алтернативан долазак у крајњу дестинацију. Поједини протокол зависе од тренутне ситуације и локације аутобуса у тренутку квара па је за неке потребно дужа, а за неке краћа реакција и решење - навела је Петра Тројко, портпаролка компаније FlixBus.

Према њеним речима, у овом случају, тражи се локацијски најближи и најбржи начин превоза путника у заменском аутобусу или другом превозу, како би се путници што пре довезли до крајње дестинације.

- Нажалост, услед високе туристичке сезоне, било је тешко пронаћи слободан аутобус који би брзо реаговао и одмах превезао путнике. Део путника који није био у могућности да чека FlixBus решење, у властитој је организацији наставио путовање, док је за преостале путнике осигуран такси превоз до крајњих дестинација - наводи Петра Тројко.

Из компаније се надају да ће путници упркос искуству на које, како кажу на жалост, из овог превозника нису могли да утичу, ипак провести угодан боравак у Хрватској.


(Телеграф)

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (12)