ЏИНОВСКИ АСТЕРОИД СЕ ПРИБЛИЖАВА ЗЕМЉИ: НАСА објавила податке, све ће се десити 1. новембра

31. 10. 2022. у 16:37

ПРЕМА проценама НАСА, астероид величине великог небодера проћи ће поред Земље 1. новембра на релативно малој удаљености од нешто више од 2 милиона километара, преноси РТ.

Фото: Free Images Pixabay

Небеско тело, означено као 2022 РМ4, откривено је прошлог викенда и сматра се "потенцијално опасним" због својих размера - који су између 330 и 740 метара (1082 до 2427 стопа). Астероид ће према најавама проћи поред Земље 1. новембра на удаљености од 2,3 милиона километара (1,4 миље).

Америчка свемирска агенција означава као потенцијалну претњу све астероиде који се налазе у кругу од око 7,5 милиона километара (4,6 миља) и мере најмање 140 метара (459 стопа). Многи астрономи прате такве објекте да би проверили да ли су њихове орбите исправно израчунате.

Прошлог месеца, НАСА је срушила роботску летелицу у астероид Диморфос да би тестирала колики би утицај имао на његову путању. Истраживали су могуће радње које би требало предузети како би се спречио катастрофални судар ако човечанство буде у стању да открије претњу на време да покрене противмере.

БОНУС - НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

У ПОТРАЗИ сте за станом у центру града који је довољно изолован од градске вреве, окружен зеленилом и реком, а с друге стране вам је подједнако важно да кварт има одличне саобраћајне везе са свим деловима Београда?

18. 04. 2024. у 10:00