Одрживо пословање као императив

Промо

08. 04. 2022. у 10:00

Развој друштвено одговорног пословања и еволуција у одрживо довео је до тога да се у оквиру рада једне компаније у 21. веку подразумева да ће дугорочно бити постављени циљеви одрживости који се одражавају на будући бизнис и утицај који се кроз све његове сегменте ствара на друштво.

Одрживо пословање као императив

Фото: Промо

Уједињене нације прате Агенду до 2030.године која представља путоказ у ком правцу се креће светска економија и на који начин се то рефлектује на окружење за развој бизниса у одређеном периоду. Праћење тих трендова доводи компаније до припреме и реализације стратегија одрживости и простора који се отвара за стварање предности на тржишту. Последње две године показале су колико је између одговорног и одрживог пословања стављена једнакост. У том процесу веома је важно било бити флексибилан, препознати тренутке кад су потребне промене и прилагођавати се датим околностима, без обзира на област пословања.

У претходном изазовном периоду, компаније су тежиле ка томе да потврде одрживост у оквиру свог пословања. Форма Идеале ставља у фокус одговорно и одрживо пословање које је усмерено ка свим сегментима пословања – од бриге о купцу, запосленима, обезбеђивању производа кроз најбољи однос цене и квалитета, до друштвено одговорних акција кроз које се додатно јача веза са заједницом у којој се послује.

Фото: Промо

 

- Кад говоримо о друштвеној одговорности, увек морамо да гледамо ширу слику, а то је да послујемо уједно и одговорно и одрживо. Зато је важно да у то буду укључени сви сегменти пословања. Тако се ствара позитиван утицај који ваш бренд има на заједницу. У свему томе је важно да као највећи произвођач намештаја имамо квалитетне производе направљене у нашој земљи, да одговорно нудимо купцима најбољи однос цене и кваитета, али и да тражимо стално нове канале кроз које остварујемо комуникацију са њима, као што су интернет продавница, подршка коју имају на нашој званичној веб страници. Трудимо се и да друштвеним деловањем у оквиру заједнице препознамо теме и изазове са којима се сусрећу они који чине најосетљивији део сваког друштва и да кроз различите активности пружимо подршку деци, особама са инвалидитетом, суграђанима који се суочавају са последицама климатских промена - каже Александар Ружесковић, директор маркетинга компаније Форма Идеале.

Форма Идеале предузима активности које обухватају донације, спонзорства, као и различиту врсту подршке локалним заједницама и заинтересованим јавностима, као и учешће у ширим друштвеним иницијативама. До сада је реализовано више од 400 донаторских акција, што компанију чини признатим чланом заједнице.

О труду и залагању свих у компанији говоре и награде које су доделили потрошачи и релевантне инстутуције – само у 2021. додељене су награде Миљеник потрошача и Мој избор. Компанија је носилац и бројних других признања – ТОП 50 за изузетан квалитет онлине комуникације са потрошачима 2021, као и за најбољи сајт у 2020, Супребрандс, Најбоље из Србије, награде ПКС и РПК Шумадије и Поморавља, Виртус за допринос укључивању угрожених група, као и других награда на домаћем и иностраним тржиштима.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Коментари (0)

А СРБИЈА?! Питали Русе За кога ћете да навијате на ЕУРО 2024? - овако су одговорили