5 НАЧИНА ЗА БОЉЕ ПОСЛОВАЊЕ ММСП: Вештачка интелигенција

Филип Мрдак, менаџер за пројекте у Центру за дигиталну трансформацију (ЦДТ) ПКС

29. 06. 2022. у 07:00

РЕШЕЊА базирана на вештачкој интелигенцији (AI) се све више користе за аутоматизацију и оптимизацију пословних процеса, без обзира на грану индустрије у којој компаније послују.

5 НАЧИНА ЗА БОЉЕ ПОСЛОВАЊЕ ММСП: Вештачка интелигенција

Филип Мрдак, Фото ПКС

Уколико се користе на исправан начин, доприносе значајном смањењу трошкова, унапређењу односа са корисницима и добављачима, квалитетнијем планирању и подизању пословања на виши ниво.

AI унапређује маркетинг

Најзначајнија предност AI је систем аутоматизације маркетинга који може извршити машинско учење да би се побољшало циљање корисника, конструисале прецизније комуникације и градили закључци према њиховом понашању. Маркетинг базиран на вештачкој интелигенцији подстиче ефикасност маркетинга усмеравајући напоре према правом клијенту. Апликације које подржавају AI подржавају сектор за маркетинг управљајући маркетиншким активностима преко различитих канала, попут Facebook, Google AdVords и Bing.

Подршка продавцима

Већина предузећа са високим растом укључује интерно одељење продаје како би остварила већи приход. Помоћу машинског учења, продајна платформа може да анализира различите променљиве, као што су избор речи или однос времена утрошеног на слушање и разговор.

Бољи ангажман купаца

Аутоматизована платформа за разговоре омогућава ММСП да повећају ангажман и искуство својих корисника и ослободе ресурсе потребне за критичније интеракције са купцима. Постиже веће ангажовање купаца, чиме се повећава шанса за остваривање више прихода. AI софтвер подржава компаније да разумеју потребе купаца, утврде обрасце куповине и повећају спектар услуга, понуде одговарајуће награде и понуде.

AI уграђује CRM

CRM (Customer Relationship Management) платформа уграђена у AI може подићи однос с купцима на нови ниво. AI интегрисан са CRM-ом може да уради анализу у реалном времену, понуди препоруке и предвиђања на основу пословних процеса и података о клијентима компаније - може да процени осећаје купаца у постовима на друштвеним медијима, снимљеној конверзији, прегледима купаца и е-порукама.

Chatbots

Ботове користе бројне компаније да комуницирају са купцима и учине предузећа доступна 24/7. Ботови пружају драгоцене детаље и осигуравају ангажовање купца. AI технологије укључују опцију за дизајн и употребу четботова. AI за разговоре може се развити за политике повратка, конверзациону трговину, информације о компанијама... AI четботови стварају осећај код купца да су у интеракцији са људском подршком, а не са машином.

* * * * * *

AI софтвер

AI омогућава већу продуктивност смањујући трошкове аутоматизацијом оперативних процеса, и услугу за кориснике помоћу чет-кутија или ботова за аутоматизоване одговоре.

Може бити и средство у маркетиншким стратегијама или управљању временом. У будућности би могла постати и лични асистент - помоћ у планирању и држању састанака

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

У ПОТРАЗИ сте за станом у центру града који је довољно изолован од градске вреве, окружен зеленилом и реком, а с друге стране вам је подједнако важно да кварт има одличне саобраћајне везе са свим деловима Београда?

18. 04. 2024. у 10:00

Коментари (0)

ЕТО, ЈАВЉА МИ СЕ! Како је Новак Ђоковић шокирао новинарку ЦНН-а