НОВИ ШТАП БИО КОБАН: Чаба је младић који је погинуо код Сенте - Хтео да испроба карбонски "телескоп" и настрадао кад је дотакао далековод

Ј. ЛЕМАЈИЋ

10. 05. 2021. у 20:08

Све ми је пред очима. И како је замахнуо удицу и пао, и Хитна помоћ како га односи, и страшне вести кад су нам рекли у болници... Не можемо да верујемо да смо га тако, у једном тренутку заувек изгубили...

НОВИ ШТАП БИО КОБАН: Чаба је младић који је погинуо код Сенте - Хтео да испроба карбонски телескоп и настрадао кад је дотакао далековод

Фото Фејсбук

Грцајући и кријући лице рукама, не би ли покушала сама себе да бар мало умири, каже нам Клариса Сокола (30), супруга Чабе Соколе (31) из Горњег Брега код Сенте, који је у недељу по подне настрадао док је пецао на Тиси. До трагедије је дошло када је забацио је удицу и случајно штапом за пецање додирнуо електричне каблове који напајају струјом црпну станицу. Истог тренутку је дошло до струјног удара и он је само пао.

- Био је страствени пецарош и често је ишао тамо. Овога пута смо са њим пошли наш син Давид (6), његов отац Ђерђ и ја. Спремали смо се да кренемо кући када је он замахнуо штапом, новим, карбонским, који до сада није користио - наставља Клариса. - Некако је дохватио жицу, само се чуо као неки ударац и он је пао. Отац је покушао да га реанимира, да га одржи у животу, а ја сам звала Хитну помоћ.

Фото: Р. Ш.

Лекари су Чабу повратили у живот, али је он опет изгубио свест.

- Повратили су га још једном и однели у болницу у Сенту, али када се то догодило трећи пут, више му није било спаса - додаје супруга. - Волео је да одлази тамо, уживао је у пецању. Био је много добар, свима је помагао, сакупљали смо помоћ за малог Оливера... Бавио се уградњом ПВЦ столарије, гајио је папагаје...

Страшну трагедију је посматрао и шестогодишњи синчић који још увек не схвата шта се десило.

- Свима нам је тешко. Бака му је у болници, једва је преживела, отац и мајка му нису добро. Ово је страшно што нам се догодило. Никога не кривимо, то је био тренутак непажње, који га је коштао живота - једва ће Клариса.

САХРАНА У УТОРАК

У Основном јавном тужилаштцу у Сенти кажу да у овом случају тело неће бити послато на обдукцију, и да нико не сноси кривичну одговорност јер је реч о задесној смрти. Настрадали Чаба Сокола биће сахрањен у уторак на сеоском гробљу у Горњем Брегу.

ВЛАДИЦА ИЗ ОРМАРА ИЗВУКАО ЗМИЈУ ДУГУ ЦЕО МЕТАР: Невероватан случај у Врању - Чују се женски врисци, камера све снимила (ВИДЕО)

ИАКО је јуче многе крајеве наше земље изненадио снег, а температуре су се спустиле за читавих петнаест степени, за најпознатијег хватача змија из Владичиног Хана Владицу Станковића и јуче је било посла.

18. 04. 2024. у 09:40

ЧУВАМО ДЕДОВИНУ И ГРОБОВЕ СИНОВА Упркос трагедијама, породица Михајла Томашевића, из Сувог Грла код Србице, опстаје на свом огњишту (ФОТО)

ОВО су гробови мојих синова. Стојадина, рођеног 1979, који је погинуо на Кошарама и Стевана, две године млађег, који је 2002, возећи трактор нагазио на противтенковску мину коју су на путу у селу поставили Албанци. Овде на гробљу ми је друга кућа, а она у којој живим са супругом Миладинком Мицом и сином Дарком је неколико километара одавде. И, док сам жив са Косова и Метохије селити се нећу, чуваћу свој дом и гробове синова.

18. 04. 2024. у 10:45

МОГУ ЛИ ДА ВАС ЗАМОЛИМ? Бајага одржао час културе на РТС-у - снимак се шири мрежама (ВИДЕО)

"МОГУ ЛИ ДА ВАС ЗАМОЛИМ?" Бајага одржао час културе на РТС-у - снимак се шири мрежама (ВИДЕО)

ЈЕДНА опаска легендарног музичара Момчила Бајагића Бајаге током промоције реиздања прве плоче Бајаге и Инструктора "Позитивна географија", забележена камером РТС-а, постала је вирална на друштвеним мрежама.